Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuoret miehet komeroituvat ja pelaavat pelejä tietokoneella ?

Vierailija
24.06.2026 |

Eihän tuolla meiningillä ikinä saa naista itselleen.

Eikä oikein töitäkään.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoret naiset valitsevat tiktokin ja netflixin, pöydällä jäätelöä ja suklaata?

Kun LaPromesa-hömppäsarja jää tauolle pariksi viikkoa aiheutti tämä maksimaalisen ulinan. Käsittääkseni naisten taholta. Sarja, joka on tehty valehtelun, juonittelun ja selkäänpuukottamisen ympärille. Naiset ilmeisesti innovoivat katsellessaan tätä ja aamupäivästä. Ei paljon mitkään työt haittaa katselemista. Ei edes ne raskaat ja vaativat kotityöt.

Naisen perustila on jatkuva levottumuus ja ahdistus vaikka asiat olisivat hyvin. Tällöin nainen aloittaa draamaa vaikka tyhjästä tasoittaakseen mielensä epäsuhtaa. Tämä selittää naisten viehätyksen petos-, juonittelu-, tappo- yms. sarjoja kohtaan, joten on hyvä, että naiset purkavat pahimmat paineensa edes niihin.

Vierailija
82/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tulla astuneeksi siihen velka ansaan johon aiemmat sukupolvet houkuteltiin.

 

Asunto 100.000 - 300.000

 

Lapsi 100.00 - 200.000 per lapsi

 

Auto 30.000 - 50.000

 

Tuosta kun rupeat laskemaan nykyisillä 10€ - 15€ tuntipalkoilla niin vankilanhan siinä itselleen rakentaa.

 

Te meitä vanhemmat tämän tällaiseksi rakensitte ja tuntuu että hullummaksi menee. 

 

M24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on huomattavasti tasokkaampaa varsinkin kun vanhemmat tarjoavat täyden ylläpidon kun vaihtoehtona kulutat elämäsi paskakoneistossa oravanypyörässä jossa sinut käytetään loppuun sylkäistään turhana pihalle tuona aikana olet menettänyt jo palan sieluasi ja tuottanut hyötyä vain harvoille ja valituille. Ja miksi jotta saisit pidettyä kulisseja yllä hampaat irvessä. Saat toki tekemisestäsi vähän enemmän rahaa mutta sekin toimii sinulle vain todellisuudessa psykologisena tuttipullona jolla peität tietosuuden modernista orjuuden olosta jonka he ovat pyramidin pohjalta kaltaistesi aivopestyjen lampaiden hauraisiin mieliinne piirtäneet.

Kai sitä voisi tehdä jotain tähdellisempää kuin hakata jotain luuseripelejä päivästä toiseen?

Esim. työkkärin pupukursseilla voisi tutustua muihin syrjäytyneisiin ja sitä kautta vaikka päästä johonkin ryyppyporukkaan mukaan. Silloin ei tarvitsisi olla aina vaan yksin kotona.

"Poliisi löysi kajaanilaisen autotallin takahuoneesta patjan – pian ilmeni, että rikollisilla on uusi tapa alistaa uhrinsa"

https://yle.fi/a/74-20231606

Vierailija
84/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on huomattavasti tasokkaampaa varsinkin kun vanhemmat tarjoavat täyden ylläpidon kun vaihtoehtona kulutat elämäsi paskakoneistossa oravanypyörässä jossa sinut käytetään loppuun sylkäistään turhana pihalle tuona aikana olet menettänyt jo palan sieluasi ja tuottanut hyötyä vain harvoille ja valituille. Ja miksi jotta saisit pidettyä kulisseja yllä hampaat irvessä. Saat toki tekemisestäsi vähän enemmän rahaa mutta sekin toimii sinulle vain todellisuudessa psykologisena tuttipullona jolla peität tietosuuden modernista orjuuden olosta jonka he ovat pyramidin pohjalta kaltaistesi aivopestyjen lampaiden hauraisiin mieliinne piirtäneet.

Kai sitä voisi tehdä jotain tähdellisempää kuin hakata jotain luuseripelejä päivästä toiseen?

Esim. työkkärin pupukursseilla voisi tutustua muihin syrjäytyneisiin ja sitä kautta vaikka päästä johonkin ryyppyporukkaan mukaan. Silloin ei tarvitsisi olla aina vaan yksin kotona.

"Poliisi löysi kajaanilaisen autotallin takahuoneesta patjan – pian ilmeni, että rikollisilla on uusi tapa alistaa uhrinsa"

https://yle.fi/a/74-20231606

Miksi kuvittelet, että jaluaisin johonkin ryyppyporukkaan mukaan? Olen päinvastoin ikionnellinen, kun pääsin yläasteen lopussa niistä rymyreetuista eroon.

Vierailija
85/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuten o pelaaminen vain miespuolisten ajanviete...

miksi muuten vaikkapa naistyyppinen höttökirja on parempi?

tai joku metritavarana tehty romanttinen draama?

Vierailija
86/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoret naiset valitsevat tiktokin ja netflixin, pöydällä jäätelöä ja suklaata?

Kun LaPromesa-hömppäsarja jää tauolle pariksi viikkoa aiheutti tämä maksimaalisen ulinan. Käsittääkseni naisten taholta. Sarja, joka on tehty valehtelun, juonittelun ja selkäänpuukottamisen ympärille. Naiset ilmeisesti innovoivat katsellessaan tätä ja aamupäivästä. Ei paljon mitkään työt haittaa katselemista. Ei edes ne raskaat ja vaativat kotityöt.

Naisen perustila on jatkuva levottumuus ja ahdistus vaikka asiat olisivat hyvin. Tällöin nainen aloittaa draamaa vaikka tyhjästä tasoittaakseen mielensä epäsuhtaa. Tämä selittää naisten viehätyksen petos-, juonittelu-, tappo- yms. sarjoja kohtaan, joten on hyvä, että naiset purkavat pahimmat paineensa edes niihin.

Saavutetaan yhdessä jokin päämäärä, hankinta. Esimerkiksi oma asunto. Kellutaan jonkin aikaa, kuitenkin alle puoli vuotta onnen tunteessa. Kunnes  tulee tyhjä olo ja tyytymättömyys hiipii. On saatava jotain lisää!

Kiertokulku euforiasta tyytymättömyyteen ja hyvässä lykyssä taas euforiaan. Missä lienee se tasainen olotila, joka ei vaadi mitään lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoret naiset valitsevat tiktokin ja netflixin, pöydällä jäätelöä ja suklaata?

Kun LaPromesa-hömppäsarja jää tauolle pariksi viikkoa aiheutti tämä maksimaalisen ulinan. Käsittääkseni naisten taholta. Sarja, joka on tehty valehtelun, juonittelun ja selkäänpuukottamisen ympärille. Naiset ilmeisesti innovoivat katsellessaan tätä ja aamupäivästä. Ei paljon mitkään työt haittaa katselemista. Ei edes ne raskaat ja vaativat kotityöt.

Naisen perustila on jatkuva levottumuus ja ahdistus vaikka asiat olisivat hyvin. Tällöin nainen aloittaa draamaa vaikka tyhjästä tasoittaakseen mielensä epäsuhtaa. Tämä selittää naisten viehätyksen petos-, juonittelu-, tappo- yms. sarjoja kohtaan, joten on hyvä, että naiset purkavat pahimmat paineensa edes niihin.

Saavutetaan yhdessä jokin päämäärä, hankinta. Esimerkiksi oma asunto. Kellutaan jonkin aikaa, kuitenkin alle puoli vuotta onnen tunteessa. Kunnes  tulee tyhjä olo ja tyytymättömyys hiipii. On saatava jotain lisää!

Kiertokulku euforiasta tyytymättömyyteen ja hyvässä lykyssä taas euforiaan. Missä lienee se tasainen olotila, joka ei vaadi mitään lisää?

Se tasainen tyytyväinen olotila on miehen perus olotila.

Vierailija
88/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se tuo sisältöä elämään ja pelit on tehty koukuttamaan. Paljon parempi valinta kuin päihteet, vaikka niillä saisi juoppoja naisia.

 

Parisuhteet ja lapset on muutenkin vanhojen sukupolvien juttuja.

Onko? No, tummat miehet ja naiset lisääntyy. 

Euroopan ja koko maailman demografia muuttuu rajusti seuraavina vuosikymmeninä.

Mitä sitten? 

Allaaaaaahu akb ar 

Sitä sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoret naiset valitsevat tiktokin ja netflixin, pöydällä jäätelöä ja suklaata?

Kun LaPromesa-hömppäsarja jää tauolle pariksi viikkoa aiheutti tämä maksimaalisen ulinan. Käsittääkseni naisten taholta. Sarja, joka on tehty valehtelun, juonittelun ja selkäänpuukottamisen ympärille. Naiset ilmeisesti innovoivat katsellessaan tätä ja aamupäivästä. Ei paljon mitkään työt haittaa katselemista. Ei edes ne raskaat ja vaativat kotityöt.

Naisen perustila on jatkuva levottumuus ja ahdistus vaikka asiat olisivat hyvin. Tällöin nainen aloittaa draamaa vaikka tyhjästä tasoittaakseen mielensä epäsuhtaa. Tämä selittää naisten viehätyksen petos-, juonittelu-, tappo- yms. sarjoja kohtaan, joten on hyvä, että naiset purkavat pahimmat paineensa edes niihin.

Saavutetaan yhdessä jokin päämäärä, hankinta. Esimerkiksi oma asunto. Kellutaan jonkin aikaa, kuitenkin alle puoli vuotta onnen tunteessa. Kunnes  tulee tyhjä olo ja tyytymättömyys hiipii. On saatava jotain lisää!

Kiertokulku euforiasta tyytymättömyyteen ja hyvässä lykyssä taas euforiaan. Missä lienee se tasainen olotila, joka ei vaadi mitään lisää?

Kokija herää kun egon saa aisoihin. 

Vierailija
90/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saavutetaan yhdessä jokin päämäärä, hankinta. Esimerkiksi oma asunto. Kellutaan jonkin aikaa, kuitenkin alle puoli vuotta onnen tunteessa. Kunnes  tulee tyhjä olo ja tyytymättömyys hiipii. On saatava jotain lisää!

Kiertokulku euforiasta tyytymättömyyteen ja hyvässä lykyssä taas euforiaan. Missä lienee se tasainen olotila, joka ei vaadi mitään lisää?"

Se vaatisi hormonien poissaolon, ja naisella tunnetusti on korkeammat hormonitasot sekä -vaihtelut kuin miehillä, joten nainen tulee aina kaipaamaan jotain lisää. Toki älykkäät naiset pystyvät tietoisesti hillitsemään impulssejaan, mutta suurin osa ei ole älykkäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoret naiset valitsevat tiktokin ja netflixin, pöydällä jäätelöä ja suklaata?

Kun LaPromesa-hömppäsarja jää tauolle pariksi viikkoa aiheutti tämä maksimaalisen ulinan. Käsittääkseni naisten taholta. Sarja, joka on tehty valehtelun, juonittelun ja selkäänpuukottamisen ympärille. Naiset ilmeisesti innovoivat katsellessaan tätä ja aamupäivästä. Ei paljon mitkään työt haittaa katselemista. Ei edes ne raskaat ja vaativat kotityöt.

Naisen perustila on jatkuva levottumuus ja ahdistus vaikka asiat olisivat hyvin. Tällöin nainen aloittaa draamaa vaikka tyhjästä tasoittaakseen mielensä epäsuhtaa. Tämä selittää naisten viehätyksen petos-, juonittelu-, tappo- yms. sarjoja kohtaan, joten on hyvä, että naiset purkavat pahimmat paineensa edes niihin.

Saavutetaan yhdessä jokin päämäärä, hankinta. Esimerkiksi oma asunto. Kellutaan jonkin aikaa, kuitenkin alle puoli vuotta onnen tunteessa. Kunnes  tulee tyhjä olo ja tyytymättömyys hiipii. On saatava jotain lisää!

Kiertokulku euforiasta tyytymättömyyteen ja hyvässä lykyssä taas euforiaan. Missä lienee se tasainen olotila, joka ei vaadi mitään lisää?

Oksitosiinikoukku ja laajempana selityksenä dopamiiniyhteiskunta.

Vierailija
92/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan suomikuva on mielestäni hitusen outo.

-naiset eivät pelaa

-ei ole naisvankiloita/rikollisia

-"setämiehet" ja "incelit" ovat vastuussa kaikesta pahasta

-alaikäisiä saalistavat raiskisporukat taas eivät VOI olla syyllisiä mihinkään 

...ja moni muukin asia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan suomikuva on mielestäni hitusen outo.

-naiset eivät pelaa

-ei ole naisvankiloita/rikollisia

-"setämiehet" ja "incelit" ovat vastuussa kaikesta pahasta

-alaikäisiä saalistavat raiskisporukat taas eivät VOI olla syyllisiä mihinkään 

...ja moni muukin asia...

Jos mies lähestyy naisia niin hän on paha setämies. Ja jos taas ei lähesty niin hän on paha incel.

Deittailu on peli jossa mies häviää aina.

Vierailija
94/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua tulla astuneeksi siihen velka ansaan johon aiemmat sukupolvet houkuteltiin.

 

Asunto 100.000 - 300.000

 

Lapsi 100.00 - 200.000 per lapsi

 

Auto 30.000 - 50.000

 

Tuosta kun rupeat laskemaan nykyisillä 10€ - 15€ tuntipalkoilla niin vankilanhan siinä itselleen rakentaa.

 

Te meitä vanhemmat tämän tällaiseksi rakensitte ja tuntuu että hullummaksi menee. 

 

M24

Meinaatko oikeasti, että naapurin Muhis maksaa viidestä lapsestaan 500.000-1.000.000 euroa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua tulla astuneeksi siihen velka ansaan johon aiemmat sukupolvet houkuteltiin.

 

Asunto 100.000 - 300.000

 

Lapsi 100.00 - 200.000 per lapsi

 

Auto 30.000 - 50.000

 

Tuosta kun rupeat laskemaan nykyisillä 10€ - 15€ tuntipalkoilla niin vankilanhan siinä itselleen rakentaa.

 

Te meitä vanhemmat tämän tällaiseksi rakensitte ja tuntuu että hullummaksi menee. 

 

M24

Meinaatko oikeasti, että naapurin Muhis maksaa viidestä lapsestaan 500.000-1.000.000 euroa?

Ei, naapurin eikä edes kauempana lojuva muhis maksa pennin jeniäkään kikkaratukistaan. Sen maksamisen hoitaa kantasuomalaiset NETTOveronmaksaja miehet.

Muhikset laittaa kupongit kelalle ja kela hoitaa KelaGoldilla laskut jiiriin.

Vierailija
96/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 40 -vuotias ole enää nuori. Ei ole ollut 20 vuoteen. 

Vierailija
97/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon komeroitunu, pelaava nainen ja ymmärrän näitä vastauksia. Ihmiset on ilkeitä ja perseestä. Jään mieluummin kotiin kuin tapaan "kavereita" ja pelaan. Treffeille en halua mennä, koska olen ruma ja tylsä, enkä ole koskaan ollut miesten mieleen. 

Vierailija
98/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua tulla astuneeksi siihen velka ansaan johon aiemmat sukupolvet houkuteltiin.

 

Asunto 100.000 - 300.000

 

Lapsi 100.00 - 200.000 per lapsi

 

Auto 30.000 - 50.000

 

Tuosta kun rupeat laskemaan nykyisillä 10€ - 15€ tuntipalkoilla niin vankilanhan siinä itselleen rakentaa.

 

Te meitä vanhemmat tämän tällaiseksi rakensitte ja tuntuu että hullummaksi menee. 

 

M24

Meinaatko oikeasti, että naapurin Muhis maksaa viidestä lapsestaan 500.000-1.000.000 euroa?

En tietenkään. Mutta joku sen maksaa. Arvaa kuka? 

Vierailija
99/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni tajuaa että ei kannata  ottaa yhtään kumppania sillä suuri osa suomalaisista on päästään vialla ja lisäksi parisuhteessa on pakko tehdä kompromisseja joka päivä...

Vierailija
100/112 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanhaa tietoa, että "nuoret miehet pelaavat tietokoneella". Ehkä 90-luvulla joo. Nyt nuo tietokoneella pelaava miehet ovat miehiä 18-65v... ehkä vanhemmaksikin.