Linnanmäen ranneke 51 euroa. Aiotko silti mennä?
51 euroa rannekkeesta on tosi kova hinta, viime vuonna 47 euroa.
Mulla olisi varaa, mutta taidan boikotoida ihan jo periaatteesta. Lasten päivänsäätiö haluaa luoda ilmeisesti kalliita luksustuotteita.
Muualla:
- Särkänniemessä hinta vaihtelee kysynnän mukaan, 20-49e ja ainakin 25.1. löytyi 19,90e hintaan tietyille päiville.
- Universal Studios Orlando, 119 dollaria, noin 109 e
- Cedar Point, Yhdysvallat, 50 dollaria, noin 46 e, (18 vuoristorataa)
- Disneyland Paris, 57e
- Europa park (Saksa), 62e (yli 12v)
- Liseberg (Ruotsi), 2295 kruunua, 202 euroa :o
Kommentit (16)
en ole käynyt sen jälkeen kun olin 7 vuotias ja eno heitti sitä merenneitonaista pallolla ja se tippui veteen se oli jännä se
ja 51 eurolla saa jo 2,5 laatikkoa olutta ja virosta 5 laatikkoa eli miksi?
Universal studios on ihan huippu. Kerran olen siellä käynyt. Lippua pidin kalliina, mutta sille sai vastinetta. Menisin toisenkin kerran jos saisin tilaisuuden.
Linnanmäki voisi olla hyvä jos panostaisivat vähän enemmän asiakaskokemukseen. Mieluummin menee PowerParkiin. Se on miellyttämpi ja siistimpi.
Silloin viimeksi kun kävin Linstillä, naisten vessan lattia ui banaanipirtelöoksennuksesta. En mene enkä maksa. Ennemmin luontoon patikoimaan.
En varmasti mene. Aivan järjetön hinta. Ja mikä idea tossa lippunippu-jutussa on (sis. 6 laitelippua), maksaa sen saman 51€. Kuka näitä oikein vääntää? Jopa iltaranneke on näköjään nyt jo 41€. Se on hei hei Lintsi mun ja perheeni osalta.
Ei tarvetta näin aikuisena ihmisenä.
Ei ole meidän perhe (4 hlö) enää vajaaseen kymmeneen vuoteen käyty. No oisko joskus 7 vuotta sitten viimeks, eikä enää kiinnosta kun 1) Suomen huvipuistoissa (joita on vaan 2-3 jotenkuten kunnollista) ei ole riittävästi hyviä laitteita, ehkä noin 2-5 laitetta joissa oikeasti on kivaa, loput on aivan laimeita, ja puistot on melko pieniä, eikä niissä ome sellaista samanlaista kokonaiselämystä kun esim Disneylandissa tai Universal Studios -puistoissa (valtavia alueita ja koko alue ja kaikki lavastettu ja maisemoitu teemoihin), eikä niissä ole palkattua väkeä esim kauhutaloihin esiintymään kuten jossain muualla tuomaan uusia elementtejä ja 2) huomioiden edelläolevat puutteet, niin pääsymaksut / rannekkeet on olleet jo vuosia törkeän ylihintaisia.
Jos meidän lapsien suurin toive vuodessa olisi huvipuistossa käynti, niin voisin ehkä juuri ja juuri maksaa joka toinen vuosi sen 45€/ranneke ja vaikka 5€ irtolippu/laite. Onneksi meidän muksut eivät ole itsekään niin valtavan suuria faneja ja ymmärtävät hyvin ettei nelihenkinen perhe viitsi maksaa 240€ pelkistä rannekkeista parin hassun laitteen vuoksi, siihen päälle tulee toki sitten vielä pakollinen syöminen joka sekin näissä maksaa hunajaa. Jostain nakeista ja ranskalaisista saa maksaa 25€ annos.
Suomen vähän kälyisissä huvipuistoissa (linnanmäki ja särkänniemi mukaanlukien ) kohtuullinen rannekkeen hinta olisi 35€. Silloin voisi vaikka käydäkin kerran vuodessa ihmettelemässä.
Väliin jää ,turhan arvokasta touhua .
Enpä taida mennä kun matkoihin menisi pitkälti toista sataa euroa enkä muutenkaan välitä huvipuistojen laitteista.
En taatusti mene. 51 eurolle on paljon parempaakin käyttöä.
Onpa kallista. Miten ihmeessä Lintsi saa asiakkaita näillä hinnoilla? Kausihupi on ainoa jota voisin harkita, jos asuisin Helsingissä. 299 € ei ole mikään mahdoton summa, jos kävisi Lintsillä pari kertaa viikossa läpi kesän. En ole käynyt missään huvipuistossa varmaan 20 vuoteen, joten tuskin kyllästyisin pahasti ihan hetkessä, jos sieltä löytyy edes muutama aidosti hyvä laite.
En ole käynyt siellä varmaan yli 30 vuoteen. En menisi vaikka ilmaiseksi pääsis.
En todellakaan tule käymään noilla hinnoilla, se on yksinasuvallekin liian kallista.
Mieluummin Heurekaan, siinä on sentään hinta kohdallaan.
Linnanmäki on täysin paska paikka. Vain kun ei ole olut muuta tekemistä on menty. Lastensuojelua my ass.
Tuskin itse menen, oon kuitenkin jo 50v ja ainoa laite joka on mielestäni kiva on vuoristorata. Mutta eiköhän lapset mene tänäkin kesänä ainakin kerran. Jos nyt ei päätetä lähteä Powerparkkiin tai Särkänniemeen, mutta tuskinpa lähdetään ajamaan niihin kun Lintsi on tuossa bussimatkan päässä.