Millainen ihmnen haluaa viinat kotiinkuljetettuina
Kommentit (99)
Laiskat kuten ruuan kotiintilaajat.
Poislukien liikuntarajoitteiset, mikä ei johdu viinasta
auton. tai sairaus- selkä estää kantamasta ehkä yhden maitotölkin, esim isoa cocacolaa ei pysty kantamaan.
kiireellinen- oganisoitu arki. myös isoimmat ruokakuljetukset ovelle ns. kuukauden perus ruoka- sekä talouostokset. kotoa haetaan pesulaan tekstiilejä pesulaan ja tuodaan. paketeille kotiinkuljetus...
nyt saa jopa sen kotikaljankin jopa ovelle 2% joka on etenkin liharuokien kanssa hyvää ns perheolut iso raskas puteli.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan: vastustit alkoholin kotiinkuljetuslakia ja nyt vatuttaa niin paljon, että päästäsi meinaa poksahtaa verisuoni.
Onkin nyt mielenkiintoinen nähdä tulevaisuudessa demariämmien haastatteluita, kaikilla on erilainen peruukki päässään peittämässä kaljuksi nyrhittyjä päälakejaan, kun niillä meni kupit nurin ja repivät hiukset päistään kun eivät voineet estää kommariutopian purkamista :D
Ihan tavallinen.
Minä tilaan ulkomailta, koska saan juomat paljon halvemmalla. Tyhmäähän se olisi Alkosta hakea 15e viinipullo vuoden 24 vuosikertaa, kun suoraan Italiasta saan 2020 vuoden viiniä (eli parempaa) 8e pullo kotiintuotuna.
Minkälainen ihminen kiinostuu toisten ostoksista noin kovasti?
Itse olen tilannut viinejä tietyistä eurooppalaisista verkkokaupoista, tietysti kotiin kuljetettuna. Syynä yksikertaisesti valikoima. Alkolla on ihan jees perustavaraa, mutta jos haluat kokeilla erilaisia laadukkaita pientilojen viinejä, ei niitä Alkosta saa. Ihan jo pelkästään Alkon volyymien takia, ei heitä kiinnosta käydä nappikauppaa joistain tusinoista pulloja. Sen sijaan pieni boutique-tyylinen viinin myyjä voi olla kiinnostunut. Hinnalla he eivät kilpaile, mutta eipä nämä tuotteet nyt muutenkaan ole mitään bulkkia, vaan laadukasta vuosikertatavaraa jota tilataan muiden kriteerien kuin hinnan takia.
Olen erittäin iloinen jos vielä sallittaisiin Suomeenkin viinin vähittäismyynnin myös pienille erikoisliikkeille. Ei minua kiinnosta viinan kotiinkuljetus, eikä edes markettien alkoholitarjonta, mutta viinit pitäisi saada pois Alkoista ainakin erillisiin erikoisliikkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Laiskat kuten ruuan kotiintilaajat.
Poislukien liikuntarajoitteiset, mikä ei johdu viinasta
Miksi kuvittelet ettei liikuntarajoitteiset halua kotiinkuljetusta?
Vierailija kirjoitti:
Weetee-porukat rahtaa "omaan käyttöön" Hiacen täynnä.
Aika yllättävää että viinojenKIN veroista elävä demariloinen katkerana ulisee, kun omaan käyttöön verottomista juomista jäävät ilman demariveroja, jotka olisi kelan kautta siirretty ulisijaiselle. Nyt kun jää nekin muiden rahat saamatta, ja tulee leikkauksia kun maksajat vähenee ja jaettava kakku pienenee, alkaa demariloiseläjien ulinan määrä ja volyymi lisääntymään :D
Siitä minä nautin!
Sellainen joka ei ole tietoinen että vanhentumista voi estää luonollisella tavalla
Osaan jo kuvitella kun Wolt-kuski tuo naiselle alkoholia. Varmaan usein oheiskysymys tulee olemaan haluatko seksiä myös?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen kiinostuu toisten ostoksista noin kovasti?
Loisiva demari/kelan kautta elätettävä demarilemmikki.
Sitä kun v i t u t t a a kuin pikkuoravaa pakkasella, katsella kun verotulot sukeltaa ja loisimisen mahdollisuudet supistuu supistumistaan jaossa olevan rahamäärän vähentyessä.
Mitenhän näiden viinakuskien turvallisuus, kun joutuvat ihan takuulla tilanteisiin, missä eivät voi luovuttaa ostoksia runsaasti päihtyneelle.
Vierailija kirjoitti:
Osaan jo kuvitella kun Wolt-kuski tuo naiselle alkoholia. Varmaan usein oheiskysymys tulee olemaan haluatko seksiä myös?
Eikö ne kysy sitä jo nykyään pitsaa viedessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan jo kuvitella kun Wolt-kuski tuo naiselle alkoholia. Varmaan usein oheiskysymys tulee olemaan haluatko seksiä myös?
Eikö ne kysy sitä jo nykyään pitsaa viedessä?
Kysyy joo välillä, ja lisääntyy vaan nyt.
Mitäpä se sinun päätäsi raavituttaa? 😁
On ollut jokseenkin hauskaa lukea näitä kauhisteluja siitä, miten hallitus nyt vesitti lain ja miten kotiinkuljetusta ei kukaan valvo ja saattaa lapset saada viinoja ja ties mitä... voin kertoa että olen kymmenisen kertaa tilannut viinejä eri puolilta Eurooppaa, kotiinkuljetutettuna erään kansainvälisen kuljetusliikkeen toimesta, ja joka kerta tilauksen yhteydessä ja lähetystositteessa on todettu lihavoitettuna että TÄYSI-IKÄISEN ALLEKIRJOITUS VAADITAAN. Joka kerta olen lisännyt siihen kehoituksen jättää paketti ovelle. Kertaakaan ei ole lähetti mitään vaatinut. Paketti on jätetty oven eteen kuistille. Joskus on soitettu ovikelloa, joskus ei sitäkään. Että enpä usko että tässä nyt mitään suurta muutosta pahempaan tehdä.
Tyhmä. Kaiketi. Miten se on voinut päästä läpi ????? Sehän vaan lisää alkoholin kulutusta runsaasti ! Ja ku ihmiset on niin laiskoja nykyään..........kohta varmaan joku keksii vielä jotakin laiskempaa tuosta asiasta............et ei tarvitse, kuin napsahdus sormilla, ja kas, tilaus, mikä lie, on jo odottamassa ovella.