Oli Jussi Halla-ahosta mitä mieltä tahansa, hän on kuitenkin Suomen politiikan merkittävin nykyajan hahmo
Mies joka muutti Suomea ja muuttaa nyt EU:ta, ja kaikki lähti siitä että vastuullinen media hakkui (ja haukkuu edelleen) eduskunnan puhemiestä rasistiksi.
Kommentit (67)
Onko nyt elinten varastelu lopetettu Ukrainassa ? Ihmiskauppa ? Prostituutio ? Vauvojen myynti rahasta ? Onko kaikki nyt veron maksajia siellä vai mafia edelleen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilöpalvonta on joutavanpäiväistä, kohdistui se sitten keneen tahansa.
Siitä voi kyllä nostaa Halla-aholle hattua, että hän on aika lailla uhrannut oman persoonansa oikeiksi katsomiensa asioiden ajamiseksi.
Mitä hän on uhrannut? Hän on päässyt leveän leivän ääreen pelkällä vihanlietsonnalla ja vieläpä puhemieheksi.
Urasi siittiöitään vieraalle naiselle 8vuotta putkeen ja teetti syrjähyppylapsen. Hyiiiiii...
Vierailija kirjoitti:
Yk kiintiöt ja muut evakot kuin venäjän kansalaiset ja arabit tuhosi itäsuomessa valtion rakennuksia ryöstämällä niistä kraanat kuin ikkunat , kuin vessanpytyt . Kuin kattopellit ja ovet. Kaiteet. Ne vietiin myyntiin ja omiin maihin. Kuin omiin taloihin mökille.
Sinä olet kyllä yksi stanan rasittava sairas palstaöyhö. Laita kaikki turauksesi samaan viestiin äläkä spämmi ketjua täyteen omaa sairasta tekstiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Henkilöpalvonta on joutavanpäiväistä, kohdistui se sitten keneen tahansa.
Siitä voi kyllä nostaa Halla-aholle hattua, että hän on aika lailla uhrannut oman persoonansa oikeiksi katsomiensa asioiden ajamiseksi.
Totta, viha puree aina.
Venäläinen panettelee aina suomea ja suomalaisia se on pääteema heillä. Katsokaa uudestaan ne Turtiainen puhuu Venäjällä kokouksessa videot . 100% Suomi vastaisuutta.
Sopii muistaa että työleirit ja kibbutsit on venäläinen einsteiner keksintö .
Mitä hän on uhrannut? Hän on päässyt leveän leivän ääreen pelkällä vihanlietsonnalla ja vieläpä puhemieheksi.