Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 40v lapsettomista naisista?

Vierailija
23.06.2026 |

Rehellisesti.

Kommentit (182)

Vierailija
121/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole mies. Eikä nainen ollut millään tavalla viehättävä.

 

No se me kyllä tiedetään, ettet sinä poikapolo mikään mies ole :D Oikea mies ei uhriudu vauvapalstalla siitä, että joku nainen ei halua keskustella hänen kanssaan. 

Vierailija
122/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tätä juuri tarkoitan. Hän vain pisti suunsa kiinni naps, eikä puhunut sen jälkeen mitään. Ehkä hänellä oli juuri siksi vaikeuksia löytää puolisoa, kun ei ollut oikein keskustelutaitoja.

 

Normaaliälyinen osaa esittää uuden kysymyksen, jos ensimmäisellä ei saa keskustelua aikaan. Ei ole naisen vika, että sinulla meni jauhot suuhun, kun et saanutkaan jauhaa ainosta tuntemastasi aiheesta eli perheestä. 

Hänellä meni jauhot suuhun. Yksi sana, ei, ja sen jälkeen syvä hiljaisuus.

Kyllä minä voin jutella ihan mistä tahansa.

No mikset jutellut? Syvä hiljaisuushan tarkoittaa että myös sinä tuijotit siinä vaan mykkänä eteesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti myönnän, että joskus olin lapsettoman nelikymppisen naisen pöytäseurana, ja kysyin, että onko sinulla perhettä. Hän vastasi ei, ja siihen se keskustelu sitten tyrehtyikin. Oli melko kiusallista. En tiedä odottiko hän, että alkaisin tenttaamaan häneltä jotain harrastuksista tms., mutta oletin, että hänelläkin voisi olla jotain sanottavaa. Kai sitä on elämässä muutakin kuin puoliso ja lapset. Ja useimmilla kuitenkin tuossa iässä vanhemmat elossa ja sisaruksiakin. Tuli sellainen olo, että nyt olin hänen mielestään kysynyt aivan väärän kysymyksen, enkä paljon vastausta ansaitse.

Ehkä aihe oli hänelle arka. En tiedä.

 

 

Oikeastiko aloitit keskustelun tuntemattoman kanssa kysymällä onko hänellä perhettä? Melkoisen tökeröä käytöstä sinulta. Ei ihme, ettei keskusteluhaluja löytynyt. 

Tämä on kansainvälisesti erittäin tavallinen keskustelunaloitus. Olisin luullut, että akateeminen ihminen osaa keskustella illallispöydässä. Mutta ei.

Se, että joku on tavallista, ei tarkoita, etteikö se voisi olla tökeröä. Ei näille ole mitään kansainvälistä sitovaa standardia jonka perusteella pitäisi sietää törppöä käytöstä. 

Ei tuo ole törppöä käytöstä. Toisin kuin kiroilu, ja se, että mököttää tuppisuuna koko illallisen. Todella huonoa käytöstä.

 

 

Kylläpä pikkuveetiä nyt harmittaa kuin Isla-Sofia ei lämmennyt pikkveetin kömpelölle iskuyritykselle. 

Vierailija
124/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neurologisesti normaali aikuinen ymmärtää vihjeen, jos toinen vastaa yhdellä sanalla eikä jatka enää keskustelua. Palstainceleille tämäkin on ylivoimaista. 

Kiroilua, lisää kiroilua, nimittelyä, diagnoosi ja lisää nimittelyä. Tyylillä loppuun asti.

Taidettiin vissiin olla samoilla illallisilla.😉

Vierailija
125/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuja naisia kun eivät ole hankkineet moisia riesoja hermojaan repimään,elämäänsä hankaloittamaan ja itseään köyhdyttämään. Arvostan suuresti! 

Vierailija
126/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ole mies. Eikä nainen ollut millään tavalla viehättävä.

 

No se me kyllä tiedetään, ettet sinä poikapolo mikään mies ole :D Oikea mies ei uhriudu vauvapalstalla siitä, että joku nainen ei halua keskustella hänen kanssaan. 

Saatiin tähän vielä sukupuolenvaihdoskin.

Kyllä tämä nyt on tosi arka aihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neurologisesti normaali aikuinen ymmärtää vihjeen, jos toinen vastaa yhdellä sanalla eikä jatka enää keskustelua. Palstainceleille tämäkin on ylivoimaista. 

Kiroilua, lisää kiroilua, nimittelyä, diagnoosi ja lisää nimittelyä. Tyylillä loppuun asti.

Taidettiin vissiin olla samoilla illallisilla.😉

 

 

Sulla on ihan liian suuret luulot itsestäsi, poikapieni. Jos minä olisin ollut sinun Mäkkärisynttereilläsi, et todellakaan olisi saanut tujotella mykkänä eteesi yhden ein jälkeen, vaan olisi laittanut sinut vastuuseen. 

Vierailija
128/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole mies. Eikä nainen ollut millään tavalla viehättävä.

 

No se me kyllä tiedetään, ettet sinä poikapolo mikään mies ole :D Oikea mies ei uhriudu vauvapalstalla siitä, että joku nainen ei halua keskustella hänen kanssaan. 

Saatiin tähän vielä sukupuolenvaihdoskin.

Kyllä tämä nyt on tosi arka aihe.

 

 

Näyttää olevan sinulle, kun viestikaupalla jaksat parkua jonkun tuntemattoman naisen eistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tätä juuri tarkoitan. Hän vain pisti suunsa kiinni naps, eikä puhunut sen jälkeen mitään. Ehkä hänellä oli juuri siksi vaikeuksia löytää puolisoa, kun ei ollut oikein keskustelutaitoja.

 

Normaaliälyinen osaa esittää uuden kysymyksen, jos ensimmäisellä ei saa keskustelua aikaan. Ei ole naisen vika, että sinulla meni jauhot suuhun, kun et saanutkaan jauhaa ainosta tuntemastasi aiheesta eli perheestä. 

Hänellä meni jauhot suuhun. Yksi sana, ei, ja sen jälkeen syvä hiljaisuus.

Kyllä minä voin jutella ihan mistä tahansa.

No mikset jutellut? Syvä hiljaisuushan tarkoittaa että myös sinä tuijotit siinä vaan mykkänä eteesi. 

Ei tietenkään. Pöydässä istui muitakin ihmisiä, joiden kanssa virisi oikein mukava keskustelu.

Vierailija
130/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Pöydässä istui muitakin ihmisiä, joiden kanssa virisi oikein mukava keskustelu.

 

MIksi sitten uliset täällä tuosta yhdestä naisesta? Ottiko oikeasti noin koville, ettei iskuyrityksesi tuottanut tulosta? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole mies. Eikä nainen ollut millään tavalla viehättävä.

 

No se me kyllä tiedetään, ettet sinä poikapolo mikään mies ole :D Oikea mies ei uhriudu vauvapalstalla siitä, että joku nainen ei halua keskustella hänen kanssaan. 

Saatiin tähän vielä sukupuolenvaihdoskin.

Kyllä tämä nyt on tosi arka aihe.

 

 

Näyttää olevan sinulle, kun viestikaupalla jaksat parkua jonkun tuntemattoman naisen eistä. 

Parkua?

Hyvä että olet lapseton. Olisit aikamoinen kasvattaja.

Vierailija
132/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neurologisesti normaali aikuinen ymmärtää vihjeen, jos toinen vastaa yhdellä sanalla eikä jatka enää keskustelua. Palstainceleille tämäkin on ylivoimaista. 

Kiroilua, lisää kiroilua, nimittelyä, diagnoosi ja lisää nimittelyä. Tyylillä loppuun asti.

Taidettiin vissiin olla samoilla illallisilla.😉

 

 

Sulla on ihan liian suuret luulot itsestäsi, poikapieni. Jos minä olisin ollut sinun Mäkkärisynttereilläsi, et todellakaan olisi saanut tujotella mykkänä eteesi yhden ein jälkeen, vaan olisi laittanut sinut vastuuseen. 

Kyllä. Olisi alkanut kiroilu ja nimittely sekä diagnooseilla heittely.

Kyllä olisi ollut naurussa pitelemistä koko seurueella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neurologisesti normaali aikuinen ymmärtää vihjeen, jos toinen vastaa yhdellä sanalla eikä jatka enää keskustelua. Palstainceleille tämäkin on ylivoimaista. 

Kiroilua, lisää kiroilua, nimittelyä, diagnoosi ja lisää nimittelyä. Tyylillä loppuun asti.

Taidettiin vissiin olla samoilla illallisilla.😉

Lol onko ville rydman vauva palstalla. Samanlaista delusionaalista ja lapsellista autismia havaittavissa.

Vierailija
134/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkua?

Hyvä että olet lapseton. Olisit aikamoinen kasvattaja.

 

Kyllä, mussukka. Parkumistahan tuo on. En ole lapseton, joten tunnistan kyllä pikkupennun parkumisen hyvinkin helposti. Minun lapseni osaavat keskustella eivätkä mene tuppisuiksi, jos joku vastaa ei. Miksi sinä et osaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olisi alkanut kiroilu ja nimittely sekä diagnooseilla heittely.

Kyllä olisi ollut naurussa pitelemistä koko seurueella.

 

Se on ihan hyvä päästä tuollaisista seurueista eroon. Ei voi olla kovin laadukas tapahtuma jos se kaltaisiasi hostaa.

Vierailija
136/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olisi alkanut kiroilu ja nimittely sekä diagnooseilla heittely.

Kyllä olisi ollut naurussa pitelemistä koko seurueella.

 

No sinun nyt ei tarvitse kuin ilmestyä paikalle niin porukka nauraa kippurassa. Eikä tämä ollut nyt kehu. 

Vierailija
137/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole mies. Eikä nainen ollut millään tavalla viehättävä.

 

No se me kyllä tiedetään, ettet sinä poikapolo mikään mies ole :D Oikea mies ei uhriudu vauvapalstalla siitä, että joku nainen ei halua keskustella hänen kanssaan. 

Saatiin tähän vielä sukupuolenvaihdoskin.

Kyllä tämä nyt on tosi arka aihe.

 

 

Näyttää olevan sinulle, kun viestikaupalla jaksat parkua jonkun tuntemattoman naisen eistä. 

Parkua?

Hyvä että olet lapseton. Olisit aikamoinen kasvattaja.

Yritätkö sanoa että sinua pitää kohdella kuin vauvaa? :D

Vierailija
138/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olisi alkanut kiroilu ja nimittely sekä diagnooseilla heittely.

Kyllä olisi ollut naurussa pitelemistä koko seurueella.

 

Olisit heti kertonut, että ne sinun "akateemiset" illalliset olivat päiväkodin kevätjuhla. . 

Vierailija
139/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti myönnän, että joskus olin lapsettoman nelikymppisen naisen pöytäseurana, ja kysyin, että onko sinulla perhettä. Hän vastasi ei, ja siihen se keskustelu sitten tyrehtyikin. Oli melko kiusallista. En tiedä odottiko hän, että alkaisin tenttaamaan häneltä jotain harrastuksista tms., mutta oletin, että hänelläkin voisi olla jotain sanottavaa. Kai sitä on elämässä muutakin kuin puoliso ja lapset. Ja useimmilla kuitenkin tuossa iässä vanhemmat elossa ja sisaruksiakin. Tuli sellainen olo, että nyt olin hänen mielestään kysynyt aivan väärän kysymyksen, enkä paljon vastausta ansaitse.

Ehkä aihe oli hänelle arka. En tiedä.

 

 

Oikeastiko aloitit keskustelun tuntemattoman kanssa kysymällä onko hänellä perhettä? Melkoisen tökeröä käytöstä sinulta. Ei ihme, ettei keskusteluhaluja löytynyt. 

Tämä on kansainvälisesti erittäin tavallinen keskustelunaloitus. Olisin luullut, että akateeminen ihminen osaa keskustella illallispöydässä. Mutta ei.

Se, että joku on tavallista, ei tarkoita, etteikö se voisi olla tökeröä. Ei näille ole mitään kansainvälistä sitovaa standardia jonka perusteella pitäisi sietää törppöä käytöstä. 

Ei tuo ole törppöä käytöstä. Toisin kuin kiroilu, ja se, että mököttää tuppisuuna koko illallisen. Todella huonoa käytöstä.

Kyllä sitä aika yleisesti pidetään vähän yksinkertaisen ja liian tuttavallisen ihmisen piirteenä jos alkaa työympäristössä kysellä vieraalta ihmiseltä tämän perheestä. Ilmeisesti olet vielä kaupan päälle niinkin valveutumaton ettet tajua, että uraorientoituneelle naiselle esitettynä tuo kysymys voidaan tulkita myös tietynlaiseksi passiivis-aggressivisuudeksi, että paskat sun ammatillisista meriiteistä, kukas sun lapsia hoitaa siellä kotona. 

Vierailija
140/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat jauhottaa inceltrollia. Popparit esiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi