Idols Jani Wickholm on kuollut
Jani Wickholm kuoli tänään tiistaina. Hän oli kuollessaan 48-vuotias
Kommentit (208)
Kammottavan pöhöttynyt se ainakin oli välillä , varmaan ryypiskellyt kunnon putkia .
Vierailija kirjoitti:
Ryyppäsi itsensä hengiltä??
Eikö sairaus ollut geeneissä, hänen useampi sukulainen kuollut viisikymppisenä..Myös isä. Kertonut joskus tv:ssä.
RIP Jani. Teit hyvää musiikkia! Kiitos sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Janihan sanoi ettei kirroosi johtunut alkosta,,,no uskoo ken uskoo.
Johtui mistä johtui, mutta alkoholia ei saisi ottaa yhtään.
En oo kuullut yhtään kappaletta herralta. En ikinä kuuntele radioo. Kai se jotain musaa on mitä on kiva kuunnella autossa. Tyyliin Kari Tapio??
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisin pätkän haastattelua seiskan sivulta ja on elämää eletty kaikesta päätellen. Ei näytä enää Idols-Janilta vaan hyvin vanhalta ikäisekseen.
https://www.seiska.fi/kotimaa/jani-wickholm-48-on-kuollut/2188489
Johan mies oli 48v eikä 28v!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janihan sanoi ettei kirroosi johtunut alkosta,,,no uskoo ken uskoo.
Johtui mistä johtui, mutta alkoholia ei saisi ottaa yhtään.
Niin mutta jos haluaa ryypätä... Ahistaa...
OSA KOMMENTEISTA TÖRKEÄÄ VAINAJAN HALVEERAAMISTA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryyppäsi itsensä hengiltä??
Eikö sairaus ollut geeneissä, hänen useampi sukulainen kuollut viisikymppisenä..Myös isä. Kertonut joskus tv:ssä.
Geeniperäinen maksakirroosi ? No joo, mutta sitä suuremmalla syyllä olisi pitänyt pysyä kokonaan raittiina. Ja onhan hän kertonut alkoholismistaan.
Se on tietysti totta, että se, kuinka sietää alkoholia on yksilöllistä ja varmaan juuri geeneistä johtuvaa.
Muistan n. 20v sitten kun pikkutyttönä pääsin katsomaan Idolseja. Surullista, että kuoli niin nuorena.
Jani kärsi elämänsä aikana useista terveyshaasteista. Pari vuotta sitten Jani paljasti sairastuneensa vakavasti. Kyseessä oli maksakirroosi, johon muusikko oli sairastunut tiettävästi jo vuonna 2017. Tuolloin Jani korosti, ettei maksakirroosi ollut seurausta alkoholilla läträämisestä, vaan johtui ennen kaikkea perinnöllisistä tekijöistä.
– Verenpaineeni on tosi hyvä, mutta häilyvä esim. ärsytettäessä tai muuta stressiin edes hiukan vivahtavaakaan. Stressi oikeasti tappaa myös talossa ja puutarhassa, laulaja kirjoitti tuolloin julkaisemassaan tiedotteessa.
Jani oli kertomansa mukaan myös maksansiirtojonossa. Tiedossa ei ole ehtikö Jani saamaan uuden maksan ennen menehtymistään.
Jani kertoi julkaisemassaan tiedotteessa myös siitä, miten hänen isoisänsä oli menehtynyt samaiseen sairauteen vain 52-vuotiaana.
Eikös hän laulanut sen Minä olen muistanut?
Kaunis koskettava kappale!
Jani tuomittiin tämän vuosikymmenen puolella kahteen kertaan törkeästä rattijuopumuksesta, että toivottavasti ei ollut uutta maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän laulanut sen Minä olen muistanut?
Kaunis koskettava kappale!
Ei vaan "tahroja paperilla" ja " vanhoja poikia viiksekkäitä"
Silmiisi mä hukun...eiks se ollu hänen biisi?
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän laulanut sen Minä olen muistanut?
Kaunis koskettava kappale!
Minä en muista...
Sairaus se on alkoholismikin. Kukaan ei lapsena päätä, että minäpä haluan isona alkoholistiksi. Moni herkkä taiteilijasielu kärsii alkoholiriippuvuudesta. Varsinkin musiikkipiireissä surullisten yleistä.
Lepää rauhassa Jani.
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän laulanut sen Minä olen muistanut?
Kaunis koskettava kappale!
Ei. Kim Lönnholmin biisi.
Jotenkin järkyttävää, että ihminen joka on saanut noin paljon lahjoja, haaskaa ne turhaan.