Venäläisturistit etsivät epätoivoisesti poispääsyä Krimiltä.: "Ei sähköä, ei vettä, ei v*ttu mitään! "
Krimin turistikausi on keskeytetty syyskuuhun asti. Sosiaalisessa mediassa leviävät videot hädissään olevista venäläisturisteista, jotka etsivät epätoivoisesti poispääsyä niemimaalta.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4f8249fe-046d-4938-bd74-092367a69cf9
Kommentit (33)
Kannattiko lähteä lomailemaan sotatoimialueelle?
Vieläkö turkki miehittää Kyproksella ? Venäjä Georgiassa ? Lopettakaa jo .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siellä on uutisten mukaan vesi poikki . Siksi .
Siksi mitä?
Ootsä tyhmä vai ? Jos ei ole vettä mitä juoda niin mitä tosiaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsee ne sinne Turkkiin sehän on vieressä ja Turkissa on halpaa erityisesti ruoka . Ja asuminenkin. Ukrainan evakkoja on siellä myös . Siellä on halvempaa kuin Euroopassa.
Eivät taida päästä.
Venäjä vahtii kansaansa nyt erityisen tarkasti.
Suomen rajallakin lähinnä vartioivat ettei pyccccä karkaa pyccccälästä metsien kautta Suomeen.
Anus Turtianen levitää videoillaan väitettä, että raja-aita on rakennettu siksi etteivät suomalaiset karkaa Venäjälle! :DD
Toivottavasti ne kaikki kuolevat sinne. Oppivatpahan olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Pääsee ne sinne Turkkiin sehän on vieressä ja Turkissa on halpaa erityisesti ruoka . Ja asuminenkin. Ukrainan evakkoja on siellä myös . Siellä on halvempaa kuin Euroopassa.
Mahtaa turkkilaisia hauttaa melko täysillä, aivan kuten taikkujakin. Minne slobo tallustaa, sieltä on kaikki normaalit loitolla. Siinä romahti Thaimaan turismi, Montenegroon ei mene kukaan joka tuntee tilanteen, ja juuri melkein ihmisille sopiva Turkki palaa lähtöruutuun.
Venäjällä kannattaa matkustaa lomalle Siperiaan.
Mitä noilla turisteilla oikein on pyörinyt päässä kun ovat edes lähteneet Krimille?
Vierailija kirjoitti:
Mitä noilla turisteilla oikein on pyörinyt päässä kun ovat edes lähteneet Krimille?
Ei Venäjällä kerrota totuutta sodasta - "kaikki sujuu suunnitelmien mukaan".
Voiko ryssykkä olla noin typerä, että lähtee Krimille lomailemaan? Näköjään voi?
Miksi vain syyskuuhun asti? Ei se venäläisten turistikausi siellä tule koskaan jatkumaan.
Siksi mitä?