Takavarikoitujen huumeiden määrä on tuplaantunut viidessä vuodessa, hallituksen huumepolitiikka täysin epäonnistunut.
Puolustukseksi voi sanoa, että yhtä paskaa se on ollut myös aikaisemmin. Kuka on se joka uskaltaa lähteä muutoksen tielle?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d19ca37d-1691-4ded-9360-39af3fe6bb33
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa valvonta on tehostunut, enemmän huumekuriireja jää kiinni?
Toisaalta Sannahan näytti niin hyvää mallia #kesäradalla, ei ihme jos käytön suosio kasvaa.
Huumeita käytetään Helsingissä täysin vapaasti, narkomaaneja on niin paljon ettei ehdistä kuin pahimmat tapaukset ottaa kiinni.
Se mikä noissa takavarikkomäärissä on huomioitavaa, on se että kannabista takavaroidaan enää 71kg, eli takavarikkojen määrä on vähemmän kuin pirillä (313kg) ja kokaiinia takavarikoidaan jo melkein yhtä paljon kuin pilveä (60kg). Tarkoittaa että kannabis on käytännössä osittain laillistettu, ei viitsitä käyttää aikaa niiden takavarikoimiseen kun pitää saada vahvemmat aineet pois mahdollisimman tehokkaasti pois kaduilta.
Kannabis ei kuulu huumeiden sekaan ominaisuuksiensa puolesta. Kannabikseen ei kuole eikä se aiheuta fyysistä riippuvuutta. Ihan hölmölän hommaa kun sitä ei laillisteta.
Huumepoltiikka kuuluisi vähän niinkuin terveysministerin alueelle, mutta hänellä on Tärkeämpää Tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pahaksi tilanteen täytyy mennä, että tätä asiaa aletaan korjaamaan?
Älä muuta sano, kauhulla odotan. Raitistuin itse 2018, silloinkin hoitoonpääsy oli vaikeaa mutta nykyään tilanne on katastrofaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa valvonta on tehostunut, enemmän huumekuriireja jää kiinni?
Toisaalta Sannahan näytti niin hyvää mallia #kesäradalla, ei ihme jos käytön suosio kasvaa.
Huumeita käytetään Helsingissä täysin vapaasti, narkomaaneja on niin paljon ettei ehdistä kuin pahimmat tapaukset ottaa kiinni.
Se mikä noissa takavarikkomäärissä on huomioitavaa, on se että kannabista takavaroidaan enää 71kg, eli takavarikkojen määrä on vähemmän kuin pirillä (313kg) ja kokaiinia takavarikoidaan jo melkein yhtä paljon kuin pilveä (60kg). Tarkoittaa että kannabis on käytännössä osittain laillistettu, ei viitsitä käyttää aikaa niiden takavarikoimiseen kun pitää saada vahvemmat aineet pois mahdollisimman tehokkaasti pois kaduilta.
Suomi on kannabiksen suhteen käytännössä omavarainen. Siksi sen takavarikkomäärät on myös melko pienet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa valvonta on tehostunut, enemmän huumekuriireja jää kiinni?
Toisaalta Sannahan näytti niin hyvää mallia #kesäradalla, ei ihme jos käytön suosio kasvaa.
Huumeita käytetään Helsingissä täysin vapaasti, narkomaaneja on niin paljon ettei ehdistä kuin pahimmat tapaukset ottaa kiinni.
Se mikä noissa takavarikkomäärissä on huomioitavaa, on se että kannabista takavaroidaan enää 71kg, eli takavarikkojen määrä on vähemmän kuin pirillä (313kg) ja kokaiinia takavarikoidaan jo melkein yhtä paljon kuin pilveä (60kg). Tarkoittaa että kannabis on käytännössä osittain laillistettu, ei viitsitä käyttää aikaa niiden takavarikoimiseen kun pitää saada vahvemmat aineet pois mahdollisimman tehokkaasti pois kaduilta.
Kannabis ei kuulu huumeiden sekaan ominaisuuksiensa puolesta. Kannabikseen ei kuole eikä se aiheuta fyysistä riippuvuutta. Ihan hölmölän hommaa kun sitä ei laillisteta.
Ei se mielisairaus ja pään sisällä kuiskuttelevat äänet ole sen parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa valvonta on tehostunut, enemmän huumekuriireja jää kiinni?
Toisaalta Sannahan näytti niin hyvää mallia #kesäradalla, ei ihme jos käytön suosio kasvaa.
Huumeita käytetään Helsingissä täysin vapaasti, narkomaaneja on niin paljon ettei ehdistä kuin pahimmat tapaukset ottaa kiinni.
Se mikä noissa takavarikkomäärissä on huomioitavaa, on se että kannabista takavaroidaan enää 71kg, eli takavarikkojen määrä on vähemmän kuin pirillä (313kg) ja kokaiinia takavarikoidaan jo melkein yhtä paljon kuin pilveä (60kg). Tarkoittaa että kannabis on käytännössä osittain laillistettu, ei viitsitä käyttää aikaa niiden takavarikoimiseen kun pitää saada vahvemmat aineet pois mahdollisimman tehokkaasti pois kaduilta.
Suomi on kannabiksen suhteen käytännössä omavarainen. Siksi sen takavarikkomäärät on myös melko pienet.
1kg löytyy helposti kotikasvattajan kaapista, joten heitä ei selvästikään jahdata samalla tavalla kuin ennen.
Peukkua takavarikoitiin jo yli 10kg, hallitukselta pitäisi kysyä että miten menee omasta mielestä..
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/helsingissa-takavarikoitu-alfa-pvp-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa valvonta on tehostunut, enemmän huumekuriireja jää kiinni?
Toisaalta Sannahan näytti niin hyvää mallia #kesäradalla, ei ihme jos käytön suosio kasvaa.
Huumeita käytetään Helsingissä täysin vapaasti, narkomaaneja on niin paljon ettei ehdistä kuin pahimmat tapaukset ottaa kiinni.
Se mikä noissa takavarikkomäärissä on huomioitavaa, on se että kannabista takavaroidaan enää 71kg, eli takavarikkojen määrä on vähemmän kuin pirillä (313kg) ja kokaiinia takavarikoidaan jo melkein yhtä paljon kuin pilveä (60kg). Tarkoittaa että kannabis on käytännössä osittain laillistettu, ei viitsitä käyttää aikaa niiden takavarikoimiseen kun pitää saada vahvemmat aineet pois mahdollisimman tehokkaasti pois kaduilta.
Kannabis ei kuulu huumeiden sekaan ominaisuuksiensa puolesta. Kannabikseen ei kuole eikä se aiheuta fyysistä riippuvuutta. Ihan hölmölän hommaa kun sitä ei laillisteta.
Ei se mielisairaus ja pään sisällä kuiskuttelevat äänet ole sen parempi vaihtoehto.
Uskotko myös joulupukkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa valvonta on tehostunut, enemmän huumekuriireja jää kiinni?
Toisaalta Sannahan näytti niin hyvää mallia #kesäradalla, ei ihme jos käytön suosio kasvaa.
Huumeita käytetään Helsingissä täysin vapaasti, narkomaaneja on niin paljon ettei ehdistä kuin pahimmat tapaukset ottaa kiinni.
Se mikä noissa takavarikkomäärissä on huomioitavaa, on se että kannabista takavaroidaan enää 71kg, eli takavarikkojen määrä on vähemmän kuin pirillä (313kg) ja kokaiinia takavarikoidaan jo melkein yhtä paljon kuin pilveä (60kg). Tarkoittaa että kannabis on käytännössä osittain laillistettu, ei viitsitä käyttää aikaa niiden takavarikoimiseen kun pitää saada vahvemmat aineet pois mahdollisimman tehokkaasti pois kaduilta.
Suomi on kannabiksen suhteen käytännössä omavarainen. Siksi sen takavarikkomäärät on myös melko pienet.
1kg löytyy helposti kotikasvattajan kaapista, joten heitä ei selvästikään jahdata samalla tavalla kuin ennen.
No eikä löydy. Ammattimainen kotikasvattaja ei jää kiinni. Esiteinit eivät ole ammattimaisia.
Ja ei tietenkään jahdata kun se on resurssien hukkaamista ja viranomaiset tietävät tämän. Vielä kun joku kertoisi sen politikoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa valvonta on tehostunut, enemmän huumekuriireja jää kiinni?
Toisaalta Sannahan näytti niin hyvää mallia #kesäradalla, ei ihme jos käytön suosio kasvaa.
Huumeita käytetään Helsingissä täysin vapaasti, narkomaaneja on niin paljon ettei ehdistä kuin pahimmat tapaukset ottaa kiinni.
Se mikä noissa takavarikkomäärissä on huomioitavaa, on se että kannabista takavaroidaan enää 71kg, eli takavarikkojen määrä on vähemmän kuin pirillä (313kg) ja kokaiinia takavarikoidaan jo melkein yhtä paljon kuin pilveä (60kg). Tarkoittaa että kannabis on käytännössä osittain laillistettu, ei viitsitä käyttää aikaa niiden takavarikoimiseen kun pitää saada vahvemmat aineet pois mahdollisimman tehokkaasti pois kaduilta.
Kannabis ei kuulu huumeiden sekaan ominaisuuksiensa puolesta. Kannabikseen ei kuole eikä se aiheuta fyysistä riippuvuutta. Ihan hölmölän hommaa kun sitä ei laillisteta.
Ei se mielisairaus ja pään sisällä kuiskuttelevat äänet ole sen parempi vaihtoehto.
Ei se kannabiksesta johdu jos päässä on vikaa. Tiedän kyllä itsekin ihmisiä jotka väittävät että psykoosi iski kun naapuri pössytteli ja rappukäytävässä vähän tuoksahti.
Markkinoille pitäisi saada kunnon Huume joka tappaa ensimmäisellä käyttökerralla.
Alkaisi huumeongelma kadota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille muutoksen tielle?
Kokeilla muita keinoja kuin rankaiseminen joka on vain pahentanut tilannetta entisestään. On tullut selväksi ettei päihdeongelmainen välitä rangaistuksista, eikä ne edes estä käytön aloittamista.
Kyllä estää, tutustupa Lähi-Itään, Pakistaniin tai Indonesiaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille muutoksen tielle?
Kokeilla muita keinoja kuin rankaiseminen joka on vain pahentanut tilannetta entisestään. On tullut selväksi ettei päihdeongelmainen välitä rangaistuksista, eikä ne edes estä käytön aloittamista.
Kyllä estää, tutustupa Lähi-Itään, Pakistaniin tai Indonesiaan :)
Pakistanissa tuotetaan hemmetisti huumeita ja niitä on tuotu aina myös tänne Suomeen sieltä. Ja lähi-idässä niillä on se synteettinen pirin kaltainen aine jota islamistisotilaat käyttävät. Pilveä ne ovat pössytelleet siellä aina. Muutenkaan en kyllä haluaisi ottaa näistä islmistimaista mallia mihinkään, asumme Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Markkinoille pitäisi saada kunnon Huume joka tappaa ensimmäisellä käyttökerralla.
Alkaisi huumeongelma kadota.
Miksi kukaan käyttäisi sellaista, kun markkinoilla on huumeita jotka ei tapa ensimmäisestä kerrasta? Myyjällekin se olisi huono bisnes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa valvonta on tehostunut, enemmän huumekuriireja jää kiinni?
Toisaalta Sannahan näytti niin hyvää mallia #kesäradalla, ei ihme jos käytön suosio kasvaa.
Huumeita käytetään Helsingissä täysin vapaasti, narkomaaneja on niin paljon ettei ehdistä kuin pahimmat tapaukset ottaa kiinni.
Se mikä noissa takavarikkomäärissä on huomioitavaa, on se että kannabista takavaroidaan enää 71kg, eli takavarikkojen määrä on vähemmän kuin pirillä (313kg) ja kokaiinia takavarikoidaan jo melkein yhtä paljon kuin pilveä (60kg). Tarkoittaa että kannabis on käytännössä osittain laillistettu, ei viitsitä käyttää aikaa niiden takavarikoimiseen kun pitää saada vahvemmat aineet pois mahdollisimman tehokkaasti pois kaduilta.
Kannabis ei kuulu huumeiden sekaan ominaisuuksiensa puolesta. Kannabikseen ei kuole eikä se aiheuta fyysistä riippuvuutta. Ihan hölmölän hommaa kun sitä ei laillisteta.
Ei se mielisairaus ja pään sisällä kuiskuttelevat äänet ole sen parempi vaihtoehto.
Kannabiksen vastustajilla on noita harhaluuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille muutoksen tielle?
Kokeilla muita keinoja kuin rankaiseminen joka on vain pahentanut tilannetta entisestään. On tullut selväksi ettei päihdeongelmainen välitä rangaistuksista, eikä ne edes estä käytön aloittamista.
Se on juurikin noin. Ei niitä se kiinnosta rangaistus. Ovat aika pelottomia aineissaan.
Kun hoitoon ei edes pääse helposti, niin taitavat salaa toivoa, että joku viranomaistaho laittaa asialle topin vaikkapa vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi kuunnella asiantuntijoita eikä vetää mutulla ja ihmisvihalla?
Hallitus on näyttänyt muissakin asioissa ettei asiantuntijoita kuunnella.
Yllätyitkö? Ei Suomessa hallitusta ole asiantuntijat kiinnostaneet vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi kuunnella asiantuntijoita eikä vetää mutulla ja ihmisvihalla?
Hallitus on näyttänyt muissakin asioissa ettei asiantuntijoita kuunnella.
Eipä tuo edellinenkään sen parempi ollut, eikä taatusti demarit muuta mitään ensi hallituskaudellakaan. SDP on eläkeläisten puolue ja eläkeläiset kuvittelevat rangaistuksien auttavan ongelmaan. Viha päihdeongelmaisia kohtaan on toimiva vaaliteema.
Ilmaisten käyttövälineiden jako on saanut paljon hyvää aikaan. Seuraavaksi käyttöhuoneet, niin ongelmat vähenee lisää.
Paljon on menty eteenpäin, kun huumeidenkäyttöä on helpotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille muutoksen tielle?
Kokeilla muita keinoja kuin rankaiseminen joka on vain pahentanut tilannetta entisestään. On tullut selväksi ettei päihdeongelmainen välitä rangaistuksista, eikä ne edes estä käytön aloittamista.
Pitäisikö mielestäsi kokeilla palkitsemista huumeidenkäytöstä ja rangaista niitä jotka eivät käytä?
Miksi epäonnistuneesta politiikasta pitäisi ottaa mallia?