Idols Jani Wickholm on kuollut
Jani Wickholm kuoli tänään tiistaina. Hän oli kuollessaan 48-vuotias
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän laulanut sen Minä olen muistanut?
Kaunis koskettava kappale!
Ei vaan "tahroja paperilla" ja " vanhoja poikia viiksekkäitä"
Eppu Normaali ja Junnu Vainio.
Juha "Juice" Vainio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toukokuu ja kesäkuu ovat kaulakiikkujen kulta aikaa
Jep, ja väliviivojen.
Mieti että jossain on joku niin surkea olento että kiinnittää huomiota vauva sekopää foorumin puuttuviin väliviivoihin, Vi tttu mikä luuseri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaksi ihmisiä kuolee joka sekunti. Typerää Jania on surra muiden kuin hänen läheistensä.
Janin musiikki on tuonut minulle paljon lohtua elämässäni. Minkä tähden en siis saisi surra, kun hän äänensä kautta on ollut minulle tärkeä hahmo vuosien ajan?
Eihän hänen musiikki ikinä kuole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää lähtekö sen viinan kanssa läträämään.
Viina on viisasten juoma sanoi mummuvainaa.
Tyhmä-Jani?!
Entä itse kun näin sanot vainajasta nimettömänä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan Wiklund tänään. Kukakohan huomenna, koko ajan muusikoita menee.
Wikholm
Kirjoitin väärin, Wickholm.
Se on Vikholm..haloo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toukokuu ja kesäkuu ovat kaulakiikkujen kulta aikaa
Jep, ja väliviivojen.
Mieti että jossain on joku niin surkea olento että kiinnittää huomiota vauva sekopää foorumin puuttuviin väliviivoihin, Vi tttu mikä luuseri
Tai t-kirjainten oikeaan määrään. Sekä puuttuvaan pisteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan Wiklund tänään. Kukakohan huomenna, koko ajan muusikoita menee.
Wikholm
Wiklund.
Wiklund on hotelli ja tavaratalo Turussa. Kuolemankielissä tosin ollut jo vuosia, mutta Matti ja Teppo on pitänyt laulamalla pystyssä.
Kiitos Jani kauniista musiikistasi. Lepää rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän laulanut sen Minä olen muistanut?
Kaunis koskettava kappale!
Ei vaan "tahroja paperilla" ja " vanhoja poikia viiksekkäitä"
Eppu Normaali ja Junnu Vainio.
Juha "Juice" Vainio
Kahvit rinnuksilla:))))
Vierailija kirjoitti:
Otti 100% varmuudella koronarokotteen koska keikkatyötä tekeville se oli pakollinen.
Follarikin ilmestyi öyhöttämään.
Mitkä ihmeen yläkouluikäiset kersat tässä ketjussa nahistelevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toukokuu ja kesäkuu ovat kaulakiikkujen kulta aikaa
Jep, ja väliviivojen.
Mieti että jossain on joku niin surkea olento että kiinnittää huomiota vauva sekopää foorumin puuttuviin väliviivoihin, Vi tttu mikä luuseri
Opettele oikeinkirjoitus. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otti 100% varmuudella koronarokotteen koska keikkatyötä tekeville se oli pakollinen.
Follarikin ilmestyi öyhöttämään.
Joku flat earther pauhaa edelleen korona-rokotteista:))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan Wiklund tänään. Kukakohan huomenna, koko ajan muusikoita menee.
Wikholm
Kirjoitin väärin, Wickholm.
Se on Vikholm..haloo...
LOL. Se on Elli Haloo. Tsiisus sä olet T Y H M Ä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalaa.
Jani oli Idolseissa 2003 vielä parikymppinen koko Suomen rakastama laulaja. Se oli sitä aikaa kun ei ollut älypuhelimia ja kaikki kerääntyivät lauantaisin katsomaan Idolsia telkkarista. Käsittämätöntä, miten voi tuollaiselta huipulta pudota tuohon viime vuosina hänellä päällä olleeseen tilanteeseen.
Kohta saadaan Ari Koivunen samaan kasaan. Ja hän sentään voitti koko skaban Anna Abreun nenän edestä. Se ihana enkeliääninen pitkätukkapoika!
Nykyään näyttää noin 20 vuotta ikäistään vanhemmalta rapajuopolta.
Joo Aria ei tunnistanut Farmi -ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ryyppäsi itsensä hengiltä??
Tupakkaan kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Viikatemies niittää retkua
Toivottavasti kohta on sun vuorosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalaa.
Jani oli Idolseissa 2003 vielä parikymppinen koko Suomen rakastama laulaja. Se oli sitä aikaa kun ei ollut älypuhelimia ja kaikki kerääntyivät lauantaisin katsomaan Idolsia telkkarista. Käsittämätöntä, miten voi tuollaiselta huipulta pudota tuohon viime vuosina hänellä päällä olleeseen tilanteeseen.
Kohta saadaan Ari Koivunen samaan kasaan. Ja hän sentään voitti koko skaban Anna Abreun nenän edestä. Se ihana enkeliääninen pitkätukkapoika!
Nykyään näyttää noin 20 vuotta ikäistään vanhemmalta rapajuopolta.
Joo Aria ei tunnistanut Farmi -ohjelmassa.
Kyllä on ehdokkaat vähissä jos tuo "idoli" siihen pääsi. Varmaan otettiin ihan että ihmiset pääsee taivastelemaan miltä sälli näyttää nykyään.
Kirjoitin väärin, Wickholm.