Mitä ajattelet 40v lapsettomista naisista?
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.
Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.
Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen.
Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi.
Kannattaa vielä harjoitella lukutaitoa. Sanamuoto oli USEIMMITEN, ei aina. Ja ainut, joka sinua säälii olet sinä itse.
No katsos kultaseni kun ne eivät mene edes USEIMMITEN hoitoihin. Tahattomasti lapsettomista vain pieni osa ylipäätään menee hoitoihin asti. Osalla elämäntilanne ei mahdollista, osa ei halua, osalla ei ole varaa, osa ei pääse. Ja ne jotka menevät, niillä voi mennä sitä rahaa siihen vähän tai paljon. Osalla menee kaikki mikä liikenee, toisilla ei viisi rundia ivfää tunnu missään. Eli väitteesi ovat ihan kaikilta osin hevonpaskaa.
Hyvä, ettet saanut lapsia. Lapsilla pitää olla vanhemmat, jotka osaavat käyttäytyä kuin aikuiset. Sinä käyttäydyt kuin 5-vuotias.
Sinä taas et ole ansainnut yhtäkään lasta, ja jos sinulla sellaisia on, niin käy sääliksi lapset jotka syntyneet noin julmalle ja epäinhimilliselle ihmiselle.
Eri
Helpottiko?
En mitään erityistä, mutta näyttävät kyllä usein nuoremmilta kuin me 3-kymppiset äidit - ja paljon onnellisemmilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.
Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.
Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen.
Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi.
Näköjään tahattomalle lapsettomuudellekin on palstalla vain yksi asetus; parhaillaan hoidoissa ja rahapulassa.
Ne, joilla on lapsia, ovat aina ja ikuisesti pikkulasten vanhempia joiden arki on yhtä kakkavaippaa ja valvomista. Velat taas on vielä niin nuoria, etteivät ole tajunneet alkaa katumaan tai muutenkaan tajunneet elämän merkitystä.
Miten voi olla näin yksinkertaisia ihmisiä ? Veloja on aina ollut ja tulee olemaankin, osa jo ollut lehdoissa vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.
Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.
Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen.
Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi.
Kannattaa vielä harjoitella lukutaitoa. Sanamuoto oli USEIMMITEN, ei aina. Ja ainut, joka sinua säälii olet sinä itse.
No katsos kultaseni kun ne eivät mene edes USEIMMITEN hoitoihin. Tahattomasti lapsettomista vain pieni osa ylipäätään menee hoitoihin asti. Osalla elämäntilanne ei mahdollista, osa ei halua, osalla ei ole varaa, osa ei pääse. Ja ne jotka menevät, niillä voi mennä sitä rahaa siihen vähän tai paljon. Osalla menee kaikki mikä liikenee, toisilla ei viisi rundia ivfää tunnu missään. Eli väitteesi ovat ihan kaikilta osin hevonpaskaa.
Hyvä, ettet saanut lapsia. Lapsilla pitää olla vanhemmat, jotka osaavat käyttäytyä kuin aikuiset. Sinä käyttäydyt kuin 5-vuotias.
Sinä taas et ole ansainnut yhtäkään lasta, ja jos sinulla sellaisia on, niin käy sääliksi lapset jotka syntyneet noin julmalle ja epäinhimilliselle ihmiselle.
Eri
Helpottiko?
En ole se kenelle vastasit, mutta sulla taitaa olla vähän ongelmia itsesi kanssa kun haluat selvästi haastaa riitaa tällaisella palstalla. Hyvää kesää kaikesta huolimatta.
Miehenä täytyy nostaa hattua naisille, jotka eivät anna lasten tuhota riemurasiaansa.
En ole se kenelle vastasit, mutta sulla taitaa olla vähän ongelmia itsesi kanssa kun haluat selvästi haastaa riitaa tällaisella palstalla. Hyvää kesää kaikesta huolimatta.
Onneksi vain vähän eikä paljon, kun sinulla, joka leikit jotain psykologia vauvapalstalla :D
Vierailija kirjoitti:
Miehenä täytyy nostaa hattua naisille, jotka eivät anna lasten tuhota riemurasiaansa.
Mukavaa, että arvostat sektiosynnytyksiä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että fiksu ihminen. Näkee ja on ymmärtänyt mitä ympärillä tapahtuu ja on pian tapahtumassa.
Perusteletko vielä, miten tulit tuohon johtopäätökseen?
t. tahattomasti lapseton
Katso ympärillesi niin ehkä avautuu sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että fiksu ihminen. Näkee ja on ymmärtänyt mitä ympärillä tapahtuu ja on pian tapahtumassa.
Perusteletko vielä, miten tulit tuohon johtopäätökseen?
t. tahattomasti lapseton
Katso ympärillesi niin ehkä avautuu sinullekin.
Sinähän sanoit, että lapsettomat ovat nähneet ja ymmärtäneet, mitä ympärillä tapahtuu. Nytkö alat syömään sanojasi?
Vierailija kirjoitti:
En ole se kenelle vastasit, mutta sulla taitaa olla vähän ongelmia itsesi kanssa kun haluat selvästi haastaa riitaa tällaisella palstalla. Hyvää kesää kaikesta huolimatta.
Onneksi vain vähän eikä paljon, kun sinulla, joka leikit jotain psykologia vauvapalstalla :D
Haluatko kertoa vielä lisää itsestäsi? Eiköhän täällä muutama psykologikin ole kuulolla.
Vierailija kirjoitti:
En mitään erityistä, mutta näyttävät kyllä usein nuoremmilta kuin me 3-kymppiset äidit - ja paljon onnellisemmilta.
En ole tuollaiseen törmännyt. Omassa kuplassa lapsettomat nelikymppiset on reilusti ylipainoisia, kun taas kolmikymppiset äidit ja isät on fit.
Mutta en minä kenenkään lapsettomuudesta ajattele mitään. Heillä vaan on ehkä enempi aikaa lojua paikallaan ja elää epäsäännöllisempää elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se kenelle vastasit, mutta sulla taitaa olla vähän ongelmia itsesi kanssa kun haluat selvästi haastaa riitaa tällaisella palstalla. Hyvää kesää kaikesta huolimatta.
Onneksi vain vähän eikä paljon, kun sinulla, joka leikit jotain psykologia vauvapalstalla :D
Haluatko kertoa vielä lisää itsestäsi? Eiköhän täällä muutama psykologikin ole kuulolla.
Luuletko oikeasti olevasi jotenkin nokkela? :D
Vierailija kirjoitti:
En mitään erityistä, mutta näyttävät kyllä usein nuoremmilta kuin me 3-kymppiset äidit - ja paljon onnellisemmilta.
Puhu vain omasta puolestasi. Minun lähipiirissäni äidit ovat onnellisia, koska heitä ei ole pakotettu lisääntymään, kuten teillä lessuilla on tapana.
Ihanan tasapainoisia ja onnellisen sekä seesteisen oloisia äitejä täällä. Kyllä se on uskottava että vain äitiys kasvattaa ja jalostaa naisen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan tasapainoisia ja onnellisen sekä seesteisen oloisia äitejä täällä. Kyllä se on uskottava että vain äitiys kasvattaa ja jalostaa naisen.
Ei tietenkään jalosta eikä kasvata. Ei p a s ka st a tyypistä tule hyvistä, vaikka se saisi lapsia eikä se viisastu vaikka ikää tulisi tai mitä ikinä.
Paras tietysti olisi, jos huonoluonteiset tajuaisivat olla lisääntymättä. Jotkut tajuavatkin, kaikki ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.
Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.
Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen.
Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi.
Kannattaa vielä harjoitella lukutaitoa. Sanamuoto oli USEIMMITEN, ei aina. Ja ainut, joka sinua säälii olet sinä itse.
No katsos kultaseni kun ne eivät mene edes USEIMMITEN hoitoihin. Tahattomasti lapsettomista vain pieni osa ylipäätään menee hoitoihin asti. Osalla elämäntilanne ei mahdollista, osa ei halua, osalla ei ole varaa, osa ei pääse. Ja ne jotka menevät, niillä voi mennä sitä rahaa siihen vähän tai paljon. Osalla menee kaikki mikä liikenee, toisilla ei viisi rundia ivfää tunnu missään. Eli väitteesi ovat ihan kaikilta osin hevonpaskaa.
Sepä. Mä luin lapsettomuushoidoista, miten rankkoja ovat sekä fyysisesti että henkisesti. Päädyin siihen, että jos ei luomuna onnistu, ei tämä ole asia, jonka vuoksi kehoani rääkkäisin IV-hoidoilla. Joilekin lapset on niin iso haave, että ovat valmiita mihin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se kenelle vastasit, mutta sulla taitaa olla vähän ongelmia itsesi kanssa kun haluat selvästi haastaa riitaa tällaisella palstalla. Hyvää kesää kaikesta huolimatta.
Onneksi vain vähän eikä paljon, kun sinulla, joka leikit jotain psykologia vauvapalstalla :D
Haluatko kertoa vielä lisää itsestäsi? Eiköhän täällä muutama psykologikin ole kuulolla.
Luuletko oikeasti olevasi jotenkin nokkela? :D
En. Tässähän me vain keskustellaan. Eikä mua edes naurata.
Ootko ihan varma että toi sun oma perimäsi on jotain jota tosiaan kannatti oikein monistaa?