Rydman yrittää suitsia ensimmäisenä poliitikkona Suomessa korruptiota, kaikki vastustavat
Leikkaukset järjestökentälle veisivät poliittiset palkkiotyöt ex-poliitikoilta niin sehän ei käy muille puolueille. Kansa on liian tyhmää ymmärtääkseen mistä on kysymys.
Kommentit (52)
Huvittavinta tässä on, että Orpo ja Lindtman ovat vain saman kolikon eri puolet. Pesevät lopulta toistensa selkiä minkä ehtivät.
Orpohan nimitti Antti Rinteenkin Saamelaisten totuuskomissioon liittyvän valvontaelimen pääsihteeriksi. Rinne ei tiettävästi puhu saamelaiskieliä eikä todennäköisesti ymmärrä saamelaisasioista yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan satunnainen eteläsuomalainen.
Jos Rydman yrittäisi suitsia korruptiota, niin miksi ihmeessä Rydman nimitti oman avustajansa Business Finlandin pääjohtajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos Rydman yrittäisi suitsia korruptiota, niin miksi ihmeessä Rydman nimitti oman avustajansa Business Finlandin pääjohtajaksi?
Sanopa muuta. Kaveri on aikapommi ja vaarallinen.
kyse on siitä samasta mitä Trump ja Musk ovat purkaneet USA:ssa eli valtavat korruptiot ja valtavat veronmaksajien rahojen väärinkäytöt kaikkialla mitä on kaikkialla
sama työ mitä Trump ja Musk tekevät pitäisi tehdä sekä Suomessa että EU:ssa välittömästi
toki sen tekijöiden kimppuun käydään heti kuten käytiin Trumpin ja Muskin kimppuun, ei korruptioita ja väärinkäytöksiä saa tuoda esille
Suomessa ja EU:ssa korruptioita on kaikkialla ja kaikissa hankinnoissa ja hankkeissa
Vierailija kirjoitti:
kyse on siitä samasta mitä Trump ja Musk ovat purkaneet USA:ssa eli valtavat korruptiot ja valtavat veronmaksajien rahojen väärinkäytöt kaikkialla mitä on kaikkialla
sama työ mitä Trump ja Musk tekevät pitäisi tehdä sekä Suomessa että EU:ssa välittömästi
toki sen tekijöiden kimppuun käydään heti kuten käytiin Trumpin ja Muskin kimppuun, ei korruptioita ja väärinkäytöksiä saa tuoda esille
Suomessa ja EU:ssa korruptioita on kaikkialla ja kaikissa hankinnoissa ja hankkeissa
Hyvän vitsin heitit, että Musk ja Trump olisi jotenkin korruptiovapaita. Nehän vasta korruptoituneita on. Venäjän nuoleskelijoita. Huomaa että olet historian väärällä puolella.
Vierailija kirjoitti:
kyse on siitä samasta mitä Trump ja Musk ovat purkaneet USA:ssa eli valtavat korruptiot ja valtavat veronmaksajien rahojen väärinkäytöt kaikkialla mitä on kaikkialla
sama työ mitä Trump ja Musk tekevät pitäisi tehdä sekä Suomessa että EU:ssa välittömästi
toki sen tekijöiden kimppuun käydään heti kuten käytiin Trumpin ja Muskin kimppuun, ei korruptioita ja väärinkäytöksiä saa tuoda esille
Suomessa ja EU:ssa korruptioita on kaikkialla ja kaikissa hankinnoissa ja hankkeissa
En ehkä kuvailisi Trumpia korruption yhteydessä juuri noin.
Ei tästä selvitä ilman totuuskomissiota.
Rydman ja persut halusi poistaa Sosten ja muiden rahoitusta, jotta ne eivät voisi tuoda julki persujen ja koksujen aiheuttaman köyhyden, lapsiköyhyyden ym. tilastoja. Yritysten väärinkäytöksiä paljastavan Finnwatchinkin rahoitus poistettiin samasta syystä.
Rydman ja persut haluavat järjestöjen rahoituksen pois, jotta ne eivät toisi julki kiusallista tilastodataa. Rydman ja persut halusi poistaa Sosten ja muiden rahoitusta, jotta ne eivät voisi tuoda julki persujen ja koksujen aiheuttaman köyhyden, lapsiköyhyyden, tokmeentulotukitarpeen ym. tilastoja. Yritysten väärinkäytöksiä paljastavan Finnwatchinkin rahoitus poistettiin samasta syystä. Virastojen mm. TEM, VM jne. data saadaan hallituksen ministerien toimesta aina vääristeltyä, varsinkin asioiden julkituontia omaa ideologiaa tukien.
Vierailija kirjoitti:
Rydman ja persut halusi poistaa Sosten ja muiden rahoitusta, jotta ne eivät voisi tuoda julki persujen ja koksujen aiheuttaman köyhyden, lapsiköyhyyden ym. tilastoja. Yritysten väärinkäytöksiä paljastavan Finnwatchinkin rahoitus poistettiin samasta syystä.
Voisitko nyt selittää mitä jatkuvaa rahoitusta esimerkiksi Martat mielestäsi tarvitsee, heidän pelkkien sijoitustensa arvo on kymmeniä miljoonia euroja. Veteraanijärjestöt kuuluvat myös Suomen rikkaimpiin, silti pääkohderyhmä on hyvin vähän hyötynyt tästä varakkuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Just. Kokoomuksen vaalirahoittajat kirjoittavat hallitusohjelman, Orpon henk. koht. vaalirahoittaja Salmela on mukana Suomen delegaatiossa Ukrainassa - PM mainostaa Hesburgeria siellä medialle. Valmet Automotive oli menossa konkurssiin, hallitus päätti pelastaa yhtiön sadoilla miljoonilla - omistajana tunnettu kokoomuksen vaalirahoittaja, asiakirjat salataan medialta. Nyt Patrian tekee sinne jätti-investointeja, sattumoisin toimarina nykyään muuan Häkämies.
Puhumattakaan Lindbergin ja kokoomuksen Lockheed Martin yhteyksistä, jonne menee miljardeja. Korruptiosta tuomittu kokoomuksen sorakeisari osti itselleen oman palkkasotilaan - Pekka Toverin europarlamenttiin etc.
Soteen ei ole rahaa, mutta Pörriäisille työnnetään veronmaksajien rahaa suoraan Kelan kautta.
Ja nyt joku hemmetin yleishyödyllinen pikkuyhdistys on suurin korruptio-ongelma tässä maassa. Muutama vuosi sitten nämä varat tulivat Veikkaukselta.
Kommenttisi on kasa haisevaa paskaa. Valmet on ihan hyvä pitää elossa, nämä korruptiojärjestöt ei.
Nauroin ääneen kun luin aloituksen. Persu ja korruptio kulkee käsi kädessä. Suurinosa persuista on politiikassa mukana hillotolpan takia.