Pärjäisitkö viikon jos et pääsisi kauppaan?
Mulla on tämä tilanne. Tilillä 2,70e. Työttömän todellisuutta.
Kommentit (48)
Helposti, minulla on 29 purkkia hernekeittoa, 5kg lihaa pakkasessa, 2kg perunaa, pestoa, makkaroita, maitoa, kahvia yms.
Pärjäisin. Mutta kahvimaito loppuisi ja joutuisin juomaan kahvini mustana.
On niin paljon karhua että nukkuisin talviunta.
Ei mitään ongelmaa. Hyvin pärjäsin viime syksynä kolme viikkoa Lapin erämaassa ruskavaelluksellakin.
Vierailija kirjoitti:
Pärjäisin. Mutta kahvimaito loppuisi ja joutuisin juomaan kahvini mustana.
Mikä ongelma tuo on? Minä lopetin maidon tai kerman käyttämisen kahvissa syksyllä 2022. Hyvin on mennyt alas mustanakin.
Näin työttömänä. On kaapissa riisiä makaroonia tonnikalaa. Puuron teko tarpeita. Teetä kahvia. Juustoa jokunen euro rahaa. Ruisleipää jne. Mausteita. Taitaa olla plussa kortillekkin kertynyt jotain.
Eli pärjään.
Käyn kerran viikossa kaupassa ja muutamat tuotteet on mitoitettu vain viikoksi. Pärjäisinkö ylimääräisen viikon ilman kaupassakäyntiä? Todennäköisesti kyllä, en ainakaan menehtyisi, mutta jotkin asiat loppuisivat ja se olisi epämukavaa.
Jos olisi ihan pakko, niin kuivatavaraa ja pakasteita riittäisi reiluksi kuukaudeksi tai jopa kahdeksi.
Pärjäisin. Kuivakaapista ja pakkasesta löytyy kyllä aina tarvikkeita että jotain ruokaa saa tehtyä ja kesällä löytää syötävää luonnossakin.