Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 40v lapsettomista naisista?

Vierailija
23.06.2026 |

Rehellisesti.

Kommentit (198)

Vierailija
181/198 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.

Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.

 

 

Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen. 

Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi. 

Mutta kelle kerrot joogaretriiteistäsi, kaukoidän reissuistasi, sukusi tarinoista kun olet korkeassa iässä?

 

 

Itse kerron kummilapsilleni

 

t. korkeassa iässä oleva lapseton

Jotka eivät ole biologisia jälkeläisiäsi. Et näe heissä omaa perimääsi jatkumassa.  

Ootko ihan varma että toi sun oma perimäsi on jotain jota tosiaan kannatti oikein monistaa? 

Vierailija
182/198 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.

Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.

 

 

Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen. 

Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi. 

 

 

Kannattaa vielä harjoitella lukutaitoa. Sanamuoto oli USEIMMITEN, ei aina. Ja ainut, joka sinua säälii olet sinä itse. 

No katsos kultaseni kun ne eivät mene edes USEIMMITEN hoitoihin. Tahattomasti lapsettomista vain pieni osa ylipäätään menee hoitoihin asti. Osalla elämäntilanne ei mahdollista, osa ei halua, osalla ei ole varaa, osa ei pääse. Ja ne jotka menevät, niillä voi mennä sitä rahaa siihen vähän tai paljon. Osalla menee kaikki mikä liikenee, toisilla ei viisi rundia ivfää tunnu missään. Eli väitteesi ovat ihan kaikilta osin hevonpaskaa. 

 

 

Hyvä, ettet saanut lapsia. Lapsilla pitää olla vanhemmat, jotka osaavat käyttäytyä kuin aikuiset. Sinä käyttäydyt kuin 5-vuotias. 

 

 

 

 

 

 

Sinä taas et ole ansainnut yhtäkään lasta, ja jos sinulla sellaisia on, niin käy sääliksi lapset jotka syntyneet noin julmalle ja epäinhimilliselle ihmiselle.

Eri

 

 

Helpottiko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/198 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään erityistä, mutta näyttävät kyllä usein nuoremmilta kuin me 3-kymppiset äidit - ja paljon onnellisemmilta.

Vierailija
184/198 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.

Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.

 

 

Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen. 

Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi. 

 

 

Näköjään tahattomalle lapsettomuudellekin on palstalla vain yksi asetus; parhaillaan hoidoissa ja rahapulassa.

Ne, joilla on lapsia, ovat aina ja ikuisesti pikkulasten vanhempia joiden arki on yhtä kakkavaippaa ja valvomista. Velat taas on vielä niin nuoria, etteivät ole tajunneet alkaa katumaan tai muutenkaan tajunneet elämän merkitystä. 

Miten voi olla näin yksinkertaisia ihmisiä ? Veloja on aina ollut ja tulee olemaankin, osa jo ollut lehdoissa vuosikymmeniä.

Vierailija
185/198 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.

Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.

 

 

Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen. 

Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi. 

 

 

Kannattaa vielä harjoitella lukutaitoa. Sanamuoto oli USEIMMITEN, ei aina. Ja ainut, joka sinua säälii olet sinä itse. 

No katsos kultaseni kun ne eivät mene edes USEIMMITEN hoitoihin. Tahattomasti lapsettomista vain pieni osa ylipäätään menee hoitoihin asti. Osalla elämäntilanne ei mahdollista, osa ei halua, osalla ei ole varaa, osa ei pääse. Ja ne jotka menevät, niillä voi mennä sitä rahaa siihen vähän tai paljon. Osalla menee kaikki mikä liikenee, toisilla ei viisi rundia ivfää tunnu missään. Eli väitteesi ovat ihan kaikilta osin hevonpaskaa. 

 

 

Hyvä, ettet saanut lapsia. Lapsilla pitää olla vanhemmat, jotka osaavat käyttäytyä kuin aikuiset. Sinä käyttäydyt kuin 5-vuotias. 

 

 

 

 

 

 

Sinä taas et ole ansainnut yhtäkään lasta, ja jos sinulla sellaisia on, niin käy sääliksi lapset jotka syntyneet noin julmalle ja epäinhimilliselle ihmiselle.

Eri

 

 

Helpottiko?

En ole se kenelle vastasit, mutta sulla taitaa olla vähän ongelmia itsesi kanssa kun haluat selvästi haastaa riitaa tällaisella palstalla. Hyvää kesää kaikesta huolimatta. 

Vierailija
186/198 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä täytyy nostaa hattua naisille, jotka eivät anna lasten tuhota riemurasiaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/198 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole se kenelle vastasit, mutta sulla taitaa olla vähän ongelmia itsesi kanssa kun haluat selvästi haastaa riitaa tällaisella palstalla. Hyvää kesää kaikesta huolimatta. 

 

Onneksi vain vähän eikä paljon, kun sinulla, joka leikit jotain psykologia vauvapalstalla :D

Vierailija
188/198 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä täytyy nostaa hattua naisille, jotka eivät anna lasten tuhota riemurasiaansa.

 

 

Mukavaa, että arvostat sektiosynnytyksiä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/198 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että fiksu ihminen. Näkee ja on ymmärtänyt mitä ympärillä tapahtuu ja on pian tapahtumassa.

 

 

Perusteletko vielä, miten tulit tuohon johtopäätökseen?

 

t. tahattomasti lapseton

Katso ympärillesi niin ehkä avautuu sinullekin.

Vierailija
190/198 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että fiksu ihminen. Näkee ja on ymmärtänyt mitä ympärillä tapahtuu ja on pian tapahtumassa.

 

 

Perusteletko vielä, miten tulit tuohon johtopäätökseen?

 

t. tahattomasti lapseton

Katso ympärillesi niin ehkä avautuu sinullekin.

 

 

 

Sinähän sanoit, että lapsettomat ovat nähneet ja ymmärtäneet, mitä ympärillä  tapahtuu. Nytkö alat syömään sanojasi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/198 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole se kenelle vastasit, mutta sulla taitaa olla vähän ongelmia itsesi kanssa kun haluat selvästi haastaa riitaa tällaisella palstalla. Hyvää kesää kaikesta huolimatta. 

 

Onneksi vain vähän eikä paljon, kun sinulla, joka leikit jotain psykologia vauvapalstalla :D

Haluatko kertoa vielä lisää itsestäsi? Eiköhän täällä muutama psykologikin ole kuulolla. 

Vierailija
192/198 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään erityistä, mutta näyttävät kyllä usein nuoremmilta kuin me 3-kymppiset äidit - ja paljon onnellisemmilta.

 

 

En ole tuollaiseen törmännyt. Omassa kuplassa lapsettomat nelikymppiset on reilusti ylipainoisia, kun taas kolmikymppiset äidit ja isät on fit.

Mutta en minä kenenkään lapsettomuudesta ajattele mitään. Heillä vaan on ehkä enempi aikaa lojua paikallaan ja elää epäsäännöllisempää elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
193/198 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole se kenelle vastasit, mutta sulla taitaa olla vähän ongelmia itsesi kanssa kun haluat selvästi haastaa riitaa tällaisella palstalla. Hyvää kesää kaikesta huolimatta. 

 

Onneksi vain vähän eikä paljon, kun sinulla, joka leikit jotain psykologia vauvapalstalla :D

Haluatko kertoa vielä lisää itsestäsi? Eiköhän täällä muutama psykologikin ole kuulolla. 

 

 

Luuletko oikeasti olevasi jotenkin nokkela? :D

Vierailija
194/198 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään erityistä, mutta näyttävät kyllä usein nuoremmilta kuin me 3-kymppiset äidit - ja paljon onnellisemmilta.

 

 

Puhu vain omasta puolestasi. Minun lähipiirissäni äidit ovat onnellisia, koska heitä ei ole pakotettu lisääntymään, kuten teillä lessuilla on tapana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
195/198 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan tasapainoisia ja onnellisen sekä seesteisen oloisia äitejä täällä. Kyllä se on uskottava että vain äitiys kasvattaa ja jalostaa naisen.

Vierailija
196/198 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan tasapainoisia ja onnellisen sekä seesteisen oloisia äitejä täällä. Kyllä se on uskottava että vain äitiys kasvattaa ja jalostaa naisen.

 

 

 

Ei tietenkään jalosta eikä kasvata. Ei p a s ka st a tyypistä tule hyvistä, vaikka se saisi lapsia eikä se viisastu vaikka ikää tulisi tai mitä ikinä.

Paras tietysti olisi, jos huonoluonteiset tajuaisivat olla lisääntymättä. Jotkut tajuavatkin, kaikki ei.

Vierailija
197/198 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.

Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.

 

 

Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen. 

Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi. 

 

 

Kannattaa vielä harjoitella lukutaitoa. Sanamuoto oli USEIMMITEN, ei aina. Ja ainut, joka sinua säälii olet sinä itse. 

No katsos kultaseni kun ne eivät mene edes USEIMMITEN hoitoihin. Tahattomasti lapsettomista vain pieni osa ylipäätään menee hoitoihin asti. Osalla elämäntilanne ei mahdollista, osa ei halua, osalla ei ole varaa, osa ei pääse. Ja ne jotka menevät, niillä voi mennä sitä rahaa siihen vähän tai paljon. Osalla menee kaikki mikä liikenee, toisilla ei viisi rundia ivfää tunnu missään. Eli väitteesi ovat ihan kaikilta osin hevonpaskaa. 

Sepä. Mä luin lapsettomuushoidoista, miten rankkoja ovat sekä fyysisesti että henkisesti. Päädyin siihen, että jos ei luomuna onnistu, ei tämä ole asia, jonka vuoksi kehoani rääkkäisin IV-hoidoilla. Joilekin lapset on niin iso haave, että ovat valmiita mihin vain. 

Vierailija
198/198 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole se kenelle vastasit, mutta sulla taitaa olla vähän ongelmia itsesi kanssa kun haluat selvästi haastaa riitaa tällaisella palstalla. Hyvää kesää kaikesta huolimatta. 

 

Onneksi vain vähän eikä paljon, kun sinulla, joka leikit jotain psykologia vauvapalstalla :D

Haluatko kertoa vielä lisää itsestäsi? Eiköhän täällä muutama psykologikin ole kuulolla. 

 

 

Luuletko oikeasti olevasi jotenkin nokkela? :D

En. Tässähän me vain keskustellaan. Eikä mua edes naurata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme