Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen silittänyt miehen paidat tehnyt klapsakan lämmittänyt uunit, mikään ei miehelle riitä

Vierailija
21.01.2026 |

Otin asian taas kerran esille ja sanoin miehelleni, että minä en aio häntä passata (enkä olekaan passanut) ja haluan, että hänkin ottaa omasta elämästään ja meidän yhteisistä asioista vastuun. En ala kenenkään äidiksi enkä suostu olemaan ainoa, joka hoitaa yhteisiä asioitamme (esimerkiksi nyt olisi asunnon ostaminen tiedossa ja pankki-asioita ym. siihen liittyen).

No, olimme anopilla käymässä ja mieheni kertoi siinä kahvitellessa, että olin paasannut miehelleni siitä, kuinka haluan itsenäisen miehen, joka huolehtii itse omat asiansa. Tähän anoppi tokaisi,että "voi kuule, niin minä poikani isänkin asiat hoidin, sehän on ihan normaalia! Varasin parturit ja lääkärit ja kaikki." Olin aivan suu auki - siis aikuinen nainen hoitaa aikuisen miehen puolesta tämän parturiajat ym?!?!? Siis voi jumalauta. Sama passaus on siis ollut olemassa jo silloin, kun mieheni isä oli elossa ja nyt tämä passaus on tietenkin siirtynyt mieheeni.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteissa pätevät samat säännöt, kuin yksityisen parkkifirman pysäköinnissä: jäämällä suhteeseen hyväksyy ehdot. Ihan turhaa on unelmoida, että joku ihminen muuttuu joksikin toiseksi, mitä ei ole, eikä halua olla.

Vierailija
2/18 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laittanut suolaa riittävästi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tai mitä on klapsaka?

Vierailija
4/18 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
5/18 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoiteletko oraalisesti? Se on paljon oleellisempaa kuin luettelemasi asiat.

Vierailija
6/18 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuasta puuttuu umpelooset ja läskisoosi.

Vierailija
7/18 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet han tyypillinen suomalainen nainen. Mitään et suostu miehen eteen tekemään mutta samaan aikaan kuintekin kehtaat vaatia että miehen pitää tehdä kaikki sinun eteen. Vai oletko sinä se ensimmäinen naine  joka ajattelee tasa-tasa-arvoisesti että kun sinä et tee mitään miehen eteen niin miehen ei tarvi tehdä mitään sinun eteen?

Vierailija
8/18 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa tai lopeta paasaus. Ei ole pakko silittää ja käydä anopilla. Lämmittää voi taloa.

Vierailija
9/18 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi jankkaaja vai enkö vain ole aiemmin huomannut. Klapsakka-akka

Vierailija
10/18 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP oppinut uuden sanan🤔

Vierailija
11/18 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ei voi muuttaa, itseään voi kehittää.  Elämä on arjen ja pienen epämukavuuden setämistä.

Vierailija
12/18 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku onneton palstakanttura ottaa tämänkin todesta.

Vierailija
13/18 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen: hoidan lapset, talon kunnossapitotyöt, hankinnat, budjetoinnin, lämmityksen,puiden kantamisen, lumityöt, lemmikit, ruuat, pyykit, siivoukset, metatyöt, ajanvaraukset, tk-/sairaalakäynnit, jään pois töistä kipeiden lapsien takia, ainiin ja maksan kaiken..

Mies tekee: hankkii polttopuut, korjaa autot jos korjattavaa. Hmm. Muuta ei tule mieleen, paitsi toki harrastaa ja voi hyvin?

Vierailija
14/18 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta silitin paidat insinöörille ja tein junaan voileivät. Sitten selvisi, ettei ole huomannutkaan, että paitoja on silitetty. Meni silityshalut.

Vierailija
15/18 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tai mitä on klapsaka?

klapsakka

etelä-pohjalainen perinneruoka

tehdään lopusta perunamuusista, vehnäjauhoista, voista ja maidosta

Vierailija
16/18 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks ihmeessä sinä ap aiot ostaa asuntoa miehen kanssa , johon olet jo täysin kyr,,, tynyt? Kysyn vaan!

17/18 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteissa pätevät samat säännöt, kuin yksityisen parkkifirman pysäköinnissä: jäämällä suhteeseen hyväksyy ehdot. Ihan turhaa on unelmoida, että joku ihminen muuttuu joksikin toiseksi, mitä ei ole, eikä halua olla.

Hyvin sanottu.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
18/18 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pullukan voimafantasia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi