Miksi nuoret miehet komeroituvat ja pelaavat pelejä tietokoneella ?
Eihän tuolla meiningillä ikinä saa naista itselleen.
Eikä oikein töitäkään.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
moni tajuaa että ei kannata ottaa yhtään kumppania sillä suuri osa suomalaisista on päästään vialla ja lisäksi parisuhteessa on pakko tehdä kompromisseja joka päivä...
PITÄÄ PAIKKANSA
Pelaavista pojista tukee inceleitä kun tykkää kädestä enemmän kuin tytöstä
Vierailija kirjoitti:
Pelaavista pojista tukee inceleitä kun tykkää kädestä enemmän kuin tytöstä
Sinähän sen tiedät omakohtaisesta kokemuksesta Incelhullu.
Vierailija kirjoitti:
En halua tulla astuneeksi siihen velka ansaan johon aiemmat sukupolvet houkuteltiin.
Asunto 100.000 - 300.000
Lapsi 100.00 - 200.000 per lapsi
Auto 30.000 - 50.000
Tuosta kun rupeat laskemaan nykyisillä 10€ - 15€ tuntipalkoilla niin vankilanhan siinä itselleen rakentaa.
Te meitä vanhemmat tämän tällaiseksi rakensitte ja tuntuu että hullummaksi menee.
M24
200 tuhatta euroa per lapsi tarkoittaa lähes tuhannen euron kuukausikustannusta. Mihin ihmiset oikein saavat kulumaan tuollaisen summan? Ja onko se todella lasun paikka jos lapseen käyttää vähemmän rahaa kuin tuo?
Vierailija kirjoitti:
Krooninen kipu ja matala testosteroni => Ei kiinnosta työt ja oikea elämä, videopeleissä voin kuvitella olevani terve ja hyväkuntoinen. Pelit on myös suunniteltu todella koukuttavaksi: saan nopealla syötöllä saavutuksia ja mielihyvää, oikeassa elämässä ei tapahdu oikein mitään positiivista ikinä
80-luvulla pelit oli kaikkea muuta kuin nopeatempoisia, mutta koukutti silti. Pelisessio saattoi sisältää useita lataustaukoja ja itse pelin lataaminen saattoi kestää jopa yli tunnin. Oikea elämä oli siihen verrattuna todella nopeatempoista ja täynnä jatkuvia virikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi tulla treffeille katsomaan kun mies pelaa pelejä.
No on teillä ainakin huumorintajua. Se on aina plussaa.
Suomessa on Tilastokeskuksen mukaan reilusti yli 100 000 nuorten ikäluokkien miestä enemmän kuin saman ikäisiä naisia.
Ylijäämämiehille on ihan sama mitä tekevät, sitä puolisoa ei ole koskaan ollut eikö ole olemassakaan, sama pelailla pleikkaa ja juoda kokista ja kaljaa, tulevaisuus yksinäisenä ei siitä muutu yhtään miksikään.
Jos joku mielistelee naisia riittävästi päästäkseen parisuhteeseen, joku toinen nuori mies jää ilman, puhdas matemaattinen fakta
Kaikkein tehokkain keino ongelmaan, olisi eutanasia, mutta toki Suomeen valtavina määrinä muuttavien miesten tulon rajoittaminen.
Erittäin älykästä olla panostamatta mihinkään kun siitä ei olisi yhtään mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 40 -vuotias ole enää nuori. Ei ole ollut 20 vuoteen.
Nuoriksi lasketaan 13-29-vuotiaat. Sitä vanhempi on aikuinen.
Nuoruus päättyy 22-23 ikävuoteen, kyllä sen jälkeen on jo aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua tulla astuneeksi siihen velka ansaan johon aiemmat sukupolvet houkuteltiin.
Asunto 100.000 - 300.000
Lapsi 100.00 - 200.000 per lapsi
Auto 30.000 - 50.000
Tuosta kun rupeat laskemaan nykyisillä 10€ - 15€ tuntipalkoilla niin vankilanhan siinä itselleen rakentaa.
Te meitä vanhemmat tämän tällaiseksi rakensitte ja tuntuu että hullummaksi menee.
M24
200 tuhatta euroa per lapsi tarkoittaa lähes tuhannen euron kuukausikustannusta. Mihin ihmiset oikein saavat kulumaan tuollaisen summan? Ja onko se todella lasun paikka jos lapseen käyttää vähemmän rahaa kuin tuo?
Kaksiosta perheasuntoon, siirtyminen maksaa vähintään 100 000€, sinkku tai pari voi ajella halvallakin autolla, lapsia ei viitsi kuskata 30v vanhalla autolla 30 asteen pakkasessa, auton vaihto uudempaan ja perheautoon +10 000€-20 000, ruokakapuanlasku ainakin meillä kun useampi lapsi 1500€/kk, kaksin ollessa oli tuskin 500€/kk.
200 000 ei missään tapauksessa riitä lapsen kasvattamiseksi aikuiseksi, esim opintojen aikana joutuu nykyisin kaikki vanhemmat auttamana kun opintotuet on romahdutettu pelkäksi lainaksi jota ottaa vain idiootti ellei opiskele lääkäriksi, muut pääosin valmistuu työttömiksi nykyään. Vaatimustaso yhteiskunnalta on lapsiperheelle aivan valtava kustannus, esim meidän perheelle kaikille uudet passit ja henkilökortit maksoi lähes 800€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua tulla astuneeksi siihen velka ansaan johon aiemmat sukupolvet houkuteltiin.
Asunto 100.000 - 300.000
Lapsi 100.00 - 200.000 per lapsi
Auto 30.000 - 50.000
Tuosta kun rupeat laskemaan nykyisillä 10€ - 15€ tuntipalkoilla niin vankilanhan siinä itselleen rakentaa.
Te meitä vanhemmat tämän tällaiseksi rakensitte ja tuntuu että hullummaksi menee.
M24
200 tuhatta euroa per lapsi tarkoittaa lähes tuhannen euron kuukausikustannusta. Mihin ihmiset oikein saavat kulumaan tuollaisen summan? Ja onko se todella lasun paikka jos lapseen käyttää vähemmän rahaa kuin tuo?
Kaksiosta perheasuntoon, siirtyminen maksaa vähintään 100 000€, sinkku tai pari voi ajella halvallakin autolla, lapsia ei viitsi kuskata 30v vanhalla autolla 30 asteen pakkasessa, auton vaihto uudempaan ja perheautoon +10 000€-20 000, ruokakapuanlasku ainakin meillä kun useampi lapsi 1500€/kk, kaksin ollessa oli tuskin 500€/kk.
200 000 ei missään tapauksessa riitä lapsen kasvattamiseksi aikuiseksi, esim opintojen aikana joutuu nykyisin kaikki vanhemmat auttamana kun opintotuet on romahdutettu pelkäksi lainaksi jota ottaa vain idiootti ellei opiskele lääkäriksi, muut pääosin valmistuu työttömiksi nykyään. Vaatimustaso yhteiskunnalta on lapsiperheelle aivan valtava kustannus, esim meidän perheelle kaikille uudet passit ja henkilökortit maksoi lähes 800€.
Muhiksella ei ole "perheasuntoa" vaan koko 7-henkinen perhe asuu kaupungin vuokrakolmiossa betonilähiössä. Autoa hänellä ei ole lainkaan.
Myös suomalainen voi halutessaan karsia perhe-elämän kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Pelaavista pojista tukee inceleitä kun tykkää kädestä enemmän kuin tytöstä
Kuinka kertoa olevansa kiukkuinen femcel, joka on jäänyt ilman munaa ja hinkumaansa kersaa kun miehet ei jaksa enää kiinnostua femcelistä, ilman että sanoo sitä suoraan.
Ulosannista päätellen se ilman kersaa jääminen järsii rotan lailla molemmista päistä.
Nuoriksi lasketaan 13-29-vuotiaat. Sitä vanhempi on aikuinen.