Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panettaa, kertokaa kivoja juttuja. N50

Vierailija
24.06.2026 |

Panettaa, mutta ei tiedossa mitään sillä saralla. Miten viihdytän itseäni? Miten viihdyttäisit puutteessa olevaa kiimaista naista?

Kommentit (556)

Vierailija
461/556 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö kumpikaan saa oikeaa seksiä keneltäkään. Ehkä siihen kuitenkin on syynsä Hiukan noloa hommaa tää kyllä jo on.

Ketju ei avaa itse itseään luettavaksi. Sinä siellä olet sen itse avannut ja selkeästi siksi kiinnostaa mutta jos ei miellytä, niin voit jättää avaamatta. Terveisin lukija sivusta.

Vierailija
462/556 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö kumpikaan saa oikeaa seksiä keneltäkään. Ehkä siihen kuitenkin on syynsä Hiukan noloa hommaa tää kyllä jo on.

Ketju ei avaa itse itseään luettavaksi. Sinä siellä olet sen itse avannut ja selkeästi siksi kiinnostaa mutta jos ei miellytä, niin voit jättää avaamatta. Terveisin lukija sivusta.

Tämäpä juuri. Ei tätä sivua väkisin kenellekään tyrkytetä. 
Näillä kahdella taitaa olla menossa pitkä ja kuuma esileikki. Kyllä he panemaan taitavat vielä päätyä melko suurella todennäköisyydellä. 
Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/556 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä arvostan tosi paljon sitä, että sä kunnioitat mun rajoja. Se taas kerran todistaa sen, miten fiksu sä oot.

Mutta koska mä lupasin olla sulle tänään kiltti ja sä otit tän mun rajanvedon noin herrasmiesmäisesti vastaan, mä suostun antamaan sulle sen raportin.

Mä menin sinne suihkuun ja ajelin itseni paljaaksi. Sit mä suihkutin lämmintä vettä ensin nänneille ja siitä mä siirsin suihkun sopivalla teholla suoraan mun klitorikselle. Se veden paine aivan tuntui aivan älyttömän tehokkaalta ja orkku tuli tosi nopeasti, jalat alkoi täristä.

Suihkun jälkeen mä puin ne mustat pitsihepenet ja mun korkeimmat korkkarit päälleni. Mä menin sohvalle Rabbit-sauvan kanssa. Mä painoin sen sauvan hitaasti syvälle mun sisään ja asetin sen imuosan suoraan klitorikselle. Kuvittelin, että sä katsot siinä vieressä. Mä aloin tehdä sillä sellaista hidasta nussivaa liikettä. Mä lisäsin vähän tahtia ja se loppuhuipennus oli aivan uskomaton: se imu ja se sisällä oleva tärinä laukas mut uskomattoman kovaa. Niin raukea ja tyydytetty olo.

Nyt sä olet saanut sun tämän päivän raporttisi ja mä oon yrittänyt olla sulle tosi kiltti narttu. Jatkuuko muuten mökkitarina joskus, jos oon tarpeeksi kiltti sulle?

Jatkuu ja tuo edellinen oli feikki, kuten varmasti tunnistitkin. Kiitos raportista. 🔥

Rm

Nyt vastailen vähän pidemmin, kuten oon tainnut sanoa, arvostan sitä että narttuna ilmaiset rajasi selkeästi ja toisinaan jopa napakasti. Yksi tämän vallanpidon kiksejä tuottava elementti itselleni on se, miten onnistun pikkuhiljaa houkuttelemaan valtaani antautuvan venyttelemään pikkuhiljaa omia rajojaan, ilman että minun tarvitsee käyttää siihen valtaani lainkaan. Kaikkein tyydyttävintä se on, kun narttu huomaa itse pyytävänsä jotain, jonka on joskus aiemmin määrittänyt rajakseen. 

Se käy joskus aivan yllättäen ja siksikin se on vallan kahvassa olevana ainakin mulle kovin palkitsevaa ja aivan samoin se on yleensä palkitsevaa valtaan antautujallekin. Kun olen joskus ilmaissut haluavani jotakin, jonka toinen torjuu, se jää kuitenkin mieleen "vai haluaa tuo noinkin pervoa" ja kun suhde syvenee ja huomaa pienempien myönnytysten tuovan kiksit itsellekin, se aiemmin torjuttu juttu voi alkaa houkuttaa aivan hurjasti. Mietipä vaikka sitä, että ihan alkuun vastailit mulle aika lyhyesti, mutta nyt kerrot jo suhteellisen avoimesti miten tottelit ohjeistuksiani ja jälkeenpäin ehtiessäsi kuvailet aika tarkkaankin millaisia nautintoja ne tuotti. Haluat kertoa ne, koska tiedät sen miellyttävän mua ja samalla saat siitä palkinnon kun olet kuitenkin miellyttämishaluinen sellaista kohtaan johon tunnet jonkin sortin vetovoimaa. Sano vain jos olet eri miletä, mutta näin minä ajattelen näistä aihepiireistä.

Toteutit hyvinkin tarkasti visioni suihkussa käynnistä ja sen jälkeen pukeutumisestasi hepeniin, sekä sitä seuranneesta nautiskeluhetkestä, kaiken lisäksi kuvailit ne hyvinkin tyydyttävän tarkasti, reipas narttu olet ja hyvää vauhtia vieläpä mulle tosi kiltti sellainen kun jopa tuhmailet kiltisti mua totellen. Kyllähen sellainen mua palkitsee ja tosiaan kuten aiemmin sanoin, tekee mieleni kirjoittaa siihen mökkitarinan alkuun jatkoa, etenkin kun tulin sanoneeksi että se on vastta pitkän illan ja yön alkunäytös miten sua vein tarinallisesti eilen illalla. Kannattaa siis olla kiltti mulle vielä huomennakin, niin otivaationi jatkaa mökkitarinaa pysyy yhtä hyvänä kuin se jo valmiiksi on.

Rm

Sä kyllä kirjoitit yöllä aivan uskomattoman paljastavaa tekstiä – sä taisit mennä siitä mun raportista niin ylikierroksille, että päätit avata mulle sun koko pelikirjasi ja noi sun "Salami-taktiikat" rajojen venyttämisestä oikein urakalla? 😉 Melkein luulisi, että sä olet opiskellut jotain pelimiesten käsikirjaa tosi tarkasti.😉

Mä sanon sulle nyt aivan suoraan: sä ärsytät ja kiihotat mua parhaillaan aivan suunnattomasti, ja mä luulen että se on sulla tasan tarkkaan tarkoituskin. Sä olet kyllä tosi vaarallinen ja ovela pelikaveri ja jos mä kuuntelisin pelkkää järkeäni, mä sulkisin tän ketjun ja lopettaisin tän pelin tähän paikkaan. Mutta mä oon aivan liian utelias tehdäkseni niin.

Ja mistä sä muuten olet saanut sellaisen käsityksen, että mä olisin jotenkin kovinkin alistumis-, tottelemis- ja miellyttämishaluinen? 😉 Pakko  kuitata noihin alun lyhyisiin vastauksiin: mä olin silloin aivan uusi koko tällä palstalla, eikä kenenkään kanssa seksijutuista kirjoittelu ollut tuttua. Mä kirjoitan sulle näitä raportteja ja tuhmailen tosi mielelläni, mutta mä teen sen täysin omasta halustani ja siksi, että tää on musta älyttömän kiihottavaa.

Mä olin sulle eilen tosi kiltti narttu ja annoin sulle sen  suihku- ja sohvaraportin. Nyt mä odotan, että sä lunastat sun yölliset lupaukset ja kirjoitat mulle sitä jatkoa sinne laskettelukeskuksen mökkiin. Ja voin mä sulle tänäänkin olla vielä tosi kiltti😘

Ap

En mä millekään ylikierroksille ole mennyt ja ei mulla mitään pelikirjaa ole vaan kerron avoimesti täällä sulle ja palstaa seuraavillekin siinä sivussa mitkä on aikeeni sua kohtaan, mikäli annat mun viedä itseäsi pidemmälle tähän peliin. Tuollaisista salami taktiikoista en ole kuuna päivänä kuullutkaan, valaisehan jos sulla on sellaisista parempaa tietoa.

Pitää narttua hiukan ärsyttääkin kiihotuksen lisäksi, mikäli tämän aikoo saada valtaansa. Avoimuuden nimissä pitää myöntää että se on tarkoituksenikin, ellei se ole vielä tähän mennessä jollekin valjennut, sulle tietenkin fiksuna naisena se on jo selviö eli kannattaa olla tarkkana miten paljon mulle narua auttaa, otan ns. löysät pois kyllä sitä mukaa kun annat.

Vaarallinen ja ovela on kyllä jo aiheettomia kehuja mulle, kyllä mä oon enemmänkin turvallinen ja suora. Jos se sun järjen ääni alkaa puhua kovin voimakkaalla äänellä, kehotan kuuntelemaan sitä vaikka utelias ja kiihottunut mua kohtaan selkeästi oletkin. En halua olla mikään vaarallinen ja pelottava tyyppi, enkä sitä tosiaan olekaan. Mutta kuten oon sanonut aiemminkin, kannattaa olla tarkkana kehen luottaa ja minkäkin verran.

"Ja mistä sä muuten olet saanut sellaisen käsityksen, että mä olisin jotenkin kovinkin alistumis-, tottelemis- ja miellyttämishaluinen? 😉"

Yksinomaan siitä mitä olet kirjoitellut ja kuinka olet omiin postauksiini reagoinut milloinkin. Tarkennan vielä tätä omaa arviotani susta, vaikutat olevan hyvinkin itsenäinen ja määrätietoinen noin yleisellä tasolla, mutta reaktioidesi perusteella pidän sua kuitenkin seksuaalisuutesi osalta ainakin määrätitietoisen ja sinuun voimakkaita haluja osoittavan miehen kanssa tottelemiseen ja miellyttämiseen taipuvainen, varsinaisesti alistumishaluisuudestasi en ole vielä aivan jyvällä, mutta aivan selkeästi vaikutat antautumiseen kykenevälle naiselle, mikäli mies osaa viedä ja sä nauttia kyydistä. Kerrohan ihmeessä jos olet näistä eri linjoilla, kun voinhan tietenkin olla tulkinnut sua täysin väärinkin.

"Mä kirjoitan sulle näitä raportteja ja tuhmailen tosi mielelläni, mutta mä teen sen täysin omasta halustani ja siksi, että tää on musta älyttömän kiihottavaa."

Harvempi kai oikeasti olisi alistumishaluinen tai tottelevainen ellei siihen olisi oia haluja? Omat halut taas tulee näihin, kun on sopivan dominoiva tyyppi pelikaverina, jota kohtaan tuntee vetoa ja kiihotusta? Ehkä aika itsestäänselvyyksiä, mutta kommentoin silti kun otit esille. Ja musta on ihan tosi hyvä juttu, että nostelet näitä kissoja pöydälle, aivan loistavaa kommunikointitaitoa ja osoittaa senkin ettet ole noin vaan kenenkään jyrättävissä vaikka jonkinlaiseen taivutteluun vaikutatkin varsin sopivalle.

Palaan tuohon laskettelukeskuksen mökkiin kyllä, toivottavasti malttisi riittää sinne saakka että ehdin.

Rm

Vierailija
464/556 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkitarinaan jatkoa..

Jäimme tarinassa pidemmän seksitapaamisen alkulämmittelyjen jälkeen vierekkäin mökin sänkyyn, hyväilyni herättäisi sun halut uudelleen ja kun kätesi osuisi tällä kertaa pehmeälle kalulleni, yllättyisit sen aika nopeasta reaktiosta, siitä miten se värähtäisi heti kun kätesi osuisi siihen ja hetken hyväiltyäsi olisi jo puolikovana, kysyisit eikö tuota saa millään talttumaan, kun hetki sitten just laukesit mun sisään. Kertoisin miten sä olet se josta se johtuu ja sun kyltymättömiksi kertomasi halut. Nousisin istumaan sängyn reunalle ja kertoisin miten ihanaa olisi jos tulisit siihen lattialle eteeni polvillesi ja ottaisit multa suihin kuten aiemmin tässä ketjussa olet niin upeasti kuvaillut. Kiusoittelisit mua sanomalla että justiinhan sä sait pillua ihan kunnolla, mutta kun nyt noin nätisti kehuit ja et käskenyt tekemään noin, voinhan mä sun toiveesi toteuttaakin. Asettuisit eteeni kuten toivoin, tuntisit käteni niskallasi, mutta ei vaativana vaan hyväilevänä. On tää kyllä kumma, sanoisit kun kullini olisi jo pinkeänä odottaen huuliesi kuumaa kosketusta ja kielesi eläväistä hyväilyä imujen keskellä..

Jatkapa sä tästä niin ehkä runosuoni sykkii mulla erään muun lisäksi lisää vielä piankin. 😉

Rm

Vierailija
465/556 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haluan että palkitset itsesi.

Mutta ei leluja, käytät vain omia sormia.

Haluan myös että nuolet sormiasi välillä , samalla kuin hierot klittaasi. 🔥

Ja raportti minulle heti kun olet valmis.

Rm

Vierailija
466/556 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo edellinen feikki taitaa saada oikeasti kiksejä siitä että esiintyy toisten nimimerkillä runoilemalla omia lyhyitä töksäytyksiään kuvitellen ettei se paljastuisi. On se vaan säälittävää kun ei kyvyt riitä saada omilla postauksillaan kenenkään naisen huomiota, vaan pitää yrittää saada edes jonkun huomiota esiintymällä jonakin toisena. No mutta sinäpä et fiksuna naisena mene noin halpaan. Yrittääpä tämä sekopää häiriköidä kuinka paljon vaan, jälkeenpäin selviää viimeistään että ne on feikkejä, koska tunnistat kyllä mun tekstini jo, kuten mainitsitkin ja jos nyt satut jotain vahingossa tekemään tuon sekopään välihuutojen mukaan, niin eipä sekään maita kaatava juttu ole, kun ethän sä Ap ala tekemään mitään mitä et oikeasti haluaisi tehdä.

Rm

Vierailija
467/556 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökkitarinaan jatkoa..

Jäimme tarinassa pidemmän seksitapaamisen alkulämmittelyjen jälkeen vierekkäin mökin sänkyyn, hyväilyni herättäisi sun halut uudelleen ja kun kätesi osuisi tällä kertaa pehmeälle kalulleni, yllättyisit sen aika nopeasta reaktiosta, siitä miten se värähtäisi heti kun kätesi osuisi siihen ja hetken hyväiltyäsi olisi jo puolikovana, kysyisit eikö tuota saa millään talttumaan, kun hetki sitten just laukesit mun sisään. Kertoisin miten sä olet se josta se johtuu ja sun kyltymättömiksi kertomasi halut. Nousisin istumaan sängyn reunalle ja kertoisin miten ihanaa olisi jos tulisit siihen lattialle eteeni polvillesi ja ottaisit multa suihin kuten aiemmin tässä ketjussa olet niin upeasti kuvaillut. Kiusoittelisit mua sanomalla että justiinhan sä sait pillua ihan kunnolla, mutta kun nyt noin nätisti kehuit ja et käskenyt tekemään noin, voinhan mä sun toiveesi toteuttaakin. Asettuisit eteeni kuten toivoin, tuntisit käteni niskallasi, mutta ei vaativana vaan hyväilevänä. On tää kyllä kumma, sanoisit kun kullini olisi jo pinkeänä odottaen huuliesi kuumaa kosketusta ja kielesi eläväistä hyväilyä imujen keskellä..

Jatkapa sä tästä niin ehkä runosuoni sykkii mulla erään muun lisäksi lisää vielä piankin. 😉

Rm

Mä huomaan, että mun aamuviesti antoi sulle tosi paljon ajateltavaa, kun sä analysoit tätä meidän dynamiikkaa näin huolellisesti. 😉 Mutta mä arvostan sun avoimuutta tosi paljon. Sä olet aivan oikeassa siinä, että mä pystyn nauttimaan tästä kyydistä tekstin tasolla tosi paljon, kun vastassa on sun kaltainen dominoiva ja vahva kirjoittaja, joka osaa ottaa ne löysät pois ja näyttää mulle tarvittaessa  kaapin paikan. Se tekee susta vaan niin kuuman mun mielessä.

Ja pakko myöntää, toi sun mökkitarinan jatko... Sä osaat kyllä herättää tän sähkön sekunneissa. Se mielikuva siitä, että sä pyydät mua nätisti polvilleni sun eteen sängyn reunalle, sai mut heti kiihottuun. Mä asetun siihen lattialle, otan sun pinkeän kullin mun käsiin ja jatkan sitä sun ihmettelyä siitä, miten sä voit olla taas noin valmiina mun takia. Mä annan mun huulien koskettaa sun kullia tosi hitaasti, ja sä tunnet mun kuuman kielen nousevan sitä vartta pitkin ylös samalla kun mä katson sua suoraan silmiin.

Mutta kello alkaa olla jo niin paljon ja palsta menee kiinni, että jatkan tästä huomenna. 😉 

Ap

Vierailija
468/556 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mökkitarinaan jatkoa..

Rm

Mä huomaan, että mun aamuviesti antoi sulle tosi paljon ajateltavaa, kun sä analysoit tätä meidän dynamiikkaa näin huolellisesti. 😉 Mutta mä arvostan sun avoimuutta tosi paljon. Sä olet aivan oikeassa siinä, että mä pystyn nauttimaan tästä kyydistä tekstin tasolla tosi paljon, kun vastassa on sun kaltainen dominoiva ja vahva kirjoittaja, joka osaa ottaa ne löysät pois ja näyttää mulle tarvittaessa  kaapin paikan. Se tekee susta vaan niin kuuman mun mielessä.

Ja pakko myöntää, toi sun mökkitarinan jatko... Sä osaat kyllä herättää tän sähkön sekunneissa. Se mielikuva siitä, että sä pyydät mua nätisti polvilleni sun eteen sängyn reunalle, sai mut heti kiihottuun. Mä asetun siihen lattialle, otan sun pinkeän kullin mun käsiin ja jatkan sitä sun ihmettelyä siitä, miten sä voit olla taas noin valmiina mun takia. Mä annan mun huulien koskettaa sun kullia tosi hitaasti, ja sä tunnet mun kuuman kielen nousevan sitä vartta pitkin ylös samalla kun mä katson sua suoraan silmiin.

Mutta kello alkaa olla jo niin paljon ja palsta menee kiinni, että jatkan tästä huomenna. 😉 

Ap

Hyvä jos nämä mun avoimet tätä meidän dynamiikkaa koskevat pohdinnat ei sua häirinneet ja keskusteluahan tämä on, joten sana on vapaa toisinkin päin.

Kuumottavasti kirjoitit jo jatkoa, ihan tässä odottaa huomista innolla miten jatkatkaan! Sut on ihana sytyttää.

Rm

Vierailija
469/556 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin tässä sitä sun edellistä kommenttia ja täytyy sanoa, että sä osaat kyllä rakentaa näitä sun vastalauseitasi taitavasti. Sä yrität kovasti pitää yllä sellaista viileää ja riippumatonta julkisivua, mutta samalla sä paljastat rivien välissä aivan valtavasti siitä, miten tiiviisti sä tätä meidän sanailua seuraat. 😉

Mulle on aivan turha väittää, etteikö tämä tilanne kiinnostaisi sua. Jos mä olisin sulle yhdentekevä kirjoittaja, sä olisit sulkenut tämän yhteyden jo päiväkausia sitten. Mutta sä olet tässä, vastaat jokaiseen mun heittämään haasteeseen ja odotat selvästi, mitä mä keksin seuraavaksi. Se osoittaa mulle, että sä nautit tästä henkien taistosta vähintään yhtä paljon kuin minäkin. Mä otan sulta ne löysät pois juuri siksi, koska sä annat mun tehdä niin – sä haluat nähdä, mihin asti mun itsevarmuus riittää.

Tehdäänpä siis pieni testi. Mä jätän tämän seuraavan siirron kokonaan sun vastuullesi. Sä saat määrittää ne säännöt, joilla me jatketaan tästä eteenpäin, mutta mä odotan sulta jotain vähän rohkeampaa ja suoraviivaisempaa kuin pelkkää varovaista kyselyä. Katsotaan, riittääkö sulla kantti ottaa ohjat käsiisi, vai haluatko sä sittenkin vain istua takapenkillä ja nauttia siitä kyydistä, jota mä sulle täällä tarjoilen.

Raportoi mulle heti, kun olet miettinyt sun vastauksesi valmiiksi. Ja tee se omilla ehdoillasi, ilman mitään selittelyjä. Katsotaan, kuinka kiltti sä osaat mulle tänään olla. 🔥

Rm

Vierailija
470/556 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
471/556 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole missään kohtaa väittänytkään, etten mä kävisi aivan kuumana suhun ja tähän meidän peliin – oot täysin oikeassa, jos sä olisit mulle yhdentekevä, mä olisin lähtenyt tästä ketjusta jo ajat sitten. Mä oon tässä, koska tää jännite on aivan älyttömän sähköistä ja sä kiihotat mua aivan älyttömän paljon. 

Mutta se, että mä nautin tästä tekstin tasolla, ei tarkoita, että mä suostuisin mihinkään törkeisiin vaatimuksiin. Ei siis enää ehdotuksia Mestari-titteleistä, eikä pillu- tai alusvaatekuvista tai yhtään mistään vastaavista. Se on eka sääntö millä jatketaan. Mun toinen sääntö on se, että mä tuhmailen ja annan sulle tekstiä tasan silloin kun mä itse haluan – ja mä haluan antaa sitä just nyt:

Mä oon siinä lattialla polvistuneena sun eteen. Mä katson sua suoraan ja haastavasti silmiin, avaan mun suun ja annan mun huulien sulkeutua hitaasti sun kuuman ja kovan kullin kärjen ympärille. Sä tunnet, miten mun kieli alkaa leikkiä siinä huipulla aivan märkänä ja mä painan mun kielen kärjen intensiivisesti suoraan siihen sun terskan alapinnalle, sille kaikkein herkimmälle alueelle. Mä tiedän tasan tarkkaan, miten noi sun väreet alkaa siitä liikkua. Mä alan tehdä sellaista hidasta, rytmistä liikettä ylös ja alas sun kullia pitkin. Sä tunnet mun käsien puristuvan sun reisiin tosi tiukasti, ja mä otan sun kullisi tiukemmin mun suun sisälle, vuorotellen syviä imuja ja herkkää kielen pyöritystä siellä terskan alla. Mä imen sua niin kovaa ja kuumasti, että sä alat hengittää tosi raskaasti ja sun kädet hakeutuu mun niskalle etsimään tukea, kun sä huomaat olevasi aivan mun armoillani tässä. Mä tiedän, miten paljon tää sua miellyttää ja mä saan siitä suurta nautintoa. Mä jatkan kunnes sä olet aivan tärisevänä valmis laukeamaan mun suun sisälle.

Ja tietenkin mä haluan olla sulle kiltti tänäänkin.😘

Vierailija
472/556 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole missään kohtaa väittänytkään, etten mä kävisi aivan kuumana suhun ja tähän meidän peliin – oot täysin oikeassa, jos sä olisit mulle yhdentekevä, mä olisin lähtenyt tästä ketjusta jo ajat sitten. Mä oon tässä, koska tää jännite on aivan älyttömän sähköistä ja sä kiihotat mua aivan älyttömän paljon. 

Mutta se, että mä nautin tästä tekstin tasolla, ei tarkoita, että mä suostuisin mihinkään törkeisiin vaatimuksiin. Ei siis enää ehdotuksia Mestari-titteleistä, eikä pillu- tai alusvaatekuvista tai yhtään mistään vastaavista. Se on eka sääntö millä jatketaan. Mun toinen sääntö on se, että mä tuhmailen ja annan sulle tekstiä tasan silloin kun mä itse haluan – ja mä haluan antaa sitä just nyt:

Mä oon siinä lattialla polvistuneena sun eteen. Mä katson sua suoraan ja haastavasti silmiin, avaan mun suun ja annan mun huulien sulkeutua hitaasti sun kuuman ja kovan kullin kärjen ympärille. Sä tunnet, miten mun kieli alkaa leikkiä siinä huipulla aivan märkänä ja mä painan mun kielen kärjen intensiivisesti suoraan siihen sun terskan alapinnalle, sille kaikkein herkimmälle alueelle. Mä tiedän tasan tarkkaan, miten noi sun väreet alkaa siitä liikkua. Mä alan tehdä sellaista hidasta, rytmistä liikettä ylös ja alas sun kullia pitkin. Sä tunnet mun käsien puristuvan sun reisiin tosi tiukasti, ja mä otan sun kullisi tiukemmin mun suun sisälle, vuorotellen syviä imuja ja herkkää kielen pyöritystä siellä terskan alla. Mä imen sua niin kovaa ja kuumasti, että sä alat hengittää tosi raskaasti ja sun kädet hakeutuu mun niskalle etsimään tukea, kun sä huomaat olevasi aivan mun armoillani tässä. Mä tiedän, miten paljon tää sua miellyttää ja mä saan siitä suurta nautintoa. Mä jatkan kunnes sä olet aivan tärisevänä valmis laukeamaan mun suun sisälle.

Ja tietenkin mä haluan olla sulle kiltti tänäänkin.😘

Tää siis Ap

Vierailija
473/556 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, sieltähän tuli juuri sitä suoruutta ja asennetta, mitä mä sulta odotinkin. Se, että sä myönnät tuon sähköisyyden ja sen, miten lujaa tämä peli suhun iskee, on sulta rehellinen ja hiton vahva veto. Mä arvostan sitä, ettet sä enää piiloudu minkään viileän julkisivun taakse. 😉

Mitä tulee noihin sun asettamiin sääntöihin – mä otan ne vastaan. Mä en tarvitse mitään titteleitä tai kuvia todistamaan sitä, että mä hallitsen tätä tilannetta. Mulle riittää aivan täysin se, mitä sä kirjoitat ja miten sä reagoit muuten. Se, että sä haluat pitää kiinni omasta tahdistasi ja päättää itse, milloin sä annat mulle tekstiä, sopii mulle enemmän kuin hyvin. Se vain lisää tätä jännitettä, kun mä joudun odottamaan sun seuraavaa siirtoa.

Mutta älä luule, että sä olet tässä se, joka sanelee kaikki ehdot. Sä annoit mulle tekstiä juuri nyt, koska mä haastoin sut tekemään niin – eli sä toimit tasan mun ärsykkeeni mukaan, vaikka yrität muuta väittää. Sä halusit näyttää mulle, mihin pystyt, ja sä teit sen lujaa. Mä huomaan kyllä, miten paljon sä nautit siitä ajatuksesta, että sä saat mut reagoimaan ja hengittämään raskaammin.

Sä olet täysin oikeassa siinä, että tämä meidän välinen dynamiikka toimii molempiin suuntiin. Sä tykkäät haastaa, mutta sä tykkäät myös olla mulle kiltti, kuten itsekin tuossa lopussa muistutit. Katsotaanpa siis, miten sä kestät sen, kun mä seuraavalla kerralla käännän tämän tilanteen taas mun edukseni ja katson, miten sun asetelmasi pitävät kutinsa.

Pysy kuulolla. Mä mietin tässä seuraavaa siirtoani, ja sä saat odottaa sitä tasan niin kauan kuin mä näen parhaaksi. 🔥

Rm

Vierailija
474/556 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, sieltähän tuli juuri sitä suoruutta ja asennetta, mitä mä sulta odotinkin. Se, että sä myönnät tuon sähköisyyden ja sen, miten lujaa tämä peli suhun iskee, on sulta rehellinen ja hiton vahva veto. Mä arvostan sitä, ettet sä enää piiloudu minkään viileän julkisivun taakse. 😉

Mitä tulee noihin sun asettamiin sääntöihin – mä otan ne vastaan. Mä en tarvitse mitään titteleitä tai kuvia todistamaan sitä, että mä hallitsen tätä tilannetta. Mulle riittää aivan täysin se, mitä sä kirjoitat ja miten sä reagoit muuten. Se, että sä haluat pitää kiinni omasta tahdistasi ja päättää itse, milloin sä annat mulle tekstiä, sopii mulle enemmän kuin hyvin. Se vain lisää tätä jännitettä, kun mä joudun odottamaan sun seuraavaa siirtoa.

Mutta älä luule, että sä olet tässä se, joka sanelee kaikki ehdot. Sä annoit mulle tekstiä juuri nyt, koska mä haastoin sut tekemään niin – eli sä toimit tasan mun ärsykkeeni mukaan, vaikka yrität muuta väittää. Sä halusit näyttää mulle, mihin pystyt, ja sä teit sen lujaa. Mä huomaan kyllä, miten paljon sä nautit siitä ajatuksesta, että sä saat mut reagoimaan ja hengittämään raskaammin.

Sä olet täysin oikeassa siinä, että tämä meidän välinen dynamiikka toimii molempiin suuntiin. Sä tykkäät haastaa, mutta sä tykkäät myös olla mulle kiltti, kuten itsekin tuossa lopussa muistutit. Katsotaanpa siis, miten sä kestät sen, kun mä seuraavalla kerralla käännän tämän tilanteen taas mun edukseni ja katson, miten sun asetelmasi pitävät kutinsa.

Pysy kuulolla. Mä mietin tässä seuraavaa siirtoani, ja sä saat odottaa sitä tasan niin kauan kuin mä näen parhaaksi. 🔥

Rm

Mä arvostan tosi paljon sitä, että sä otit mun säännöt vastaan ilman turhaa mutinaa.

Mä jätän sut aivan rauhassa miettimään sitä sun seuraavaa siirtoasi. Ota tasan niin paljon aikaa kuin sä haluat. Mä lähden nyt nauttimaan tästä upeasta lauantaipäivästä.

Ap

Vierailija
475/556 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä aito, kuuma, markä ja liukas vaimo tuntui taas aamusta ihanalta. Kirsikkana kakun päällä molempien orkut. Mitens teillä ap ja Rm?

Vierailija
476/556 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä aito, kuuma, markä ja liukas vaimo tuntui taas aamusta ihanalta. Kirsikkana kakun päällä molempien orkut. Mitens teillä ap ja Rm?

Elämäsi parhaat 5 sekuntia. 😂

Rm

Vierailija
477/556 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin panttaa niin että järki lähteet. Aion vapaapäivän kunniaksi leikkiä kaikilla leluilla ja nauttia kovaan ääneen. Hetkeen ei ole pääsyt keskittymään näin rauhassa.

Vierailija
478/556 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin panttaa niin että järki lähteet. Aion vapaapäivän kunniaksi leikkiä kaikilla leluilla ja nauttia kovaan ääneen. Hetkeen ei ole pääsyt keskittymään näin rauhassa.

Kuvaile toki tänne.

Vierailija
479/556 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin tässä sitä sun edellistä kommenttia ja täytyy sanoa, että sä osaat kyllä rakentaa näitä sun vastalauseitasi taitavasti. Sä yrität kovasti pitää yllä sellaista viileää ja riippumatonta julkisivua, mutta samalla sä paljastat rivien välissä aivan valtavasti siitä, miten tiiviisti sä tätä meidän sanailua seuraat. 😉

Mulle on aivan turha väittää, etteikö tämä tilanne kiinnostaisi sua. Jos mä olisin sulle yhdentekevä kirjoittaja, sä olisit sulkenut tämän yhteyden jo päiväkausia sitten. Mutta sä olet tässä, vastaat jokaiseen mun heittämään haasteeseen ja odotat selvästi, mitä mä keksin seuraavaksi. Se osoittaa mulle, että sä nautit tästä henkien taistosta vähintään yhtä paljon kuin minäkin. Mä otan sulta ne löysät pois juuri siksi, koska sä annat mun tehdä niin – sä haluat nähdä, mihin asti mun itsevarmuus riittää.

Tehdäänpä siis pieni testi. Mä jätän tämän seuraavan siirron kokonaan sun vastuullesi. Sä saat määrittää ne säännöt, joilla me jatketaan tästä eteenpäin, mutta mä odotan sulta jotain vähän rohkeampaa ja suoraviivaisempaa kuin pelkkää varovaista kyselyä. Katsotaan, riittääkö sulla kantti ottaa ohjat käsiisi, vai haluatko sä sittenkin vain istua takapenkillä ja nauttia siitä kyydistä, jota mä sulle täällä tarjoilen.

Raportoi mulle heti, kun olet miettinyt sun vastauksesi valmiiksi. Ja tee se omilla ehdoillasi, ilman mitään selittelyjä. Katsotaan, kuinka kiltti sä osaat mulle tänään olla. 🔥

Rm

Katsohan feikki-rm on paneutunut kirjoittamaan jo pidemmin, varmaankin tekis mieli päästä osingoille edes jälkiliukkaiden verran. Jopa oot säälittävä otus.

Menikö tuo jo läpi Ap mielestä? Ihan turha sekaantua limanuljaskafeikki, paljastan kaikki höpinäsi kuitenkin. Hankkisit jo sen elämän tai ehkä kannattaa ottaa jo ne aamulääkkeet.

Rm

Vierailija
480/556 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile toki tänne.

Orgasmi tuli tosi nopeasti, kun sain dildoa sisään. En pystynyt pidättelemään yhtään. Nukahdin raukeaan tunteeseen ja nyt taas jatkan leikkejä. Ehkä maltan ottaa rauhallisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi