Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panettaa, kertokaa kivoja juttuja. N50

Vierailija
24.06.2026 |

Panettaa, mutta ei tiedossa mitään sillä saralla. Miten viihdytän itseäni? Miten viihdyttäisit puutteessa olevaa kiimaista naista?

Kommentit (249)

Vierailija
141/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten antaisin sinun näyttää taitojasi ja kun huomaisin miten kyvykäs olet, kehuisin sinua ja kertoisin, että nyt saat kunnon kyytiä suuhunkin, laittaisin sinut seinää vasten polvillasi, tukisin pään hiuksista pidellen ja alkaisin työntyä ensin hitaasti, sitten tihenevään tahtiin yhä syvemmälle, pysähtyisin syvälle ja kehottaisin nielemään. Pari nielaisua laukaisisi minut, spermat syöksyisi suoraan nieluusi... jatka tästä..

Rm

Tämä saa minut aivan kiihkoihini. Minä seinää vasten polvillani ja sinä naimassa minua suuhun. Toi sun määrätietoisuus ja vaativuus siinä tilanteessa. Tämä kaikki sai minut niin kiiman valtaan, haluan vielä lisää. Menen sängylle ja levitän jalkani, unohdan loputkin ujostukseni ja rupean hyväilemään pilluani. Sinä katselet ja hiljalleen huomaan, että kalusi alkaa herätä taas uuteen nousuun. Työnnän pari sormea sisääni ja toisella kädellä hyväillen kovia nännejäni. Olet jo aivan kovana edessäni. Otan terskan suuhuni ja kiusoittelen kielellä terskan alapuolelta. Liuutan kieltäni terskan ympärillä. Tunnen, että haluan kalusi  kiimasta ja orgasmeista turvonneen pilluni sisälle heti ennenkuin räjähdän. Kaadan sinut selällesi ja nousen ratsaille. Nojaudun eteenpäin ja pyydän, että hyväiler rintojani samalla. Ratsastan ensin hitaasti nautiskellen. Puristelen pillullani sinun kaluasi. Kun huomaan orgasmin lähestyvän kiristän tahtia ja laukean, pilluni supistelee rajusti kalusi ympärillä. Minä haluan kokea vielä sen tunteen kun pidät päätäni paikallaan ja nait päättäväisesti suuhuni, joten ohjaan meidät taas seinää vasten, jossa saat naida minua suuhun, pitäen samalla tiukasti tukastani kiinni. Muutaman rajun työnnön jälkeen laukeat ja ruiskit suuni täyteen spermaa. Vaadit, että nielen ne. Nielen toki. 

Sait minut nyt juuri hetkessä kovaksi, terska  on suorastaan pingottuneena, saisinpa sen nyt suusi hyväilyyn ja asettaa sinut seinää vasten. Vaatia ensin imemään kunnolla ratsastettuasi juuri orgasmin itsellesi kullillani. Pitäisin jälleen hiuksistasi kiinni ja toisella kädelläni ohjaisin leuastasi pääsi juuri oikeaan kulmaan, jotta pääsisin mahdollisimman syvälle. Kertoisin sinulle, että kaksi taputusta mihin vaan on turvaeleesi nyt. Työntyisin suuhusi aivan juurta myöten, kehuisin miten ihanalle suusi tuntuu, käskisin nielaista ja sen tehtyäsi vetäytyisin, käskisin imeä ja nuolla samaan aikaan. Kielesi tutkisi terskani herkän alapinnan muotoja, imua, taas nuolaisu, pientä panoliikettä samalla kunnes olisi pakko alkaa naimaan suutasi kovaa ja syvälle. Nyt kestäisin sitä pitkään, sinusta kuuluisi kiihottavia ääniä aina kun painaisin juurta myöten, välillä pysähtyisin ulommas jotta saat varmasti ilmaa, mutta vetäisit minua kiihkoissasi luoksesi merkiksi "jatka vain" joten antaisin mennä, alkaisi tuntua sille, että kohta olen perillä, muutama oikein raju työntö, sitten aivan nielusi pohjaan, seis siihen, tuntisit kuinka terskani paisuisi ja kuuma spermasykäys syöksyisi nielusi perukoille. Vetäytyisin hiukan, jolloin toinen ja kolmas sykäys täyttäisi suusi spermalla, käskisin nielemään ne, eikä siinä suu täynnä kovaa orgasmissa sykkivää kullia muuta mahdollisuutta olisikaan. Imaisisit ja sr saisi vielä yhden sykäyksen lisää aikaan, painaisin kullini vielä kerran sperman liukastamaan nieluusi ja käskisin nieleksiä. Jalkojani täristäisi tehdessäsi niin. Lopulta vetäytyisin suustasi ja käskisin nuolla kullini puhtaaksi, tekisit niin antaimuksella. Lopulta noustuamme huomaisin allasi pikku lätäkön paksua kirkasta nestettä, ottaisin leukasi alta kiinni ja sanoisin "taisit ejakuloida saadessasi kulliani nieluusi, tuhma tyttö, sellaisesta tulee kuule piiskaa, mutta ensin siivoat jälkesi", punastuisit nolona ja sopertaisit "kyllä putsaan, kiitos oli aivan ihanaa"..

Rm

Valun kiimasta kun luen tätä. Ap

Kiitos vain, nyt voit ottaa orgasmin kun minäkin jo ehdin laueta kiihkoissani täällä. Kerro mille tuntui ja mitä mielessäsi oli kun hoitelit itsesi. 

Rm

Otin myös, ei paljon tarvittu, kun laukesin mielikuvaan, että kalusi sykkii spermaa suuhuni ja vaadit nielemään spermat suu vielä täynnä kaluasi ja sen jälkeen vielä puhdistamaan kalusi. Ap

Tuhmat tottelevaiset tytöt tekee jus sen mitä vaaditaan. Sinä vaikutat olrvan just sellainen. En tyrkytä yhteystietoa ja voidaan jatkaa hyvin täälläkin runkkumateriaalin tuottamista, onhan tämä anonyymi julkisuus omalla tavallaan melkein yhtä kiihottavaa kuin ottaa naista hotellihuoneen lattiaan saakka ulottuvan ikkunan vieressä seisaaltaan takaapäin tai hotellihuoneen parvekkeen kaidetta vasten. Mutta pyynnöstäsi voin antaa mail tiedon jos sille alkaa tuntua, että haluut jatkaa privaatimmin.

Näköjään nimimerkki unohtui, tässä olin siis minä eli Rm. 

Kiitos Raimo. Kuvittelen juuri sitä, kuinka kullini uppoaa sisääsi sinun ollessa hotellin sängyllä perse pystyssä. Syntisen punaiset stringit jalassasi. Verhot ovat auki, jos joku muukin homo sattuisi osallistumaan nautiskeluun meidän kansamme.

Kiva jos nämä osuu Reiskankin fantasioihin, kannattaa ehkä kosiskella tuota chilityyppiä tuon sortin puuhiin, sille vaikuttaa tuuliviirinä käyvän ihan mikä vaan, jospa se tykkäis alistua tuollaiselle karhuäijälle? Kannattaa kysyä, mutta mieluusti omassa ketjussanne, mua ei nuo mistenväliset kiinnostele yhtään vaikka voisinkin samaa naista paneskella yhtäaikaa jonkun hyvän tyypin kanssa joka ei himoitse miehiä myöskään. Onnea vaan etsintääsi.

Rm

Vierailija
142/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten antaisin sinun näyttää taitojasi ja kun huomaisin miten kyvykäs olet, kehuisin sinua ja kertoisin, että nyt saat kunnon kyytiä suuhunkin, laittaisin sinut seinää vasten polvillasi, tukisin pään hiuksista pidellen ja alkaisin työntyä ensin hitaasti, sitten tihenevään tahtiin yhä syvemmälle, pysähtyisin syvälle ja kehottaisin nielemään. Pari nielaisua laukaisisi minut, spermat syöksyisi suoraan nieluusi... jatka tästä..

Rm

Tämä saa minut aivan kiihkoihini. Minä seinää vasten polvillani ja sinä naimassa minua suuhun. Toi sun määrätietoisuus ja vaativuus siinä tilanteessa. Tämä kaikki sai minut niin kiiman valtaan, haluan vielä lisää. Menen sängylle ja levitän jalkani, unohdan loputkin ujostukseni ja rupean hyväilemään pilluani. Sinä katselet ja hiljalleen huomaan, että kalusi alkaa herätä taas uuteen nousuun. Työnnän pari sormea sisääni ja toisella kädellä hyväillen kovia nännejäni. Olet jo aivan kovana edessäni. Otan terskan suuhuni ja kiusoittelen kielellä terskan alapuolelta. Liuutan kieltäni terskan ympärillä. Tunnen, että haluan kalusi  kiimasta ja orgasmeista turvonneen pilluni sisälle heti ennenkuin räjähdän. Kaadan sinut selällesi ja nousen ratsaille. Nojaudun eteenpäin ja pyydän, että hyväiler rintojani samalla. Ratsastan ensin hitaasti nautiskellen. Puristelen pillullani sinun kaluasi. Kun huomaan orgasmin lähestyvän kiristän tahtia ja laukean, pilluni supistelee rajusti kalusi ympärillä. Minä haluan kokea vielä sen tunteen kun pidät päätäni paikallaan ja nait päättäväisesti suuhuni, joten ohjaan meidät taas seinää vasten, jossa saat naida minua suuhun, pitäen samalla tiukasti tukastani kiinni. Muutaman rajun työnnön jälkeen laukeat ja ruiskit suuni täyteen spermaa. Vaadit, että nielen ne. Nielen toki. 

Sait minut nyt juuri hetkessä kovaksi, terska  on suorastaan pingottuneena, saisinpa sen nyt suusi hyväilyyn ja asettaa sinut seinää vasten. Vaatia ensin imemään kunnolla ratsastettuasi juuri orgasmin itsellesi kullillani. Pitäisin jälleen hiuksistasi kiinni ja toisella kädelläni ohjaisin leuastasi pääsi juuri oikeaan kulmaan, jotta pääsisin mahdollisimman syvälle. Kertoisin sinulle, että kaksi taputusta mihin vaan on turvaeleesi nyt. Työntyisin suuhusi aivan juurta myöten, kehuisin miten ihanalle suusi tuntuu, käskisin nielaista ja sen tehtyäsi vetäytyisin, käskisin imeä ja nuolla samaan aikaan. Kielesi tutkisi terskani herkän alapinnan muotoja, imua, taas nuolaisu, pientä panoliikettä samalla kunnes olisi pakko alkaa naimaan suutasi kovaa ja syvälle. Nyt kestäisin sitä pitkään, sinusta kuuluisi kiihottavia ääniä aina kun painaisin juurta myöten, välillä pysähtyisin ulommas jotta saat varmasti ilmaa, mutta vetäisit minua kiihkoissasi luoksesi merkiksi "jatka vain" joten antaisin mennä, alkaisi tuntua sille, että kohta olen perillä, muutama oikein raju työntö, sitten aivan nielusi pohjaan, seis siihen, tuntisit kuinka terskani paisuisi ja kuuma spermasykäys syöksyisi nielusi perukoille. Vetäytyisin hiukan, jolloin toinen ja kolmas sykäys täyttäisi suusi spermalla, käskisin nielemään ne, eikä siinä suu täynnä kovaa orgasmissa sykkivää kullia muuta mahdollisuutta olisikaan. Imaisisit ja sr saisi vielä yhden sykäyksen lisää aikaan, painaisin kullini vielä kerran sperman liukastamaan nieluusi ja käskisin nieleksiä. Jalkojani täristäisi tehdessäsi niin. Lopulta vetäytyisin suustasi ja käskisin nuolla kullini puhtaaksi, tekisit niin antaimuksella. Lopulta noustuamme huomaisin allasi pikku lätäkön paksua kirkasta nestettä, ottaisin leukasi alta kiinni ja sanoisin "taisit ejakuloida saadessasi kulliani nieluusi, tuhma tyttö, sellaisesta tulee kuule piiskaa, mutta ensin siivoat jälkesi", punastuisit nolona ja sopertaisit "kyllä putsaan, kiitos oli aivan ihanaa"..

Rm

Valun kiimasta kun luen tätä. Ap

Kiitos vain, nyt voit ottaa orgasmin kun minäkin jo ehdin laueta kiihkoissani täällä. Kerro mille tuntui ja mitä mielessäsi oli kun hoitelit itsesi. 

Rm

Otin myös, ei paljon tarvittu, kun laukesin mielikuvaan, että kalusi sykkii spermaa suuhuni ja vaadit nielemään spermat suu vielä täynnä kaluasi ja sen jälkeen vielä puhdistamaan kalusi. Ap

Tuhmat tottelevaiset tytöt tekee jus sen mitä vaaditaan. Sinä vaikutat olrvan just sellainen. En tyrkytä yhteystietoa ja voidaan jatkaa hyvin täälläkin runkkumateriaalin tuottamista, onhan tämä anonyymi julkisuus omalla tavallaan melkein yhtä kiihottavaa kuin ottaa naista hotellihuoneen lattiaan saakka ulottuvan ikkunan vieressä seisaaltaan takaapäin tai hotellihuoneen parvekkeen kaidetta vasten. Mutta pyynnöstäsi voin antaa mail tiedon jos sille alkaa tuntua, että haluut jatkaa privaatimmin.

Näköjään nimimerkki unohtui, tässä olin siis minä eli Rm. 

Kiitos Raimo. Kuvittelen juuri sitä, kuinka kullini uppoaa sisääsi sinun ollessa hotellin sängyllä perse pystyssä. Syntisen punaiset stringit jalassasi. Verhot ovat auki, jos joku muukin homo sattuisi osallistumaan nautiskeluun meidän kansamme.

Mene nyt sinä fantasiomaan johonkin muualle äläkä pilaa hyvää fiilistä täällä. Ap

Älä Raimo ala siinä tiuskimaan. Tiedät hyvin , mitä siitä seuraa. Ja minä taas tiedän, että teet sen ihan tahallasi saadaksesi sitä, mitä eniten haluat. Päädyt siis perse pystyssä käsiraudoilla kiinni sängynpäätyyn. Saat piiskaa, kunnes perseesi on täynnä punaisia viiruja. Mitä enemmän, sitä kiimaisempana sinä haluat kullia sisääsi. 

Ja viimein kun kivikovana seisova kullini porautuu armotta sisääsi, sinä uikutat kun pikku l.tka. Uliset ja voihkit ja pyydät lisää ja lisää. Olet aivan orkkusi kynnyksellä ja juuri silloin minä vedän kullini ulos perseestäsi. Koska sinä et täällä määrää ja saat sen, mitä minä päätän sulle antaa. Joten älä pikku l.tka vaan jatka tuota kiukutteluasi enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olisiko tänään haluja kokea kuumottavia suihkuhetkiä ?

Olisi tarve päästä taas ihanan kiimaisen pillusi makuun.

M

Vierailija
144/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olisiko tänään haluja kokea kuumottavia suihkuhetkiä ?

Olisi tarve päästä taas ihanan kiimaisen pillusi makuun.

M

On haluja tänäänkin kuumaan suihkuun kanssasi. Ap

Vierailija
145/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ajatuksena päästä sheivaamaan pillusi sitä ennen käyt alapesulla ja voin toki mielelläni auttaa siinä pesussa kun joka tapauksessa saat pestä kullini samalla suihkussa.

M

Vierailija
146/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatketaanpa tarinaa, putsasit kiltisti kaluni ja sen jälkeen kylppäristä hakemallasi käsipyyhkeellä lattiankin, päässäsi risteilisi kuumeisesti ajatuksia "millä se aikoo mut piiskata, toivottavasti ei kauheen kovaa, ai hitto miten jo ootan sitä ja vähän kuitenkin hirvittää. Ja kiihottaa ihan hurjasti..". Saatuasi lätäkön kuivattua, veisit pyyhkeen pois ja samalla puhdistaisit poskille valuneet ripsiväritkin, miettien olevasi aika nussitun näköinen pörrötukassasi ja levinneissä meikeissä. Tullessasi kylppäristä, näkisit sängyllä avatun kassini, käskisin sun valita yhden piiskoistani. Ruoska saisi palan kurkkuusi ja kouluraippakin säväyttäisi vähän liikaa, hapsupiiska vaikuttaisi kevyemmälle näin ekalla kertaa, kuitenkin ne rajummatkin houkuttaisi, minkäpä näistä kolmesta valitsisit seuraavaan aktiviteettiin?

Rm

Hapsupiiskan. Ap

Kiittäisin valinnastasi ja saisit komennon mennä sängynreunalle kontillesi ja ottaisin ojentamasi hapsupiiskan. Jäisit nelinkontin siihen, käskisin kuitenkin painaa ylävartalon patjaan ja työntää takamusta taaksepäin jotta upeat pakarasi jännittyisi piukemmiksi piiskata. Kertoisin turvasanasi ja siirtyisin sopivalle etäisyydelle, sivelisin alkuun hapsuilla ruskettunutta pakaraasi, sitten kokeilisin alkuun kevyemmin, pohtisit että eihän tuo sattunut yhtään. Seuraava isku olisi puolta kovempi, sanoisin että kovennan iskuja asteittain, kerro sitten kun tuntuu melkein liikaa mutta ei vielä ihan liikaa. Ehtisin kahdeksanteen joka alkaisi jättää jo pientä punotustakin, kun huuliltasi pääsisi "aihhh... nyt on melkein liikaa". Kiittäisin ja sanoisin että tämä on hyvä vyöhyke rangaistuksellesi, muista hoitaa ensi kerralla pyyhe allesi kun panen suutasi lattialla. Sopertaisit nopeiden iskujen välissä "kyllä, kiitos ohjeesta,.. aih.. muistan ottaaa,... aih... pyyhkeen". Pitäisin pikku tauon ja työntäisin kaksi sormea taas jo kiimaa valuvaan pilluusi, "aaahh, kiitos tuo on ihanaa, jatka!". Kuulisit että nyt oot vähän huonossa asemassa komentamaan minua. Piiska läsähtäisi kovempaa sanojeni tehosteeksi ja sopertaisit, "kyllä, otan opikseni, kiitos". Sitten kertoisin että alkulämmittely on ohi ja nyt tulee se rangaistus. Hitaasti tulevat iskut kestää paremmin, nyt saatkin kymmenen napakkaa iskua nopeaan tahtiin, huuliltasi kuuluisi vuorotellen oihhh, auuts, aahhh.. Sarjan jälkeen kysyisin otitko opiksesi. Vastaisit "kyllä otin, kiitos rangaistuksesta olen kiltimpi jatkossa, olisitko nyt kiltti ja hoitaisitko vielä kiimaista pilluani edes vähän". Kysyisin että vähäkö riittäisi nyt muka, katsellen punottavaa pyllyäsi ja kehottaisin katsomaan piiskauksen kiihottamana kovaksi paisumutta kulliani. Ehtisit vilkaista sitä nopeasti "oohhh, oot sä kyllä.." mutta puhe loppuisi kesken kun työntyisin rajusti mehevään kiimaa reisille valuvaan pilluusi ja alkaisin panna heti kovaa..

Rm

Vierailija
147/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussin kohta ikäistäsi vaimoani. Ratsastaa ensin kalullani ja imen samalla isoja rintoja. Sitten panen takaapäin niin että olen lähellä laukeamista. Vaimo kääntyy selälleen ja saa Magic Wandalla rajun orgasmin. Työnnyn uudelleen orgasmista sykkivään pilluun ja laukean sinne. Miltä tällainen akti kuulostaa?

Hyvältä kuulostaa! Nauttikaa. Ap

Haluaisitko saada itse samanlaisen käsittelyn? Onko käytössäsi vibroja ja jos on niin millaisia? Saatko niillä helposti orgasmin?

Vierailija
148/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisit että ei hitto, noinkohan mun paikat kestää tätä menoa koko iltaa, mutta ajatuksesi alkaisi hävitä rajusti pilluasi pumppaavan kullini liikkeen viedessä sinua vääjäämättä kohti orgasmiasi. Vaistoaisin sinun olevan lähellä ja hidastaisin liikettä hiukan, käskisin nousemaan nelinkontin, ottaisin lujan otteen niskastasi, toinen käsi lantiollasi, pillusi puristuisi taas tiukemmaksi, alkaisit voihkia hengästyneenä, liukkaus sallisi jatkaa panoa orgasmisi läpi kunnes se loppuisi. Nyt olisi aika ottaa oma loppukirini, tajuaisin lopulta etten voi estää laukeamistani ja vetäytyisin melkein ulos, raju orgasmi ravistelisi minua, tajuaisit että laukean, saisit siksi vielä uuden, painaisin paisuneen kullini hitaasti sisään supistelevaan kuumaan liukkauteesi, pillusi lypsäisi loputkin spermat sisällesi. Jäisin siihen joksikin aikaa, kunnes hengityksemme tasaantuisi, kertoisin että sun tehtävä on putsata pikku hiljaa pehmenevä kullini, kääntyisit ja alkaisit ensin nuolla ja..  jatka tästä..

Rm

Vierailija
149/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v.ttu mitä yhdyntäkeskeistä p.skaa.

Vierailija
150/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin nauttikoon tavallaan. Sinä muudta kuin yhdynnästä ja joku muu kovasti siitäkin.

Vierailija
151/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukin nauttikoon tavallaan. Sinä muudta kuin yhdynnästä ja joku muu kovasti siitäkin.

Js vielä vaaditaan, että naisen pitäisi nuolla spermainen kalu puhtaaksi. V.ttu mikä sika toi kirjoittaja on.

Vierailija
152/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussin kohta ikäistäsi vaimoani. Ratsastaa ensin kalullani ja imen samalla isoja rintoja. Sitten panen takaapäin niin että olen lähellä laukeamista. Vaimo kääntyy selälleen ja saa Magic Wandalla rajun orgasmin. Työnnyn uudelleen orgasmista sykkivään pilluun ja laukean sinne. Miltä tällainen akti kuulostaa?

Mahtavaa!

Vierailija
153/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ajatuksena päästä sheivaamaan pillusi sitä ennen käyt alapesulla ja voin toki mielelläni auttaa siinä pesussa kun joka tapauksessa saat pestä kullini samalla suihkussa.

M

Saat auttaa ensin pesussa ja sitten sheivata pilluni. Sen jälkeen haluan pestä kovan kalusi ja maistella makuasi, ottaa terskan ensin suuhun hitaasti ja sitten vähän enemmän. Homini kasvaa. Haluatko, että jatketaan näin, että saat laueta suuhuni ensin?

Vierailija
154/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Saat auttaa ensin pesussa ja sitten sheivata pilluni. Sen jälkeen haluan pestä kovan kalusi ja maistella makuasi, ottaa terskan ensin suuhun hitaasti ja sitten vähän enemmän. Homini kasvaa. Haluatko, että jatketaan näin, että saat laueta suuhuni ensin?

En halua laueta suuhusi koska en saa enää toista kertaa kaluani ylös.

Vierailija
155/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän surullista, että toisille seksielämä on tällaisten tarinoiden lukemista ja runkkaamista. Toisille noita asioita sitten tapahtuu ihan oikeassa elämässä. Mitäpä, jos hankkisitte sellaisen.

Vierailija
156/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Js vielä vaaditaan, että naisen pitäisi nuolla spermainen kalu puhtaaksi. V.ttu mikä sika toi kirjoittaja on.

Mikä vika siinä on, jos molemmat nauttii ja sitä spermaa on jo suussa?

Vierailija
157/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettisit että ei hitto, noinkohan mun paikat kestää tätä menoa koko iltaa, mutta ajatuksesi alkaisi hävitä rajusti pilluasi pumppaavan kullini liikkeen viedessä sinua vääjäämättä kohti orgasmiasi. Vaistoaisin sinun olevan lähellä ja hidastaisin liikettä hiukan, käskisin nousemaan nelinkontin, ottaisin lujan otteen niskastasi, toinen käsi lantiollasi, pillusi puristuisi taas tiukemmaksi, alkaisit voihkia hengästyneenä, liukkaus sallisi jatkaa panoa orgasmisi läpi kunnes se loppuisi. Nyt olisi aika ottaa oma loppukirini, tajuaisin lopulta etten voi estää laukeamistani ja vetäytyisin melkein ulos, raju orgasmi ravistelisi minua, tajuaisit että laukean, saisit siksi vielä uuden, painaisin paisuneen kullini hitaasti sisään supistelevaan kuumaan liukkauteesi, pillusi lypsäisi loputkin spermat sisällesi. Jäisin siihen joksikin aikaa, kunnes hengityksemme tasaantuisi, kertoisin että sun tehtävä on putsata pikku hiljaa pehmenevä kullini, kääntyisit ja alkaisit ensin nuolla ja..  jatka tästä..

Rm

Nuolisin kalusi huolella puhtaaksi ja huomaisin, että olen aivan kyltymätön narttu kanssasi. Ohjaan sinut nuolemaan rintojani hitaasti ja hartaasti ja sen jälkeen kiimasta valuvaa pilluani. Sinulla olisi laskussasi myös iso sauva ja pyytäisin sitä jo ahnaasti sisääni. Tekisit työtä käskettyä ja panisit minua rajusti sauvalla. Voihkisin yhä kovemmin ja sinun työnnöt olisivat vaan rajumpia ja rajumpia. Lopulta laukeaisin ja sinä katsoisit, kun kiimainen pilluni sykkisi sauvan ympärillä. Sanoisit minua ahneeksi nartuksi ja se kiihottaisi vaan lisää minua. Huomaan, että kalusi alkaa olla taas juhlakunnossa, mutta kiusoittelen sinua, että sinä et saa enää mitään. Ap

Vierailija
158/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän surullista, että toisille seksielämä on tällaisten tarinoiden lukemista ja runkkaamista. Toisille noita asioita sitten tapahtuu ihan oikeassa elämässä. Mitäpä, jos hankkisitte sellaisen.

Ei tarvi huolestua ja moralisoida. Ihan hyvin menee näinkin. Kyllä sitä tähän ikään mennessä on saatu ihan oikeaa seksiäkin paljon. Ap

Vierailija
159/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita toiseen ketjuun millaisesta seksistä nautit ja millaisia tarinoita haluaisit olla kirjoittamassa

Vierailija
160/249 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi huolestua ja moralisoida. Ihan hyvin menee näinkin. Kyllä sitä tähän ikään mennessä on saatu ihan oikeaa seksiäkin paljon. Ap

Vai menee ihan hyvin. Salli mun nyt nauraa.

Pillu huutaa kiimoissaan kullia sisäänsä ja sä roikut vauvapalstalla. Hyvin tosiaankin menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi