Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäläisturistit etsivät epätoivoisesti poispääsyä Krimiltä.: "Ei sähköä, ei vettä, ei v*ttu mitään! "

Vierailija
23.06.2026 |

Krimin turistikausi on keskeytetty syyskuuhun asti. Sosiaalisessa mediassa leviävät videot hädissään olevista venäläisturisteista, jotka etsivät epätoivoisesti poispääsyä niemimaalta.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4f8249fe-046d-4938-bd74-092367a69cf9

Kommentit (33)

Vierailija
21/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siellä on uutisten mukaan vesi poikki .  Siksi . 

Siksi mitä?

Vierailija
22/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko lähteä lomailemaan sotatoimialueelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö turkki miehittää Kyproksella ? Venäjä Georgiassa ?  Lopettakaa jo .  

Vierailija
24/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siellä on uutisten mukaan vesi poikki .  Siksi . 

Siksi mitä?

Ootsä tyhmä vai ?   Jos ei ole vettä mitä juoda niin mitä tosiaan sitten. 

Vierailija
25/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsee ne sinne Turkkiin sehän on vieressä ja Turkissa on halpaa erityisesti ruoka . Ja  asuminenkin.  Ukrainan evakkoja on siellä myös .  Siellä on halvempaa kuin Euroopassa.  

Eivät taida päästä.

 Venäjä vahtii kansaansa nyt erityisen tarkasti.

Suomen rajallakin lähinnä vartioivat ettei pyccccä karkaa pyccccälästä metsien kautta Suomeen.

Anus Turtianen levitää videoillaan väitettä, että raja-aita on rakennettu siksi etteivät suomalaiset karkaa Venäjälle! :DD

Vierailija
26/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ne kaikki kuolevat sinne. Oppivatpahan olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsee ne sinne Turkkiin sehän on vieressä ja Turkissa on halpaa erityisesti ruoka . Ja  asuminenkin.  Ukrainan evakkoja on siellä myös .  Siellä on halvempaa kuin Euroopassa.  

Mahtaa turkkilaisia hauttaa melko täysillä, aivan kuten taikkujakin. Minne slobo tallustaa, sieltä on kaikki normaalit loitolla. Siinä romahti Thaimaan turismi, Montenegroon ei mene kukaan joka tuntee tilanteen, ja juuri melkein ihmisille sopiva Turkki palaa lähtöruutuun.

Vierailija
28/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä kannattaa matkustaa lomalle Siperiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noilla turisteilla oikein on pyörinyt päässä kun ovat edes lähteneet Krimille?

Vierailija
30/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noilla turisteilla oikein on pyörinyt päässä kun ovat edes lähteneet Krimille?

Ei Venäjällä kerrota totuutta sodasta - "kaikki sujuu suunnitelmien mukaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
32/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ryssykkä olla noin typerä, että lähtee Krimille lomailemaan? Näköjään voi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain syyskuuhun asti? Ei se venäläisten turistikausi siellä tule koskaan jatkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä