Takavarikoitujen huumeiden määrä on tuplaantunut viidessä vuodessa, hallituksen huumepolitiikka täysin epäonnistunut.
Puolustukseksi voi sanoa, että yhtä paskaa se on ollut myös aikaisemmin. Kuka on se joka uskaltaa lähteä muutoksen tielle?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d19ca37d-1691-4ded-9360-39af3fe6bb33
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi kuunnella asiantuntijoita eikä vetää mutulla ja ihmisvihalla?
Hallitus on näyttänyt muissakin asioissa ettei asiantuntijoita kuunnella.
Eipä tuo edellinenkään sen parempi ollut, eikä taatusti demarit muuta mitään ensi hallituskaudellakaan. SDP on eläkeläisten puolue ja eläkeläiset kuvittelevat rangaistuksien auttavan ongelmaan. Viha päihdeongelmaisia kohtaan on toimiva vaaliteema.
Ilmaisten käyttövälineiden jako on saanut paljon hyvää aikaan. Seuraavaksi käyttöhuoneet, niin ongelmat vähenee lisää.
Paljon on menty eteenpäin, kun huumeidenkäyttöä on helpotettu.
Huumeiden vastaisen sodan aikana huumeet ovat yleistyneet niin paljon että niistä on tullut maailman toiseksi suurin bisnes. Aivan hullua antaa sen olla rikollisten halussa.
Se, että pieni Suomi maailman laidalla laillistaisi huumeet, ei poistaisi huumeisiin liittyvää kansainvälistä rikollisuutta.
Mitä kansainvälistä rikollisuutta tarkoitat? Jos huumeita saisi laillisesti, ei kukaan hankkisi niitä laittomilta markkinoilta.
Jos kannabista saisi laillisesti niin tietenkin ostaisin sitä. Nyt sitä saa vain laittomasti.
Ei orpopurran hallituksen ohjaamaa Suomea kestä selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi kuunnella asiantuntijoita eikä vetää mutulla ja ihmisvihalla?
Hallitus on näyttänyt muissakin asioissa ettei asiantuntijoita kuunnella.
Eipä tuo edellinenkään sen parempi ollut, eikä taatusti demarit muuta mitään ensi hallituskaudellakaan. SDP on eläkeläisten puolue ja eläkeläiset kuvittelevat rangaistuksien auttavan ongelmaan. Viha päihdeongelmaisia kohtaan on toimiva vaaliteema.
Ilmaisten käyttövälineiden jako on saanut paljon hyvää aikaan. Seuraavaksi käyttöhuoneet, niin ongelmat vähenee lisää.
Paljon on menty eteenpäin, kun huumeidenkäyttöä on helpotettu.
Huumeiden vastaisen sodan aikana huumeet ovat yleistyneet niin paljon että niistä on tullut maailman toiseksi suurin bisnes. Aivan hullua antaa sen olla rikollisten halussa.
Se, että pieni Suomi maailman laidalla laillistaisi huumeet, ei poistaisi huumeisiin liittyvää kansainvälistä rikollisuutta.
Mitä kansainvälistä rikollisuutta tarkoitat? Jos huumeita saisi laillisesti, ei kukaan hankkisi niitä laittomilta markkinoilta.
Jos kannabista saisi laillisesti niin tietenkin ostaisin sitä. Nyt sitä saa vain laittomasti.
Minä ostan joka tapauksessa. Suomessa kasvatettua eikä euroakaan mene rikollisille. Valtio jää ilman verotuottoja koska haluaa pitää laittomana.
Niin kauan kuin kokkarit, keput, demarit ja muut paskapuolueet ovat vallassa, ei tälle ongelmalle uskalleta tehdä mitään. Eli kauan menee ennen kuin muutos tulee.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin kokkarit, keput, demarit ja muut paskapuolueet ovat vallassa, ei tälle ongelmalle uskalleta tehdä mitään. Eli kauan menee ennen kuin muutos tulee.
Onko se uskalluksen puutetta tai haluttomuutta tehdä mitään niin vastuunpakoilua se ainakin on kun ei tehdä mitään.
Mitä kansainvälistä rikollisuutta tarkoitat? Jos huumeita saisi laillisesti, ei kukaan hankkisi niitä laittomilta markkinoilta.