Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 40v lapsettomista naisista?

Vierailija
23.06.2026 |

Rehellisesti.

Kommentit (182)

Vierailija
141/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.

Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.

Vierailija
142/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.

Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.

 

 

Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.

Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.

 

 

Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen. 

Kirjotin ton mihin vastasit. Aika monella 40 veellä on lapsi/lapsia. Ja vielä tavallisempaa mun iässä +50 veenä.

Vierailija
144/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.

Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.

 

 

Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen. 

Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi. 

Vierailija
145/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ajattele yhtään mitään. Ei tuolla perusteella voi tehdä oikein mitään johtopäätöksiä ihmisestä. 

Vierailija
146/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.

Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.

 

 

Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen. 

Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi. 

Mutta kelle kerrot joogaretriiteistäsi, kaukoidän reissuistasi, sukusi tarinoista kun olet korkeassa iässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
148/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että on potentiaalista ystäväainesta. Tässä iässä on aiempaa hankalampi löytää lapsettomia, omanhenkisiä, ystäviä. Eihän se toki vielä sitä takaa, että ois muuten omanhenkinen, mutta plussa ehdottomasti minun silmissäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.

Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.

 

 

Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen. 

Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi. 

Mutta kelle kerrot joogaretriiteistäsi, kaukoidän reissuistasi, sukusi tarinoista kun olet korkeassa iässä?

Hmm, kun olin lapsi, kiinnostavimmat jutut kertoi aina yksi lapseton sukulainen. Nyt kun ajattelen, hän oli mulle sukulaisista ehkä se positiivisin naisen malli, joka opetti, että naisenkin elämä voi olla kiinostavaa. -eri

Vierailija
150/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.

Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.

 

 

Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen. 

Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi. 

Mutta kelle kerrot joogaretriiteistäsi, kaukoidän reissuistasi, sukusi tarinoista kun olet korkeassa iässä?

Miehelle? Ystäville? Sukulaisille? Eikä tässä tainnut nyt pointti olla että kenelle niistä kerrotaan vaan että onko niihin varaa. Miksi vedät keskustelun sivuraiteille? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti? En yhtään mitään.

N33, äiti 

Vierailija
152/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.

Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.

 

 

Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen. 

Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi. 

Mutta kelle kerrot joogaretriiteistäsi, kaukoidän reissuistasi, sukusi tarinoista kun olet korkeassa iässä?

Mikä helvetin kysymys tuo on? Miksi haluat oikein hieroa tahattomasti lapsettoman ihmisen naamaan että "ei kun kyllä sinä nyt vaan olet ihan surkuteltava ja onneton vaikka jotain muuta kuvittelisit ja kuolet ihan yksin, niih!" Mitä sairaita kiksejä saat tuosta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
153/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäävät valkoviinistä ja kuvittelevat olevansa ikuisesti nuoria.

Keikkoja ja kavereita :D

 

Kaikki tällaiset olivat oikeasti jo mummoikäisiä 80/90 luvuilla. Nyt eletään loputonta teini-ikää ja isoisovanhempien ikäiset vanhemmat silottelevat tietä, ettei vaan tule paha mieli ikinä esimerkiksi aikuisen vastuunkannosta.

Vierailija
154/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käydä niin että luovuttaa tavaransa Luojalle käyttämättä. Niinkin voi ja saa käydä. Yhtä monta elämäntarinaa kuin on ihmisiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.

Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.

 

 

Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen. 

Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi. 

Mutta kelle kerrot joogaretriiteistäsi, kaukoidän reissuistasi, sukusi tarinoista kun olet korkeassa iässä?

 

 

Itse kerron kummilapsilleni

 

t. korkeassa iässä oleva lapseton

Vierailija
156/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.

Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.

 

 

Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen. 

Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi. 

Mutta kelle kerrot joogaretriiteistäsi, kaukoidän reissuistasi, sukusi tarinoista kun olet korkeassa iässä?

Mikä helvetin kysymys tuo on? Miksi haluat oikein hieroa tahattomasti lapsettoman ihmisen naamaan että "ei kun kyllä sinä nyt vaan olet ihan surkuteltava ja onneton vaikka jotain muuta kuvittelisit ja kuolet ihan yksin, niih!" Mitä sairaita kiksejä saat tuosta? 

Niin, jos ihminen on halunnut lapsia ja saanut niitä, niin erikoista, että hänellä silti on tarve olla ilkeä tahattomasti lapsettomalle. Miksi? Mistä pahantahtoisuus kumpuaa? Ja mistä tuo ihminen itse on jäänyt paitsi, kun haluaa muita mollata?

Vierailija
157/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.

Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.

 

 

Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen. 

Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi. 

 

 

Kannattaa vielä harjoitella lukutaitoa. Sanamuoto oli USEIMMITEN, ei aina. Ja ainut, joka sinua säälii olet sinä itse. 

Vierailija
158/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että fiksu ihminen. Näkee ja on ymmärtänyt mitä ympärillä tapahtuu ja on pian tapahtumassa.

Vierailija
159/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että fiksu ihminen. Näkee ja on ymmärtänyt mitä ympärillä tapahtuu ja on pian tapahtumassa.

 

 

Perusteletko vielä, miten tulit tuohon johtopäätökseen?

 

t. tahattomasti lapseton

Vierailija
160/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäävät valkoviinistä ja kuvittelevat olevansa ikuisesti nuoria.

Keikkoja ja kavereita :D

 

Kaikki tällaiset olivat oikeasti jo mummoikäisiä 80/90 luvuilla. Nyt eletään loputonta teini-ikää ja isoisovanhempien ikäiset vanhemmat silottelevat tietä, ettei vaan tule paha mieli ikinä esimerkiksi aikuisen vastuunkannosta.

🥱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan