Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli Jussi Halla-ahosta mitä mieltä tahansa, hän on kuitenkin Suomen politiikan merkittävin nykyajan hahmo

Vierailija
23.06.2026 |

Mies joka muutti Suomea ja muuttaa nyt EU:ta, ja kaikki lähti siitä että vastuullinen media hakkui (ja haukkuu edelleen) eduskunnan puhemiestä rasistiksi.

 

 

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilöpalvonta on joutavanpäiväistä, kohdistui se sitten keneen tahansa.

Siitä voi kyllä nostaa Halla-aholle hattua, että hän on aika lailla uhrannut oman persoonansa oikeiksi katsomiensa asioiden ajamiseksi.

Hhrasi vaimon ja yhteiset lapset koko kansan häpeään käymällä vieraissa 8vuotta putkeen ja pökki siitä syrjähyppylapsen.  🤭🤭🤭🤭🤭

Jos kyseessä olisi ollut vaikka Arhinmäki, niin sinä juhlisit hänen syrjähyppyjään. Sinun harmiksesi kukaan ei vaan huoli Paavo raukkaa 

Jos pitäisi valita Arhinmäen tai Halla-ahon väliltä niin ennemmin todellakin Paavo. Vaikka Paavo Lipponenkin, tai Väyrynen, tai vaikka joku edesmennyt Paavo. H-a on aikalailla Suomen vastenmielisin. 

Vierailija
22/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilöpalvonta on joutavanpäiväistä, kohdistui se sitten keneen tahansa.

Siitä voi kyllä nostaa Halla-aholle hattua, että hän on aika lailla uhrannut oman persoonansa oikeiksi katsomiensa asioiden ajamiseksi.

Hhrasi vaimon ja yhteiset lapset koko kansan häpeään käymällä vieraissa 8vuotta putkeen ja pökki siitä syrjähyppylapsen.  🤭🤭🤭🤭🤭

Mikä on pointtisi? Onko vaimolle ja lapsille häpeäksi se, että perheen isä on käynyt vieraissa?

Jussille se itselleen on varmasti häpeäksi ja tuskin itsekään sitä kiistäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukenut Venäjää ja haukkunut Ukrainaa sodan alusta asti

Missä maailmassa? Vassari veti kauheat kilarit, kun Halla-aho kehtasi ostaa Ukrainalle ohjuksen, johon kirjoitettiin terveiset venäläisille. Oli ihan kauheaa Liin mielestä :D

Paholainen sen teki että ohjuksiin yksittäisten ihmisten tai maan nimiä . Sehän on selvää maailman sotaan yllyttämistä ja muiden vaarantamisena , niiden jotka antoi apuaUkrainan  vapauden säilyttämiseen. Alkaa auttajiaan tuhoamaan on itsetuhoista !  Kuin syyttämään auttajia.  Lapsellista Neptunus tasoa.  Päiväkodista. 

Vierailija
24/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Aloituksesi viestii säälittävästi lähinnä sitä, kuinka yrität kääntää huomion pois rydmanin säälittävistä sekoiluista, joista Orpo antoi hänelle tukkapöllyä. Niin persumaista niin persumaista.

Mitä halal lahoon tulee, kyllä se ääniä kerää, mutta mihinkään hommaan se ei hallituksessa, eikä stadin kunnanhallituksessakaan ole koskaan ryhtynyt, joissa hän joutuisi ottamaan vastuuta.

Vierailija
25/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies joka toivoo että suomalaiset naiset raizkataan 

Vierailija
26/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttajan pitäisi olla kiitollinen eikä ampua auttajia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttajan pitäisi olla kiitollinen eikä ampua auttajia. 

Autettavan pitäisi olla kiitollinen eikä kirota auttajia.   

Vierailija
28/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalin vaikuttaa vieläkin.   Historian jäänteet.   Kannattaa myös lukea historiaa AZOVAN MERELTÄ.  Wikipedia azovan meri taistelut.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukenut Venäjää ja haukkunut Ukrainaa sodan alusta asti

Meni ihan päinvastoin oikeassa elämässä vrt. Demareiden kaasupaavo, Keskustan/Sperbankin Aho, Suomi - Venäjä -seuran keskutalaiset jäsenet jne.

 

Halla-aho oli ainoa merkittävä poliitikko joka osoitti mieltään Venäjän suurlähetystön edessä Krimin valtauksen jälkeen. Eikä ole tehnyt epäselväksi sympatioitaan Ukrainaa kohtaan sen jälkeenkään vs. esim. Tarja Halosen liukkaat laskiaiset.

Vierailija
30/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedia Krimin sota Krimin tataarit.  Historia vaikuttaa kuitenkin.  Georgian sota.  Asovan meri Wikipedia.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukenut Venäjää ja haukkunut Ukrainaa sodan alusta asti

Meni ihan päinvastoin oikeassa elämässä vrt. Demareiden kaasupaavo, Keskustan/Sperbankin Aho, Suomi - Venäjä -seuran keskutalaiset jäsenet jne.

 

Halla-aho oli ainoa merkittävä poliitikko joka osoitti mieltään Venäjän suurlähetystön edessä Krimin valtauksen jälkeen. Eikä ole tehnyt epäselväksi sympatioitaan Ukrainaa kohtaan sen jälkeenkään vs. esim. Tarja Halosen liukkaat laskiaiset.

Ylistänyt monesti Venäjää ja vaatinut pakotteiden poistoa. Armeijaakaan ei ole viitsinyt käydä

Vierailija
32/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä keskittyä hoitamaan oman asuinmaansa parasta eikä muiden .  Meillä on kaikki ollut useimmin hoitamassa muiden maiden etuja ja asioita kuin oman maan.  Täällä meidän asukkaat on ryöstelyn kohteena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä keskittyä hoitamaan oman asuinmaansa parasta eikä muiden .  Meillä on kaikki ollut useimmin hoitamassa muiden maiden etuja ja asioita kuin oman maan.  Täällä meidän asukkaat on ryöstelyn kohteena. 

Muuten, Halla-aho on kannattanut kehitysapua

Vierailija
34/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussin oppien mukaisesti emme olisi EU:ssa vaan kansallissosialistisessa Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä keskittyä hoitamaan oman asuinmaansa parasta eikä muiden .  Meillä on kaikki ollut useimmin hoitamassa muiden maiden etuja ja asioita kuin oman maan.  Täällä meidän asukkaat on ryöstelyn kohteena. 

Muuten, Halla-aho on kannattanut kehitysapua

On kehitysapua ja sitten 'kehitysapua' josta juuri mitään ei lopulta ohjaudu kuin hallintoon ja korruptioon. Jota jälkimmäistä (95% annetusta kehitysavusta) Halla-aho ei ainakaan ole kannattanut. Kohdemaissa olleet entiset kehitysaputyöntekijät tietävät ja googlella löytyy kiinnostuneille.

Vierailija
36/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voinut kieltää ne Suomessa sijaitsevien tehtaiden myynnit Kiinaan ja turkkiin , Thaimaahan jne . Ne teki työttömiä kuin tilalle tuli sekundaa ja kierrätettyä.  Ilmasto täällä määrää millainen on takki talvella eikä joku ohut resoriton takki käy täällä.  Vuorettomia trooppisia takkeja meidän sateisessa tuulisessa kesässä tai syksyyn. Ei käy kuulkaa.  Väriä lähteviä astioita . Ei kiitos. Meillä oli laatuteollisuus. Oli.  

Vierailija
37/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Trump on parasta mitä länsimaailmalle on tapahtunut pitkään aikaan." - Jussi Halla-aho 

Vierailija
38/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PanoMestari panee aina paljaalla. Ja maksaa ruokkoja vielä pitkään. Missä muuten Riikkuli luuraa. Mökkisaunan lauteiden alla 5% kannatusorgasmeista nauttimassa.

Vierailija
39/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino." - Jussi Halla-aho 

Vierailija
40/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt opetetaan arabeja ja aasialaisia ampumaan meidän kettuja ja peuroja metsissä kuin jäniksiä.  Ettekö te älyä tämän olevan ryöstelyä ?    Mene sinä ampumaan peuroja ja norsuja Thaimaahan tai Arabiaan hevosia ja kameroita .  Haukkoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi