Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuoret miehet komeroituvat ja pelaavat pelejä tietokoneella ?

Vierailija
24.06.2026 |

Eihän tuolla meiningillä ikinä saa naista itselleen.

Eikä oikein töitäkään.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 40 -vuotias ole enää nuori. Ei ole ollut 20 vuoteen. 

Nuoriksi lasketaan 13-29-vuotiaat. Sitä vanhempi on aikuinen.

Vierailija
102/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

moni tajuaa että ei kannata  ottaa yhtään kumppania sillä suuri osa suomalaisista on päästään vialla ja lisäksi parisuhteessa on pakko tehdä kompromisseja joka päivä...

PITÄÄ PAIKKANSA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaavista pojista tukee inceleitä kun tykkää kädestä enemmän kuin tytöstä

Vierailija
104/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaavista pojista tukee inceleitä kun tykkää kädestä enemmän kuin tytöstä

Sinähän sen tiedät omakohtaisesta kokemuksesta Incelhullu.

Vierailija
105/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua tulla astuneeksi siihen velka ansaan johon aiemmat sukupolvet houkuteltiin.

 

Asunto 100.000 - 300.000

 

Lapsi 100.00 - 200.000 per lapsi

 

Auto 30.000 - 50.000

 

Tuosta kun rupeat laskemaan nykyisillä 10€ - 15€ tuntipalkoilla niin vankilanhan siinä itselleen rakentaa.

 

Te meitä vanhemmat tämän tällaiseksi rakensitte ja tuntuu että hullummaksi menee. 

 

M24

200 tuhatta euroa per lapsi tarkoittaa lähes tuhannen euron kuukausikustannusta. Mihin ihmiset oikein saavat kulumaan tuollaisen summan? Ja onko se todella lasun paikka jos lapseen käyttää vähemmän rahaa kuin tuo?

Vierailija
106/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krooninen kipu ja matala testosteroni => Ei kiinnosta työt ja oikea elämä, videopeleissä voin kuvitella olevani terve ja hyväkuntoinen. Pelit on myös suunniteltu todella koukuttavaksi: saan nopealla syötöllä saavutuksia ja mielihyvää, oikeassa elämässä ei tapahdu oikein mitään positiivista ikinä

80-luvulla pelit oli kaikkea muuta kuin nopeatempoisia, mutta koukutti silti. Pelisessio saattoi sisältää useita lataustaukoja ja itse pelin lataaminen saattoi kestää jopa yli tunnin.  Oikea elämä oli siihen verrattuna todella nopeatempoista ja täynnä jatkuvia virikkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi tulla treffeille katsomaan kun mies pelaa pelejä.

No on teillä ainakin huumorintajua. Se on aina plussaa.

Vierailija
108/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on Tilastokeskuksen mukaan reilusti yli 100 000 nuorten ikäluokkien miestä enemmän kuin saman ikäisiä naisia.

Ylijäämämiehille on ihan sama mitä tekevät, sitä puolisoa ei ole koskaan ollut eikö ole olemassakaan, sama pelailla pleikkaa ja juoda kokista ja kaljaa, tulevaisuus yksinäisenä ei siitä muutu yhtään miksikään.

Jos joku mielistelee naisia riittävästi päästäkseen parisuhteeseen, joku toinen nuori mies jää ilman, puhdas matemaattinen fakta

Kaikkein tehokkain keino ongelmaan, olisi eutanasia, mutta toki Suomeen valtavina määrinä muuttavien miesten tulon rajoittaminen.

Erittäin älykästä olla panostamatta mihinkään kun siitä ei olisi yhtään mitään hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 40 -vuotias ole enää nuori. Ei ole ollut 20 vuoteen. 

Nuoriksi lasketaan 13-29-vuotiaat. Sitä vanhempi on aikuinen.

Nuoruus päättyy 22-23 ikävuoteen, kyllä sen jälkeen on jo aikuinen.

Vierailija
110/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua tulla astuneeksi siihen velka ansaan johon aiemmat sukupolvet houkuteltiin.

 

Asunto 100.000 - 300.000

 

Lapsi 100.00 - 200.000 per lapsi

 

Auto 30.000 - 50.000

 

Tuosta kun rupeat laskemaan nykyisillä 10€ - 15€ tuntipalkoilla niin vankilanhan siinä itselleen rakentaa.

 

Te meitä vanhemmat tämän tällaiseksi rakensitte ja tuntuu että hullummaksi menee. 

 

M24

200 tuhatta euroa per lapsi tarkoittaa lähes tuhannen euron kuukausikustannusta. Mihin ihmiset oikein saavat kulumaan tuollaisen summan? Ja onko se todella lasun paikka jos lapseen käyttää vähemmän rahaa kuin tuo?

Kaksiosta perheasuntoon, siirtyminen maksaa vähintään 100 000€, sinkku tai pari voi ajella halvallakin autolla, lapsia ei viitsi kuskata 30v vanhalla autolla 30 asteen pakkasessa, auton vaihto uudempaan ja perheautoon +10 000€-20 000, ruokakapuanlasku ainakin meillä kun useampi lapsi 1500€/kk, kaksin ollessa oli tuskin 500€/kk.

200 000 ei missään tapauksessa riitä lapsen kasvattamiseksi aikuiseksi, esim opintojen  aikana joutuu nykyisin kaikki vanhemmat auttamana kun opintotuet on romahdutettu pelkäksi lainaksi jota ottaa vain idiootti ellei opiskele lääkäriksi, muut pääosin valmistuu työttömiksi nykyään. Vaatimustaso yhteiskunnalta on lapsiperheelle aivan valtava kustannus, esim meidän perheelle kaikille uudet passit ja henkilökortit maksoi lähes 800€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua tulla astuneeksi siihen velka ansaan johon aiemmat sukupolvet houkuteltiin.

 

Asunto 100.000 - 300.000

 

Lapsi 100.00 - 200.000 per lapsi

 

Auto 30.000 - 50.000

 

Tuosta kun rupeat laskemaan nykyisillä 10€ - 15€ tuntipalkoilla niin vankilanhan siinä itselleen rakentaa.

 

Te meitä vanhemmat tämän tällaiseksi rakensitte ja tuntuu että hullummaksi menee. 

 

M24

200 tuhatta euroa per lapsi tarkoittaa lähes tuhannen euron kuukausikustannusta. Mihin ihmiset oikein saavat kulumaan tuollaisen summan? Ja onko se todella lasun paikka jos lapseen käyttää vähemmän rahaa kuin tuo?

Kaksiosta perheasuntoon, siirtyminen maksaa vähintään 100 000€, sinkku tai pari voi ajella halvallakin autolla, lapsia ei viitsi kuskata 30v vanhalla autolla 30 asteen pakkasessa, auton vaihto uudempaan ja perheautoon +10 000€-20 000, ruokakapuanlasku ainakin meillä kun useampi lapsi 1500€/kk, kaksin ollessa oli tuskin 500€/kk.

200 000 ei missään tapauksessa riitä lapsen kasvattamiseksi aikuiseksi, esim opintojen  aikana joutuu nykyisin kaikki vanhemmat auttamana kun opintotuet on romahdutettu pelkäksi lainaksi jota ottaa vain idiootti ellei opiskele lääkäriksi, muut pääosin valmistuu työttömiksi nykyään. Vaatimustaso yhteiskunnalta on lapsiperheelle aivan valtava kustannus, esim meidän perheelle kaikille uudet passit ja henkilökortit maksoi lähes 800€.

Muhiksella ei ole "perheasuntoa" vaan koko 7-henkinen perhe asuu kaupungin vuokrakolmiossa betonilähiössä. Autoa hänellä ei ole lainkaan.

Myös suomalainen voi halutessaan karsia perhe-elämän kuluja.

Vierailija
112/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaavista pojista tukee inceleitä kun tykkää kädestä enemmän kuin tytöstä

Kuinka kertoa olevansa kiukkuinen femcel, joka on jäänyt ilman munaa ja hinkumaansa kersaa kun miehet ei jaksa enää kiinnostua femcelistä, ilman että sanoo sitä suoraan.

Ulosannista päätellen se ilman kersaa jääminen järsii rotan lailla molemmista päistä.