Miksi nuoret miehet komeroituvat ja pelaavat pelejä tietokoneella ?
Eihän tuolla meiningillä ikinä saa naista itselleen.
Eikä oikein töitäkään.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Nörttejä
Tuo on ollut pitkään kehu.
Geek on toinen.
Iso osa miehistä on sellaisia, että jos saavat tarpeensa tyydytettyä pelimaailmassa, niin heille riittää elinympäristönä koppi, jossa pelaa, kakkii ja nukkuu.
Ei käy kauppa rautakaupassa tai IKEA:ssa.
Laatuaikaa tietokoneitten kanssa ei pidä aliarvioida.
Minä olen itsekin netissä ja pelailen miesten kanssa. Ystävinä miehet on parhaimmillaan. Pientä flirttiä pelin lomassa ja yhteiselo pelin sisällä. On turvallista naiselle, kun ikävät tyypit voi estää, mutta nörttimiehissä on paljon ihania yksilöitä, joiden kanssa on mukava olla ja höpötellä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi itselle pitäisi saada nainen? Hankalia otuksia ja huorissa voi käydä, kun panettaa.
Oma käsi on turvallisempi vaihtoehto eikä tule tauteja tai ihmissuhdesotkuja.
Gta 5 on koukuttava kuten myös super mariot
Miksi pitäisi tehdä jotain muuta? Emme me ole naisille tai yhteiskunnalle mitään velkaa, koska ei meitä kukaan mihinkään tarvitse.
Pitäisikö ottaa somaleista ja muista muslimeista mallia ja mennä jahtaamaan pikkutyttöjä ja ahdistelemaan ihmisiä ostoskeskuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Koska se on huomattavasti tasokkaampaa varsinkin kun vanhemmat tarjoavat täyden ylläpidon kun vaihtoehtona kulutat elämäsi paskakoneistossa oravanypyörässä jossa sinut käytetään loppuun sylkäistään turhana pihalle tuona aikana olet menettänyt jo palan sieluasi ja tuottanut hyötyä vain harvoille ja valituille. Ja miksi jotta saisit pidettyä kulisseja yllä hampaat irvessä. Saat toki tekemisestäsi vähän enemmän rahaa mutta sekin toimii sinulle vain todellisuudessa psykologisena tuttipullona jolla peität tietosuuden modernista orjuuden olosta jonka he ovat pyramidin pohjalta kaltaistesi aivopestyjen lampaiden hauraisiin mieliinne piirtäneet.
Ööh miten luulet että ne "vanhemmat tarjoavat täyden ylläpidon" muuta kuin tekemällä töitä, että saavat sut elätettyä? Sua ei ilmeisesti haittaa, että he joutuvat olemaan paskakoneistossa oravanpyörässä samalla kun aikuinen poika loisii kotona elättinä...
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkös niitä naisia taas "saadaan"?
Joka toinen ketju saa, ei saa, saa, ei saa. Ahahah
Naiset valitsevat mieluummin karhun, joten miksi häiritä naisia: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d920eab6-9207-4e25-a4d3-f97be850c256
Onko jotenkin naisilta pois? En minä ole täällä maailmassa naisia varten. En tosin pelaa pelejä.
Siksi kun nuoret naiset tapaa mieluummin karhun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on huomattavasti tasokkaampaa varsinkin kun vanhemmat tarjoavat täyden ylläpidon kun vaihtoehtona kulutat elämäsi paskakoneistossa oravanypyörässä jossa sinut käytetään loppuun sylkäistään turhana pihalle tuona aikana olet menettänyt jo palan sieluasi ja tuottanut hyötyä vain harvoille ja valituille. Ja miksi jotta saisit pidettyä kulisseja yllä hampaat irvessä. Saat toki tekemisestäsi vähän enemmän rahaa mutta sekin toimii sinulle vain todellisuudessa psykologisena tuttipullona jolla peität tietosuuden modernista orjuuden olosta jonka he ovat pyramidin pohjalta kaltaistesi aivopestyjen lampaiden hauraisiin mieliinne piirtäneet.
Kai sitä voisi tehdä jotain tähdellisempää kuin hakata jotain luuseripelejä päivästä toiseen?
Esim. työkkärin pupukursseilla voisi tutustua muihin syrjäytyneisiin ja sitä kautta vaikka päästä johonkin ryyppyporukkaan mukaan. Silloin ei tarvitsisi olla aina vaan yksin kotona.
Näitä ruppanoita laitetaan normaalien joukkoon. Yritetään traumatisoida ja häpäistä naisia, kun valitaan vain yksi ryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Iso osa miehistä on sellaisia, että jos saavat tarpeensa tyydytettyä pelimaailmassa, niin heille riittää elinympäristönä koppi, jossa pelaa, kakkii ja nukkuu.
Ei käy kauppa rautakaupassa tai IKEA:ssa.
Voi ostaa jääkaapin hikihuoneeseensa ja pissata pulloon. Miehen unelma👻
Koska pelaaminen on liian helppoa ja saavutettavaa nykyään. Ennenvanhaan se oli serkku, jonka luona kyläiltiin ja pelattiin se 4h putkeen nindendoa silmät kiiluen kun vanhemmilla ei ollut varaa ostella pelejä kotiin. Sama oli tietokoneen kanssa, meille ensimmäinen kannettava tuli vasta 2000-luvun alussa, sitä ennen serkulla tai kirjastossa opettelin käyttöä koulun lisäksi.
Nainen voi tulla treffeille katsomaan kun mies pelaa pelejä.
Ei ole todellakaan hyvä. Surkea "tarina", tylsin maailma. Ei siinä ole mitään tekemistä. Rehellisesti huonoin Bethesdan peli ikinä, älä todellakaan osta.