Idols Jani Wickholm on kuollut
Jani Wickholm kuoli tänään tiistaina. Hän oli kuollessaan 48-vuotias
Kommentit (249)
Mä laitoin Janille s.postia elämäni ensimmäisellä tietokoneella, oli silloin just Idolsissa ia vastasi siihen kiittäen ja se on jäänyt mieleen. Kerran sain tavata hänet, silloin oli keikalla Kanarialla. Todella humalassa ja ikävästi jutteli yleisölle. Muutama vuosi siitä aikaa. Hyvä muusikko oli, mutta jokin meni pieleen hällä.
Jani oli muusikko henkeen ja vereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän laulanut sen Minä olen muistanut?
Kaunis koskettava kappale!
Ei. Kim Lönnholmin biisi.
Se on kyllä "minä olen muistellut".
Minä olen muistanut!!!
Stanan tampio!!!
Huumori on vaikea laji.
Huumorille, myös mustalle sellaiselle, on paikkansa. Se paikka ei kuitenkaan ole ketju jossa keskustellaan juuri kuolleesta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei joutunut kuolemaan yksin, vaan joku olisi ollut vierellä. Aivan vaikka joku työllistetty.
Mä en ainakaan haluaisi jotain retkua siihen taivastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalaa.
Jani oli Idolseissa 2003 vielä parikymppinen koko Suomen rakastama laulaja. Se oli sitä aikaa kun ei ollut älypuhelimia ja kaikki kerääntyivät lauantaisin katsomaan Idolsia telkkarista. Käsittämätöntä, miten voi tuollaiselta huipulta pudota tuohon viime vuosina hänellä päällä olleeseen tilanteeseen.
Kohta saadaan Ari Koivunen samaan kasaan. Ja hän sentään voitti koko skaban Anna Abreun nenän edestä. Se ihana enkeliääninen pitkätukkapoika!
Nykyään näyttää noin 20 vuotta ikäistään vanhemmalta rapajuopolta.
Joo Aria ei tunnistanut Farmi -ohjelmassa.
Kyllä on ehdokkaat vähissä jos tuo "idoli" siihen pääsi. Varmaan otettiin ihan että ihmiset pääsee taivastelemaan miltä sälli näyttää nykyään.
Sosiaalipornoa, sitähän se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, mutta hänellähän oli ongelmia terveytensä kanssa.
Oli yli kaksi vuotta osastolla.
Psykiatrisella?
Wickholm oli niitä harvoja artisteja Suomessa, joka ymmärsi, että mies, kitara ja ääni riittää.
Jani oli herkkä taiteilija ja lahjakas muusikko.
Ei mikään huomiota hakeva pintaliitäjä, kuten vaikka Tuisku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, mutta hänellähän oli ongelmia terveytensä kanssa.
Oli yli kaksi vuotta osastolla.
Psykiatrisella?
Ei kun henkirikososastolla.
Vierailija kirjoitti:
Jani oli herkkä taiteilija ja lahjakas muusikko.
Ei mikään huomiota hakeva pintaliitäjä, kuten vaikka Tuisku.
Tuiski tarvii autotunen keikalla säätämään laulun vireeseen. Onneton neiti koko äijä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei joutunut kuolemaan yksin, vaan joku olisi ollut vierellä. Aivan vaikka joku työllistetty.
Hän oli sairaalassa yli kaksi vuotta. Jossain oli et tarkalleen kaksi vuotta ja yksi kk. Eli oli todella sairas ja sairasti perinnöllistä maksakirroosia.
Tupakka vei taas kerran hyvän miehen ja nuorena.
Ketjua lukematta kommentoin, että viimeisin kuvakin sen kertoo, mielenterveyshaasteita ja vahvasti, fyysisten lisäksi. En yllättyisi vaikka olisi itse päättänyt päivänsä, ei sitä ihminen mäåräänsä enempää jaksa eikä kestä.
Osanottoni Janin läheisille ja lapsille joiden isä nyt poissa, lähti aivan liian varhain (tiedän jotain siitä tunnetilasta, äitini oli hieman Janiakin nuorempi kuollessaan).
Kamalia juttuja tässä ketjussa. Toivottavasti ei omaiset lue.
Tuntuu tosi pahalta. Itse mennyt alamäkeä samaan aikaan niin olen kokenut sympatiaa.
Tykkäsin kauheasti siitä hänen Hukun biisistä. Se on jotenkin niin kaunis ja koskettava.
Vierailija kirjoitti:
Janihan sanoi ettei kirroosi johtunut alkosta,,,no uskoo ken uskoo.
Aika paljon saa kyllä juoda jotta kirroosin saa...
Toivottavasti ei joutunut kuolemaan yksin, vaan joku olisi ollut vierellä. Aivan vaikka joku työllistetty.