Nyt tuli kova lista yrittäjiltä: Sunnuntailisät pois, ylityölisät alas, arkipyhistä palkattomia
Kommentit (410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän yrittäjien kannan. Eivät hekään tienaa sunnuntaita tuplana.
Mutta voitot keräävät taskuunsa.
Se lienee yrittämisen perusajatus joo. Ja kantavat tappioriskin. Kommunismiako kaipaat?
Kiina on kommunistinen ja johtava maa maailmanmarkkinoilla, mites se nyt noin?
Tappioriskin? Osakeyhtiössä menee vain Firma. Mersut ja Omakotitalot saat pitää jotka olet firman rahoilla hankkinut.
Onneksi nyt on hallitus joka pistää jauhot kurkkuun noille vihervassari-punikeille jotka yrittävät nyhtää yrittäjältä viimeisenkin sentin "ylityölisillä" tai "sunnuntaikorvauksilla" tai siksi kun sattuu olemaan joku pyhäpäivä josta työrenki ei ole kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä saa, kun ammattiliiton sijaan ”säästää” kuulumalla johonkin Loimaan kassaan ja äänestää perskokkareita. Perästä kuuluu aina.
Itse kuulun YTK:hon ja hyväksyn yrittäjien vaatimuksen ihan sillä että kuulun YTK:hon.
Höpö höpö. Trolli sinä olet.
Näinhän se käytännössä menee.
Et halua että etujasi ajetaan niin silloin annat työnantajapuolen päättää työedut ja palkan puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Niin tän hihhelipentikäisen mielestä on siis ok teettää pyhätyötä, muttei ole ok korvata sitä?
Jopas on taas lessulla mielenkiintoiset tulkinnat Jeesuksen opetuksista ja lähimmäisenrakkaudesta.
Pentikäisellä on kaksi tuntomerkkiä, joista voi päätellä, ettei hän ole mikään älykkö:
1. oikeistolaisuus
2. uskovaisuus
Kumpikin korreloi keskimääräistä matalamman älykkyyden kanssa.
Tainnut se raamattu jäädä lukematta.
Tajuaako suomalaiset yrittäjät, että ulkolaiset firmat rekryää jo nyt Suomesta osaajia paljon paremmilla palkoilla ja työehdoilla kuin mihin suomalaiset yrittäjät suostuvat? Kohta saatte tuhertaa oikeasti niiden kielitaidottomien kvvkereidenne kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tän hihhelipentikäisen mielestä on siis ok teettää pyhätyötä, muttei ole ok korvata sitä?
Jopas on taas lessulla mielenkiintoiset tulkinnat Jeesuksen opetuksista ja lähimmäisenrakkaudesta.
Pentikäisellä on kaksi tuntomerkkiä, joista voi päätellä, ettei hän ole mikään älykkö:
1. oikeistolaisuus
2. uskovaisuus
Kumpikin korreloi keskimääräistä matalamman älykkyyden kanssa.
Tainnut se raamattu jäädä lukematta.
Pentikäinen on elävä todiste siitä, että viralliset uskonnot on huuhaata. Jumala on kyllä olemassa, mutta se ei Pentikäisen käskyjä tottele, eikä varsinkaan jaa Pentikäisen arvoja.
Sopii. Samalla sit parannuksia pienyrittäjien asemaan, kiitos. Ei tässä maassa enää sit kannata toiselle töitä tehdä vaan kaikki omaan pussiin ja kilpailu ylös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tän hihhelipentikäisen mielestä on siis ok teettää pyhätyötä, muttei ole ok korvata sitä?
Jopas on taas lessulla mielenkiintoiset tulkinnat Jeesuksen opetuksista ja lähimmäisenrakkaudesta.
Pentikäisellä on kaksi tuntomerkkiä, joista voi päätellä, ettei hän ole mikään älykkö:
1. oikeistolaisuus
2. uskovaisuus
Kumpikin korreloi keskimääräistä matalamman älykkyyden kanssa.
Tainnut se raamattu jäädä lukematta.
Ei lessut jouda raamattua lukemaan, kun ne panee kaikki päivät ja hoitaa kakaralaumaansa minkä hoitavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tän hihhelipentikäisen mielestä on siis ok teettää pyhätyötä, muttei ole ok korvata sitä?
Jopas on taas lessulla mielenkiintoiset tulkinnat Jeesuksen opetuksista ja lähimmäisenrakkaudesta.
Pentikäisellä on kaksi tuntomerkkiä, joista voi päätellä, ettei hän ole mikään älykkö:
1. oikeistolaisuus
2. uskovaisuus
Kumpikin korreloi keskimääräistä matalamman älykkyyden kanssa.
Tainnut se raamattu jäädä lukematta.
Ei lessut jouda raamattua lukemaan, kun ne panee kaikki päivät ja hoitaa kakaralaumaansa minkä hoitavat.
Jeppistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä saa, kun ammattiliiton sijaan ”säästää” kuulumalla johonkin Loimaan kassaan ja äänestää perskokkareita. Perästä kuuluu aina.
Itse kuulun YTK:hon ja hyväksyn yrittäjien vaatimuksen ihan sillä että kuulun YTK:hon.
Höpö höpö. Trolli sinä olet.
Näinhän se käytännössä menee.
Et halua että etujasi ajetaan niin silloin annat työnantajapuolen päättää työedut ja palkan puolestasi.
On niitä muitakin konsteja työnantajapuolen ruodussapitämiseen. Tämän opin kun omalla alalla ei ole työntekijäliittoa, kun ala on niin pieni ja monet ovat yksinyrittäjiä. Mutta siis ehdottomasti kannattaa kuulua liittoon, jos sellainen on. Ja vaikka ei kuuluisikaan (esim. kesätyöntekijät), niin ei nyt ihan kaikkeen kannata suostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tän hihhelipentikäisen mielestä on siis ok teettää pyhätyötä, muttei ole ok korvata sitä?
Jopas on taas lessulla mielenkiintoiset tulkinnat Jeesuksen opetuksista ja lähimmäisenrakkaudesta.
Pentikäisellä on kaksi tuntomerkkiä, joista voi päätellä, ettei hän ole mikään älykkö:
1. oikeistolaisuus
2. uskovaisuus
Kumpikin korreloi keskimääräistä matalamman älykkyyden kanssa.
Tainnut se raamattu jäädä lukematta.
Pentikäinen on elävä todiste siitä, että viralliset uskonnot on huuhaata. Jumala on kyllä olemassa, mutta se ei Pentikäisen käskyjä tottele, eikä varsinkaan jaa Pentikäisen arvoja.
Uskonnothan on perustettu vain, jotta saadaan pidettyä kansat kurissa. Nykyään viihdeteollisuus ajaa samaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan käsittämätöntä on tämä yrittäjien viha työntekijöitä kohtaan.
Ylimielisiä paskoja ne ovat.
Luulevat raasut, että työntekijöille käy kaikki ja tulevat ilmaiseksi takomaan yrittäjille rahaa.
Että mä nautin kun yksityisillä hoivapalveluilla ei ole pian työntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin se yrittäjän elämä menee. Mitään lisiä ei ole!
Totta Topi Sukari ja Kyösti Kakkonenkin teki hommia ilman iltalisiä.
Kovaa on yrittäjän elämä...
Eivät kauhean onnellisilta vaikuta. Toinen on joutunut tyytymään rumaan ryssävaimoon ja toisella elintasomaha estää näkemästä omaa sanonkomitä.
Suomi on meidän suomalaisten. Jos suomalaiset lait ei käy yrittäjille, niin menkää muualle yrittämään! Hittojako sitä meidän nuorten tarttee aina lähteä muualle töihin.
Ai, eikö onnistu? Ei varmaan, kun puuvillapellotkin muutti diktatuureihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin se yrittäjän elämä menee. Mitään lisiä ei ole!
Totta Topi Sukari ja Kyösti Kakkonenkin teki hommia ilman iltalisiä.
Kovaa on yrittäjän elämä...
Eivät kauhean onnellisilta vaikuta. Toinen on joutunut tyytymään rumaan ryssävaimoon ja toisella elintasomaha estää näkemästä omaa sanonkomitä.
Luulevat raasut vielä gold diggereitä rakkaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nyt on hallitus joka pistää jauhot kurkkuun noille vihervassari-punikeille jotka yrittävät nyhtää yrittäjältä viimeisenkin sentin "ylityölisillä" tai "sunnuntaikorvauksilla" tai siksi kun sattuu olemaan joku pyhäpäivä josta työrenki ei ole kuullutkaan.
Ei onnistu sun vastakkainasettelu. Moni työläinen ei punikkeja äänestä. Sen osaisit itsekin laskea, jos matikka kuuluisi vahvuuksiisi.
Vierailija kirjoitti:
Tajuaako suomalaiset yrittäjät, että ulkolaiset firmat rekryää jo nyt Suomesta osaajia paljon paremmilla palkoilla ja työehdoilla kuin mihin suomalaiset yrittäjät suostuvat? Kohta saatte tuhertaa oikeasti niiden kielitaidottomien kvvkereidenne kanssa.
...ihan keskenänne. Vain ostavat asiakkaat puuttuvat silloin.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus tulee toteuttamaan nämäkin Suomen Yrittäjien ja EK:n toiveet, mikäli pääsee toiselle kaudelle oikeistohallituksessa.
Käsittämätöntä että maassa on työläisiä ihan hitosti ja näyttävät puukottavan itseään jatkuvasti kun vähän huutaa ma mua. Näkehän sen jo YTK:n kasvusta, miten duunarit eivät ymmärrä enää omaa etuaan ja kaikki vuosikymmeniä taistellut edut annetaan nyt pois yksi kerrallaan. Kummastuttaa tämä kovasti.
Nimenomaan.
Työterveys tuo selviä säästöjä yrityksille, jotka ovat selvästi suuremmat kuin työterveyshoidon kulut yrityksille.
Höpö höpö. Trolli sinä olet.