Tämä on hilpeää! Siis kuinka idiootti on jenkilö
Joka on valehdellut jollain olevan jotsin esim . alkoholi, huume tai mt-ongelmaa, .
Lin tuo tulee ilmi, että
on täyttä pahamsuopaa paskaa ja katkeraa kateellista mustamaalausta, kuinka idioottina esiintyy valehtelijat? Buhahaaa.
Kommentit (6)
Ai nynnyy sitä se on kun on ennakkoluuloja?
Joku voi luulla juopoksi tai mt tyypiksi, jos silmä oudon näköinen? Hehheh! Ei ystäväiseni. Ei ole kyse ennakkoluuloista, jos on tarkoituksellisesti valehdeltu ja jopa lavastettu jotain rikollisedtiEi ollenkasn lyse ennakkoluuloista. On vain idioottien hölinää.
Jenkilö kuulostaa kyllä idiootilta.
Opettele kirjoittamaan, ennen kuin tulet tänne.
Ja joku ei vieläkään ole tajunnut mitä on hakkerointi ja lavastus. No fiksut tajuaa, typerät ei.
Sulla on niin paljon kirjoitusvirheitä tuossa sun aloituksessa, että ensinnäkään en ymmärrä yhtään mitään, ja toiseksi....taidat itse olla se i#iootti.