Lue keskustelun säännöt.
Jos maapallo olisi oikeudenmukainen tai siis jos media olisi oikeudenmukainen
23.06.2026 |
Niin me suomalaiset saataisiin uutiset aamulla kiinalaisilta ja amerikkalaiset saisivat uutisensa eurooppalaisilta ja englantilaisilta
Tätä ilmenee englannissa aasian kanssa koska englannissa juodaan teetä paljon
Miettikää kuinka paljon suomalainen alitajunta/liike-energia saisi enemmän tietoa jos kaikki joisi teetä ja saisimme uutiset kiinasta
Mikään ei toimi eikä mitään ole
On vain stone henget ja kannabis, jee jee
Aikaa voi tulkita muissakin paikossa kuin stone henggissä
Mikään ei innosta kaikki on paskaa, mutta aurinko kiertää ja herättää ihmisiä vaikka et tykkäisi
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Herättävät uutiset pitäisi tulla päivisin englannista suomeen koska meillä on euroopan aika stonehengissä, plus me saataisiin kiinasta herättävimmmät uutiset jotka kiina on taas saanut amerikasta, kaikki mitä kiina suodattaisi parhaimmista uutisista niin ne uutiset päättyisi englantiin
Amerikassa on oma aikansa, siellä on pyramidi joka on kuin kalenteri, en muista tätä pyramidin nimeä nyt mikä on amerikan meksikossa
Tätä uutisten ja ihmisten kommenttien sensurointia pitäisi harventaa tai jakaa paremmin sanottuna muihin maihin.
Ei se voi olla niin että pelkästään englantilaiset saavat päättää että mikä on propagandaa ja mikä ei, jos tähän saataisiin tasapainoa niin "englannilla" olisi enemmän merkitystä