Idols Jani Wickholm on kuollut
Jani Wickholm kuoli tänään tiistaina. Hän oli kuollessaan 48-vuotias
Kommentit (235)
Tämän takia kuoli. Janin olisi kuulunut voittaa, eikä äärivasemmistolaisen Hannan ay:n masinoiduin äänin, niin mautonta, < Voiton vei Hanna Pakarinen >.
Lähtikö taas joku ilman että tiedetään mihin? Vai mikä oli kuolinsyy?
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia kuoli. Janin olisi kuulunut voittaa, eikä äärivasemmistolaisen Hannan ay:n masinoiduin äänin, niin mautonta, < Voiton vei Hanna Pakarinen >.
Yhtään Hanna Pakarisen biisiä en muista, mut Janin biisejä muistan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalaa.
Jani oli Idolseissa 2003 vielä parikymppinen koko Suomen rakastama laulaja. Se oli sitä aikaa kun ei ollut älypuhelimia ja kaikki kerääntyivät lauantaisin katsomaan Idolsia telkkarista. Käsittämätöntä, miten voi tuollaiselta huipulta pudota tuohon viime vuosina hänellä päällä olleeseen tilanteeseen.
Kohta saadaan Ari Koivunen samaan kasaan. Ja hän sentään voitti koko skaban Anna Abreun nenän edestä. Se ihana enkeliääninen pitkätukkapoika!
Nykyään näyttää noin 20 vuotta ikäistään vanhemmalta rapajuopolta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt luki Iltalehdessä, että kiikusta löytyi komerostaan...
Ei lukenut, osaatko edes hävetä törkeyttäsi?
Vierailija kirjoitti:
OSA KOMMENTEISTA TÖRKEÄÄ VAINAJAN HALVEERAAMISTA.
Näin on. Missä moderointi?
Jan Wiklund tänään. Kukakohan huomenna, koko ajan muusikoita menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalaa.
Jani oli Idolseissa 2003 vielä parikymppinen koko Suomen rakastama laulaja. Se oli sitä aikaa kun ei ollut älypuhelimia ja kaikki kerääntyivät lauantaisin katsomaan Idolsia telkkarista. Käsittämätöntä, miten voi tuollaiselta huipulta pudota tuohon viime vuosina hänellä päällä olleeseen tilanteeseen.
Kohta saadaan Ari Koivunen samaan kasaan. Ja hän sentään voitti koko skaban Anna Abreun nenän edestä. Se ihana enkeliääninen pitkätukkapoika!
Nykyään näyttää noin 20 vuotta ikäistään vanhemmalta rapajuopolta.
Niin näyttää. Äänikin on kuin variksenpojalla nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Ryyppäsi itsensä hengiltä??
Mitä ajatteli kun kirjoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat koko ajan näitä avauksia?
Ekan kerran laitoin, sorry vaan
En ole tuo joka sinulta tätä kysyi mutta palstalla on joku häiriintynyt/omasta mielestään vitsikäs joka laittaa vähän väliä "se ja se julkkis on kuollut"-aloituksia. En itsekään ensin uskonut otsikkoa mutta kun näin kuinka pitkä ketju on päätin avata tämän. Surullista.
Minä en ole häiriintynyt!
Jos et ole ap vaan se joka niitä mauttomia aloituksia tekee niin kyllä olet häiriintynyt.
Mauttomuus ei ole synti.
Onko joku väittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia kuoli. Janin olisi kuulunut voittaa, eikä äärivasemmistolaisen Hannan ay:n masinoiduin äänin, niin mautonta, < Voiton vei Hanna Pakarinen >.
Mistä äärivasemmiston tuohon repäisit?
Vierailija kirjoitti:
Jan Wiklund tänään. Kukakohan huomenna, koko ajan muusikoita menee.
Wikholm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan Wiklund tänään. Kukakohan huomenna, koko ajan muusikoita menee.
Wikholm
Wiklund.
Voiko porukka oikeasti niin pahoin, että kirjoittelee tällaisesta aiheesta törkeyksiä? Kirjoittakaa oksennukset edes omalla nimellänne - ai niin: eihän teillä ole bollseja siihen.
Vierailija kirjoitti:
Lähtikö taas joku ilman että tiedetään mihin? Vai mikä oli kuolinsyy?
Miksi sinun tarvitsi saa kuolisyy hänestä kun minä miljoonat eivät tee tiedolla mitään. Vastaa.
Otti 100% varmuudella koronarokotteen koska keikkatyötä tekeville se oli pakollinen.
Suomalainen mies suorittaa kaulakiikun keskimäärin 46 vuoden iässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki muuttaa" oli Janin debyyttilevy.
Legendan mukaan taiteilija oli muuttanut juuri ja levy kertoo muuton vaiheista.
Kaikki muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Toukokuu ja kesäkuu ovat kaulakiikkujen kulta aikaa
Jep, ja väliviivojen.
Kaikki muuttuu