Mitä ajattelet 40v lapsettomista naisista?
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.
Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.
Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.
Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.
Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen.
Kirjotin ton mihin vastasit. Aika monella 40 veellä on lapsi/lapsia. Ja vielä tavallisempaa mun iässä +50 veenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.
Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.
Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen.
Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi.
No en kyllä ajattele yhtään mitään. Ei tuolla perusteella voi tehdä oikein mitään johtopäätöksiä ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.
Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.
Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen.
Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi.
Mutta kelle kerrot joogaretriiteistäsi, kaukoidän reissuistasi, sukusi tarinoista kun olet korkeassa iässä?
Ajattelen, että on potentiaalista ystäväainesta. Tässä iässä on aiempaa hankalampi löytää lapsettomia, omanhenkisiä, ystäviä. Eihän se toki vielä sitä takaa, että ois muuten omanhenkinen, mutta plussa ehdottomasti minun silmissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.
Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.
Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen.
Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi.
Mutta kelle kerrot joogaretriiteistäsi, kaukoidän reissuistasi, sukusi tarinoista kun olet korkeassa iässä?
Hmm, kun olin lapsi, kiinnostavimmat jutut kertoi aina yksi lapseton sukulainen. Nyt kun ajattelen, hän oli mulle sukulaisista ehkä se positiivisin naisen malli, joka opetti, että naisenkin elämä voi olla kiinostavaa. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.
Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.
Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen.
Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi.
Mutta kelle kerrot joogaretriiteistäsi, kaukoidän reissuistasi, sukusi tarinoista kun olet korkeassa iässä?
Miehelle? Ystäville? Sukulaisille? Eikä tässä tainnut nyt pointti olla että kenelle niistä kerrotaan vaan että onko niihin varaa. Miksi vedät keskustelun sivuraiteille?
Rehellisesti? En yhtään mitään.
N33, äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.
Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.
Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen.
Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi.
Mutta kelle kerrot joogaretriiteistäsi, kaukoidän reissuistasi, sukusi tarinoista kun olet korkeassa iässä?
Mikä helvetin kysymys tuo on? Miksi haluat oikein hieroa tahattomasti lapsettoman ihmisen naamaan että "ei kun kyllä sinä nyt vaan olet ihan surkuteltava ja onneton vaikka jotain muuta kuvittelisit ja kuolet ihan yksin, niih!" Mitä sairaita kiksejä saat tuosta?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäävät valkoviinistä ja kuvittelevat olevansa ikuisesti nuoria.
Keikkoja ja kavereita :D
Kaikki tällaiset olivat oikeasti jo mummoikäisiä 80/90 luvuilla. Nyt eletään loputonta teini-ikää ja isoisovanhempien ikäiset vanhemmat silottelevat tietä, ettei vaan tule paha mieli ikinä esimerkiksi aikuisen vastuunkannosta.
Voi käydä niin että luovuttaa tavaransa Luojalle käyttämättä. Niinkin voi ja saa käydä. Yhtä monta elämäntarinaa kuin on ihmisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.
Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.
Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen.
Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi.
Mutta kelle kerrot joogaretriiteistäsi, kaukoidän reissuistasi, sukusi tarinoista kun olet korkeassa iässä?
Itse kerron kummilapsilleni
t. korkeassa iässä oleva lapseton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.
Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.
Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen.
Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi.
Mutta kelle kerrot joogaretriiteistäsi, kaukoidän reissuistasi, sukusi tarinoista kun olet korkeassa iässä?
Mikä helvetin kysymys tuo on? Miksi haluat oikein hieroa tahattomasti lapsettoman ihmisen naamaan että "ei kun kyllä sinä nyt vaan olet ihan surkuteltava ja onneton vaikka jotain muuta kuvittelisit ja kuolet ihan yksin, niih!" Mitä sairaita kiksejä saat tuosta?
Niin, jos ihminen on halunnut lapsia ja saanut niitä, niin erikoista, että hänellä silti on tarve olla ilkeä tahattomasti lapsettomalle. Miksi? Mistä pahantahtoisuus kumpuaa? Ja mistä tuo ihminen itse on jäänyt paitsi, kun haluaa muita mollata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.
Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.
Mitä harvinaista tuossa nyt on? Nykyisin vapaaehtoinen lapsettomuus on hyvin yleistä. Ja tahattomasti lapsettomilla rahat menevät useimmiten hedelmöityshoitoihin, ei suinkaan itsensä kehittämiseen.
Tää on jotenkin aina niin söpöä kun joku palstan Mervi kuvittelee että tahattomasti lapsettonia on vaan yhdenlaisia ja ne on kaikki parhaillaankin hoidoissa. Minun tuloksettomista ivf-rundeistani on nyt kymmenisen vuotta ja tässä on sekä niiden aikana että niiden jälkeen riittänyt kyllä rahaa myös kaikenlaiseen muuhun talokaupoista joogaretriitteihin ja salijäsenyydestä kaukoidän reissuihin. En tarvitse sääliäsi.
Kannattaa vielä harjoitella lukutaitoa. Sanamuoto oli USEIMMITEN, ei aina. Ja ainut, joka sinua säälii olet sinä itse.
Ajattelen että fiksu ihminen. Näkee ja on ymmärtänyt mitä ympärillä tapahtuu ja on pian tapahtumassa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että fiksu ihminen. Näkee ja on ymmärtänyt mitä ympärillä tapahtuu ja on pian tapahtumassa.
Perusteletko vielä, miten tulit tuohon johtopäätökseen?
t. tahattomasti lapseton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäävät valkoviinistä ja kuvittelevat olevansa ikuisesti nuoria.
Keikkoja ja kavereita :D
Kaikki tällaiset olivat oikeasti jo mummoikäisiä 80/90 luvuilla. Nyt eletään loputonta teini-ikää ja isoisovanhempien ikäiset vanhemmat silottelevat tietä, ettei vaan tule paha mieli ikinä esimerkiksi aikuisen vastuunkannosta.
🥱
Ajattelisin että onpa harvinaisen viisas nainen. Ajan ja rahansa on voinut käyttää itseensä ja itsensä kehittämiseen.
Ei se äityis aina herkkua ole, se joka väittää muuta valehtelee.