Miksi radiosta tulee vain tätä Behmiä, Mirellaa, Ahtia, tai muita autotunettajia?
Vinkumisineen. Radio kiinni nykyään aina kun ei sieltä tule muuta kuin outoa räppimölinää tai honohononenälaulantaa.
Kommentit (47)
Ei tule minun kuuntelemaltani kanavalta.
Tiesitkö, että 100% musiikista käytetään autotunea tänä päivänä? Se on ns. industry standard.
Itse vaihdan kanavaa tai suljen koko radion jos soi Kaija koo mirella irina Sanni viskari kuumaa anna puu
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että 100% musiikista käytetään autotunea tänä päivänä? Se on ns. industry standard.
Ei nyt aivan 100%, mutta ei kaukanakaan. Aivan hirveää paskaa ja ulinaa nykypäivän musiikki. Etenkin pop. Mieslaulajatkin vinkuu, ujeltaa ja kitisee kuin mielisairas teinityttö.
joo, Madagaskarissa tehtään parempaa musaiikkia
Autotune ei tarkoita enää “huonoa laulajaa korjataan”, vaan se on normaali osa tuotantoprosessia, vähän kuin kuvan värimäärittely elokuvissa
Kuka kuuntelee moisia paskakanavia, ei kukaan täysjärkinen.
Kyllä Tapsa Rautavaara oli laulaja! Ja poppipuolella Danny.
Ap
En myöskään jaksa sitä mukahunajaista poikalaulantaa.
Mistä johtuu nykytrendi, jossa naisilla on pieni lapsenomainen nasaaliääni? Aivan sietämätöntä, jos jossain vahingossa sitä laulantaa sattuu kuulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä uskallan epäillä että Nergal ei vedä autotunella Behemotin uusimmalla lätyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Tapsa Rautavaara oli laulaja! Ja poppipuolella Danny.
Ap
Et ole minä eli Ap, mutta paremmat nuo kuin jotain nikkeriä leikkivät ulisijapojat.
Vierailija kirjoitti:
En myöskään jaksa sitä mukahunajaista poikalaulantaa.
Aivan hirveää kuultavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä sen huomaa.
Maataan varmaan selällään puoliunessa jurnutetaan, ei lainkaan seistä pontevasti kuten Lapuan holvipoika
Mulla on varmaan 300 CD-levyä automatkoja varten. En kuuntele radiosta mitään muuta kuin uutiset.