Oli Jussi Halla-ahosta mitä mieltä tahansa, hän on kuitenkin Suomen politiikan merkittävin nykyajan hahmo
Mies joka muutti Suomea ja muuttaa nyt EU:ta, ja kaikki lähti siitä että vastuullinen media hakkui (ja haukkuu edelleen) eduskunnan puhemiestä rasistiksi.
Kommentit (74)
No vaikeaa se olisi jotain toista nimetä esille, joka olisi niin merkittävä kuin Halla-aho. Kukaan ei muista edes edellisen hallituksen pääministerin nimeä.
Myyrä voi olla myös kaksoisagentti .
Tukenut Venäjää ja haukkunut Ukrainaa sodan alusta asti
Kieltämättä sotkenut kaiken mitä on vaan pystynyt
Halla-Aho on rikostuo.ion saanut luuseri ja pettäjämies.
Vierailija kirjoitti:
No vaikeaa se olisi jotain toista nimetä esille, joka olisi niin merkittävä kuin Halla-aho. Kukaan ei muista edes edellisen hallituksen pääministerin nimeä.
persut kyllä tuntuvat tietävän edellisen hallituksen pääministerin nimen kun muuta eivät osaakaan itkeä
Henkilöpalvonta on joutavanpäiväistä, kohdistui se sitten keneen tahansa.
Siitä voi kyllä nostaa Halla-aholle hattua, että hän on aika lailla uhrannut oman persoonansa oikeiksi katsomiensa asioiden ajamiseksi.
Venäjä ja Inkeri seura agentit yhdessä ry.
Vierailija kirjoitti:
No vaikeaa se olisi jotain toista nimetä esille, joka olisi niin merkittävä kuin Halla-aho. Kukaan ei muista edes edellisen hallituksen pääministerin nimeä.
Koko maailman nimekkätkin muistaa entisen pääministerin ja jatkuvasti pyytävät korkeatasoisiin kokouksiin...🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Sairasta tuollainen puutarhatontun fanittaminen, Eikä ole yhtään sen ihmeellisempi kuin muutkaan politiikot
Vierailija kirjoitti:
Henkilöpalvonta on joutavanpäiväistä, kohdistui se sitten keneen tahansa.
Siitä voi kyllä nostaa Halla-aholle hattua, että hän on aika lailla uhrannut oman persoonansa oikeiksi katsomiensa asioiden ajamiseksi.
Hhrasi vaimon ja yhteiset lapset koko kansan häpeään käymällä vieraissa 8vuotta putkeen ja pökki siitä syrjähyppylapsen. 🤭🤭🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Tukenut Venäjää ja haukkunut Ukrainaa sodan alusta asti
Missä maailmassa? Vassari veti kauheat kilarit, kun Halla-aho kehtasi ostaa Ukrainalle ohjuksen, johon kirjoitettiin terveiset venäläisille. Oli ihan kauheaa Liin mielestä :D
Vierailija kirjoitti:
Henkilöpalvonta on joutavanpäiväistä, kohdistui se sitten keneen tahansa.
Siitä voi kyllä nostaa Halla-aholle hattua, että hän on aika lailla uhrannut oman persoonansa oikeiksi katsomiensa asioiden ajamiseksi.
Kylläpä vitsin murjasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilöpalvonta on joutavanpäiväistä, kohdistui se sitten keneen tahansa.
Siitä voi kyllä nostaa Halla-aholle hattua, että hän on aika lailla uhrannut oman persoonansa oikeiksi katsomiensa asioiden ajamiseksi.
Hhrasi vaimon ja yhteiset lapset koko kansan häpeään käymällä vieraissa 8vuotta putkeen ja pökki siitä syrjähyppylapsen. 🤭🤭🤭🤭🤭
Jos kyseessä olisi ollut vaikka Arhinmäki, niin sinä juhlisit hänen syrjähyppyjään. Sinun harmiksesi kukaan ei vaan huoli Paavo raukkaa
Onko Esko Aho agentti 007 Moskovasta. Sherbank toimii myös Latviassa vai miksi se nyt on. Aleksanteri seura on Egyptin kreikkalainen missä venäläisiä . Italia ja Kreikka miehitti Egyptin joskus historiassa. Kun taas arabit miehitti arabiaa. EsauIsmailEsmail jengiä mistä Raamattu kertoo kutsutaan myös tataarinimellä. Heimojen kokoontumisajot. Wikipedia Ukrainan tataarit. Volgan tataarit. Krimin tataarit . Turkin tataarit .
Vierailija kirjoitti:
Halla-Aho on rikostuo.ion saanut luuseri ja pettäjämies.
En laske oikeaksi rikokseksi mitään puherikoksia.
Oli edellä aikaansa ja näki mitä tulevaisuus tulee olemaan, kun ketään ei kiinnosta kääntää laivaa
Merkittävin joukkomurhan innoittaja.
Oleskeli pitkiä aikoja Neuvostoliitossa. Herää kysymys, miten voi pelkkä väikkärin vääntäminen viedä 14 vuotta ja missä se sanakirja on, josta hänelle maksettiin ennakko?
Ja mitä se loppuaika turattiin. Opeteltiin desanttijuttuja?