Lue keskustelun säännöt.
Miten suhtaudut naiseen, joka häpeilemättä flirttailee sinun DI-miehellesi?
Kommentit (3)
Ei kukaan flirttaile autistimiehelle kuin hänen omassa mielikuvituksessa. Ja sitähän tämä aloitus on. Mielikuvitusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi täällä on jatkuva DI-vouhkaus? Työttömiähän kaikki ovat eikä Suomessa palkkaerot ole niin ihmeelliset
En suhtaudu mitenkään.