Idols Jani Wickholm on kuollut
Jani Wickholm kuoli tänään tiistaina. Hän oli kuollessaan 48-vuotias
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän laulanut sen Minä olen muistanut?
Kaunis koskettava kappale!
Ei. Kim Lönnholmin biisi.
Se on kyllä "minä olen muistellut".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän laulanut sen Minä olen muistanut?
Kaunis koskettava kappale!
Ei vaan "tahroja paperilla" ja " vanhoja poikia viiksekkäitä"
Eppu Normaali ja Junnu Vainio.
Vierailija kirjoitti:
Sairaus se on alkoholismikin. Kukaan ei lapsena päätä, että minäpä haluan isona alkoholistiksi. Moni herkkä taiteilijasielu kärsii alkoholiriippuvuudesta. Varsinkin musiikkipiireissä surullisten yleistä.
Lepää rauhassa Jani.
Miten niin ei? Minulta kysyttiin lapsena miksi ajattelit ryhtyä isona.
Sanoin että tenuttelijaksi.
Aina toivoin, että elämänsä kääntyisi vielä hyväksi. Niin valtavasti hyviä biisejä ja hieno lauluääni ja taitava kitaristi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän laulanut sen Minä olen muistanut?
Kaunis koskettava kappale!
Ei vaan "tahroja paperilla" ja " vanhoja poikia viiksekkäitä"
Nuo on Eppujen kappaleita...
Niinpä olikin...
Janilla oli se hitti " matkalla alabamaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasti perinnöllistä maksakirroosia, isänsä kuollut nuorena jutun mukaan. Hyvää matkaa Jani!
Siis vaari kuoli nuorena. Googlettamalla selviää tuo sairaus
Alkoholisti hän silti oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän laulanut sen Minä olen muistanut?
Kaunis koskettava kappale!
Ei. Kim Lönnholmin biisi.
Se on kyllä "minä olen muistellut".
Minä olen muistanut!!!
Stanan tampio!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän laulanut sen Minä olen muistanut?
Kaunis koskettava kappale!
Ei vaan "tahroja paperilla" ja " vanhoja poikia viiksekkäitä"
Eppu Normaali ja Junnu Vainio.
Voi hitto kun laittaa läpällä niin joku oikeasti korjaa:)))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän laulanut sen Minä olen muistanut?
Kaunis koskettava kappale!
Ei vaan "tahroja paperilla" ja " vanhoja poikia viiksekkäitä"
Nuo on Eppujen kappaleita...
Niinpä olikin...
Janilla oli se hitti " matkalla alabamaan"
Se oli kylläkin Kojo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat koko ajan näitä avauksia?
Ekan kerran laitoin, sorry vaan
En ole tuo joka sinulta tätä kysyi mutta palstalla on joku häiriintynyt/omasta mielestään vitsikäs joka laittaa vähän väliä "se ja se julkkis on kuollut"-aloituksia. En itsekään ensin uskonut otsikkoa mutta kun näin kuinka pitkä ketju on päätin avata tämän. Surullista.
Oliko se "yölinjalla" Janin eka hitti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryyppäsi itsensä hengiltä??
Eikö sairaus ollut geeneissä, hänen useampi sukulainen kuollut viisikymppisenä..Myös isä. Kertonut joskus tv:ssä.
Kaikestahan se syytti geenejä julkisuudessa. Kaikki jotka yhtään tietävät mikä oli meininki, tietävät Janin olleen myös pitkän linjan alkoholisti.
Lähes kaksi ihmisiä kuolee joka sekunti. Typerää Jania on surra muiden kuin hänen läheistensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat koko ajan näitä avauksia?
Ekan kerran laitoin, sorry vaan
En ole tuo joka sinulta tätä kysyi mutta palstalla on joku häiriintynyt/omasta mielestään vitsikäs joka laittaa vähän väliä "se ja se julkkis on kuollut"-aloituksia. En itsekään ensin uskonut otsikkoa mutta kun näin kuinka pitkä ketju on päätin avata tämän. Surullista.
Minä en ole häiriintynyt!
Vierailija kirjoitti:
Mieleen on jäänyt Janin tulkinta Beatlesin Long And Winding Road -kappaleesta Idolsissa. Hyvää matkaa Jani.
Sama. Oli hieno veto. Oikeastaan ainut biisi ja esitys, joka mulle jäi mieleen kaikista niistä kausista.
Vierailija kirjoitti:
Älkää lähtekö sen viinan kanssa läträämään.
Viina on viisasten juoma sanoi mummuvainaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaksi ihmisiä kuolee joka sekunti. Typerää Jania on surra muiden kuin hänen läheistensä.
Jani rikastutti musiikillaan monen elämää.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaksi ihmisiä kuolee joka sekunti. Typerää Jania on surra muiden kuin hänen läheistensä.
Oikea suru on juuri läheisillä. Häneltä jäi lapsia.
Nuo on Eppujen kappaleita...