Oli Jussi Halla-ahosta mitä mieltä tahansa, hän on kuitenkin Suomen politiikan merkittävin nykyajan hahmo
Mies joka muutti Suomea ja muuttaa nyt EU:ta, ja kaikki lähti siitä että vastuullinen media hakkui (ja haukkuu edelleen) eduskunnan puhemiestä rasistiksi.
Kommentit (74)
Hän on yksi pahimpia vihan levittäjiä Suomessa.
Jussi on Has-been, jonka poliittinen perintö on razismi ja räikeä puolueellisuus puhemiehenä, eli tyri senkin vakanssin täysin.
EIpä tullut mitään hyvää suomelle, suomlalaisille tai suomalaiselle kulttuurille tämän pellen ansiosta.
EI jatkoon.
Hahmohan se Klonkku on ei käy kiistäminen. Todellinen Kummelihahmo.
Itä-Suomen koulussa Lappeenranta venäläiset lapset opettajan johdolla paloittele peuroja . Suomalaiset ei . Eikä ruotsalaiset .
Vierailija kirjoitti:
No vaikeaa se olisi jotain toista nimetä esille, joka olisi niin merkittävä kuin Halla-aho. Kukaan ei muista edes edellisen hallituksen pääministerin nimeä.
Lietsoo höyrähtäneitä. On se merkittävää toimintaa. Muuta hän ei osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilöpalvonta on joutavanpäiväistä, kohdistui se sitten keneen tahansa.
Siitä voi kyllä nostaa Halla-aholle hattua, että hän on aika lailla uhrannut oman persoonansa oikeiksi katsomiensa asioiden ajamiseksi.
Hhrasi vaimon ja yhteiset lapset koko kansan häpeään käymällä vieraissa 8vuotta putkeen ja pökki siitä syrjähyppylapsen. 🤭🤭🤭🤭🤭
Persupoikien panomestari.
Meillä on annettu venäläisille lupa nuorisolle myös ampua vasoja ja hirviäitejä. Ymmärrettekö miksi ne kuolee sukupuuttoon. Niiden ei anneta lisääntyä . Eikä hoitaa vasojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikeaa se olisi jotain toista nimetä esille, joka olisi niin merkittävä kuin Halla-aho. Kukaan ei muista edes edellisen hallituksen pääministerin nimeä.
Koko maailman nimekkätkin muistaa entisen pääministerin ja jatkuvasti pyytävät korkeatasoisiin kokouksiin...🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Ihanaa, taas Marin valittu vaikutusvaltaisten joukkoon maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Merkittävin joukkomurhan innoittaja.
Oleskeli pitkiä aikoja Neuvostoliitossa. Herää kysymys, miten voi pelkkä väikkärin vääntäminen viedä 14 vuotta ja missä se sanakirja on, josta hänelle maksettiin ennakko?
Ja mitä se loppuaika turattiin. Opeteltiin desanttijuttuja?
Halla-aho on asunut Ukrainassa, ei Venäjällä. Hän vastusti Nliittoa jo teininä mielipidekirjoituksissaan ja olisi halunnut Suomen liittyvän Natoon Venäjän takia jo 90 -luvun alussa.
Vierailija kirjoitti:
Tukenut Venäjää ja haukkunut Ukrainaa sodan alusta asti
Mitenkäs nyt noin kun muistaa Ukrainan parlamentin nousseen seisomaan antaessaan Halla-aholle raikuvat aplodit puheensa jälkeen
Lappiin ei jaksettu rakentaa poroaitaa junareitille , poroja kuolee junien alle . Ivalo Inarin kunnan talon seinässä venäläistä textiä . Nyt voidaan kysyä menikö Ukraina apu venäläisille siellä itäukrainassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkittävin joukkomurhan innoittaja.
Oleskeli pitkiä aikoja Neuvostoliitossa. Herää kysymys, miten voi pelkkä väikkärin vääntäminen viedä 14 vuotta ja missä se sanakirja on, josta hänelle maksettiin ennakko?
Ja mitä se loppuaika turattiin. Opeteltiin desanttijuttuja?
Halla-aho on asunut Ukrainassa, ei Venäjällä. Hän vastusti Nliittoa jo teininä mielipidekirjoituksissaan ja olisi halunnut Suomen liittyvän Natoon Venäjän takia jo 90 -luvun alussa.
Äläs nyt pilaa vihervassujen öyhötystä faktoilla.
Yk kiintiöt ja muut evakot kuin venäjän kansalaiset ja arabit tuhosi itäsuomessa valtion rakennuksia ryöstämällä niistä kraanat kuin ikkunat , kuin vessanpytyt . Kuin kattopellit ja ovet. Kaiteet. Ne vietiin myyntiin ja omiin maihin. Kuin omiin taloihin mökille.
Vierailija kirjoitti:
"Trump on parasta mitä länsimaailmalle on tapahtunut pitkään aikaan." - Jussi Halla-aho
Samoin sanoi Laura Huhtasaari joka ei paljon politiikasta ymmärrä.
Mafia on arabivenäläinen kuntien vuokra asunnoissa siinä kuin on ruokamatka on vuokra asunto ja asuntomafia asomafia jne. Uskontomafiat erikseen. Kiljunen vainoaa senioreja niiltä voi siirtää rahaa venäläisille .
Sä pääset tietoihin Kiljusen Svetlana sanoo videolla . Lataa se tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilöpalvonta on joutavanpäiväistä, kohdistui se sitten keneen tahansa.
Siitä voi kyllä nostaa Halla-aholle hattua, että hän on aika lailla uhrannut oman persoonansa oikeiksi katsomiensa asioiden ajamiseksi.
Hhrasi vaimon ja yhteiset lapset koko kansan häpeään käymällä vieraissa 8vuotta putkeen ja pökki siitä syrjähyppylapsen. 🤭🤭🤭🤭🤭
Mikä on pointtisi? Onko vaimolle ja lapsille häpeäksi se, että perheen isä on käynyt vieraissa?
Jussille se itselleen on varmasti häpeäksi ja tuskin itsekään sitä kiistäisi.
Totta helvetissä se on...lasten kaverit nauraa ja pilkkaa. Missä vaan vaimo on ,niin koko Suomi tietää että sen mies petti 8vuotta putkeen ,ja teetti syrjähyppylapsen. Mitenkähän isukki on lapsilleen tämän kertonut? Hyi olisin ottanut välittömästi eron.
ORTODOKSKIRKON synnit sitten. Käyttää luterilaisten rahoja ja tiloja . Ruokia.
Ne rahan siirrot venäläisille sitten puolueissa ja venäläisille uskontolahkojen " avustuksiin " ja mitä lypsävät muilta . " Auttaminen " nimellä varastaa muilta siirtää heille . Viroon ja Venäjälle , Ukrainan itään.
Jussi on kuin Väyrynen.
Oikeassa jo vuodesta 2006.