Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholia voi tilata puistoon jos olet pussikaljalla siellä ja kaljat loppuu.

Vierailija
24.06.2026 |

Ei tarvii lähteä hakemaan kaupasta kaljaa niin wolt kuski tuo puistoon sulle alkoholia. Kyllä on typerä alkoholilaki ei voi muuta sanoa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi alaikäisille on nyt helppo välittää ja myydä alkoholia kun tilaa ensin sitä kotiin.

Vierailija
2/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Ja edelleen on järjestyslaki voimassa, eli poliisi puuttuu häiritsevään juomiseen ja käytökseen ja kaataa sun viinat maahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, on aina vaivalloista lähteä kauppaan ja nyt alaikäisenäkin voin tenuttaa kunnolla.

Vierailija
4/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi. Ja edelleen on järjestyslaki voimassa, eli poliisi puuttuu häiritsevään juomiseen ja käytökseen ja kaataa sun viinat maahan.

Minä kaadan poliisin .aahan jos alkaa mokoma kukkoilla.

Vierailija
5/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi. Ja edelleen on järjestyslaki voimassa, eli poliisi puuttuu häiritsevään juomiseen ja käytökseen ja kaataa sun viinat maahan.

Missä kaupungissa poliisi ehtii tehdä tuollaisia hommia. Oikeita rikoksiakaan ei tutkita koska resurssippula.

Vierailija
6/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedo-persut halusivatkin lain voimaan vain päästäkseen juottamaan ja seksuaalisesti hyväksikäyttämään lapsia.

Etkö sinä ole saanut nuorta lihaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vain se, että tilauksen ja kuljetuksen välillä täytyy olla vähintään 24 tuntia. Tietty jos aiot yli vuorokauden siellä puistossa hengailla niin sitten joo. 

Vierailija
8/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi alaikäisille on nyt helppo välittää ja myydä alkoholia kun tilaa ensin sitä kotiin.

Näitä poloisia wolt kuskeja ei voisi vähempää kiinnostaa, onko siellä kurat housuissa oleva puliremmi vai 12-vuotiaista jonneista koostuva lauma vastassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vain se, että tilauksen ja kuljetuksen välillä täytyy olla vähintään 24 tuntia. Tietty jos aiot yli vuorokauden siellä puistossa hengailla niin sitten joo. 

Eihän se tainnut mennä läpi, sitä ehdottettiin kylläkin. 

Vierailija
10/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa oli alkoholistien asunto jossa asunnon vuokrannut ja sen kaverit ryyppäsi aina siellä. Sitten joku puukotti toisen kuoliaaksi ja aasunto hiljeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on ketjun aloittajan mielestä huono asia? Miksi asiat pitäisi tehdä vaikeaksi? Olen sitä mieltä, että häiriökäyttäytymiseen täytyy puuttua muuten kuin rajoittamalla kaikkien elämää.

Vierailija
12/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on ketjun aloittajan mielestä huono asia? Miksi asiat pitäisi tehdä vaikeaksi? Olen sitä mieltä, että häiriökäyttäytymiseen täytyy puuttua muuten kuin rajoittamalla kaikkien elämää.

Miksi siellä puistossa pitää kännätä? Ja jos tarkoitus on sivistyneesti ottaa lasi viiniä piknikaterialla, niin eiköhän se mukaan otettu pullo tai kaksi silloin riitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi alaikäisille on nyt helppo välittää ja myydä alkoholia kun tilaa ensin sitä kotiin.

Miten se sen helpompaa on kuin kaupasta hakeminen? V ittu te vanhat juopot olette tyhmiä.. 😂

Vierailija
14/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vain se, että tilauksen ja kuljetuksen välillä täytyy olla vähintään 24 tuntia. Tietty jos aiot yli vuorokauden siellä puistossa hengailla niin sitten joo. 

Eihän se tainnut mennä läpi, sitä ehdottettiin kylläkin. 

No voi prkl. Huono homma monen perheen kannalta, jos päihderiippuvainen vanhempi voi tilata krapulajuomat kotiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on ketjun aloittajan mielestä huono asia? Miksi asiat pitäisi tehdä vaikeaksi? Olen sitä mieltä, että häiriökäyttäytymiseen täytyy puuttua muuten kuin rajoittamalla kaikkien elämää.

Miksi siellä puistossa pitää kännätä? Ja jos tarkoitus on sivistyneesti ottaa lasi viiniä piknikaterialla, niin eiköhän se mukaan otettu pullo tai kaksi silloin riitä?

VIttuako se sulle kuuluu mitä muut siellä tekee jos eivät aiheuta häiriötä ja sotke paikkoja? Jos sulla on paska elämä, niin laita se kuntoon äläkä kiusaa muita.

Vierailija
16/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vain se, että tilauksen ja kuljetuksen välillä täytyy olla vähintään 24 tuntia. Tietty jos aiot yli vuorokauden siellä puistossa hengailla niin sitten joo. 

Eihän se tainnut mennä läpi, sitä ehdottettiin kylläkin. 

No voi prkl. Huono homma monen perheen kannalta, jos päihderiippuvainen vanhempi voi tilata krapulajuomat kotiin. 

Se on sen perheen asia laittaa elämänsä kuntoon, ei siitä muita pidä rankaista. Itse käytän harvoin alkoholia, mutta nyt nekin voi tarvittaessa laittaa ostoskoriin mukaan kun tilaa ruokaa kotiin. Tämä on iso askel kohti autotonta elämää.. Suoraan sanoen vituttaa, että jotkut entiset alkoholistit yrittävät kontrolloida muiden elämää, kun oma juominen ei aikoinaan pysynyt hallinnassa.

Vierailija
17/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on ketjun aloittajan mielestä huono asia? Miksi asiat pitäisi tehdä vaikeaksi? Olen sitä mieltä, että häiriökäyttäytymiseen täytyy puuttua muuten kuin rajoittamalla kaikkien elämää.

Miksi siellä puistossa pitää kännätä? Ja jos tarkoitus on sivistyneesti ottaa lasi viiniä piknikaterialla, niin eiköhän se mukaan otettu pullo tai kaksi silloin riitä?

VIttuako se sulle kuuluu mitä muut siellä tekee jos eivät aiheuta häiriötä ja sotke paikkoja? Jos sulla on paska elämä, niin laita se kuntoon äläkä kiusaa muita.

Nyt tuli kyllä nolo kommentti sinulta...

Kännätessä yleensä melutaso nousee ja paikkoja sotketaan. Tämä on helposti havaittavissa aina vapun jälkeen puistoissa. Se ei auta mitään, jos SINÄ osaat mielestäsi käyttäytyä, kaikki eivät osaa.

Vierailija
18/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion hakea oluet itse jatkossakin. Miksi maksasin kotiinkuljetuksesta. Lähden syyskuussa viroon. Käyn Samalla Latviassa ja tuon sieltä lonkeroa 20 laatikkoa ja säästän rahaa.

Vierailija
19/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakim oli ap:lla perustelut kohdallaan 🤣 Eli kun on puistossa kaljalla ja tarvii lisää kaljaa, niin järkevää on kävellä kaupalle ja ostaa lisää kaljaa. Tyhmää on tilata sitä samaa kaljaa suoraan sinne puistoon, vaikka siihen olisi varaakin, koska?! No koska se on tyhmää. Kävely kaupalle on ilmeisesti sellaista kansanterveydellistä reippailua, mitä ap tällä aloituksellaan haluaa tukea ja kannustaa. Muistakaamme siis kaikki, että tänä kesänä reippaillaan. 😊 Hakekaamme kaljat reippaillen kaupasta reippaasti, niin kunto kohoaa tissutellessakin. 

Vierailija
20/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi alaikäisille on nyt helppo välittää ja myydä alkoholia kun tilaa ensin sitä kotiin.

Tai tekee kuten nyt eli hakee itse kaupasta ja välittää sitten kotiin. Et parempaa argumenttia keksinyt? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän