Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret miehet komeroituvat ja pelaavat pelejä tietokoneella ?

Vierailija
24.06.2026 |

Eihän tuolla meiningillä ikinä saa naista itselleen.

Eikä oikein töitäkään.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi tulla treffeille katsomaan kun mies pelaa pelejä.

Huhhu

Vierailija
42/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naiset epätoivoisia kun jopa nörttimiehiltä toivotaan eheytymistä ja pörräämistä naisten ympärille. 

Ps. Ei tule tapahtumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatteko naiset että kuinka vaativaa on saada runessa kaikki levut maximiin HC-Ironman moodissa!?

Nii ette v*ttu tajuu!

Vierailija
44/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatteko naiset että kuinka vaativaa on saada runessa kaikki levut maximiin HC-Ironman moodissa!?

Nii ette v*ttu tajuu!

Onneksi ei tarvitse tajuta. 

Vierailija
45/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pillua, kyllä piupaupelejä.

Mitä tässä on vaikeaa?

Vierailija
46/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on huomattavasti tasokkaampaa varsinkin kun vanhemmat tarjoavat täyden ylläpidon kun vaihtoehtona kulutat elämäsi paskakoneistossa oravanypyörässä jossa sinut käytetään loppuun sylkäistään turhana pihalle tuona aikana olet menettänyt jo palan sieluasi ja tuottanut hyötyä vain harvoille ja valituille. Ja miksi jotta saisit pidettyä kulisseja yllä hampaat irvessä. Saat toki tekemisestäsi vähän enemmän rahaa mutta sekin toimii sinulle vain todellisuudessa psykologisena tuttipullona jolla peität tietosuuden modernista orjuuden olosta jonka he ovat pyramidin pohjalta kaltaistesi aivopestyjen lampaiden hauraisiin mieliinne piirtäneet.

Kai sitä voisi tehdä jotain tähdellisempää kuin hakata jotain luuseripelejä päivästä toiseen?

Voisi, mutta ihmisaivot valitsevat aina vaihtoehdon joihin liittyy vähiten kitkaa. Pelaaminen tarjoaa sekä hallinnan että saavuttamisen tunteita, jotka voivat olla ulkomaailmassa vaikeita täyttää, etenkin nyt kun tämä elämänmeno 2020-luvulla on mitä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Koska työpaikat ja uramahdollisuudet 404

-Naisen lähestyminen livenä on automaattinen metoo, valitsevat karhun 

-Nopea dopamiini koukuttaa, ja ruudulta ei tarvitse lähteä mihinkään

 

Jos on kouluajoista asti saanut ulkomaailmassa ainoastaan halveksuntaa osakseen, ei välttämättä halua olla ulkomaailman kanssa tekemisissä. Onko tämä jotenkin vaikea ymmärtää?

Vierailija
48/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiset naiset ovat tehneet itsestään niin helvetin oksettavan vastenmielisiä, ettei niihin tee mieli tutustua tai olla missään tekemisissä.

Silloin on sama pysyä kämpillä ja pelata, mennä niiden akkojen kanssa kelalle "töihin" ja nostella tukimasseja. Niillä saa pakastepitsua & kelakuparia sen että viihtyy ja pärjää. Hullu paljon työtä tekee, viisas vähemmällä pääsee. Varsinkin talkoiden = nykytöiden tekeminen muiden hyödyksi ja omaksi tappioksi on aivan idioottihommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on huomattavasti tasokkaampaa varsinkin kun vanhemmat tarjoavat täyden ylläpidon kun vaihtoehtona kulutat elämäsi paskakoneistossa oravanypyörässä jossa sinut käytetään loppuun sylkäistään turhana pihalle tuona aikana olet menettänyt jo palan sieluasi ja tuottanut hyötyä vain harvoille ja valituille. Ja miksi jotta saisit pidettyä kulisseja yllä hampaat irvessä. Saat toki tekemisestäsi vähän enemmän rahaa mutta sekin toimii sinulle vain todellisuudessa psykologisena tuttipullona jolla peität tietosuuden modernista orjuuden olosta jonka he ovat pyramidin pohjalta kaltaistesi aivopestyjen lampaiden hauraisiin mieliinne piirtäneet.

Kai sitä voisi tehdä jotain tähdellisempää kuin hakata jotain luuseripelejä päivästä toiseen?

Olisko lisätietoja siitä hyödyllisestä tekemisestä? Siis, sellaisesta tekemisestä että suurin hyöty tulee TEKIJÄLLE, eikä kaiken maailman demaripaskoille ja muille loisille????

Ai, ei löydy esimerkkejä?! Vaan johan oli yllättävää...

Voitkin lopettaa sitten tyhmien kyselyn vastaisuudessa.

Vierailija
50/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä voisin töitäkin tehdä, ja palkkapäivänä sitten hieman kaupungilla ostella juttuja. Tätä tilannetta odotellessa kuitenkin vaan täyttelen työhakemuksia, opiskelen, kuntoilen ja pelailen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin naiset käpertyy komeroon tuijottamaan IG storyjä ja Tiktokia.

Vierailija
52/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itselle pitäisi saada nainen? Hankalia otuksia ja huorissa voi käydä, kun panettaa.

Oma käsi on turvallisempi vaihtoehto eikä tule tauteja tai ihmissuhdesotkuja.

Eikä varsinkaan elareita, jotka pilaavat miehen loppuelämän ja pakottaa sen käytännössä seuraavaksi 20 vuodeksi palkattomaksi orjaksi.

Menetät elämäsi parhaat vuodet, olet pakotettu juoksemaan sen ajan oravanpyörässä tahtomattasi palkatta kun joudut elämään kädestä suuhun, muiden kuoriessa kaiken kerman päältä sinun tekemästäsi työstä. Maksat samaan aikaan ikäsi "eläkettä" jota et koskaan tule saamaan. Etkä itse ole missään vaiheessa halunnut ko. kivirekeä perässä vedettäväksesi.

 

Ehei, kun tietää ja tajuaa pelin alussa jo ennen kuin kortteja on jaettu, että pelataan rukatulla pakalla jonka korteilla et voi voittaa "by desing" lähtökohtaisesti, ainoa voittava strategia on olla pelaamatta.

Nykynuoriso on huomattavan älykästä ja kapitalistisen panostus/tuotto-suhteen erittäin valveutunutta. Ja se on hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne sieltä lähtis, kun naiset ei tuu hakee.

Vierailija
54/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kieltämättä nykyisen oravanpyörän voittaa, jolla rikastutetaan vain RKP:tä ja discoläpsyttelijöitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan