Millainen ihmnen haluaa viinat kotiinkuljetettuina
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen määrä ihan outoja kommentteja alkoholisteista ja laiskoista.
Onko ruoan kotiinkuljetuksellakin tilaava laiska ja ylensyövä.
Olen ajatellut, että näillä kotiinkuljetuksilla helpotetaan kiireisen ihmisen elämää. Ja kun kaikilla ei ole autoakaan. Itselläni ei ole autoa, niin voisin kuvitella, että jos pitäisin jotkut juhlat ja tarvitsisin vaikka parikymmentä viinipulloa, niin olisi ihan kiva saada niille kotiinkuljetus.
Ne on kaikki aloittajan omia kommentteja.
Kohta juuwwaan viinaa joka päivä.
Kyllä monen lapsen kotiolot huononevat tämän päätöksen johdosta. Sääliksi käy.
Ei kehtaa hakea enää lähikaupasta.
Sellainen joka tarvitsee holhousta
Vierailija kirjoitti:
Kohta juuwwaan viinaa joka päivä.
Tämä. Helppoa juoda, kun ei tarvii edes kotoa poistua. Kyllä viina virtaa ja ongelmat lisääntyy.
Alkoholisti. vain alkoholisti on huolissaan viinan riittämisestä ja viinan saatavuudesta. Muista tämä, kun otat asiaan kantaa.
Jokainen joka ostaa alkoholia haluaa mahdollisuuden tilata sitä myös kotiin.
Ei siinä ajatella rapajuoppoja.
Millainen "ihminen" ulisee täällä turhien säännösten purkamisesta. Ja alkoholin kulutus on itse asiassa laskenut sen jälkeen kun 8 prossaset tuli ruokakuppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti. vain alkoholisti on huolissaan viinan riittämisestä ja viinan saatavuudesta. Muista tämä, kun otat asiaan kantaa.
Samalla kun tilaan 2viikon ruuat niin siinä tulee ruokalu viinit. Terveisin mummeli 👵
Sellainen joka tilaa ruokaostoksetkin kotiin eikä viitsi työpäivän jälkeen ajella kaupunkiin shoppailemaan.
Onhan se kotiinkuljetus mukava vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta juuwwaan viinaa joka päivä.
Tämä. Helppoa juoda, kun ei tarvii edes kotoa poistua. Kyllä viina virtaa ja ongelmat lisääntyy.
Mitäs ongelmia siitä tulee kun juopot juo ykisn kotonaan eikä poistu minnekään. Naapurit sitten soittaa siivouspartion kun kalmo haisee rapukäytävässä ja ikkuna on mustanaan kärpäsiä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti. vain alkoholisti on huolissaan viinan riittämisestä ja viinan saatavuudesta. Muista tämä, kun otat asiaan kantaa.
Muistan. En ole alkoholisti, muutta miksi kantaa kun samalla tulee ruokaostokset, kolli vc paperia, puolenvuoden kahvit, makaronit jne. Ihanaa kotiovelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta juuwwaan viinaa joka päivä.
Tämä. Helppoa juoda, kun ei tarvii edes kotoa poistua. Kyllä viina virtaa ja ongelmat lisääntyy.
Mitäs ongelmia siitä tulee kun juopot juo ykisn kotonaan eikä poistu minnekään. Naapurit sitten soittaa siivouspartion kun kalmo haisee rapukäytävässä ja ikkuna on mustanaan kärpäsiä.
Monella juopolla on kotona lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka tilaa ruokaostoksetkin kotiin eikä viitsi työpäivän jälkeen ajella kaupunkiin shoppailemaan.
...ja minä laiska ja mukavuudenhaluinen Nautin kun ei tarvitse mennä kauppaan.
Ei se kotiinkuljetus tai sen puute ratkaise alkoholistin ongelmia.
Melkoinen määrä ihan outoja kommentteja alkoholisteista ja laiskoista.
Onko ruoan kotiinkuljetuksellakin tilaava laiska ja ylensyövä.
Olen ajatellut, että näillä kotiinkuljetuksilla helpotetaan kiireisen ihmisen elämää. Ja kun kaikilla ei ole autoakaan. Itselläni ei ole autoa, niin voisin kuvitella, että jos pitäisin jotkut juhlat ja tarvitsisin vaikka parikymmentä viinipulloa, niin olisi ihan kiva saada niille kotiinkuljetus.