Introvertin painajainen on..
Kommentit (19)
Ei kun se, kun jossain tilaisuudessa, jossa olet varautunut vain kuuntelemaan, luennoitsija tms. keksii mielestään hyvä idean ja pitää tehdä joku "tutustumisleikki" tms. väkinäistä tyhmää vieressä istuvien kanssa.
Et ooe vertti etkä värtti, sosiaalinen ahdistus on jotain autismin kirjoa teiniangstia vaihdevuosia tai ihan vaan hormonien puutosta, ei se ole luonteenpiirre varsinaisesti.
Hälyiset sekä kovaääniset ihmiset ja ovat kokoajan äänessä.
En myöskään tykkää mennä muiden luokse kylään. Tapaisin mieluummin vaikka puistossa yhteisellä lenkillä.
Kun vieraat tulevat kutsumatta. Et kerkeä ladata akkuja että jaksaisit Kestitä tuntitolkulla
Mun painajaiseni on joutua illanistujaisiin " pitämään hauskaa" jonnekin hevonkuuseen josta ei pääse omin neuvoin pois.
Hääjuhlat, jossa pakotettu istumajärjestys, ja neropattihääpäri keksinyt, että sekoitetaanpa pöytiin morsiamen ja sulhasen puolen vieraat sikinsokin. Miksi v...ussa minua kiinnostaisi jutella tuikituntemattomien kanssa, joita en todennäköisesti koskaan enää näe???
Kaikkein hirveintä maailmassa on joutua lavalle haastateltavaksi suuren ihmisjoukon eteen. Et saa tietää kysymyksiä etukäteen, koska spontaanit vastaukset on heidän mielestään niin kivoja. Tällaiseen painajaiseen voi joutua esim. kirjailijat. Tuo maailman introvertein ammattiryhmä. Ei voi kieltäytyä, koska se kuuluu markkinointiin.
Ei ainakaan minun, puhu vain omasta puolestasi.
Introvertti ei tarkoita automaattisesti sosiaalisesti ahdistunutta tai rajoittunutta ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Et ooe vertti etkä värtti, sosiaalinen ahdistus on jotain autismin kirjoa teiniangstia vaihdevuosia tai ihan vaan hormonien puutosta, ei se ole luonteenpiirre varsinaisesti.
Höpö höpö.
Ihmisten tapaaminen on mukavaa, mutta kyllä siitä joutuu silti toipumaan 2-3 seuraavaa päivää. Varsinkin juhlista.
Jos on ennalta sovittuja vieraita niin ei mitään hätään. Jos mukana on ylimääräinen tuntematon, niin piru on irti.
Vierailija kirjoitti:
Ai sekö on hormonien puutosta, että ihminen on itsenäinen toimija eikä riippuvainen muista? Kenelläköhän se hormonien puutos on ;) jos tämä on paremmuuskisa, niin sori. Me introvertit voitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se, kun jossain tilaisuudessa, jossa olet varautunut vain kuuntelemaan, luennoitsija tms. keksii mielestään hyvä idean ja pitää tehdä joku "tutustumisleikki" tms. väkinäistä tyhmää vieressä istuvien kanssa.
Tuo nyt ei ole mitään verrattuna kyläilyyn.
Meillä töissä uudet ihmiset joutuvat esittäytymään 500 hengen organisaatiossa kuukausittaisessa Teams palaverissa. Tämä on joka vielä palaverin lopussa että uudet tulokkaat saavat olla varpaillaan koko tunnin
Introverttityttä ei pidä sotkea epäsosiaalisuuteen ja johonkin ahdistukseen.
Itse menen solmuun, kun joku tulee kylään. Huomaan miettiväni koko ajan, milloin vieras tajuaa lähteä pois, kun olo tulee tukalaksi.