63 v nainen eikä yhtään ystävää. Miten elämä meni näin?
Ei niin ketään jonka kans juttelisi. Kesäloma työttömänä, tiedän työllistyväni sijaisuuksiin mutta nyt pidän taukoa. Ja masennus iski. Kun jaksais lähteä yksin liikkeelle. Edes vähäinen puhuminen jonkun kanssa auttaisi.
Kommentit (23)
Sama juttu täällä. 67v N olen ja kun jäin eläkkeelle 65v niin eipä ole ketään kelle puhuisi edes mukavia kuulumisia. Jotku soittavat ja kertovat omista murheistaan, mutta puhelu loppuu jos yhtään yritän kertoa mitä minulle kuuluu. Mies on, mutta hänestä ei ole ystäväksi. Haluaa tehdä omia juttujaan, ei sure minun yksinoloani.
Olen lähtenyt ajelee välillä E-Suomeen etteivät seinät päälle kaadu, mutta mitäpä se yksin ajelu yksinäisyyteen auttaa.
Sama juttu täällä. 67v N olen ja kun jäin eläkkeelle 65v niin eipä ole ketään kelle puhuisi edes mukavia kuulumisia. Jotku soittavat ja kertovat omista murheistaan, mutta puhelu loppuu jos yhtään yritän kertoa mitä minulle kuuluu. Mies on, mutta hänestä ei ole ystäväksi. Haluaa tehdä omia juttujaan, ei sure minun yksinoloani.
Olen lähtenyt ajelee välillä E-Suomeen etteivät seinät päälle kaadu, mutta mitäpä se yksin ajelu yksinäisyyteen auttaa.
Itse olen sinua nuorempi, mutta löysin ystävän frendie - sovelluksen kautta. Viestitellään viikottain ja nähdään 1-2 viikon välein. Toki sielläkin kirjoittelin useamman kanssa ja usean kanssa olen tavannutkin ennen kuin löytyi ystävä. On niin samanlainen kuin minä.