Oli Jussi Halla-ahosta mitä mieltä tahansa, hän on kuitenkin Suomen politiikan merkittävin nykyajan hahmo
Mies joka muutti Suomea ja muuttaa nyt EU:ta, ja kaikki lähti siitä että vastuullinen media hakkui (ja haukkuu edelleen) eduskunnan puhemiestä rasistiksi.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilöpalvonta on joutavanpäiväistä, kohdistui se sitten keneen tahansa.
Siitä voi kyllä nostaa Halla-aholle hattua, että hän on aika lailla uhrannut oman persoonansa oikeiksi katsomiensa asioiden ajamiseksi.
Hhrasi vaimon ja yhteiset lapset koko kansan häpeään käymällä vieraissa 8vuotta putkeen ja pökki siitä syrjähyppylapsen. 🤭🤭🤭🤭🤭
Mikä on pointtisi? Onko vaimolle ja lapsille häpeäksi se, että perheen isä on käynyt vieraissa?
Jussille se itselleen on varmasti häpeäksi ja tuskin itsekään sitä kiistäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukenut Venäjää ja haukkunut Ukrainaa sodan alusta asti
Missä maailmassa? Vassari veti kauheat kilarit, kun Halla-aho kehtasi ostaa Ukrainalle ohjuksen, johon kirjoitettiin terveiset venäläisille. Oli ihan kauheaa Liin mielestä :D
Paholainen sen teki että ohjuksiin yksittäisten ihmisten tai maan nimiä . Sehän on selvää maailman sotaan yllyttämistä ja muiden vaarantamisena , niiden jotka antoi apuaUkrainan vapauden säilyttämiseen. Alkaa auttajiaan tuhoamaan on itsetuhoista ! Kuin syyttämään auttajia. Lapsellista Neptunus tasoa. Päiväkodista.
Ap. Aloituksesi viestii säälittävästi lähinnä sitä, kuinka yrität kääntää huomion pois rydmanin säälittävistä sekoiluista, joista Orpo antoi hänelle tukkapöllyä. Niin persumaista niin persumaista.
Mitä halal lahoon tulee, kyllä se ääniä kerää, mutta mihinkään hommaan se ei hallituksessa, eikä stadin kunnanhallituksessakaan ole koskaan ryhtynyt, joissa hän joutuisi ottamaan vastuuta.
Suomalainen mies joka toivoo että suomalaiset naiset raizkataan
Auttajan pitäisi olla kiitollinen eikä ampua auttajia.
Vierailija kirjoitti:
Auttajan pitäisi olla kiitollinen eikä ampua auttajia.
Autettavan pitäisi olla kiitollinen eikä kirota auttajia.
Stalin vaikuttaa vieläkin. Historian jäänteet. Kannattaa myös lukea historiaa AZOVAN MERELTÄ. Wikipedia azovan meri taistelut.
Vierailija kirjoitti:
Tukenut Venäjää ja haukkunut Ukrainaa sodan alusta asti
Meni ihan päinvastoin oikeassa elämässä vrt. Demareiden kaasupaavo, Keskustan/Sperbankin Aho, Suomi - Venäjä -seuran keskutalaiset jäsenet jne.
Halla-aho oli ainoa merkittävä poliitikko joka osoitti mieltään Venäjän suurlähetystön edessä Krimin valtauksen jälkeen. Eikä ole tehnyt epäselväksi sympatioitaan Ukrainaa kohtaan sen jälkeenkään vs. esim. Tarja Halosen liukkaat laskiaiset.
Wikipedia Krimin sota Krimin tataarit. Historia vaikuttaa kuitenkin. Georgian sota. Asovan meri Wikipedia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukenut Venäjää ja haukkunut Ukrainaa sodan alusta asti
Meni ihan päinvastoin oikeassa elämässä vrt. Demareiden kaasupaavo, Keskustan/Sperbankin Aho, Suomi - Venäjä -seuran keskutalaiset jäsenet jne.
Halla-aho oli ainoa merkittävä poliitikko joka osoitti mieltään Venäjän suurlähetystön edessä Krimin valtauksen jälkeen. Eikä ole tehnyt epäselväksi sympatioitaan Ukrainaa kohtaan sen jälkeenkään vs. esim. Tarja Halosen liukkaat laskiaiset.
Ylistänyt monesti Venäjää ja vaatinut pakotteiden poistoa. Armeijaakaan ei ole viitsinyt käydä
Olisi hyvä keskittyä hoitamaan oman asuinmaansa parasta eikä muiden . Meillä on kaikki ollut useimmin hoitamassa muiden maiden etuja ja asioita kuin oman maan. Täällä meidän asukkaat on ryöstelyn kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä keskittyä hoitamaan oman asuinmaansa parasta eikä muiden . Meillä on kaikki ollut useimmin hoitamassa muiden maiden etuja ja asioita kuin oman maan. Täällä meidän asukkaat on ryöstelyn kohteena.
Muuten, Halla-aho on kannattanut kehitysapua
Jussin oppien mukaisesti emme olisi EU:ssa vaan kansallissosialistisessa Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä keskittyä hoitamaan oman asuinmaansa parasta eikä muiden . Meillä on kaikki ollut useimmin hoitamassa muiden maiden etuja ja asioita kuin oman maan. Täällä meidän asukkaat on ryöstelyn kohteena.
Muuten, Halla-aho on kannattanut kehitysapua
On kehitysapua ja sitten 'kehitysapua' josta juuri mitään ei lopulta ohjaudu kuin hallintoon ja korruptioon. Jota jälkimmäistä (95% annetusta kehitysavusta) Halla-aho ei ainakaan ole kannattanut. Kohdemaissa olleet entiset kehitysaputyöntekijät tietävät ja googlella löytyy kiinnostuneille.
Olisi voinut kieltää ne Suomessa sijaitsevien tehtaiden myynnit Kiinaan ja turkkiin , Thaimaahan jne . Ne teki työttömiä kuin tilalle tuli sekundaa ja kierrätettyä. Ilmasto täällä määrää millainen on takki talvella eikä joku ohut resoriton takki käy täällä. Vuorettomia trooppisia takkeja meidän sateisessa tuulisessa kesässä tai syksyyn. Ei käy kuulkaa. Väriä lähteviä astioita . Ei kiitos. Meillä oli laatuteollisuus. Oli.
"Trump on parasta mitä länsimaailmalle on tapahtunut pitkään aikaan." - Jussi Halla-aho
PanoMestari panee aina paljaalla. Ja maksaa ruokkoja vielä pitkään. Missä muuten Riikkuli luuraa. Mökkisaunan lauteiden alla 5% kannatusorgasmeista nauttimassa.
"Väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino." - Jussi Halla-aho
No nyt opetetaan arabeja ja aasialaisia ampumaan meidän kettuja ja peuroja metsissä kuin jäniksiä. Ettekö te älyä tämän olevan ryöstelyä ? Mene sinä ampumaan peuroja ja norsuja Thaimaahan tai Arabiaan hevosia ja kameroita . Haukkoja.
Jos pitäisi valita Arhinmäen tai Halla-ahon väliltä niin ennemmin todellakin Paavo. Vaikka Paavo Lipponenkin, tai Väyrynen, tai vaikka joku edesmennyt Paavo. H-a on aikalailla Suomen vastenmielisin.