Venäläisturistit etsivät epätoivoisesti poispääsyä Krimiltä.: "Ei sähköä, ei vettä, ei v*ttu mitään! "
Krimin turistikausi on keskeytetty syyskuuhun asti. Sosiaalisessa mediassa leviävät videot hädissään olevista venäläisturisteista, jotka etsivät epätoivoisesti poispääsyä niemimaalta.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4f8249fe-046d-4938-bd74-092367a69cf9
Kommentit (33)
Sen siitä saa kun menee toisten maille ilman lupaa.
Kyllä ne krimiläiset nyt oikein huutaa, että tulkaa ukrainalaiset vapauttamaan meidät!
Liman on motissa, Konstaninovka on motissa ja mediaulina on sen mukaista.
Pyörii kuin rysssä anttilassa .. eiku krimillä.
Etkö tietoverkkorikollinen luopio opi? Kenties viranomaistoimintaa seuraavaksi sitten.
Pääsee ne sinne Turkkiin sehän on vieressä ja Turkissa on halpaa erityisesti ruoka . Ja asuminenkin. Ukrainan evakkoja on siellä myös . Siellä on halvempaa kuin Euroopassa.
Semmoista se on kun lomailee sotaa käyvässä maassa. Ihan oma valinta näillä ollut lähteä sinne.
Turkissa on tosi kivaa . Joka paikassa helppo liikkua busseilla ja autoilla . On vuokra autoja . On halpoja hostelleja ja lämmin merivesi. Turkissa ei ole sotaa ja on edullisia vaatteita .
Ei noit uutisia voi uskoa noin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta pyccilla on Putin.
Rys s i llä vai . Niin ikivanhoja päättäjiä jotka kuuluu hoivakotiin.
Kuulostaa hyvältä. Tuo ei kuitenkaan riitä. Sotahan on kivaa niin kauan kun se ei kosketa itseään. Sodan täytyy tulla käymään kotiovella.
Turistit? Aika sekaisin on porukka, kun matkaa lomailemaan vallatulle sota-alueelle.
No siellä on uutisten mukaan vesi poikki . Siksi .
Vierailija kirjoitti:
Etkö tietoverkkorikollinen luopio opi? Kenties viranomaistoimintaa seuraavaksi sitten.
HÄH?
Krim on ollut tataarien aluetta joskus sitten monien ja sitten lopuksi Ukrainan.
Vierailija kirjoitti:
Pääsee ne sinne Turkkiin sehän on vieressä ja Turkissa on halpaa erityisesti ruoka . Ja asuminenkin. Ukrainan evakkoja on siellä myös . Siellä on halvempaa kuin Euroopassa.
Eivät taida päästä.
Venäjä vahtii kansaansa nyt erityisen tarkasti.
Suomen rajallakin lähinnä vartioivat ettei pyccccä karkaa pyccccälästä metsien kautta Suomeen.
Ou jee!