Miksi nuoret miehet komeroituvat ja pelaavat pelejä tietokoneella ?
Eihän tuolla meiningillä ikinä saa naista itselleen.
Eikä oikein töitäkään.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi tulla treffeille katsomaan kun mies pelaa pelejä.
Ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on huomattavasti tasokkaampaa varsinkin kun vanhemmat tarjoavat täyden ylläpidon kun vaihtoehtona kulutat elämäsi paskakoneistossa oravanypyörässä jossa sinut käytetään loppuun sylkäistään turhana pihalle tuona aikana olet menettänyt jo palan sieluasi ja tuottanut hyötyä vain harvoille ja valituille. Ja miksi jotta saisit pidettyä kulisseja yllä hampaat irvessä. Saat toki tekemisestäsi vähän enemmän rahaa mutta sekin toimii sinulle vain todellisuudessa psykologisena tuttipullona jolla peität tietosuuden modernista orjuuden olosta jonka he ovat pyramidin pohjalta kaltaistesi aivopestyjen lampaiden hauraisiin mieliinne piirtäneet.
Sääli nyt vanhempiasi ja anna heidän elää elämää, jossa kenestäkään ei tarvitse huolehtia. Tai ota sinä kotityöt hoitaaksesi, niin he jaksavat paremmin töissä. Vaikutat itsekkäältä.
Eskapismi. Saa elää muualla eikä tosielämässä. Nettipeleistäkin löytää ympäri maapalloa helposti samanhenkisiä ihmisiä joita ei aina välttämättä löydä yhtä nopeasti tosielämässä, ja joista voi jopa tulla yhtä läheisiä kuin arkielämän kaverit.
Nainen on siis pokaali🏆 aloittajan mielestä. Naiseen on pyrittävä kaikkea uhmaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi tulla treffeille katsomaan kun mies pelaa pelejä.
Ei voi.
Ei niin. Minä pelasin ihan eksäni kanssa. Tylsäähän sillä ois ollut vierestä katsoa. Pelit ei ollut se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se tuo sisältöä elämään ja pelit on tehty koukuttamaan. Paljon parempi valinta kuin päihteet, vaikka niillä saisi juoppoja naisia.
Parisuhteet ja lapset on muutenkin vanhojen sukupolvien juttuja.
Onko? No, tummat miehet ja naiset lisääntyy.
Euroopan ja koko maailman demografia muuttuu rajusti seuraavina vuosikymmeninä.
Mitä sitten?
Koska se on mahdollista ja elämä globaalin pohjoisen asukkaana on aika easy mode.
Nuoret miehet ovat fiksuja. Naiset on Suomessa niin nirsoja, ettei heidän kannata treffailla. Se on täysin hukkaan heitettyä aikaa. Ainoastaan top 5% komeimpien miesten kannattaa treffeillä, koska he saavat treffeillä tuloksia.
On totta että tätä vauva.fi-chattipeliä pelaamalla ei tosiaan saa sen paremmin naisia kuin töitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yliopistotutkinto, hyvä työpaikka ja fiksuja harrastuksia enkä silti saa naista. Ymmärrän hyvin tuota peliporukkaa. Peleissä sentään saa onnistumisen kokemuksia.
Ainoastaan riittävän jännät ja onnekkaat saavat naisia, vaikka esim. tämän palstan akat vastaan inttävätkin.
Naisetkin pelaa. Paremmin 2 pelaajaa ymmärtää toisiaan kuin 1 pelaaja ja 1 peli- vastainen
Ei meidän nuoret jotka pelaa jalkapalloa. Otan pelit ja vehkeet heti pois jos jää pois treeneistä Treenit 3 kertaa viikossa. Kesällä saa pelata enemmän mutta kouluaikoina vain viikonloppuisin. Olen itse aikoinaan urheillut jalista ja salibandya pelasin 25 vuotta parissakin eri joukkueessa. Urheilun pitää olla meidän nuorten elämäässä 13 ja 15 vuotiaat. Minä olen nuorena urheillut paljon ja pelasin vähän kaikkea mutta jalis ja salibandya pelasin sitten eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se tuo sisältöä elämään ja pelit on tehty koukuttamaan. Paljon parempi valinta kuin päihteet, vaikka niillä saisi juoppoja naisia.
Parisuhteet ja lapset on muutenkin vanhojen sukupolvien juttuja.
Onko? No, tummat miehet ja naiset lisääntyy.
Euroopan ja koko maailman demografia muuttuu rajusti seuraavina vuosikymmeninä.
Mitä sitten?
Rasismi on kuin rikkaruoho, vaikea kitkeä pois päästään jos se kerran on sinne livahtanut.
Miksi nuoret naiset valitsevat tiktokin ja netflixin, pöydällä jäätelöä ja suklaata?
Krooninen kipu ja matala testosteroni => Ei kiinnosta työt ja oikea elämä, videopeleissä voin kuvitella olevani terve ja hyväkuntoinen. Pelit on myös suunniteltu todella koukuttavaksi: saan nopealla syötöllä saavutuksia ja mielihyvää, oikeassa elämässä ei tapahdu oikein mitään positiivista ikinä
Vierailija kirjoitti:
Nainen on siis pokaali🏆 aloittajan mielestä. Naiseen on pyrittävä kaikkea uhmaten.
Haha, ensin naiset vaativat miehiä pysymään kaukana, ja sitten, kun miehet sen tekevät, niin sekään ei kelpaa:DD
Vierailija kirjoitti:
Krooninen kipu ja matala testosteroni => Ei kiinnosta työt ja oikea elämä, videopeleissä voin kuvitella olevani terve ja hyväkuntoinen. Pelit on myös suunniteltu todella koukuttavaksi: saan nopealla syötöllä saavutuksia ja mielihyvää, oikeassa elämässä ei tapahdu oikein mitään positiivista ikinä
Ja lisäksi videopeleissä voi pelata naisella bikineissä, joka käyttää apunaan viikatetta ja loitsuja, ja ownaa n00bseja. Eipä taida tälläistä tapahtua oikeassa elämässä:DD
Koska oikeassa elämässä ei voi tehdä mitään. Voi käydä kävelyllä mutta kuka sitä jaksaa toistaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuoret naiset valitsevat tiktokin ja netflixin, pöydällä jäätelöä ja suklaata?
Kun LaPromesa-hömppäsarja jää tauolle pariksi viikkoa aiheutti tämä maksimaalisen ulinan. Käsittääkseni naisten taholta. Sarja, joka on tehty valehtelun, juonittelun ja selkäänpuukottamisen ympärille. Naiset ilmeisesti innovoivat katsellessaan tätä ja aamupäivästä. Ei paljon mitkään työt haittaa katselemista. Ei edes ne raskaat ja vaativat kotityöt.
Sen verran monta kertaa kävin kokeilemassa naisten kanssa olemista että. Ei ole minulle parisuhteessa eläminen eikä myöskään ole luottamusta enää naisiin joten. Pelaan ennemmin vaikka jotain. Saa tämän asunnon siivottua ja ruuat laitettua itsekkin. Rahatkin voi itse tienata.