Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
22.06.2026 |

Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.

Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.

Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?

Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.

Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.

Kommentit (1150)

Vierailija
1101/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen ehkä myöhemmin alusta saakka kaikki kommentit.

Todellisia syitä parinmuodostumisongelmiin:

- suomalainen pottunokka ja pierupersenainen kuvittelee itsestään aivan liikoja

- naisilla on helvetin huono itsetunto

- eivät uskalla olla naisellisia ja herkkiä

- jakavat persettä, kun kuvittelevat, että sillä arvostus nousisi

- hurahtavat vasentuneisuuteen ja femakkouteen, joka johtaa oksettavuuksiin kun pitäisi löytää oikea miehinen mies

- eivät osaa pukeutua

- eivät osaa käyttäytyä

- eivät osaa kunnioittaa mitään/ketään

- rahaa ei osata käyttää pätkääkään

- korkea koulutuskin on vain hetkellinen maski peittämään junttiutta ja heikkoa itsetuntoa

- naiset kasvattajina ovat kääntäneet roolit päinvastoin, eli nuorista naisista on tullut erittäin raakaa väkivaltaa käyttäviä ja pojista nyhveröitä, jotka pakenevat surkeuttaan päihteisiin

 

Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään.

Jatka pois, ei mitenkään auta ulisijamiehiä saamaan itselleen naista 👍👍👍

Vierailija
1102/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen ehkä myöhemmin alusta saakka kaikki kommentit.

Todellisia syitä parinmuodostumisongelmiin:

- suomalainen pottunokka ja pierupersenainen kuvittelee itsestään aivan liikoja

- naisilla on helvetin huono itsetunto

- eivät uskalla olla naisellisia ja herkkiä

- jakavat persettä, kun kuvittelevat, että sillä arvostus nousisi

- hurahtavat vasentuneisuuteen ja femakkouteen, joka johtaa oksettavuuksiin kun pitäisi löytää oikea miehinen mies

- eivät osaa pukeutua

- eivät osaa käyttäytyä

- eivät osaa kunnioittaa mitään/ketään

- rahaa ei osata käyttää pätkääkään

- korkea koulutuskin on vain hetkellinen maski peittämään junttiutta ja heikkoa itsetuntoa

- naiset kasvattajina ovat kääntäneet roolit päinvastoin, eli nuorista naisista on tullut erittäin raakaa väkivaltaa käyttäviä ja pojista nyhveröitä, jotka pakenevat surkeuttaan päihteisiin

 

Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään.

Tulihan se pierupersespessukin juhannuksenvietosta. Sä nyt ainakin olet niin vanha, että olet vielä käynyt jotain kouluja. Nuorten kanssa meinaa vajota epätoivoon kun ne ei osaa enää sanontojakaan, syödä kakkua ja samalla säästää sitä, omistamisestahan ei kukaan puhu mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ulkonäkö ratkaisee täysin.
Minä tunnen ja olen tuntenut harrastukseni kautta parikin naista joiden kanssa kaikki meni yksiin. Samat kiinnostuksen kohteet ja arvot, ja juttelimme tuntikausia siten, että aika meni kuin siivillä.
Mutta yksi asia ei mennyt yhteen. Nämä naiset olivat hoikkia ja hyväkuntoisia, kuten minäkin. Ja he päätyivät pariutumaan minua pidempien, komeampien ja enemmän tienaavien miesten kanssa. Minusta ovat kiinnostuneet vain selkeästi ylipainoiset naiset, joiden kanssa mikään ei mennyt yhteen.
Ulkonäkö menee kaiken muun edelle. Tätä voi kompensoida sillä jos on selkeästi menestynyt. Mutta ei luonteella tai yhteensopivuudella. Niitä katsotaan romanttisessa mielessä vasta kuin ulkonäkörima on ylitetty.

Eli kauniit, hoikat naiset halusivat tasoisensa komeat miehet ja sinä et huolinut omaa tasoasi vastaavia naisista (niitä pulleampia). Tasosi ei siis riitä kauniisiin hoikkiin naisiin.

Vierailija
1104/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.

Johtuu siitä, että mitä enemmän tulee ikää ja ulkonäkö heikkenee, sitä realistisemmin kannattaa omaan markkina-arvoon suhtautua. Ketä tahansa ei kannata huolia, mutta ei pidä odottaa enää ketään parikymppistä adonista siinä vaiheessa kun itse olisi tarpeeksi vanha olemaan tämän äiti.

Sama pätee miehiin. Jos tukka on jo harmaa ja maha polvissa, ei kannata enää odottaa kelpaavansa nuorille mimmeille, vaan hyväksyä tasonsa.

Ei ihmisen taso määrity iällä.

Mitä vanhemmiksi ihmiset elää, sitä korkeammalle heidän rimansa nousee. He tietävät keitä ovat, tietävät mitä haluavat ja osaavat olla yksinkin.

Sen verran komppaisin tuota toista että ihminen yleensä kieltämättä myös oppii realiteetit kun ikää tulee (jos on oppiakseen). Jos ei ole enää ulkoisesti viehättävä, ei pidä kuvitella että sillä voi hurmata ketään ja pitää siis panostaa muihin avuihin. Ja jos kaikesta huolimatta haluaa jonkun eikä olla yksin, niin sitten on tyydyttävä siihen mitä saa. 

-eri

Ehkä toisen ulkonäöllistä kriteereistä voi tinkiä vanhetessaan, mutta ei niistä oikeasti tärkeistä.

No sitä meinasinkin tuolla. Ulkonäkö rapisee meillä kaikilla iän myötä väistämättä, joten siitä on jossain vaiheessa pakkokin oppia tinkimään.

Tinkiä miten? Naiset  yleensä kiinnostuu ikäisistään miehistä eivätkä kuolaa parikymppisten mallien perään. Naiset myös ihastuvat persoonaan ja heidän mielestään juuri heidän tavismiehensä on se maailman komein. Joten miten näiden naisten pitäisi tinkiä ulkonäkökriteereistä?

Jos olen tuon oikein ymmärtänyt niin varmaan hän tarkoittaa sitä ettei ikääntyneenä enää tavoittele itseään paljon nuorempia ja kauneimpia/komeimpia mahdollisia. Kun ikää tulee niin pitää keskittyä enempi sisäisiin ominaisuuksiin itsessä ja siinä toisessa.

Onhan niitä naisia, jotka haikailee sellaisten kollien perään jotka voisivat olla jopa lapsenlapsiaan ja miehissä näitä Dannyja. 

ohis

No joo, sikäli totta että ei naiset ikävä kyllä osaa aina olla miehiä fiksumpia. Omassa lähipiirissäni oli monta noloa hetkeä kun jo kypsään ikään ehtinyt lähimmäiseni ei millään suostunut ymmärtämään ettei seitsenkymppinen enää ole samalla tavalla haluttua kamaa nuorten opiskelijapoikien silmissä kuin parikymppinen. 

Niinkö? Itse en ole edes kuullut kenestäkään 7-kymppisestä naisesta, joka kuvittelisi olevansa haluttua tavaraa parikymppisten keskuudessa. Kuin monta sä näitä oikein tunnet?

Ei sinun tuttavapiirisi ole koko maailma kuten ei minunkaan. Ei se, ettet sinä ole kuullut jostain, tarkoita sitä ettei sitä ole.

Tunnen tasan yhden tällaisen ihmisen ja kyseessä kuitenkin sen verran hyvä ystävä etten kerro henkilöstään enempää, ei häntä viitsi nolata enempää vaikka höpsö onkin. Mutta oli aika myötähävettävää seurata, kun hän pikku bikineissä keimaili rannalla nuorille jätkille ja myöhemmin raivosi kun ei poitsuille seura kelvannut. Joillakin nyt vain kestää kauemmin havahtua siihen että se oma parasta ennen -päivä on jo mennyt.

Kirjoitit alkuun, että NAISET eivät osaa olla miehiä fiksumpia mutta sitten sulla onkin vain yksi esimerkki.

Vierailija
1105/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.

Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.

-eri

Naiset saavat kuulla enemmän kuittailua asioista joihin voi vaikuttaa kuten painosta.
Miehet geneettisistä asioista joille ei voi mitään.

Niin. Naisia kritisoidaan iästä. Miten sun mielestä nainen voi muuttaa ikäänsä nuoremmaksi? Kerro toki omin sanoin.

Minäkin haluan tietää. Tuolla keksinnöllä nimittäin tienaisi miljardeja. 

Jos tuollainen keksintö on olemassa, herra kaikkien ajatustenlukija tietää siitä. Hänhän  tietää kaikkien oikeat ajatukset ja mielipiteet. Eli kerro meille, niin me nuorennutaan, sitähän sä haluat.

Vierailija
1106/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ne aiheutuneet yhteiskunnalliset ongelmat siis ovat?

No, jotkut äänekkäät inselit ei aio opiskella tai tehdä töitä, koska eivät saa naisia, mutta tuo tuskin haittaa yhteiskuntaa. 

Jotkut vihaiset inselit uhkailevat netissä naisia ja jos he joskus uskaltavat poistua kotoaan, saattavat toteuttaakin uhkauksiaan.  Toki nettiuhkailukin voi olla rikollista ja siitäkin on saatu tuomioita.

Jos sanotaan ihan suoraan, niin yhteiskuntamme on täyden romahduksen partaalla. Valtion budejetti on noin 95 miljardia ja siitä noin 12 miljardia on velkaa. Valtio on pystyssä velkojilleen noin 3v tulot. Tuo velkaraha joka otetaan käytetään talouden tuottamiseen ja kun se lopetettaneen velkojien toimesta, niin vaikutukset budjettiin on jäätävät 20-30 miljardia.

Siinä pitää sitten lopettaa koulutus, pelastus, turvallisuus, teiden ylläpito ja vielä leikata 50% terveydehuollosta päälle.

Tämä tarkoittanee sitä, että jos karhu tai se mies pahoinpitelee sinut sulla ei ole paikkaa josta pyytää apua ja vaikka raahaudut sairaalaan, niin jos ei ole käteistä et saa hoitoa ja jos kyseinen pahoinpitelijä oli mies, niin kukaan ei tee sille yhtään mitään.

Yhteiskuntaa haittaa siis ihan vtusti, ettei ole ydinperheitä vaan minimialistisia miehiä, jotka optimoivat verotuksensa alas. Naiset on yhteiskunnassa vahvasti saamapuolella ja julkinen sektori onkin valtava tulonsiirtohimmeli, jossa naiset leikkivät työntekoa ja saavat siitä sosiaaliturvaa.

Kirjoitan tämän sen takia, että minulla on perhe ja lapsia, mutten näe tätä naisten somenarsismiin sairastunutta yhteiskuntaa enää vaihtoehtona lapsilleni.

Anna kun arvaan, sinäkin naisten työtä väheksyvä ja naisten kärsimyksestä fantasioiva surkimus pidät itseäsi hyvänä, kunnollisena miehenä. Hohhoijaa taas.

Jänniä nämä julkisen sektorin alasajoa ajavat sankarit. Tajuatko, että yhteiskunta ei toimisi ilman julkista sektoria? Valtiota ei voisi edes olla olemassa ilman julkista sektoria.

Että lopetetaan vaan julkinen sektori. Ei olisi enää terveyskeskuksia, sairaaloita, hoivakoteja, kouluja, kirjastoja, pelastuslaitosta, poliisia, puolustusvoimia, Kelaa, virastoja, julkista liikennettä, teiden ylläpitoa, puistoja... Asunnot ja muu rakentaminen sakkaisi, kulttuuritoiminta kyykähtäisi, tutkimustyö loppuisi. Ei varmaan voisi olla poliitikoita ja demokratiaakaan.

Kaikki olisi yksityisten firmojen omistuksessa ja kaikesta pitäisi maksaa, että yritysten omistajille voitaisiin tuottaa mahdollisimman paljon voittoa. Ei sinun palkka riittäisi edes murto-osaan noista palveluista, vaikka jättäisit verot maksamatta. Saisit rauhassa jäädä katuojaan kuolemaan, kun rahat loppuu.

Vai oliko tarkoituksesi, että vain pienennetään julkista sektoria ja potkitaan nimenomaan naiset pellolle, pois leikkimästä? No niin on tehtykin kaiken maailman leikkauksilla ja säästöt on siirretty rikkaille ja Pörriäiselle. Sitten ihmetellään kun ei riitäkään sairaanhoitajia, lähihoitajia ja varhaiskasvatuksen työntekijöitä, ei pääse lääkäriin eikä hoitokodeissa riitä paikat ja palvelut on kadonneet jonnekin satojen kilometrien päähän. Mut hei, kurjistetaan vaan vielä enemmän, koska persut ja kokkarit sanoi, että tavalliselle kansalle palveluita tuottava julkinen sektori on piru. Lisää rahaa vaan osakkeenomistajille, että yksityislentokoneella suhahtaa pois tästä kehitysmaasta.

Ja jos joskus kävisit Alkoa pidemmällä tai katsoisit uutisia, voisit huomata, että siellä julkisella sektorilla työskentelee myös aika hiton paljon miehiä.

Jos siellä julkisella sektorilla on niin helppo nostella "sosiaalitukia", niin haepa kuule itse sinne. Ai mutta, ei taidettaisi kelpuuttaa, kun sinne yleensä vaaditaan jonkinlaista koulutusta ja sivistystä. Tulonsiirtona annettu palkkakin olisi varmaan sinun makuusi liian huono.

T. Nainen, joka on aina työskennellyt yksityisellä sektorilla

Täällä yksi nainen, joka tällaisten arvostelujen saattelemana myös ymmärsi siirtyä kunnialliselle ja arvostetulle yksityiselle sektorille. Ja vieläpä vientiteollisuuteen, olen siis kakun tekijä!

Mitä sitten? Sä teet ehkä kakun, mutta sä et voi syödä sitä. Kukaan ei voi. Kakun omistaja ei voi syödä kakkuaan, toisen kakkuun ei saa koskea. Kukaan ei ikinä voi syödä kakkua.  Miksi sitten niitä ostetaan? Ostetaanko yhä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1107/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on aivan oikeassa. Nykyisen asetelman tuloksena on runsaasti citysinkkunaisia jotka yrittävät jakaa parhaat top 1/10000 miehet ja valtava miesmassa joka ei saa ketään. 

 

Nainen lähinnä luulee olevansa voittaja tässä pelissä. 

Taas kerran on todettava, että vaikka peiliä ja lompakkoa katsoessa ei uskoisi, niin minun ja useimpien ystävieni täytyy olla noita 1/10000 top-miehiä. Mikään muu ei voi selittää sitä, että meillä kolmekymppisillä kaupunkilaismiehillä on mukavia, fiksuja, koulutettuja ja jopa hoikkiakin vaimoja/tyttöystäviä. 

En olisi uskonut, että 181 cm pitkä ja hintelä mies 3500 euron kuukausituloilla, kuten minä, on tuota 1/10000 -osastoa, mutta pakko kai se on uskoa kun on viehättävä vaimokin. 

Naisen näkökulmasta veikkaan, että sun pituudella ja palkalla ei ehkä ole ollut naisen "saamiseen" niin paljon osaa kuin persoonalla ja käytöstavoilla. Incel ei kuitenkaan sitä tajua. 

Incel syyttää naisia, pituutta, palkkaa, yhteiskuntaa, vassareita, feminismiä, ulkomaita ja milloin mitäkin, mitä tahansa muuta kuin sitä oikeaa syypäätä yksinäisyyteensä eli peilikuvaansa. Heikkoluonteiselle olisi liian raskasta myöntää tekevänsä itse jotain väärin.

Naisissahan ei ole ikinä mitään vikaa, vaikka maailman yksinkertaisin kakku-vertauskin meni yli hilseen. Low iq. 

Naisten vika ei ole inceleiden yksinäisyys eikä myöskään väärin siteerattu kakkuvertaus.

Ei edes ollut. Vaan kyseessä oli vassarinaisten joukkopsykoosiväärinymmärrysbileet. 

 

"et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan"

 

 Tämä on klassinen sanonta: kun olet syönyt kakun, et voi enää omistaa sitä fyysisesti kokonaisena. Se toimii loistavana vertauskuvana sille, että elämässä ei voi aina saada kaikkia vastakkaisia asioita samanaikaisesti, vaan on tehtävä valintoja.Mitä sanonta tarkoittaa?Rajoitteet: Et voi nauttia herkkua (syöminen) ja säästää sitä myöhempää varten (omistaminen).Valinnat: Keskity siihen, mitä oikeasti haluat. Haluatko nauttia hetkestä nyt vai säästääkö resurssin tulevaisuuteen.

 

Nyt pidätän hengitystä koska tekoälykin maalataan luuseri-inceliksi...

Se sanonta kuuluu, että et voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Eli et voi tehdä samalla kertaa kahta asiaa, jotka sulkevat toisensa pois. Voit omistaa kakun samalla kun syöt sitä, koska se on sinun kakkusi syömisestä huolimatta.

Tekoäly voi ihan hyvin tehdä virheitä, joten sen käyttäminen ei vielä todista oikeassa olemisestasi yhtään mitään. Hupia olet kyllä tarjonnut senkin edestä, kun et ole joko ymmärtänyt tai myöntänyt missä oikein teit virheen sanonnan siteeraamisessa.

Kyseessä ei todellakaan ollut mikään "joukkopsykoosiväärinymmärrysbileet" vaan huonosti siteeratun sanonnan tuoma tahaton komedia, jota edesauttaa vielä tuo lapsellinen kiukuttelu.

The idiom "you can't have your cake and eat it" means you cannot simultaneously keep something and consume it. Once you eat the cake, it is gone. It is a metaphor used to describe wanting two mutually exclusive, desirable things at the same time, forcing you to make a choice.

 

Hei, tekoälykin tekee virheitä. Ei mulla muuta. Naisilla on joku käsittämätön pakko hyökätä vastapuolen kimppuun. Ad hominemit joka ikisessä virkkeessä. Uliuli, incel, luuseri. 

Vierailija
1108/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mitäs nyt tästä tyypistä tiedämme? On keskivertoa tyhmempi, tappeluhullu, vihaa naisia.... 

Sanoisin, että tasonsa on niin alhainen, että ei mikään ihme että naiset eivät kiinnostu. 

Eihän tasoja pitänyt olla!

 

Kovin naismaista käyttää saman argumentin molemmat puolet, silloin kun se sattuu sopimaan narratiiviin. 

 

Tiedoksi naisille: ei, et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan. 

Psst... se sanonta menee kylläkin: et voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Okei, jatkakaa.

Jep :D Kakun voi tottakai omistaa ja syödä samaan aikaan.

Nyt on kyllä parodiahorisontti ylitetty by vassarinaiset. Palkan voi tuhlata ja omistaa samaan aikaan. :D

Kyllä, palkan voi omistaa ja tuhlata samaan aikaan, koska se on se oma palkka joka tuhlataan. Miten vassarinaiset siihen liittyy?

Ja kakun voi omistaa ja syödä samaan aikaan. Itse ainakin ostan omat kakkuni ja sitten syön niitä.

 

PS. odotan jo innolla noloja läskittelukommentteja.

Niinhän sinäkin tässä sanot, ostat oman kakkusi ja sitten syöt sen juuri omaksi ostamasi kakun.... 😅😅😅

Missä kohtaa tässä on ristiriita mielestäsi?

Pitäisikö minun syödä jonkun toisen kakku?

Miten ihmeessä en voisi syödä omaa kakkuani? Mitä muuta sinä kuvittelet että sillä tekisin?  Saako joku toinen syödä minun kakkuani?

Jos ostaisin uudet kengät, enkö saisi mielestäsi käyttää niitä, vaikka se on kenkien funktio?

Kerro toki ihan omin sanoin.

Ei se ymmärrä. Se siteerasi sanontaa väärin eikä edes tajua tehneensä niin.

Kakkuhan ostetaan sen takia, että se omistettaisiin ja voitaisiin syödä. Omistaminen ja syöminen tapahtuvat siis samaan aikaan. Tottakai se kakku kuluu siinä ja loppuu ajan kanssa, mutta tuosta ei ollutkaan kyse.

 

"ei, et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan. "

Mutta miettikääs sitä, että jos syöt jonkun toisen kakun... siitäkin tulee sinun oma kakka, ei kenenkään muun.

Paitsi jos antaa kakun takaisin omistajalleen, käytettynä mutta kuitenkin.

Ei se valiettavasti ole enää koko kakku. Mutta olet oikeassa, kakkaa voi lahjoittaa. Multakin sitä tulee enemmän kuin tarvitsen, haluaako joku osingoille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1109/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.

Johtuu siitä, että mitä enemmän tulee ikää ja ulkonäkö heikkenee, sitä realistisemmin kannattaa omaan markkina-arvoon suhtautua. Ketä tahansa ei kannata huolia, mutta ei pidä odottaa enää ketään parikymppistä adonista siinä vaiheessa kun itse olisi tarpeeksi vanha olemaan tämän äiti.

Sama pätee miehiin. Jos tukka on jo harmaa ja maha polvissa, ei kannata enää odottaa kelpaavansa nuorille mimmeille, vaan hyväksyä tasonsa.

Ei ihmisen taso määrity iällä.

Mitä vanhemmiksi ihmiset elää, sitä korkeammalle heidän rimansa nousee. He tietävät keitä ovat, tietävät mitä haluavat ja osaavat olla yksinkin.

Sen verran komppaisin tuota toista että ihminen yleensä kieltämättä myös oppii realiteetit kun ikää tulee (jos on oppiakseen). Jos ei ole enää ulkoisesti viehättävä, ei pidä kuvitella että sillä voi hurmata ketään ja pitää siis panostaa muihin avuihin. Ja jos kaikesta huolimatta haluaa jonkun eikä olla yksin, niin sitten on tyydyttävä siihen mitä saa. 

-eri

Ehkä toisen ulkonäöllistä kriteereistä voi tinkiä vanhetessaan, mutta ei niistä oikeasti tärkeistä.

No sitä meinasinkin tuolla. Ulkonäkö rapisee meillä kaikilla iän myötä väistämättä, joten siitä on jossain vaiheessa pakkokin oppia tinkimään.

Tinkiä miten? Naiset  yleensä kiinnostuu ikäisistään miehistä eivätkä kuolaa parikymppisten mallien perään. Naiset myös ihastuvat persoonaan ja heidän mielestään juuri heidän tavismiehensä on se maailman komein. Joten miten näiden naisten pitäisi tinkiä ulkonäkökriteereistä?

Jos olen tuon oikein ymmärtänyt niin varmaan hän tarkoittaa sitä ettei ikääntyneenä enää tavoittele itseään paljon nuorempia ja kauneimpia/komeimpia mahdollisia. Kun ikää tulee niin pitää keskittyä enempi sisäisiin ominaisuuksiin itsessä ja siinä toisessa.

Onhan niitä naisia, jotka haikailee sellaisten kollien perään jotka voisivat olla jopa lapsenlapsiaan ja miehissä näitä Dannyja. 

ohis

No joo, sikäli totta että ei naiset ikävä kyllä osaa aina olla miehiä fiksumpia. Omassa lähipiirissäni oli monta noloa hetkeä kun jo kypsään ikään ehtinyt lähimmäiseni ei millään suostunut ymmärtämään ettei seitsenkymppinen enää ole samalla tavalla haluttua kamaa nuorten opiskelijapoikien silmissä kuin parikymppinen. 

Niinkö? Itse en ole edes kuullut kenestäkään 7-kymppisestä naisesta, joka kuvittelisi olevansa haluttua tavaraa parikymppisten keskuudessa. Kuin monta sä näitä oikein tunnet?

Ei sinun tuttavapiirisi ole koko maailma kuten ei minunkaan. Ei se, ettet sinä ole kuullut jostain, tarkoita sitä ettei sitä ole.

Tunnen tasan yhden tällaisen ihmisen ja kyseessä kuitenkin sen verran hyvä ystävä etten kerro henkilöstään enempää, ei häntä viitsi nolata enempää vaikka höpsö onkin. Mutta oli aika myötähävettävää seurata, kun hän pikku bikineissä keimaili rannalla nuorille jätkille ja myöhemmin raivosi kun ei poitsuille seura kelvannut. Joillakin nyt vain kestää kauemmin havahtua siihen että se oma parasta ennen -päivä on jo mennyt.

Kirjoitit alkuun, että NAISET eivät osaa olla miehiä fiksumpia mutta sitten sulla onkin vain yksi esimerkki.

Niin? Tuo tuttuni on nainen ja siis todiste ettei sukupuoli automaattisesti todista ihmisestä mitään. Nainen voi typerehtiä ja mies olla järkevä ja päinvastoin. Mitä siitä?

Vierailija
1110/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.

Johtuu siitä, että mitä enemmän tulee ikää ja ulkonäkö heikkenee, sitä realistisemmin kannattaa omaan markkina-arvoon suhtautua. Ketä tahansa ei kannata huolia, mutta ei pidä odottaa enää ketään parikymppistä adonista siinä vaiheessa kun itse olisi tarpeeksi vanha olemaan tämän äiti.

Sama pätee miehiin. Jos tukka on jo harmaa ja maha polvissa, ei kannata enää odottaa kelpaavansa nuorille mimmeille, vaan hyväksyä tasonsa.

Ei ihmisen taso määrity iällä.

Mitä vanhemmiksi ihmiset elää, sitä korkeammalle heidän rimansa nousee. He tietävät keitä ovat, tietävät mitä haluavat ja osaavat olla yksinkin.

Sen verran komppaisin tuota toista että ihminen yleensä kieltämättä myös oppii realiteetit kun ikää tulee (jos on oppiakseen). Jos ei ole enää ulkoisesti viehättävä, ei pidä kuvitella että sillä voi hurmata ketään ja pitää siis panostaa muihin avuihin. Ja jos kaikesta huolimatta haluaa jonkun eikä olla yksin, niin sitten on tyydyttävä siihen mitä saa. 

-eri

Ehkä toisen ulkonäöllistä kriteereistä voi tinkiä vanhetessaan, mutta ei niistä oikeasti tärkeistä.

No sitä meinasinkin tuolla. Ulkonäkö rapisee meillä kaikilla iän myötä väistämättä, joten siitä on jossain vaiheessa pakkokin oppia tinkimään.

Tinkiä miten? Naiset  yleensä kiinnostuu ikäisistään miehistä eivätkä kuolaa parikymppisten mallien perään. Naiset myös ihastuvat persoonaan ja heidän mielestään juuri heidän tavismiehensä on se maailman komein. Joten miten näiden naisten pitäisi tinkiä ulkonäkökriteereistä?

Jos olen tuon oikein ymmärtänyt niin varmaan hän tarkoittaa sitä ettei ikääntyneenä enää tavoittele itseään paljon nuorempia ja kauneimpia/komeimpia mahdollisia. Kun ikää tulee niin pitää keskittyä enempi sisäisiin ominaisuuksiin itsessä ja siinä toisessa.

Onhan niitä naisia, jotka haikailee sellaisten kollien perään jotka voisivat olla jopa lapsenlapsiaan ja miehissä näitä Dannyja. 

ohis

No joo, sikäli totta että ei naiset ikävä kyllä osaa aina olla miehiä fiksumpia. Omassa lähipiirissäni oli monta noloa hetkeä kun jo kypsään ikään ehtinyt lähimmäiseni ei millään suostunut ymmärtämään ettei seitsenkymppinen enää ole samalla tavalla haluttua kamaa nuorten opiskelijapoikien silmissä kuin parikymppinen. 

Äläs nyt, hänhän on vain viriili nainen! Sellainen on vaan terveen naisen merkki.

Noloa se oli. Ei viriiliys olisi ollut ongelma, jos hän olisi tajunnut yrittää olla tekemättä itseään tykö nuorukaisille, joille hän olisi voinut olla isoäiti. Onneksi oli pojat sen verran kohteliaita etteivät liian aggressiivisesti ja tylysti torjuneet, mutta aika hyvät ilmeet poikaparoilla oli. 

Naisen oma vika. Jos hänellä olisi ollut valkoiset farmarihousut, olisi voinut tärpätäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1111/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mitäs nyt tästä tyypistä tiedämme? On keskivertoa tyhmempi, tappeluhullu, vihaa naisia.... 

Sanoisin, että tasonsa on niin alhainen, että ei mikään ihme että naiset eivät kiinnostu. 

Eihän tasoja pitänyt olla!

 

Kovin naismaista käyttää saman argumentin molemmat puolet, silloin kun se sattuu sopimaan narratiiviin. 

 

Tiedoksi naisille: ei, et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan. 

Psst... se sanonta menee kylläkin: et voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Okei, jatkakaa.

Jep :D Kakun voi tottakai omistaa ja syödä samaan aikaan.

Nyt on kyllä parodiahorisontti ylitetty by vassarinaiset. Palkan voi tuhlata ja omistaa samaan aikaan. :D

Kyllä, palkan voi omistaa ja tuhlata samaan aikaan, koska se on se oma palkka joka tuhlataan. Miten vassarinaiset siihen liittyy?

Ja kakun voi omistaa ja syödä samaan aikaan. Itse ainakin ostan omat kakkuni ja sitten syön niitä.

 

PS. odotan jo innolla noloja läskittelukommentteja.

Niinhän sinäkin tässä sanot, ostat oman kakkusi ja sitten syöt sen juuri omaksi ostamasi kakun.... 😅😅😅

Missä kohtaa tässä on ristiriita mielestäsi?

Pitäisikö minun syödä jonkun toisen kakku?

Miten ihmeessä en voisi syödä omaa kakkuani? Mitä muuta sinä kuvittelet että sillä tekisin?  Saako joku toinen syödä minun kakkuani?

Jos ostaisin uudet kengät, enkö saisi mielestäsi käyttää niitä, vaikka se on kenkien funktio?

Kerro toki ihan omin sanoin.

Mä tässä.pohdin, voinko omistaa auton ja käyttää sitä samaan aikaan? Entä saanko ajaa omistamani auton lunastukseen? Ilmeisesti en. 

Et voi, ellei se säily täysin 100% kulumattomana ja käyttämättömänä ja kukaan ei näe.

Vierailija
1112/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmisen elämänhallinta on kunnossa, on hyvä koulutus ja työpaikka, henkilö on luonteeltaan ystävällinen, muut huomioon ottava ja ennen kaikkea huumorintajuinen, niin eiköhän niitä tarjokkaita löydy. Komea tai kaunis ei tarvitse olla, mutta jokainen voi olla viehättävä ja pitää ulkonäöstään huolta. 

 

Ilman vetovoimaa ei suhde toimi. Narsistien suhteet ovat katastrofi. 

Parisuhteen kestämisen kannalta on tärkeimpiä asioita juuri vastakkaisen sukupuolen viehätysvoima. Suomalainen nainen on ikävä kyllä siinä suhteessa aika kehitysvammainen. Hän ei osaa ilmaista mitenkään muuten, kuin antamalla pillua, jos mies on kiinnostava, karrikoidusti. Pillun antamisen jälkeen hän teeskentelee mukavaa, mutta pohjimmiltaan ajattelee, että runsaasti ylipainoisena homssunakin hän kelpaisi kenelle tahansa rikkaalle ja komealle ulkomaalaiselle miehelle, koska on niin monesti kuullut toisilta homssuilta samaa tarinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1113/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset ovat sinun ongelma, niin miksi ihmeessä haikailet heidän peräänsä? 

 

Miksi et viihdy arvoisesi miesten seurassa ja jaa elämääsi heidän kanssa. 

 

Miksi miehenä tyytyä vähempään, kun on sinulle tarjolla tasoistasi seuraa. 

 

Ihan samalla tavalla naiset viettävät aikaa toistensa kanssa, heillä jopa omia ravintoloita. 

 

Ja kaikki voittavat. Niin et sinäkään tarvitse mollata naisia 

Vierailija
1114/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on aivan oikeassa. Nykyisen asetelman tuloksena on runsaasti citysinkkunaisia jotka yrittävät jakaa parhaat top 1/10000 miehet ja valtava miesmassa joka ei saa ketään. 

 

Nainen lähinnä luulee olevansa voittaja tässä pelissä. 

Taas kerran on todettava, että vaikka peiliä ja lompakkoa katsoessa ei uskoisi, niin minun ja useimpien ystävieni täytyy olla noita 1/10000 top-miehiä. Mikään muu ei voi selittää sitä, että meillä kolmekymppisillä kaupunkilaismiehillä on mukavia, fiksuja, koulutettuja ja jopa hoikkiakin vaimoja/tyttöystäviä. 

En olisi uskonut, että 181 cm pitkä ja hintelä mies 3500 euron kuukausituloilla, kuten minä, on tuota 1/10000 -osastoa, mutta pakko kai se on uskoa kun on viehättävä vaimokin. 

Naisen näkökulmasta veikkaan, että sun pituudella ja palkalla ei ehkä ole ollut naisen "saamiseen" niin paljon osaa kuin persoonalla ja käytöstavoilla. Incel ei kuitenkaan sitä tajua. 

Incel syyttää naisia, pituutta, palkkaa, yhteiskuntaa, vassareita, feminismiä, ulkomaita ja milloin mitäkin, mitä tahansa muuta kuin sitä oikeaa syypäätä yksinäisyyteensä eli peilikuvaansa. Heikkoluonteiselle olisi liian raskasta myöntää tekevänsä itse jotain väärin.

Naisissahan ei ole ikinä mitään vikaa, vaikka maailman yksinkertaisin kakku-vertauskin meni yli hilseen. Low iq. 

Naisten vika ei ole inceleiden yksinäisyys eikä myöskään väärin siteerattu kakkuvertaus.

Ei edes ollut. Vaan kyseessä oli vassarinaisten joukkopsykoosiväärinymmärrysbileet. 

 

"et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan"

 

 Tämä on klassinen sanonta: kun olet syönyt kakun, et voi enää omistaa sitä fyysisesti kokonaisena. Se toimii loistavana vertauskuvana sille, että elämässä ei voi aina saada kaikkia vastakkaisia asioita samanaikaisesti, vaan on tehtävä valintoja.Mitä sanonta tarkoittaa?Rajoitteet: Et voi nauttia herkkua (syöminen) ja säästää sitä myöhempää varten (omistaminen).Valinnat: Keskity siihen, mitä oikeasti haluat. Haluatko nauttia hetkestä nyt vai säästääkö resurssin tulevaisuuteen.

 

Nyt pidätän hengitystä koska tekoälykin maalataan luuseri-inceliksi...

Se sanonta kuuluu, että et voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Eli et voi tehdä samalla kertaa kahta asiaa, jotka sulkevat toisensa pois. Voit omistaa kakun samalla kun syöt sitä, koska se on sinun kakkusi syömisestä huolimatta.

Tekoäly voi ihan hyvin tehdä virheitä, joten sen käyttäminen ei vielä todista oikeassa olemisestasi yhtään mitään. Hupia olet kyllä tarjonnut senkin edestä, kun et ole joko ymmärtänyt tai myöntänyt missä oikein teit virheen sanonnan siteeraamisessa.

Kyseessä ei todellakaan ollut mikään "joukkopsykoosiväärinymmärrysbileet" vaan huonosti siteeratun sanonnan tuoma tahaton komedia, jota edesauttaa vielä tuo lapsellinen kiukuttelu.

The idiom "you can't have your cake and eat it" means you cannot simultaneously keep something and consume it. Once you eat the cake, it is gone. It is a metaphor used to describe wanting two mutually exclusive, desirable things at the same time, forcing you to make a choice.

 

Hei, tekoälykin tekee virheitä. Ei mulla muuta. Naisilla on joku käsittämätön pakko hyökätä vastapuolen kimppuun. Ad hominemit joka ikisessä virkkeessä. Uliuli, incel, luuseri. 

Se sanonta on silti suomeksi, ettet voi säästää ja syödä kakkua samaan aikaan. Idiomit kun eivät käänny sellaisenaan kielestä toiseen. 

Kyllä, tekoäly tekee virheitä ja niin sinäkin, kun päätit luottaa siihen sokeasti silti. On sinun myöskin turha itkeä mitään ad hominemista kun samalla teet sitä itse syyttämällä naisia yhtenäisenä massana milloin mistäkin. Naisilla ei ole mitään pakkomiellettä tässä yhteydessä yhtään mihinkään, sen sijaan sinulla itselläsi on nyt joku himo vängätä tästä samasta asiasta ja leikkiä uhria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1115/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on aivan oikeassa. Nykyisen asetelman tuloksena on runsaasti citysinkkunaisia jotka yrittävät jakaa parhaat top 1/10000 miehet ja valtava miesmassa joka ei saa ketään. 

 

Nainen lähinnä luulee olevansa voittaja tässä pelissä. 

Taas kerran on todettava, että vaikka peiliä ja lompakkoa katsoessa ei uskoisi, niin minun ja useimpien ystävieni täytyy olla noita 1/10000 top-miehiä. Mikään muu ei voi selittää sitä, että meillä kolmekymppisillä kaupunkilaismiehillä on mukavia, fiksuja, koulutettuja ja jopa hoikkiakin vaimoja/tyttöystäviä. 

En olisi uskonut, että 181 cm pitkä ja hintelä mies 3500 euron kuukausituloilla, kuten minä, on tuota 1/10000 -osastoa, mutta pakko kai se on uskoa kun on viehättävä vaimokin. 

Naisen näkökulmasta veikkaan, että sun pituudella ja palkalla ei ehkä ole ollut naisen "saamiseen" niin paljon osaa kuin persoonalla ja käytöstavoilla. Incel ei kuitenkaan sitä tajua. 

Incel syyttää naisia, pituutta, palkkaa, yhteiskuntaa, vassareita, feminismiä, ulkomaita ja milloin mitäkin, mitä tahansa muuta kuin sitä oikeaa syypäätä yksinäisyyteensä eli peilikuvaansa. Heikkoluonteiselle olisi liian raskasta myöntää tekevänsä itse jotain väärin.

Naisissahan ei ole ikinä mitään vikaa, vaikka maailman yksinkertaisin kakku-vertauskin meni yli hilseen. Low iq. 

Heh, olmi ei osannut kirjoittaa edes maailman yksinkertaisinta kakku-vertausta oikein :D

Vierailija
1116/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen ehkä myöhemmin alusta saakka kaikki kommentit.

Todellisia syitä parinmuodostumisongelmiin:

- suomalainen pottunokka ja pierupersenainen kuvittelee itsestään aivan liikoja

- naisilla on helvetin huono itsetunto

- eivät uskalla olla naisellisia ja herkkiä

- jakavat persettä, kun kuvittelevat, että sillä arvostus nousisi

- hurahtavat vasentuneisuuteen ja femakkouteen, joka johtaa oksettavuuksiin kun pitäisi löytää oikea miehinen mies

- eivät osaa pukeutua

- eivät osaa käyttäytyä

- eivät osaa kunnioittaa mitään/ketään

- rahaa ei osata käyttää pätkääkään

- korkea koulutuskin on vain hetkellinen maski peittämään junttiutta ja heikkoa itsetuntoa

- naiset kasvattajina ovat kääntäneet roolit päinvastoin, eli nuorista naisista on tullut erittäin raakaa väkivaltaa käyttäviä ja pojista nyhveröitä, jotka pakenevat surkeuttaan päihteisiin

 

Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään.

Tulihan se pierupersespessukin juhannuksenvietosta. Sä nyt ainakin olet niin vanha, että olet vielä käynyt jotain kouluja. Nuorten kanssa meinaa vajota epätoivoon kun ne ei osaa enää sanontojakaan, syödä kakkua ja samalla säästää sitä, omistamisestahan ei kukaan puhu mitään.

Moi!

Miten sun Juhannus meni? Meillä ihan grillatessa kaveriporukalla ja hauskanpidon merkeissä. Paljon iloa ja musiikkia hyvän ja monipuolisen aterioinnin kera.

P.S. Pieruperse on taikasana, jolla saa ainakin yhden pieruperseen aina herätettyä.

Vierailija
1117/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.

Johtuu siitä, että mitä enemmän tulee ikää ja ulkonäkö heikkenee, sitä realistisemmin kannattaa omaan markkina-arvoon suhtautua. Ketä tahansa ei kannata huolia, mutta ei pidä odottaa enää ketään parikymppistä adonista siinä vaiheessa kun itse olisi tarpeeksi vanha olemaan tämän äiti.

Sama pätee miehiin. Jos tukka on jo harmaa ja maha polvissa, ei kannata enää odottaa kelpaavansa nuorille mimmeille, vaan hyväksyä tasonsa.

Ei ihmisen taso määrity iällä.

Mitä vanhemmiksi ihmiset elää, sitä korkeammalle heidän rimansa nousee. He tietävät keitä ovat, tietävät mitä haluavat ja osaavat olla yksinkin.

Sen verran komppaisin tuota toista että ihminen yleensä kieltämättä myös oppii realiteetit kun ikää tulee (jos on oppiakseen). Jos ei ole enää ulkoisesti viehättävä, ei pidä kuvitella että sillä voi hurmata ketään ja pitää siis panostaa muihin avuihin. Ja jos kaikesta huolimatta haluaa jonkun eikä olla yksin, niin sitten on tyydyttävä siihen mitä saa. 

-eri

Ehkä toisen ulkonäöllistä kriteereistä voi tinkiä vanhetessaan, mutta ei niistä oikeasti tärkeistä.

No sitä meinasinkin tuolla. Ulkonäkö rapisee meillä kaikilla iän myötä väistämättä, joten siitä on jossain vaiheessa pakkokin oppia tinkimään.

Tinkiä miten? Naiset  yleensä kiinnostuu ikäisistään miehistä eivätkä kuolaa parikymppisten mallien perään. Naiset myös ihastuvat persoonaan ja heidän mielestään juuri heidän tavismiehensä on se maailman komein. Joten miten näiden naisten pitäisi tinkiä ulkonäkökriteereistä?

Jos olen tuon oikein ymmärtänyt niin varmaan hän tarkoittaa sitä ettei ikääntyneenä enää tavoittele itseään paljon nuorempia ja kauneimpia/komeimpia mahdollisia. Kun ikää tulee niin pitää keskittyä enempi sisäisiin ominaisuuksiin itsessä ja siinä toisessa.

Onhan niitä naisia, jotka haikailee sellaisten kollien perään jotka voisivat olla jopa lapsenlapsiaan ja miehissä näitä Dannyja. 

ohis

No joo, sikäli totta että ei naiset ikävä kyllä osaa aina olla miehiä fiksumpia. Omassa lähipiirissäni oli monta noloa hetkeä kun jo kypsään ikään ehtinyt lähimmäiseni ei millään suostunut ymmärtämään ettei seitsenkymppinen enää ole samalla tavalla haluttua kamaa nuorten opiskelijapoikien silmissä kuin parikymppinen. 

Niinkö? Itse en ole edes kuullut kenestäkään 7-kymppisestä naisesta, joka kuvittelisi olevansa haluttua tavaraa parikymppisten keskuudessa. Kuin monta sä näitä oikein tunnet?

Incelit tuntevat aina ihmeellisiä naisolentoja, joista me muut emme ole kuulleetkaan 😮

EN nyt tiedä. Ehkä insel oli rannalla ja joku mummo hymyili hänelle ja insel veti tuon johtopäätöksen.

Ja joo, tiedän että todennäköisyys että insel olisi joskus rannalla on liki 0.

Vierailija
1118/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen ehkä myöhemmin alusta saakka kaikki kommentit.

Todellisia syitä parinmuodostumisongelmiin:

- suomalainen pottunokka ja pierupersenainen kuvittelee itsestään aivan liikoja

- naisilla on helvetin huono itsetunto

- eivät uskalla olla naisellisia ja herkkiä

- jakavat persettä, kun kuvittelevat, että sillä arvostus nousisi

- hurahtavat vasentuneisuuteen ja femakkouteen, joka johtaa oksettavuuksiin kun pitäisi löytää oikea miehinen mies

- eivät osaa pukeutua

- eivät osaa käyttäytyä

- eivät osaa kunnioittaa mitään/ketään

- rahaa ei osata käyttää pätkääkään

- korkea koulutuskin on vain hetkellinen maski peittämään junttiutta ja heikkoa itsetuntoa

- naiset kasvattajina ovat kääntäneet roolit päinvastoin, eli nuorista naisista on tullut erittäin raakaa väkivaltaa käyttäviä ja pojista nyhveröitä, jotka pakenevat surkeuttaan päihteisiin

 

Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään.

Tulihan se pierupersespessukin juhannuksenvietosta. Sä nyt ainakin olet niin vanha, että olet vielä käynyt jotain kouluja. Nuorten kanssa meinaa vajota epätoivoon kun ne ei osaa enää sanontojakaan, syödä kakkua ja samalla säästää sitä, omistamisestahan ei kukaan puhu mitään.

Moi!

Miten sun Juhannus meni? Meillä ihan grillatessa kaveriporukalla ja hauskanpidon merkeissä. Paljon iloa ja musiikkia hyvän ja monipuolisen aterioinnin kera.

P.S. Pieruperse on taikasana, jolla saa ainakin yhden pieruperseen aina herätettyä.

No moi moi! Kiva kun osaat välillä käyttyätytyäkin etkä vaan olla andropaussikänkkäränkkä. Me ollaan puolison kanssa täällä pohjois-Norjassa, kuten aina kesät, täällä ei jussi juuri näy eikä kuulu. Sankthansaften on etelän hommia ja yksi kokko osui kohdalle tiistaina, siinä kaikki. Kaverit on siellä Suomessa, eivät päässeet liikkeelle. Yksillä työt, yksillä rakennus, yksillä lapset. Mutta menee näinkin kivasti. Nousuvettä odotellaan.

Vierailija
1119/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on aivan oikeassa. Nykyisen asetelman tuloksena on runsaasti citysinkkunaisia jotka yrittävät jakaa parhaat top 1/10000 miehet ja valtava miesmassa joka ei saa ketään. 

 

Nainen lähinnä luulee olevansa voittaja tässä pelissä. 

Taas kerran on todettava, että vaikka peiliä ja lompakkoa katsoessa ei uskoisi, niin minun ja useimpien ystävieni täytyy olla noita 1/10000 top-miehiä. Mikään muu ei voi selittää sitä, että meillä kolmekymppisillä kaupunkilaismiehillä on mukavia, fiksuja, koulutettuja ja jopa hoikkiakin vaimoja/tyttöystäviä. 

En olisi uskonut, että 181 cm pitkä ja hintelä mies 3500 euron kuukausituloilla, kuten minä, on tuota 1/10000 -osastoa, mutta pakko kai se on uskoa kun on viehättävä vaimokin. 

Naisen näkökulmasta veikkaan, että sun pituudella ja palkalla ei ehkä ole ollut naisen "saamiseen" niin paljon osaa kuin persoonalla ja käytöstavoilla. Incel ei kuitenkaan sitä tajua. 

Incel syyttää naisia, pituutta, palkkaa, yhteiskuntaa, vassareita, feminismiä, ulkomaita ja milloin mitäkin, mitä tahansa muuta kuin sitä oikeaa syypäätä yksinäisyyteensä eli peilikuvaansa. Heikkoluonteiselle olisi liian raskasta myöntää tekevänsä itse jotain väärin.

Naisissahan ei ole ikinä mitään vikaa, vaikka maailman yksinkertaisin kakku-vertauskin meni yli hilseen. Low iq. 

Naisilla on omat vikansa mutta niihin ei kuulu se, ettei henkisesti keskenkasvuinen ukkeli osaa siteerata sanontaa oikein.

Saati ymmärrä, missä kohtaa meni pieleen, vaikka se on monesti väännetty rautalangasta.

Vierailija
1120/1150 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on aivan oikeassa. Nykyisen asetelman tuloksena on runsaasti citysinkkunaisia jotka yrittävät jakaa parhaat top 1/10000 miehet ja valtava miesmassa joka ei saa ketään. 

 

Nainen lähinnä luulee olevansa voittaja tässä pelissä. 

Taas kerran on todettava, että vaikka peiliä ja lompakkoa katsoessa ei uskoisi, niin minun ja useimpien ystävieni täytyy olla noita 1/10000 top-miehiä. Mikään muu ei voi selittää sitä, että meillä kolmekymppisillä kaupunkilaismiehillä on mukavia, fiksuja, koulutettuja ja jopa hoikkiakin vaimoja/tyttöystäviä. 

En olisi uskonut, että 181 cm pitkä ja hintelä mies 3500 euron kuukausituloilla, kuten minä, on tuota 1/10000 -osastoa, mutta pakko kai se on uskoa kun on viehättävä vaimokin. 

Naisen näkökulmasta veikkaan, että sun pituudella ja palkalla ei ehkä ole ollut naisen "saamiseen" niin paljon osaa kuin persoonalla ja käytöstavoilla. Incel ei kuitenkaan sitä tajua. 

Incel syyttää naisia, pituutta, palkkaa, yhteiskuntaa, vassareita, feminismiä, ulkomaita ja milloin mitäkin, mitä tahansa muuta kuin sitä oikeaa syypäätä yksinäisyyteensä eli peilikuvaansa. Heikkoluonteiselle olisi liian raskasta myöntää tekevänsä itse jotain väärin.

Naisissahan ei ole ikinä mitään vikaa, vaikka maailman yksinkertaisin kakku-vertauskin meni yli hilseen. Low iq. 

Naisten vika ei ole inceleiden yksinäisyys eikä myöskään väärin siteerattu kakkuvertaus.

Ei edes ollut. Vaan kyseessä oli vassarinaisten joukkopsykoosiväärinymmärrysbileet. 

 

"et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan"

 

 Tämä on klassinen sanonta: kun olet syönyt kakun, et voi enää omistaa sitä fyysisesti kokonaisena. Se toimii loistavana vertauskuvana sille, että elämässä ei voi aina saada kaikkia vastakkaisia asioita samanaikaisesti, vaan on tehtävä valintoja.Mitä sanonta tarkoittaa?Rajoitteet: Et voi nauttia herkkua (syöminen) ja säästää sitä myöhempää varten (omistaminen).Valinnat: Keskity siihen, mitä oikeasti haluat. Haluatko nauttia hetkestä nyt vai säästääkö resurssin tulevaisuuteen.

 

Nyt pidätän hengitystä koska tekoälykin maalataan luuseri-inceliksi...

Siteerasit väärin. Sanonta menee: "You can't have your cake and eat it". 

Kakun voi omistaa ja syödä samaan aikaan, yhtä lailla kuin voi omistaa kengät ja käyttää niitä samaan aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme