Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panettaa, kertokaa kivoja juttuja. N50

Vierailija
24.06.2026 |

Panettaa, mutta ei tiedossa mitään sillä saralla. Miten viihdytän itseäni? Miten viihdyttäisit puutteessa olevaa kiimaista naista?

Kommentit (246)

Vierailija
161/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme miestä käveli hotellin käytävällä ja pysähtyi erään oven eteen. He koputtivat, ja oven avasi keski-ikäinen nainen, jolla oli yllään pelkkä kylpytakki. Hän pyysi miehet sisään.

Yksi miehistä pyysi naista menemään sängylle ja näyttämään, kuinka hän hyväilee itseään. Puheesta kävi ilmi, että miehet olivat kirjoitelleet naiselle fantasioita nettipalstalla ja haaveilleet hänestä. Nainen oli selvästi kiihottunut jo odottelusta, ja se näkyi hänen koko olemuksestaan.

Nainen asettui sängylle selälleen. Toinen käsi puristi rintaa, toinen liikkui hitaasti pillulla. Miehet seurasivat katseillaan hänen toimintaansa. Yksitellen heidän vaatteensa putosivat lattialle, ja pian kaikki kolme runkkasivat kovia kalujaan naista katsellen. Hetken ajan nainen katseli miehiä ja miehet häntä, kaikki hyväillen itseään.

Äkkiä itsehillintä petti, ja yksi miehistä siirtyi naisen luo, asettui hänen kasvojensa ylle ja työnsi kalunsa hänen suuhunsa. Suun lämpö ja kosteus tuntuivat miehestä niin hyvältä, että hän huokaisi syvään, kun nainen alkoi hyväillä häntä suullaan. Mies alkoi rauhallisesti nussia naisen suuta. Samaan aikaan nainen tunsi, kuinka pingoittunut terska painautui hänen pillulleen. Hän ei nähnyt kuin edessä olevan miehen kalun ja vartalon, mutta toinen mies oli asettunut hänen jalkojensa väliin. Pikkuhiljaa kalu painui syvemmälle, levittäen häntä yhä enemmän, kunnes se oli aivan pohjassa. Sitten alkoi kiivaampi nainti.

Niin nainen sai kahta miestä: toinen pani suuhun, toinen pilluun. Kolmas mies tarttui naisen käteen ja vei sen kovalle kalulleen. Nainen ymmärsi vihjeen ja alkoi hyväillä häntä kädellään. Palkinnoksi mies vei toisen kätensä naisen klitorikselle ja aloitti hyväilyt.

Tämä sai naisen vartalon jännittymään ja orgasmin liikkeelle. Suuhun naivalle miehelle se oli liikaa. Hän laukesi naisen suuhun, ja lämpimät spermasyöksyt täyttivät sykäyksittäin hänen suunsa.

Käsihoitoa saava mies tokaisi: ”Älä laukea pilluun!” Pillua nussinut mies ymmärsi vihjeen. Hän vetäytyi jalkovälistä, siirtyi naisen kasvojen eteen ja sanoi: ”Ota loppuun asti.” Nainen alkoi imeä häntä tavoitteellisesti, samalla kun uusi mies , se joka oli saanut käsihoitoa, painautui hänen pilluunsa.

Tämän uuden miehen kalu oli todella paksu, ja sen työntyminen sisään levitti naisen paikat äärimmilleen. Se kuitenkin meni sisään, ja kiivas nainti alkoi.

Aikaisemmin lauennut mies tuli naisen viereen ja alkoi hyväillä hänen klitoristaan samalla kun häntä naitiin. Yllättäen hän vei toisen kätensä naisen takapuolen alle ja painoi yhden sormen hänen anaaliinsa. Se aiheutti naisessa rajun orgasmin, ja hänen orgasminsa sai molemmat miehet laukeamaan – toinen tyhjensi itsensä naisen suuhun, toinen hänen pilluunsa.

Olisihan tuossa tarinassa kaikki miehet pääseet yhtäaikaa panemaan. Ei olisi tarvinnut jäädä antamaan käsihoitoa. Siinä olisi Ap yllättynyt kun olisi tuntenut kalun myös anaalissaan, ja mahdollisesti mies vielä laukeaisi sinne.

Vierailija
162/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän surullista, että toisille seksielämä on tällaisten tarinoiden lukemista ja runkkaamista. Toisille noita asioita sitten tapahtuu ihan oikeassa elämässä. Mitäpä, jos hankkisitte sellaisen.

Ei tarvi huolestua ja moralisoida. Ihan hyvin menee näinkin. Kyllä sitä tähän ikään mennessä on saatu ihan oikeaa seksiäkin paljon. Ap

Vai menee ihan hyvin. Salli mun nyt nauraa.

Pillu huutaa kiimoissaan kullia sisäänsä ja sä roikut vauvapalstalla. Hyvin tosiaankin menee.

Sovitaan sit näin. Ei pitäis olla sun ongelma. Mitä itse täällä teet? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän surullista, että toisille seksielämä on tällaisten tarinoiden lukemista ja runkkaamista. Toisille noita asioita sitten tapahtuu ihan oikeassa elämässä. Mitäpä, jos hankkisitte sellaisen.

Ei tarvi huolestua ja moralisoida. Ihan hyvin menee näinkin. Kyllä sitä tähän ikään mennessä on saatu ihan oikeaa seksiäkin paljon. Ap

Pillu huutaa kiimoissaan kullia sisäänsä ja sä roikut vauvapalstalla. Hyvin tosiaankin menee.

Lisäkisi olet vähän kiukkuinen. No sellasta se monesti onkin, kun ei saa seksiä. Ihan normaalia se on.

Vierailija
164/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäkisi olet vähän kiukkuinen. No sellasta se monesti onkin, kun ei saa seksiä. Ihan normaalia se on.

Näin vierestä. Mikä sinua vaivaa? Vietät aikaasi tällä palstalla muita haukkuen. Ei paljoa säälittävämpää elämää voi kuvitella.

Vierailija
165/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap:n tilanne on vielä säälittävämpi. Nainen saa aina seksiä, jos vain uskaltaa sitä kysyä. Miksi ap jää ilman? Siinäpä teille kysymys.

Rima vedetty liian korkealle. Parasta ennen päivä ummessa. Toki sekään ei estä seksin saantia. Ap ei uskalla pyytää.

Siinäpä pari kysymystä.

Vierailija
166/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ap:n tilanne on vielä säälittävämpi. Nainen saa aina seksiä, jos vain uskaltaa sitä kysyä. Miksi ap jää ilman? Siinäpä teille kysymys.

Rima vedetty liian korkealle. Parasta ennen päivä ummessa. Toki sekään ei estä seksin saantia. Ap ei uskalla pyytää.

Siinäpä pari kysymystä.

Ole hiljaa kun et näköjään seksistä tai seksuaalisuudesta mitään ymmärrä. Incel argumentointi on aika vahvana noissa sinun jutuissa

t. Mies

Vierailija
167/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä pari kysymystä.

Ole hiljaa kun et näköjään seksistä tai seksuaalisuudesta mitään ymmärrä. Incel argumentointi on aika vahvana noissa sinun jutuissa

t. Mies

Vautsi, meillä on selvinnäkijäkin nähtävästi paikalla. No kerro sinä sitten, miksi ap joutuu runkkailemaan kotonaan eikä saa seksiä?

Vierailija
168/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nainen nyt saa aina seksiä, mutta jos ei halua  mitä tahansa seksiä vaan laatua, niin eri.

Vierailija
169/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit AP toteuttaa toiveeni tähän iltaan ja käydä kaupassa ostat hyvän kokoisen kesäkurpitsan tai kurkun kuumia seksihetkiä varten olisi mahtavaa kuulla miten pillusi nauttii isosti samalla kun kirjoittelemme.

M

Vierailija
170/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit AP toteuttaa toiveeni tähän iltaan ja käydä kaupassa ostat hyvän kokoisen kesäkurpitsan tai kurkun kuumia seksihetkiä varten olisi mahtavaa kuulla miten pillusi nauttii isosti samalla kun kirjoittelemme.

M

Mistä päättelet, että ap on hehtaaripillu?

Vierailija
171/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6621 kirjoitti:

https://www.instagram.com/bellerlauras/

Kuka toi jumalainen naine on? Olen ihmetellyt jo aikaisemmin. Mä olisin valmis mihin vaan noin kiihottavan ilmestyksen kanssa.🧊

Vierailija
172/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Voin ehdottomasti tehdä tämän, kurkku riittää. Mutta en tänään. Nyt on vähän menoja tiedossa, niin moinen ei onnistu pariin päivään. Palataan asiaan, jos vielä ensi viikolla houkuttaa jatkaa. Odotan innolla, mitä sinulla mielessä. Ap

Vierailija
173/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutinkin mieleni ja hain kaupasta molemmat. Kesäkurpitsa sujahti vaivatta märkään pilluuni. Kurkun kanssa pyllyyn oli vähän vaikeampaa, mutta molemmat oli sisässä. Ihan järkyttävä orkku, kun kuvittelin kahden miehen naivan minua samanaikaisesti. Ap

Vierailija
174/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutinkin mieleni ja hain kaupasta molemmat. Kesäkurpitsa sujahti vaivatta märkään pilluuni. Kurkun kanssa pyllyyn oli vähän vaikeampaa, mutta molemmat oli sisässä. Ihan järkyttävä orkku, kun kuvittelin kahden miehen naivan minua samanaikaisesti. Ap

Tää ei ollut oikea Ap. Oikea Ap on nyt hetken pois kuvioista. Mutta muut saa toki pitää hauskaa munkin puolesta 😉 Ap

Vierailija
175/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin vaihtaa kesäkurpitsan ja kurkun paikkoja ja sain kuin sainkin molemmat taas sisääni. Tuo tuotti mulle ensimmäisen ruiskuorkkuni ja kastelin ihan koko sängyn. Saatko sä lentämään spermasi kullistasi tällä kuvitelmalla? Ap

Vierailija
176/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin vaihtaa kesäkurpitsan ja kurkun paikkoja ja sain kuin sainkin molemmat taas sisääni. Tuo tuotti mulle ensimmäisen ruiskuorkkuni ja kastelin ihan koko sängyn. Saatko sä lentämään spermasi kullistasi tällä kuvitelmalla? Ap

Jollain ottaa näköjään aika koville kun toiset nautiskelee.

T. sivusta 

Vierailija
177/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. sivusta 

Veteletkö sinäkin siellä sivussa käteesi?

Vierailija
178/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettisit että ei hitto, noinkohan mun paikat kestää tätä menoa koko iltaa, mutta ajatuksesi alkaisi hävitä rajusti pilluasi pumppaavan kullini liikkeen viedessä sinua vääjäämättä kohti orgasmiasi. Vaistoaisin sinun olevan lähellä ja hidastaisin liikettä hiukan, käskisin nousemaan nelinkontin, ottaisin lujan otteen niskastasi, toinen käsi lantiollasi, pillusi puristuisi taas tiukemmaksi, alkaisit voihkia hengästyneenä, liukkaus sallisi jatkaa panoa orgasmisi läpi kunnes se loppuisi. Nyt olisi aika ottaa oma loppukirini, tajuaisin lopulta etten voi estää laukeamistani ja vetäytyisin melkein ulos, raju orgasmi ravistelisi minua, tajuaisit että laukean, saisit siksi vielä uuden, painaisin paisuneen kullini hitaasti sisään supistelevaan kuumaan liukkauteesi, pillusi lypsäisi loputkin spermat sisällesi. Jäisin siihen joksikin aikaa, kunnes hengityksemme tasaantuisi, kertoisin että sun tehtävä on putsata pikku hiljaa pehmenevä kullini, kääntyisit ja alkaisit ensin nuolla ja..  jatka tästä..

Rm

Nuolisin kalusi huolella puhtaaksi ja huomaisin, että olen aivan kyltymätön narttu kanssasi. Ohjaan sinut nuolemaan rintojani hitaasti ja hartaasti ja sen jälkeen kiimasta valuvaa pilluani. Sinulla olisi laskussasi myös iso sauva ja pyytäisin sitä jo ahnaasti sisääni. Tekisit työtä käskettyä ja panisit minua rajusti sauvalla. Voihkisin yhä kovemmin ja sinun työnnöt olisivat vaan rajumpia ja rajumpia. Lopulta laukeaisin ja sinä katsoisit, kun kiimainen pilluni sykkisi sauvan ympärillä. Sanoisit minua ahneeksi nartuksi ja se kiihottaisi vaan lisää minua. Huomaan, että kalusi alkaa olla taas juhlakunnossa, mutta kiusoittelen sinua, että sinä et saa enää mitään. Ap

Olen huomannut että petiseurallani on joihinkin naisiin tuollainen vaikutus, että löytävät sisältään sen kyltymättömän nartun, joka ei monen muun kanssa herää uniltaan kun tajuavat ettei tuo ukko ihan pikku nusasuilla ole hoideltu. Olisin sinulle mieliksi piiskattuani sinut ja nuolisin rintojasi, leikilläni "tottelisin käskyäsi" tai oikeammin pyyntöäsi ja alkaisin naida sinua isolla sauvalla, jonka liikkeen ja tärinän lisäksi nuolisin kiimallesi ja spermalleni maistuvaa pilluasi, kunnes tuntisin miten pillusi jännittyisi ja yrittäisi työntää sauvaa ulos, surina ei hellittäisi, ihailisin aivan vierestä kun pillusi sykkisi sen ympärillä. Lopulta armahtaisin ja pysäyttäisin sauvan tärinän mutta jättäisin sen sisällesi. Kertoisin miten ahneudestasi huolimatta olisit ennen yötä kesytetty narttu. Huomaisit seisokkini ja yrittäisit kiusoitella jättäväsi minut nyt ilman. Vastauksena siihen nappaisin kassistani liukkarin ja voitelisin sillä kovettuneen kaluni, loput sormiin jääneet sivelisin anuksellesi ja lopulta sen sisältäkin etusormellani. Kysyisin kannattiko kiusoitella? Olisit yhä selälläsi, napsauttaisin sauvaan tärinän päälle ja asettuisin päällesi. Ohjaisin kullini sauvan alapuolelle anuksellesi, hiukan painetta ja sulkijasi alkaisi antaa paksulle terskani periksi. Tosi hitaasti se uppoaisi kuumaan tiukkaan pyllyysi, tuntisin sauvan tärinän paikkojesi läpi, huuliltasi karkaisi "oiihhh, huh huh, oon jo liian täynnä" yrittäisit rentouttaa paikkasi, lopulta olisin aivan juurta myöten kuumassa nartunpyllyssäsi, etumukseni painaisi sauvankin tosi syvälle, tajuaisit orgasmin olevan tulossa ja että se tulisi olemaan illan rajuin. Näkisin miten silmäsi painuisi osin yläluomiesi taa ja melkein huutaisit "aaahh, huuh.. oot ihan hullluuuh, älä vaan lopeta, ooohhh..". Sulkijasi tarraisi kulliini kovaa. Taivuttaisit päätäsi taakse ja nostaisit itseäsi käsillä vähän kaarelle.. "kiltti otatko sen sauvan pois, en kestä sitä enää yhtään". Vetäytyisin ulommas ja saisin sauvan irti, mutta alkaisin naida kovaa. Yhtäkkiä jäykistyisit "voi luoja, tuun heti uudestaan, aaaahhj..". Sulkijasi supistelisi kovaa, pari työntöä ja tyhjentyisin syvälle peppuusi.. 

Vierailija
179/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. sivusta 

Veteletkö sinäkin siellä sivussa käteesi?

En

Vierailija
180/246 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettisit että ei hitto, noinkohan mun paikat kestää tätä menoa koko iltaa, mutta ajatuksesi alkaisi hävitä rajusti pilluasi pumppaavan kullini liikkeen viedessä sinua vääjäämättä kohti orgasmiasi. Vaistoaisin sinun olevan lähellä ja hidastaisin liikettä hiukan, käskisin nousemaan nelinkontin, ottaisin lujan otteen niskastasi, toinen käsi lantiollasi, pillusi puristuisi taas tiukemmaksi, alkaisit voihkia hengästyneenä, liukkaus sallisi jatkaa panoa orgasmisi läpi kunnes se loppuisi. Nyt olisi aika ottaa oma loppukirini, tajuaisin lopulta etten voi estää laukeamistani ja vetäytyisin melkein ulos, raju orgasmi ravistelisi minua, tajuaisit että laukean, saisit siksi vielä uuden, painaisin paisuneen kullini hitaasti sisään supistelevaan kuumaan liukkauteesi, pillusi lypsäisi loputkin spermat sisällesi. Jäisin siihen joksikin aikaa, kunnes hengityksemme tasaantuisi, kertoisin että sun tehtävä on putsata pikku hiljaa pehmenevä kullini, kääntyisit ja alkaisit ensin nuolla ja..  jatka tästä..

Rm

Nuolisin kalusi huolella puhtaaksi ja huomaisin, että olen aivan kyltymätön narttu kanssasi. Ohjaan sinut nuolemaan rintojani hitaasti ja hartaasti ja sen jälkeen kiimasta valuvaa pilluani. Sinulla olisi laskussasi myös iso sauva ja pyytäisin sitä jo ahnaasti sisääni. Tekisit työtä käskettyä ja panisit minua rajusti sauvalla. Voihkisin yhä kovemmin ja sinun työnnöt olisivat vaan rajumpia ja rajumpia. Lopulta laukeaisin ja sinä katsoisit, kun kiimainen pilluni sykkisi sauvan ympärillä. Sanoisit minua ahneeksi nartuksi ja se kiihottaisi vaan lisää minua. Huomaan, että kalusi alkaa olla taas juhlakunnossa, mutta kiusoittelen sinua, että sinä et saa enää mitään. Ap

Olen huomannut että petiseurallani on joihinkin naisiin tuollainen vaikutus, että löytävät sisältään sen kyltymättömän nartun, joka ei monen muun kanssa herää uniltaan kun tajuavat ettei tuo ukko ihan pikku nusasuilla ole hoideltu. Olisin sinulle mieliksi piiskattuani sinut ja nuolisin rintojasi, leikilläni "tottelisin käskyäsi" tai oikeammin pyyntöäsi ja alkaisin naida sinua isolla sauvalla, jonka liikkeen ja tärinän lisäksi nuolisin kiimallesi ja spermalleni maistuvaa pilluasi, kunnes tuntisin miten pillusi jännittyisi ja yrittäisi työntää sauvaa ulos, surina ei hellittäisi, ihailisin aivan vierestä kun pillusi sykkisi sen ympärillä. Lopulta armahtaisin ja pysäyttäisin sauvan tärinän mutta jättäisin sen sisällesi. Kertoisin miten ahneudestasi huolimatta olisit ennen yötä kesytetty narttu. Huomaisit seisokkini ja yrittäisit kiusoitella jättäväsi minut nyt ilman. Vastauksena siihen nappaisin kassistani liukkarin ja voitelisin sillä kovettuneen kaluni, loput sormiin jääneet sivelisin anuksellesi ja lopulta sen sisältäkin etusormellani. Kysyisin kannattiko kiusoitella? Olisit yhä selälläsi, napsauttaisin sauvaan tärinän päälle ja asettuisin päällesi. Ohjaisin kullini sauvan alapuolelle anuksellesi, hiukan painetta ja sulkijasi alkaisi antaa paksulle terskani periksi. Tosi hitaasti se uppoaisi kuumaan tiukkaan pyllyysi, tuntisin sauvan tärinän paikkojesi läpi, huuliltasi karkaisi "oiihhh, huh huh, oon jo liian täynnä" yrittäisit rentouttaa paikkasi, lopulta olisin aivan juurta myöten kuumassa nartunpyllyssäsi, etumukseni painaisi sauvankin tosi syvälle, tajuaisit orgasmin olevan tulossa ja että se tulisi olemaan illan rajuin. Näkisin miten silmäsi painuisi osin yläluomiesi taa ja melkein huutaisit "aaahh, huuh.. oot ihan hullluuuh, älä vaan lopeta, ooohhh..". Sulkijasi tarraisi kulliini kovaa. Taivuttaisit päätäsi taakse ja nostaisit itseäsi käsillä vähän kaarelle.. "kiltti otatko sen sauvan pois, en kestä sitä enää yhtään". Vetäytyisin ulommas ja saisin sauvan irti, mutta alkaisin naida kovaa. Yhtäkkiä jäykistyisit "voi luoja, tuun heti uudestaan, aaaahhj..". Sulkijasi supistelisi kovaa, pari työntöä ja tyhjentyisin syvälle peppuusi.. 

Ja taas joku tyhmä mies kuvittelee, että naisen nautinto tulee kalusta. Hyvä hyvänen aika taas. Mistä teitä oikein riittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi