Seksiklubi baarilla on huono business??
Mielenkiintoisia tuloslukemia tarjoilee Suomen asiakastieto.
Yleensä baarin liiketoiminta lähtee käyntiin parin tappiovuoden jälkeen mutta nyt näemme täysin päinvastaisen kehityksen.
Toki liikevaihto kasvoi hieman 7 % , mutta liiketappio kasvoikin edellisestä tilikaudesta -46% ollen huimaavat 418000 Euroa.
Yhtä karua kertomaa on tuo liikevoittoprosentin vajoaminen edellisvuodesta -37%.
Kokonaistappioiden ollessa -77 % liikevoitosta vuodelta 2025 ja omavaraisuusasteen peräti -609 % voi vain onnitella Anteroa hyvästä suorituksesta?
Voittoa tuottavana investointina seksiklubia lienee siis hankala myydä?
Vuosikausien tappiot kertovat karulla tavalla paljonko lainarahaa on poltettu ollakseen joku ns. kova nimi..
Tästä herääkin kysymys onko juuri tämän klubin liikeidea toteutuksineen loppuun asti harkittua?
Vaihtoehtoja on ja kenties he tekevät asioita toisin ,,,
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on yksittäistapaus
Miljoonan tappiot...
Kyseessä on yksittäistapaus