Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi te esimerkilliset aidit teette kaikkenne muiden aitien mielenterveyden eteen. Lievaa suurempi syyllistaminen milloin mistakin asiasta on aina paikallaan...

Vierailija
18.05.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on ihan oikein tuntea syyllisyyttä, sillä vain siten voi muuttaa toimintaansa, jos siinä on jotain korjaamisen varaa.

Tosin rajansa kaikella. Toiset eivät syyllisty vaikka olisi syytä, toiset taas syyllistyvät kaikesta mahdollisesta.

Mutta noin periaatteessa syyllisyyshän on mieleltään terveen ihmisen tunne - jos siihen löytyy syy ja se on oikeassa mittasuhteessa epäkohtaan.

Vierailija
2/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisuudentaju on myös sallittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta. Päivän villityksenä on syyllistää siitä, ettei saa jättää lasta yöksi hoitoon, eikä sen puoleen päiväksikään. Jos sen tekee tai on tehnyt, niin auta armias, lapsen mielenterveys on pilalla.

Ymmärrättekö te lainkaan, mitä juttunne saavat aikaan joissakin ihmisissä? Joku onneton ahdistunut äiti saa taas uuden aiheen panikoida ja kokea huonoa omaatuntoa, kenties kituuttaa jaksamisensa äärirajoilla, jottei vain tarvitsisi syyttää itseään lapsen mahdollisista myöhemmistä ongelmista. Kiitos jonkun idioottimielipiteiden.

terveisin 4, muiden puolesta tuohtunut, ei syyllistynyt

Vierailija
4/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kukaan syyllisty, ei saa sanoa, että vauvalle on parempi olla kotona kuin hoidossa, ettei äiti syyllisty. Ei saa sanoa, että fyysinen kuritus on väärin, ettei äiti syyllisty. Ei saa ylipäänsä sanoa lapsen parhaasta mitään, ettei vaan joku syyllistyisi. En minäkään olisi huolissani niistä äideistä, jotka syyllistyvät em. asioista. Itse olen enmmän huolissani niistä, jotka eivät syyllisty.

Vierailija
5/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö äideillä ole minkäänlaista itsetuntoa ja SUHTEELLISUUDENTAJUA?

Vierailija
6/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö äideillä ole minkäänlaista itsetuntoa ja SUHTEELLISUUDENTAJUA?

Vierailija
7/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ettei kukaan syyllisty, ei saa sanoa, että vauvalle on parempi olla kotona kuin hoidossa, ettei äiti syyllisty. Ei saa sanoa, että fyysinen kuritus on väärin, ettei äiti syyllisty. Ei saa ylipäänsä sanoa lapsen parhaasta mitään, ettei vaan joku syyllistyisi. En minäkään olisi huolissani niistä äideistä, jotka syyllistyvät em. asioista. Itse olen enmmän huolissani niistä, jotka eivät syyllisty.

Lapsen parhaasta jauhavat yleensä ovat sitä mieltä, että vain he tietävät, mikä on kaikille maailman lapsille parasta. Heidän missionsa on jauhaa sitä aggressiivisesti, mieluiten anonyyminä netissä.

Naurettavinta on vedota milloin mihinkin tutkimustuloksiin. Pitäisi kai noiden tyyppienkin tajuta, että maailma on pullollaan ristiriitaisia tutkimustuloksia. Ehkä he ovat mielestään hyvälläkin asialla, mutta minulla lähinnä nousevat karvat pystyyn.

Vierailija
8/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemoia pentuja hoitoon että saa ola vauvan kanssa(tai jopa yksin)kotona. tähän sais jo yhteiskunta kajota. itselleni ei tulis ikinä mieleenkään tehdä näin. ottakkaa nyt sitten mielenvikaiset tämä itseenne tai olkaa ottamatta...

Vierailija
9/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itselleni ei tulis ikinä mieleenkään tehdä näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi