Uskaltaako 3v lapsen päästää isän kanssa kaksin pitkälle mökkimatkalle?
Matkaa on ajamalla 330km, ja isä viettäisi mökillä viikonlopun. Pärjäävätkö? Miten matka kahtaa mennä jos lapsi ei jaksa olla paikallaan? Mökillä on lämmin hanavesi kyllä.
Kokemuksia?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko isään luottaa? Kahdestaan mökillä viikonloppu...
Kommenttisi heijastaa sun omaa sairasta halua lapsia kohtaan. Pitäis melkein nettivinkata. Sun koneelta löytyy varmaan semmoista että häkki heiluisi.
Mikä sairas mielihalu lapsia kohtaan minulla on?
Mielestäni on todella tärkeä kysymys voiko isään luottaa. Jättäisitkö sinä 3-vuotiaan lapsesi isälleen hoitoon viikonlopuksi vaikka et luottaisi häneen?
Etkö tuo vertaa tunne miestäsi ja sille lapsen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko isään luottaa? Kahdestaan mökillä viikonloppu...
Kommenttisi heijastaa sun omaa sairasta halua lapsia kohtaan. Pitäis melkein nettivinkata. Sun koneelta löytyy varmaan semmoista että häkki heiluisi.
Ja sun kommentti heijastaa sun mielenmaisemia viellä enemmän kuin edellisen. Sinähän se likaisia ajattelit.
Mieluummin päästäisin hänet karhun kanssa mökkimatkalle.
Sanoisin, että riippuu isästä ja lapsesta. Jos lapsi osaa totella, eikä karkaa esimerkiksi rantaan yksin sillä välin, kun isä käy vessassa, niin mikä ettei. Pitkälle automatkalle kannattaa varata pysähtyminen tai kaksi, niin matka menee mukavasti. Meillä on ollut mökillä itkuhälytin mukana, jotta kuullaan, mikäli lapsi herää illalla, kun itse valvoo.
Vierailija kirjoitti:
Kysy palstan läski Vanhaltapiialta moukka ohjeita 🐖🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Juu juuuu..🤭
Millainen isä lapsella on, jos tälläisiä tarvii kysellä??
Meillä isä lähtee lasten kanssa parin päivän reissuun, kun hänellä alkaa loma viikkoa ennen kuin minulla. Ei tulisi mieleenkään miettiä pärjäävätkö, mutta ollaankin molemmat vanhempina huolehdittu lapsista yhtälailla.
Lapset 3v ja 6v.
Lapseni isä osasi vastata lapsesta jo viikon ikäisenä viikon kun jouduin psykoosin takia sairaalaan ja nyt hän ollut yksinhuoltaja isä siitä lähtien kun lapsi jo kahden.
Kysyisikö kukaan koskaan, uskaltaako isä jättää 3 v. lastaan äitinsä hoivaan viikonlopuksi?
Riippuu vähän lapsesta ja miten innoissaan hän on isän kanssa kahdestaan olemisesta.
Lapsi on vielä niin nuori, että heti jos vaikka kompastuu ja sattuu, voi tulla kova ikävä äitiä. Silloin isällä on vaikea paikka kun tuntee riittämättömyyttä, ellei ole ollut paljon lapsen kanssa kahdestaan aiemmin ja tottunut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Voiko isään luottaa? Kahdestaan mökillä viikonloppu...
Niin, ennemmin tenava saisi olla karhun kanssa kahdestaan
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että riippuu isästä ja lapsesta. Jos lapsi osaa totella, eikä karkaa esimerkiksi rantaan yksin sillä välin, kun isä käy vessassa, niin mikä ettei. Pitkälle automatkalle kannattaa varata pysähtyminen tai kaksi, niin matka menee mukavasti. Meillä on ollut mökillä itkuhälytin mukana, jotta kuullaan, mikäli lapsi herää illalla, kun itse valvoo.
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Onko lisävinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Kysyisikö kukaan koskaan, uskaltaako isä jättää 3 v. lastaan äitinsä hoivaan viikonlopuksi?
Lapsille on vain pari ensimmäistä vuotta äiti kaikista tärkein ihminen ihan luonnostaan. Sille ei voi mitään ja se on luonnollista. Vasta tuossa kolmen vuoden iässä isäkin alkaa olla yhtä tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että riippuu isästä ja lapsesta. Jos lapsi osaa totella, eikä karkaa esimerkiksi rantaan yksin sillä välin, kun isä käy vessassa, niin mikä ettei. Pitkälle automatkalle kannattaa varata pysähtyminen tai kaksi, niin matka menee mukavasti. Meillä on ollut mökillä itkuhälytin mukana, jotta kuullaan, mikäli lapsi herää illalla, kun itse valvoo.
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Onko lisävinkkejä?
Meillä on mökillä valmiiksi leluja ja pelejä, jotka viihdyttää lasta ruuanlaiton ajan ja jos on vaikka sadetta. Myös äänikirjat toimivat. Ruoka kannattaa olla mahdollisimman helppoa, koska mökillä vaaranpaikkoja on enemmän kuin kotona.
Kaikki mahdolliset lääkkeet mukaan varmuuden vuoksi. Myös hydrocortison ja kasa laastareita. Meillä on ollut varmuuden vuoksi myös luumusosetta ja tuoretta lakritsia, koska vatsa menee helposti kovalle mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko isään luottaa? Kahdestaan mökillä viikonloppu...
Minä olin isän mukana kuule merellä tuossa iässä veneessä viikonloppuja. Mietipä sitä
Vierailija kirjoitti:
Tuttava kuoli syöpään ja 2v lapsi jäi isälle. Mitenköhän mahtavat pärjätä loppuelämän. Jessus näitä typeriä kysymyksiä.
Minun enon vaimo lähti kun lapsi oli alle vuoden ikäinen, ei halunnut edes nähdä lastaan enää. Isän kanssa kahdestaan eli
Itepä teit tuon kanssa lapsen. Luilis harmittavan monenkin asian.
Yleensä se on isä, joka unohtaa lapset helteellä autoon tai peruuttaa niiden yli kotipihalla, mutta se on vain evoluutiota. Herra antoi, Herra otti jne. Ja eikun paljaalla panemaan taas heti lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisikö kukaan koskaan, uskaltaako isä jättää 3 v. lastaan äitinsä hoivaan viikonlopuksi?
Lapsille on vain pari ensimmäistä vuotta äiti kaikista tärkein ihminen ihan luonnostaan. Sille ei voi mitään ja se on luonnollista. Vasta tuossa kolmen vuoden iässä isäkin alkaa olla yhtä tärkeä.
Yhtä luonnollista kuin miehellä on biologinen tarve päästä naimaan mahdollisimman monen naisen kanssa.
Veli jäi leskeksi 1v lapsen kanssa. Mitenhän lie ovat kolme vuotta pärjänneet, johan on mysteeri ja ärripäinen ihme