Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholia voi tilata puistoon jos olet pussikaljalla siellä ja kaljat loppuu.

Vierailija
24.06.2026 |

Ei tarvii lähteä hakemaan kaupasta kaljaa niin wolt kuski tuo puistoon sulle alkoholia. Kyllä on typerä alkoholilaki ei voi muuta sanoa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miten ja mistä se viina hankitaan. Jos haluaa juoda viinaa niin sitten sitä juodaan. Yksilön vastuu! Ei voi yhteiskuntaa pyörittää aina pienen joukon ehdoilla. Jos on juoppo niin on juoppo ja se ei muutu jos ei itse halua. Holhousyhteiskunta ei toimi vaan muuttuu lopulta kyttäämiseksi ja vankilaksi.

Vierailija
22/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholistit mene hakee sitä alkoholia ellei ole pakko. Nyt ei ole pakko vaan tilaavat sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi alaikäisille on nyt helppo välittää ja myydä alkoholia kun tilaa ensin sitä kotiin.

Kun itse haet kaupasta, niin eikö silloin sinulle tule enemmän katetta?

Vierailija
24/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama miten ja mistä se viina hankitaan. Jos haluaa juoda viinaa niin sitten sitä juodaan. Yksilön vastuu! Ei voi yhteiskuntaa pyörittää aina pienen joukon ehdoilla. Jos on juoppo niin on juoppo ja se ei muutu jos ei itse halua. Holhousyhteiskunta ei toimi vaan muuttuu lopulta kyttäämiseksi ja vankilaksi.

Viinaahan ei saa woltit yms. paskafirmat edes kuljettaa

Vierailija
25/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama miten ja mistä se viina hankitaan. Jos haluaa juoda viinaa niin sitten sitä juodaan. Yksilön vastuu! Ei voi yhteiskuntaa pyörittää aina pienen joukon ehdoilla. Jos on juoppo niin on juoppo ja se ei muutu jos ei itse halua. Holhousyhteiskunta ei toimi vaan muuttuu lopulta kyttäämiseksi ja vankilaksi.

Viinaahan ei saa woltit yms. paskafirmat edes kuljettaa

No saa ne kuskata niitä samoja max. 8% juomia, mitä kaupat myyvät. Ja esim. itse en kirkkaisiin koske, mutta humalassa tulee oltua silti välillä.

Vierailija
26/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat ja alko eivät saa myytä alkoholia henkilölle joka on liian humalassa. Todennäköisesti tuo koskee myös puistoon toimitettavia tuotteita. Joten kun aikoo ryypätä, niin tilaus kannattaa tehdä ennen kuin on liian humalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vain se, että tilauksen ja kuljetuksen välillä täytyy olla vähintään 24 tuntia. Tietty jos aiot yli vuorokauden siellä puistossa hengailla niin sitten joo. 

Eihän se tainnut mennä läpi, sitä ehdottettiin kylläkin. 

No voi prkl. Huono homma monen perheen kannalta, jos päihderiippuvainen vanhempi voi tilata krapulajuomat kotiin. 

Se on sen perheen asia laittaa elämänsä kuntoon, ei siitä muita pidä rankaista. Itse käytän harvoin alkoholia, mutta nyt nekin voi tarvittaessa laittaa ostoskoriin mukaan kun tilaa ruokaa kotiin. Tämä on iso askel kohti autotonta elämää.. Suoraan sanoen vituttaa, että jotkut entiset alkoholistit yrittävät kontrolloida muiden elämää, kun oma juominen ei aikoinaan pysynyt hallinnassa.

Sulla ei pitäisi olla äänioikeutta. Olet niin tyhmä. Enkä tarkoita tätä loukkauksena, vaan olen oikeasti sitä mieltä. 

Ja minä olen sitä mieltä, että sinä olet tyhmä. Kumpi sitten on oikeassa, ehkä kumpikin kun tällä palstalla vaivaudutaan jankkaamaan typeristä asioista.

Vierailija
28/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi. Ja edelleen on järjestyslaki voimassa, eli poliisi puuttuu häiritsevään juomiseen ja käytökseen ja kaataa sun viinat maahan.

Minä kaadan poliisin .aahan jos alkaa mokoma kukkoilla.

Sohvarambon nousukänni-voimafantasiat :-)))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super-alko Latvia/Ainazi rules..Kohta taas lastia hakemaan ja hyvät hampparit siinä kulmalla !

Vierailija
30/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Super-alko Latvia/Ainazi rules..Kohta taas lastia hakemaan ja hyvät hampparit siinä kulmalla !

Matka sinnehän ei maksa tietenkään mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden maitotölkin jaksan hakea kaupasta ilman kuljetusmaksua. Yhden viinipullon kantaminen onnistuu myös. Mikäli tilaan verkkokaupasta, kummankin tilaus paisuu. Kummankin kulutus lisääntyy, koska kaapeissa ylenmäärin ylimääräistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä