Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (1136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.
Johtuu siitä, että mitä enemmän tulee ikää ja ulkonäkö heikkenee, sitä realistisemmin kannattaa omaan markkina-arvoon suhtautua. Ketä tahansa ei kannata huolia, mutta ei pidä odottaa enää ketään parikymppistä adonista siinä vaiheessa kun itse olisi tarpeeksi vanha olemaan tämän äiti.
Sama pätee miehiin. Jos tukka on jo harmaa ja maha polvissa, ei kannata enää odottaa kelpaavansa nuorille mimmeille, vaan hyväksyä tasonsa.
Ei ihmisen taso määrity iällä.
Mitä vanhemmiksi ihmiset elää, sitä korkeammalle heidän rimansa nousee. He tietävät keitä ovat, tietävät mitä haluavat ja osaavat olla yksinkin.
Sen verran komppaisin tuota toista että ihminen yleensä kieltämättä myös oppii realiteetit kun ikää tulee (jos on oppiakseen). Jos ei ole enää ulkoisesti viehättävä, ei pidä kuvitella että sillä voi hurmata ketään ja pitää siis panostaa muihin avuihin. Ja jos kaikesta huolimatta haluaa jonkun eikä olla yksin, niin sitten on tyydyttävä siihen mitä saa.
-eri
Ehkä toisen ulkonäöllistä kriteereistä voi tinkiä vanhetessaan, mutta ei niistä oikeasti tärkeistä.
No sitä meinasinkin tuolla. Ulkonäkö rapisee meillä kaikilla iän myötä väistämättä, joten siitä on jossain vaiheessa pakkokin oppia tinkimään.
Tinkiä miten? Naiset yleensä kiinnostuu ikäisistään miehistä eivätkä kuolaa parikymppisten mallien perään. Naiset myös ihastuvat persoonaan ja heidän mielestään juuri heidän tavismiehensä on se maailman komein. Joten miten näiden naisten pitäisi tinkiä ulkonäkökriteereistä?
Jos olen tuon oikein ymmärtänyt niin varmaan hän tarkoittaa sitä ettei ikääntyneenä enää tavoittele itseään paljon nuorempia ja kauneimpia/komeimpia mahdollisia. Kun ikää tulee niin pitää keskittyä enempi sisäisiin ominaisuuksiin itsessä ja siinä toisessa.
Onhan niitä naisia, jotka haikailee sellaisten kollien perään jotka voisivat olla jopa lapsenlapsiaan ja miehissä näitä Dannyja.
ohis
No joo, sikäli totta että ei naiset ikävä kyllä osaa aina olla miehiä fiksumpia. Omassa lähipiirissäni oli monta noloa hetkeä kun jo kypsään ikään ehtinyt lähimmäiseni ei millään suostunut ymmärtämään ettei seitsenkymppinen enää ole samalla tavalla haluttua kamaa nuorten opiskelijapoikien silmissä kuin parikymppinen.
Niinkö? Itse en ole edes kuullut kenestäkään 7-kymppisestä naisesta, joka kuvittelisi olevansa haluttua tavaraa parikymppisten keskuudessa. Kuin monta sä näitä oikein tunnet?
Ei sinun tuttavapiirisi ole koko maailma kuten ei minunkaan. Ei se, ettet sinä ole kuullut jostain, tarkoita sitä ettei sitä ole.
Tunnen tasan yhden tällaisen ihmisen ja kyseessä kuitenkin sen verran hyvä ystävä etten kerro henkilöstään enempää, ei häntä viitsi nolata enempää vaikka höpsö onkin. Mutta oli aika myötähävettävää seurata, kun hän pikku bikineissä keimaili rannalla nuorille jätkille ja myöhemmin raivosi kun ei poitsuille seura kelvannut. Joillakin nyt vain kestää kauemmin havahtua siihen että se oma parasta ennen -päivä on jo mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?
Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa.
Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana?Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.
Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.
-eri
Naiset saavat kuulla enemmän kuittailua asioista joihin voi vaikuttaa kuten painosta.
Miehet geneettisistä asioista joille ei voi mitään.Niin. Naisia kritisoidaan iästä. Miten sun mielestä nainen voi muuttaa ikäänsä nuoremmaksi? Kerro toki omin sanoin.
Minäkin haluan tietää. Tuolla keksinnöllä nimittäin tienaisi miljardeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on siinä, että käytät termejä kuten "alhaisen tason nainen". Kertoo kaiken asenteestasi naisia kohtaan.
Onko ihmekään että et kelpaa näille tavallisen näköisille naisille, jos sanot heille, että haluat hoikan ja kauniin naisen?
Pariutumisessa tärkeintä olisi, että olisi molemminpuolista rakkautta. Sitä ei voi teeskennellä ei sitten millään. Haluaisitko todella seurustella ulkoisesti kauneusihanteet täyttävän ihmisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei välttämättä olisi mitään yhteistä eikä keskusteltavaa? Parisuhde on hieman muutakin kuin se ulkonäkö. Ja toki me ulkonäöstä kiinnostumme, mutta ei se kaikille tarkoita jotain miesmallia. Minusta puolisoni on maailman upein, vaikka monen silmiin näyttää varmasti ihan tavalliselta, hieman vatsakkaalta keski-ikäiseltä mieheltä. Kauneus on katsojan silmässä. Itse pidän kauniina luonnollisia ihmisiä, ja minun silmääni ei miellytä nämä täyteaineilla ja silikonilla pumpatut julkkikset, joita varmaan suurin osa nykypäivänä pitää kauneusihanteen edustajina. Eikä tarvitse miellyttääkään, jokainen saa näyttää siltä kuin tahtoo.
Ei, kauneus ei ole katsojan silmässä, vaan missit ovat jokaikinen vuosi nuoria ja hoikkia.
Sinä et ilmeisesti ole koskaan ollut ihastunut ihmiseen luonteen perusteella, etkä siten ymmärrä mitä tuo sanonta tarkoittaa.
Kauneus nimenomaan on katsojan silmässä. Kun toisen ihmisen luonne ja huumori vain vie mukanaan, niin aluksi vastimattomankin näköinen ihminen alkaa omaan silmään näyttää täydelliseltä, maailman ihanimmalta. Sama toimii myös toiseen suuntaan: se maailman kauneinkin ihminen alkaa näyttää rumalta jos hän käyttäytyy kusipäisesti.
Naisten itsepetos.
Naisten silmissä 80% miehistä on keskivertoa rumempia ja <1% komeita.
Kun 7/10 nainen näkee 7/10 miehen, on tämä mies hänen silmissään harmaata massaa ellei peräti ruma. Kun nainen tykästyy mieheen, hän kuvittelee valinneensa rumemman kuin mitä olisi saanut. Todellisuudessa 5/10 mies ei olisi koskaan kelvannut, eikä se 9/10 Tinder-match olisi suostunut parisuhteeseen.Niin, no. Minun mielestäni ehkä yksi mies tuhannesta on viehättävä. Muut ovat vain...ihmisiä.
En yksinkertaisesti laita miehiä mihinkään paremmuusjärjestykseen, vaan siellä on joko on tai off -nappi. Joko kiinnostaa tai ei.
Näistä minun kohdallani ihastumisen arvoisista miehistä on ollut kaiken näköisiä tapauksia. Pulleita, hoikkia, pitkiä, laihoja. Älykkyys ja huumorintaju on se yhdistävä tekijä.
No miulla ei ole älykkyyttä eikä huumorintajua. Ne meni hautaan isän myötä, mutta miepä olenkin suloinen nappisilmä ja äitee sanoo että se riittää naisille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne aiheutuneet yhteiskunnalliset ongelmat siis ovat?
No, jotkut äänekkäät inselit ei aio opiskella tai tehdä töitä, koska eivät saa naisia, mutta tuo tuskin haittaa yhteiskuntaa.
Jotkut vihaiset inselit uhkailevat netissä naisia ja jos he joskus uskaltavat poistua kotoaan, saattavat toteuttaakin uhkauksiaan. Toki nettiuhkailukin voi olla rikollista ja siitäkin on saatu tuomioita.
Jos sanotaan ihan suoraan, niin yhteiskuntamme on täyden romahduksen partaalla. Valtion budejetti on noin 95 miljardia ja siitä noin 12 miljardia on velkaa. Valtio on pystyssä velkojilleen noin 3v tulot. Tuo velkaraha joka otetaan käytetään talouden tuottamiseen ja kun se lopetettaneen velkojien toimesta, niin vaikutukset budjettiin on jäätävät 20-30 miljardia.
Siinä pitää sitten lopettaa koulutus, pelastus, turvallisuus, teiden ylläpito ja vielä leikata 50% terveydehuollosta päälle.
Tämä tarkoittanee sitä, että jos karhu tai se mies pahoinpitelee sinut sulla ei ole paikkaa josta pyytää apua ja vaikka raahaudut sairaalaan, niin jos ei ole käteistä et saa hoitoa ja jos kyseinen pahoinpitelijä oli mies, niin kukaan ei tee sille yhtään mitään.
Yhteiskuntaa haittaa siis ihan vtusti, ettei ole ydinperheitä vaan minimialistisia miehiä, jotka optimoivat verotuksensa alas. Naiset on yhteiskunnassa vahvasti saamapuolella ja julkinen sektori onkin valtava tulonsiirtohimmeli, jossa naiset leikkivät työntekoa ja saavat siitä sosiaaliturvaa.
Kirjoitan tämän sen takia, että minulla on perhe ja lapsia, mutten näe tätä naisten somenarsismiin sairastunutta yhteiskuntaa enää vaihtoehtona lapsilleni.
Anna kun arvaan, sinäkin naisten työtä väheksyvä ja naisten kärsimyksestä fantasioiva surkimus pidät itseäsi hyvänä, kunnollisena miehenä. Hohhoijaa taas.
Jänniä nämä julkisen sektorin alasajoa ajavat sankarit. Tajuatko, että yhteiskunta ei toimisi ilman julkista sektoria? Valtiota ei voisi edes olla olemassa ilman julkista sektoria.
Että lopetetaan vaan julkinen sektori. Ei olisi enää terveyskeskuksia, sairaaloita, hoivakoteja, kouluja, kirjastoja, pelastuslaitosta, poliisia, puolustusvoimia, Kelaa, virastoja, julkista liikennettä, teiden ylläpitoa, puistoja... Asunnot ja muu rakentaminen sakkaisi, kulttuuritoiminta kyykähtäisi, tutkimustyö loppuisi. Ei varmaan voisi olla poliitikoita ja demokratiaakaan.
Kaikki olisi yksityisten firmojen omistuksessa ja kaikesta pitäisi maksaa, että yritysten omistajille voitaisiin tuottaa mahdollisimman paljon voittoa. Ei sinun palkka riittäisi edes murto-osaan noista palveluista, vaikka jättäisit verot maksamatta. Saisit rauhassa jäädä katuojaan kuolemaan, kun rahat loppuu.
Vai oliko tarkoituksesi, että vain pienennetään julkista sektoria ja potkitaan nimenomaan naiset pellolle, pois leikkimästä? No niin on tehtykin kaiken maailman leikkauksilla ja säästöt on siirretty rikkaille ja Pörriäiselle. Sitten ihmetellään kun ei riitäkään sairaanhoitajia, lähihoitajia ja varhaiskasvatuksen työntekijöitä, ei pääse lääkäriin eikä hoitokodeissa riitä paikat ja palvelut on kadonneet jonnekin satojen kilometrien päähän. Mut hei, kurjistetaan vaan vielä enemmän, koska persut ja kokkarit sanoi, että tavalliselle kansalle palveluita tuottava julkinen sektori on piru. Lisää rahaa vaan osakkeenomistajille, että yksityislentokoneella suhahtaa pois tästä kehitysmaasta.
Ja jos joskus kävisit Alkoa pidemmällä tai katsoisit uutisia, voisit huomata, että siellä julkisella sektorilla työskentelee myös aika hiton paljon miehiä.
Jos siellä julkisella sektorilla on niin helppo nostella "sosiaalitukia", niin haepa kuule itse sinne. Ai mutta, ei taidettaisi kelpuuttaa, kun sinne yleensä vaaditaan jonkinlaista koulutusta ja sivistystä. Tulonsiirtona annettu palkkakin olisi varmaan sinun makuusi liian huono.
T. Nainen, joka on aina työskennellyt yksityisellä sektorilla
Täällä yksi nainen, joka tällaisten arvostelujen saattelemana myös ymmärsi siirtyä kunnialliselle ja arvostetulle yksityiselle sektorille. Ja vieläpä vientiteollisuuteen, olen siis kakun tekijä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on aivan oikeassa. Nykyisen asetelman tuloksena on runsaasti citysinkkunaisia jotka yrittävät jakaa parhaat top 1/10000 miehet ja valtava miesmassa joka ei saa ketään.
Nainen lähinnä luulee olevansa voittaja tässä pelissä.
Taas kerran on todettava, että vaikka peiliä ja lompakkoa katsoessa ei uskoisi, niin minun ja useimpien ystävieni täytyy olla noita 1/10000 top-miehiä. Mikään muu ei voi selittää sitä, että meillä kolmekymppisillä kaupunkilaismiehillä on mukavia, fiksuja, koulutettuja ja jopa hoikkiakin vaimoja/tyttöystäviä.
En olisi uskonut, että 181 cm pitkä ja hintelä mies 3500 euron kuukausituloilla, kuten minä, on tuota 1/10000 -osastoa, mutta pakko kai se on uskoa kun on viehättävä vaimokin.
Naisen näkökulmasta veikkaan, että sun pituudella ja palkalla ei ehkä ole ollut naisen "saamiseen" niin paljon osaa kuin persoonalla ja käytöstavoilla. Incel ei kuitenkaan sitä tajua.
Incel syyttää naisia, pituutta, palkkaa, yhteiskuntaa, vassareita, feminismiä, ulkomaita ja milloin mitäkin, mitä tahansa muuta kuin sitä oikeaa syypäätä yksinäisyyteensä eli peilikuvaansa. Heikkoluonteiselle olisi liian raskasta myöntää tekevänsä itse jotain väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.
Johtuu siitä, että mitä enemmän tulee ikää ja ulkonäkö heikkenee, sitä realistisemmin kannattaa omaan markkina-arvoon suhtautua. Ketä tahansa ei kannata huolia, mutta ei pidä odottaa enää ketään parikymppistä adonista siinä vaiheessa kun itse olisi tarpeeksi vanha olemaan tämän äiti.
Sama pätee miehiin. Jos tukka on jo harmaa ja maha polvissa, ei kannata enää odottaa kelpaavansa nuorille mimmeille, vaan hyväksyä tasonsa.
Ei ihmisen taso määrity iällä.
Mitä vanhemmiksi ihmiset elää, sitä korkeammalle heidän rimansa nousee. He tietävät keitä ovat, tietävät mitä haluavat ja osaavat olla yksinkin.
Sen verran komppaisin tuota toista että ihminen yleensä kieltämättä myös oppii realiteetit kun ikää tulee (jos on oppiakseen). Jos ei ole enää ulkoisesti viehättävä, ei pidä kuvitella että sillä voi hurmata ketään ja pitää siis panostaa muihin avuihin. Ja jos kaikesta huolimatta haluaa jonkun eikä olla yksin, niin sitten on tyydyttävä siihen mitä saa.
-eri
Ehkä toisen ulkonäöllistä kriteereistä voi tinkiä vanhetessaan, mutta ei niistä oikeasti tärkeistä.
No sitä meinasinkin tuolla. Ulkonäkö rapisee meillä kaikilla iän myötä väistämättä, joten siitä on jossain vaiheessa pakkokin oppia tinkimään.
Tinkiä miten? Naiset yleensä kiinnostuu ikäisistään miehistä eivätkä kuolaa parikymppisten mallien perään. Naiset myös ihastuvat persoonaan ja heidän mielestään juuri heidän tavismiehensä on se maailman komein. Joten miten näiden naisten pitäisi tinkiä ulkonäkökriteereistä?
Jos olen tuon oikein ymmärtänyt niin varmaan hän tarkoittaa sitä ettei ikääntyneenä enää tavoittele itseään paljon nuorempia ja kauneimpia/komeimpia mahdollisia. Kun ikää tulee niin pitää keskittyä enempi sisäisiin ominaisuuksiin itsessä ja siinä toisessa.
Onhan niitä naisia, jotka haikailee sellaisten kollien perään jotka voisivat olla jopa lapsenlapsiaan ja miehissä näitä Dannyja.
ohis
No joo, sikäli totta että ei naiset ikävä kyllä osaa aina olla miehiä fiksumpia. Omassa lähipiirissäni oli monta noloa hetkeä kun jo kypsään ikään ehtinyt lähimmäiseni ei millään suostunut ymmärtämään ettei seitsenkymppinen enää ole samalla tavalla haluttua kamaa nuorten opiskelijapoikien silmissä kuin parikymppinen.
Äläs nyt, hänhän on vain viriili nainen! Sellainen on vaan terveen naisen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mitäs nyt tästä tyypistä tiedämme? On keskivertoa tyhmempi, tappeluhullu, vihaa naisia....
Sanoisin, että tasonsa on niin alhainen, että ei mikään ihme että naiset eivät kiinnostu.
Eihän tasoja pitänyt olla!
Kovin naismaista käyttää saman argumentin molemmat puolet, silloin kun se sattuu sopimaan narratiiviin.
Tiedoksi naisille: ei, et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan.
Psst... se sanonta menee kylläkin: et voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Okei, jatkakaa.
Jep :D Kakun voi tottakai omistaa ja syödä samaan aikaan.
Nyt on kyllä parodiahorisontti ylitetty by vassarinaiset. Palkan voi tuhlata ja omistaa samaan aikaan. :D
Kyllä, palkan voi omistaa ja tuhlata samaan aikaan, koska se on se oma palkka joka tuhlataan. Miten vassarinaiset siihen liittyy?
Ja kakun voi omistaa ja syödä samaan aikaan. Itse ainakin ostan omat kakkuni ja sitten syön niitä.
PS. odotan jo innolla noloja läskittelukommentteja.
Niinhän sinäkin tässä sanot, ostat oman kakkusi ja sitten syöt sen juuri omaksi ostamasi kakun.... 😅😅😅
Missä kohtaa tässä on ristiriita mielestäsi?
Pitäisikö minun syödä jonkun toisen kakku?
Miten ihmeessä en voisi syödä omaa kakkuani? Mitä muuta sinä kuvittelet että sillä tekisin? Saako joku toinen syödä minun kakkuani?
Jos ostaisin uudet kengät, enkö saisi mielestäsi käyttää niitä, vaikka se on kenkien funktio?
Kerro toki ihan omin sanoin.
Ei se ymmärrä. Se siteerasi sanontaa väärin eikä edes tajua tehneensä niin.
Kakkuhan ostetaan sen takia, että se omistettaisiin ja voitaisiin syödä. Omistaminen ja syöminen tapahtuvat siis samaan aikaan. Tottakai se kakku kuluu siinä ja loppuu ajan kanssa, mutta tuosta ei ollutkaan kyse.
"ei, et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan. "
Mutta miettikääs sitä, että jos syöt jonkun toisen kakun... siitäkin tulee sinun oma kakka, ei kenenkään muun.
Paitsi jos antaa kakun takaisin omistajalleen, käytettynä mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne aiheutuneet yhteiskunnalliset ongelmat siis ovat?
No, jotkut äänekkäät inselit ei aio opiskella tai tehdä töitä, koska eivät saa naisia, mutta tuo tuskin haittaa yhteiskuntaa.
Jotkut vihaiset inselit uhkailevat netissä naisia ja jos he joskus uskaltavat poistua kotoaan, saattavat toteuttaakin uhkauksiaan. Toki nettiuhkailukin voi olla rikollista ja siitäkin on saatu tuomioita.
Jos sanotaan ihan suoraan, niin yhteiskuntamme on täyden romahduksen partaalla. Valtion budejetti on noin 95 miljardia ja siitä noin 12 miljardia on velkaa. Valtio on pystyssä velkojilleen noin 3v tulot. Tuo velkaraha joka otetaan käytetään talouden tuottamiseen ja kun se lopetettaneen velkojien toimesta, niin vaikutukset budjettiin on jäätävät 20-30 miljardia.
Siinä pitää sitten lopettaa koulutus, pelastus, turvallisuus, teiden ylläpito ja vielä leikata 50% terveydehuollosta päälle.
Tämä tarkoittanee sitä, että jos karhu tai se mies pahoinpitelee sinut sulla ei ole paikkaa josta pyytää apua ja vaikka raahaudut sairaalaan, niin jos ei ole käteistä et saa hoitoa ja jos kyseinen pahoinpitelijä oli mies, niin kukaan ei tee sille yhtään mitään.
Yhteiskuntaa haittaa siis ihan vtusti, ettei ole ydinperheitä vaan minimialistisia miehiä, jotka optimoivat verotuksensa alas. Naiset on yhteiskunnassa vahvasti saamapuolella ja julkinen sektori onkin valtava tulonsiirtohimmeli, jossa naiset leikkivät työntekoa ja saavat siitä sosiaaliturvaa.
Kirjoitan tämän sen takia, että minulla on perhe ja lapsia, mutten näe tätä naisten somenarsismiin sairastunutta yhteiskuntaa enää vaihtoehtona lapsilleni.
Anna kun arvaan, sinäkin naisten työtä väheksyvä ja naisten kärsimyksestä fantasioiva surkimus pidät itseäsi hyvänä, kunnollisena miehenä. Hohhoijaa taas.
Jänniä nämä julkisen sektorin alasajoa ajavat sankarit. Tajuatko, että yhteiskunta ei toimisi ilman julkista sektoria? Valtiota ei voisi edes olla olemassa ilman julkista sektoria.
Että lopetetaan vaan julkinen sektori. Ei olisi enää terveyskeskuksia, sairaaloita, hoivakoteja, kouluja, kirjastoja, pelastuslaitosta, poliisia, puolustusvoimia, Kelaa, virastoja, julkista liikennettä, teiden ylläpitoa, puistoja... Asunnot ja muu rakentaminen sakkaisi, kulttuuritoiminta kyykähtäisi, tutkimustyö loppuisi. Ei varmaan voisi olla poliitikoita ja demokratiaakaan.
Kaikki olisi yksityisten firmojen omistuksessa ja kaikesta pitäisi maksaa, että yritysten omistajille voitaisiin tuottaa mahdollisimman paljon voittoa. Ei sinun palkka riittäisi edes murto-osaan noista palveluista, vaikka jättäisit verot maksamatta. Saisit rauhassa jäädä katuojaan kuolemaan, kun rahat loppuu.
Vai oliko tarkoituksesi, että vain pienennetään julkista sektoria ja potkitaan nimenomaan naiset pellolle, pois leikkimästä? No niin on tehtykin kaiken maailman leikkauksilla ja säästöt on siirretty rikkaille ja Pörriäiselle. Sitten ihmetellään kun ei riitäkään sairaanhoitajia, lähihoitajia ja varhaiskasvatuksen työntekijöitä, ei pääse lääkäriin eikä hoitokodeissa riitä paikat ja palvelut on kadonneet jonnekin satojen kilometrien päähän. Mut hei, kurjistetaan vaan vielä enemmän, koska persut ja kokkarit sanoi, että tavalliselle kansalle palveluita tuottava julkinen sektori on piru. Lisää rahaa vaan osakkeenomistajille, että yksityislentokoneella suhahtaa pois tästä kehitysmaasta.
Ja jos joskus kävisit Alkoa pidemmällä tai katsoisit uutisia, voisit huomata, että siellä julkisella sektorilla työskentelee myös aika hiton paljon miehiä.
Jos siellä julkisella sektorilla on niin helppo nostella "sosiaalitukia", niin haepa kuule itse sinne. Ai mutta, ei taidettaisi kelpuuttaa, kun sinne yleensä vaaditaan jonkinlaista koulutusta ja sivistystä. Tulonsiirtona annettu palkkakin olisi varmaan sinun makuusi liian huono.
T. Nainen, joka on aina työskennellyt yksityisellä sektorilla
Miks se muuten olis just nainen, joka päätyy pieksetyksi ja hänellä ei olis käteistä?
Keskustelua yhtään lukematta tulen vain kysymään, miksi se että et 'juokse baareissa joka viikonloppu, petä, hakkaa naisia tai riehu humalassa.' pitäisi riittää naiselle, että voisi haluta viettää kanssasi loppuelämänsä? Eikö todella saa toivoa mieheltä mitään muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.
Johtuu siitä, että mitä enemmän tulee ikää ja ulkonäkö heikkenee, sitä realistisemmin kannattaa omaan markkina-arvoon suhtautua. Ketä tahansa ei kannata huolia, mutta ei pidä odottaa enää ketään parikymppistä adonista siinä vaiheessa kun itse olisi tarpeeksi vanha olemaan tämän äiti.
Sama pätee miehiin. Jos tukka on jo harmaa ja maha polvissa, ei kannata enää odottaa kelpaavansa nuorille mimmeille, vaan hyväksyä tasonsa.
Ei ihmisen taso määrity iällä.
Mitä vanhemmiksi ihmiset elää, sitä korkeammalle heidän rimansa nousee. He tietävät keitä ovat, tietävät mitä haluavat ja osaavat olla yksinkin.
Sen verran komppaisin tuota toista että ihminen yleensä kieltämättä myös oppii realiteetit kun ikää tulee (jos on oppiakseen). Jos ei ole enää ulkoisesti viehättävä, ei pidä kuvitella että sillä voi hurmata ketään ja pitää siis panostaa muihin avuihin. Ja jos kaikesta huolimatta haluaa jonkun eikä olla yksin, niin sitten on tyydyttävä siihen mitä saa.
-eri
Ehkä toisen ulkonäöllistä kriteereistä voi tinkiä vanhetessaan, mutta ei niistä oikeasti tärkeistä.
No sitä meinasinkin tuolla. Ulkonäkö rapisee meillä kaikilla iän myötä väistämättä, joten siitä on jossain vaiheessa pakkokin oppia tinkimään.
Tinkiä miten? Naiset yleensä kiinnostuu ikäisistään miehistä eivätkä kuolaa parikymppisten mallien perään. Naiset myös ihastuvat persoonaan ja heidän mielestään juuri heidän tavismiehensä on se maailman komein. Joten miten näiden naisten pitäisi tinkiä ulkonäkökriteereistä?
Jos olen tuon oikein ymmärtänyt niin varmaan hän tarkoittaa sitä ettei ikääntyneenä enää tavoittele itseään paljon nuorempia ja kauneimpia/komeimpia mahdollisia. Kun ikää tulee niin pitää keskittyä enempi sisäisiin ominaisuuksiin itsessä ja siinä toisessa.
Onhan niitä naisia, jotka haikailee sellaisten kollien perään jotka voisivat olla jopa lapsenlapsiaan ja miehissä näitä Dannyja.
ohis
No joo, sikäli totta että ei naiset ikävä kyllä osaa aina olla miehiä fiksumpia. Omassa lähipiirissäni oli monta noloa hetkeä kun jo kypsään ikään ehtinyt lähimmäiseni ei millään suostunut ymmärtämään ettei seitsenkymppinen enää ole samalla tavalla haluttua kamaa nuorten opiskelijapoikien silmissä kuin parikymppinen.
Äläs nyt, hänhän on vain viriili nainen! Sellainen on vaan terveen naisen merkki.
Noloa se oli. Ei viriiliys olisi ollut ongelma, jos hän olisi tajunnut yrittää olla tekemättä itseään tykö nuorukaisille, joille hän olisi voinut olla isoäiti. Onneksi oli pojat sen verran kohteliaita etteivät liian aggressiivisesti ja tylysti torjuneet, mutta aika hyvät ilmeet poikaparoilla oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mitäs nyt tästä tyypistä tiedämme? On keskivertoa tyhmempi, tappeluhullu, vihaa naisia....
Sanoisin, että tasonsa on niin alhainen, että ei mikään ihme että naiset eivät kiinnostu.
Eihän tasoja pitänyt olla!
Kovin naismaista käyttää saman argumentin molemmat puolet, silloin kun se sattuu sopimaan narratiiviin.
Tiedoksi naisille: ei, et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan.
Psst... se sanonta menee kylläkin: et voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Okei, jatkakaa.
Jep :D Kakun voi tottakai omistaa ja syödä samaan aikaan.
Nyt on kyllä parodiahorisontti ylitetty by vassarinaiset. Palkan voi tuhlata ja omistaa samaan aikaan. :D
Kyllä, palkan voi omistaa ja tuhlata samaan aikaan, koska se on se oma palkka joka tuhlataan. Miten vassarinaiset siihen liittyy?
Ja kakun voi omistaa ja syödä samaan aikaan. Itse ainakin ostan omat kakkuni ja sitten syön niitä.
PS. odotan jo innolla noloja läskittelukommentteja.
Niinhän sinäkin tässä sanot, ostat oman kakkusi ja sitten syöt sen juuri omaksi ostamasi kakun.... 😅😅😅
Missä kohtaa tässä on ristiriita mielestäsi?
Pitäisikö minun syödä jonkun toisen kakku?
Miten ihmeessä en voisi syödä omaa kakkuani? Mitä muuta sinä kuvittelet että sillä tekisin? Saako joku toinen syödä minun kakkuani?
Jos ostaisin uudet kengät, enkö saisi mielestäsi käyttää niitä, vaikka se on kenkien funktio?
Kerro toki ihan omin sanoin.
Ei se ymmärrä. Se siteerasi sanontaa väärin eikä edes tajua tehneensä niin.
Kakkuhan ostetaan sen takia, että se omistettaisiin ja voitaisiin syödä. Omistaminen ja syöminen tapahtuvat siis samaan aikaan. Tottakai se kakku kuluu siinä ja loppuu ajan kanssa, mutta tuosta ei ollutkaan kyse.
"ei, et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan. "
Mutta miettikääs sitä, että jos syöt jonkun toisen kakun... siitäkin tulee sinun oma kakka, ei kenenkään muun.
Paitsi jos antaa kakun takaisin omistajalleen, käytettynä mutta kuitenkin.
💩
Vierailija kirjoitti:
Keskustelua yhtään lukematta tulen vain kysymään, miksi se että et 'juokse baareissa joka viikonloppu, petä, hakkaa naisia tai riehu humalassa.' pitäisi riittää naiselle, että voisi haluta viettää kanssasi loppuelämänsä? Eikö todella saa toivoa mieheltä mitään muuta?
Mulla on niin hyvä mies, ei ole koskaan antanut turpaan. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Keskustelua yhtään lukematta tulen vain kysymään, miksi se että et 'juokse baareissa joka viikonloppu, petä, hakkaa naisia tai riehu humalassa.' pitäisi riittää naiselle, että voisi haluta viettää kanssasi loppuelämänsä? Eikö todella saa toivoa mieheltä mitään muuta?
Ikävä kyllä joidenkin miesten mielestä sen pitää riittää, että mies on selvin päin. Heiltä ei saa vaatia käytännössä mitään, vaan naisten pitäisi alistuvasti riemuita että joku mies kaikessa ylhäisyydessään viitsii edes vilkaista heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelua yhtään lukematta tulen vain kysymään, miksi se että et 'juokse baareissa joka viikonloppu, petä, hakkaa naisia tai riehu humalassa.' pitäisi riittää naiselle, että voisi haluta viettää kanssasi loppuelämänsä? Eikö todella saa toivoa mieheltä mitään muuta?
Mulla on niin hyvä mies, ei ole koskaan antanut turpaan. 🥰
Onko antanut mitään muutakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.
Johtuu siitä, että mitä enemmän tulee ikää ja ulkonäkö heikkenee, sitä realistisemmin kannattaa omaan markkina-arvoon suhtautua. Ketä tahansa ei kannata huolia, mutta ei pidä odottaa enää ketään parikymppistä adonista siinä vaiheessa kun itse olisi tarpeeksi vanha olemaan tämän äiti.
Sama pätee miehiin. Jos tukka on jo harmaa ja maha polvissa, ei kannata enää odottaa kelpaavansa nuorille mimmeille, vaan hyväksyä tasonsa.
Ei ihmisen taso määrity iällä.
Mitä vanhemmiksi ihmiset elää, sitä korkeammalle heidän rimansa nousee. He tietävät keitä ovat, tietävät mitä haluavat ja osaavat olla yksinkin.
Sen verran komppaisin tuota toista että ihminen yleensä kieltämättä myös oppii realiteetit kun ikää tulee (jos on oppiakseen). Jos ei ole enää ulkoisesti viehättävä, ei pidä kuvitella että sillä voi hurmata ketään ja pitää siis panostaa muihin avuihin. Ja jos kaikesta huolimatta haluaa jonkun eikä olla yksin, niin sitten on tyydyttävä siihen mitä saa.
-eri
Ehkä toisen ulkonäöllistä kriteereistä voi tinkiä vanhetessaan, mutta ei niistä oikeasti tärkeistä.
No sitä meinasinkin tuolla. Ulkonäkö rapisee meillä kaikilla iän myötä väistämättä, joten siitä on jossain vaiheessa pakkokin oppia tinkimään.
Tinkiä miten? Naiset yleensä kiinnostuu ikäisistään miehistä eivätkä kuolaa parikymppisten mallien perään. Naiset myös ihastuvat persoonaan ja heidän mielestään juuri heidän tavismiehensä on se maailman komein. Joten miten näiden naisten pitäisi tinkiä ulkonäkökriteereistä?
Jos olen tuon oikein ymmärtänyt niin varmaan hän tarkoittaa sitä ettei ikääntyneenä enää tavoittele itseään paljon nuorempia ja kauneimpia/komeimpia mahdollisia. Kun ikää tulee niin pitää keskittyä enempi sisäisiin ominaisuuksiin itsessä ja siinä toisessa.
Onhan niitä naisia, jotka haikailee sellaisten kollien perään jotka voisivat olla jopa lapsenlapsiaan ja miehissä näitä Dannyja.
ohis
No joo, sikäli totta että ei naiset ikävä kyllä osaa aina olla miehiä fiksumpia. Omassa lähipiirissäni oli monta noloa hetkeä kun jo kypsään ikään ehtinyt lähimmäiseni ei millään suostunut ymmärtämään ettei seitsenkymppinen enää ole samalla tavalla haluttua kamaa nuorten opiskelijapoikien silmissä kuin parikymppinen.
Äläs nyt, hänhän on vain viriili nainen! Sellainen on vaan terveen naisen merkki.
Noloa se oli. Ei viriiliys olisi ollut ongelma, jos hän olisi tajunnut yrittää olla tekemättä itseään tykö nuorukaisille, joille hän olisi voinut olla isoäiti. Onneksi oli pojat sen verran kohteliaita etteivät liian aggressiivisesti ja tylysti torjuneet, mutta aika hyvät ilmeet poikaparoilla oli.
Sulta meni sarkasmi ohi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis mies haluaa kauniin ja hoikan naisen, mutta on tuohtunut naisten vaatimuksista?
Jos hän ei saa kaunista ja hoikkaa naista, se tarkoittaa, että hänen tasonsa on alhaisempi kuin hän kuvittelee: hänen kuuluu ottaa se tavallisen näköinen tukeva täti-ihminen. Eli omaa tasoaan. Eikös tämä ole koko tasoteorian ydin?
Nyt vaan ukkeli itkee, etteivät korkeamman tason naiset suostu laskemaan rimaansa. Ja pyh.
Hän kertoi jo aloituksessaan, ettei edes alemman tason naiset kiinnostu hänestä. Ei hänellä ole valinnan varaa ollenkaan.
Tai en tiedä. Ehkä hänen mielestään on olemassa vielä alimman tason naiset.
Aloitus toki on Provo, mutta tuli mieleen, että ehkä tällaisia miehiä on oikeastikin. Esimerkiksi se lastaan vahingoittanut isukki, joka itse soitti häkeen. Hänen ex vaimonsa ja lapsen äiti oli ilmeisesti thaikku, ja kieltämättä tulee mieleen, että tuo varsinainen helmi mieheksi ei kertakaikkiaan saanut naista suomesta. Edes niitä alimman tason naisia.
Sääli tätä hänen ex vaimoaan ja lastaann. Todennäköisesti kulttuurierot ja jonkinlainen kielimuuri on ollut osasyynä ettei nainen ole ajoissa tajunnut, millainen mätisäkki mies on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.
Tuliko tämä oikeaan ketjuun lainkaan tai onko sulla paha lukihäiriö? Sitähän tämäkin ketju on sivukaupalla aloituksesta lähtien, että naisten rima on korkealla ja pysyy siellä.
Sanoisin, että naiset jopa nostavat rimaansa kun ikää karttuu. Nuoruuden virheitä ei toisteta.
Lisäksi naiset reflektoivat omia virheitään parisuhteen päättymisen jälkeen enemmän kuin miehet. Tämä näkyy vaikkapa siinä, että eroryhmissä on selkeä enemmistö naisia. Naiset myös käyvät terapiassa miehiä monta kertaa useammin kehittääkseen itseään ja hoitaakseen ongelmiaan. Mitä tekee mies? Ryntää uuteen suhteeseen ja syyttelee naisia kaikesta mahdollisesta, kuten tämäkin ap.
Miehet halveksuvat ja haukkuvat naisia, jotka käyvät terapiassa ja hoitavat mielenterveyttään. Tältä palstallakin on nähtävissä, että miesten tulisi hoitaa päänuppinsa kuntoon.
Se on se ällöttävä "machoilu", joka estää moisia ukkoja ymmärtämästä mielenterveyden tärkeyttä. Kun ei ole koulussa mitään opittu ja noudatetaan "ennenkin on selvitty ilman" -elämäntapaa niin lopputuloksena on pelkkää paskaa. Onneksi varsinkin milleniaaleissa ja heitä nuoremmissa on enemmän näitä jotka ei jaksa välittää moisesta mieskuvasta ja hoidattavat itseään ajoissa.
Matkalla Tuonelaan
Pohjolan kesä on kylmä, eikä nainen ole täällä läsnä. Modernin miehen illanvietto alkaa raskaana, vaitioloa painavana rituaalina. Nuoruus on jo valmiiksi rikottu: jokainen heistä on vanhempiensa pakottamana kahlannut läpi nuorisokuntoutusleirit ja syönyt – tai vähintään kokeillut – sielua turruttavia mielialalääkkeitä. Jäljellä on vain machoilun kova kuori, hauras panssari, joka yrittää peittää sisäisen särymisen. Se on sellaista raskaalla mentaliteetilla, heavy mentalilla, laahustavaa olemista.
Ilta etenee tutun kaavan mukaan. Otetaan alkoholia, pelataan jotain merkityksetöntä, katsellaan suoratoistopalvelusta kuvia, joita kukaan ei todella katso. Taustalla raivoaa speed metal, jonka pauhu peittää alleen hiljaisuuden. Jossain vaiheessa iltaa, viinan pehmittäminä, miehet alkavat jakaa tunteitaan – niitä harvoja, joita lääkitys ei ole onnistunut täysin tappamaan.
Sitten koittaa illan odotettu, synkkä kohokohta. Se on suomalaiseen kulttuuriin kuuluvaa kieroutunutta kilpailuhenkeä, saunakisan moderni ja itsetuhoinen vastine. Porukan keskelle lattialle asetetaan muki.
Jokainen vuorollaan kaivaa taskustaan omat mielialalääkkeensä. Tabletit lentelevät ringissä kohti mukia. Säännöt ovat yksinkertaiset ja armottomat: se, joka ei osu, joutuu nielemään kaiken, mitä mukiin on siihen mennessä kertynyt. Se on venäläistä rulettia kemikaaleilla, machoilua kuoleman kustannuksella.
Yön pimeinä tunteina ollaan tilassa, jossa pelkkä uni ei enää riitä herättämään. Joku porukasta saattaa jo kaivata oikeaa, kiireellistä ensiapua. Ilmassa leijuu melankolinen kitarasoolo, joka itkee miesten puolesta, ja rummut paukkuvat kuin hidastuva sydämenlyönti. Jätkät alkavat siirtyä toiselle puolelle, kukin vuorollaan kurkistaa Tuonelan porteista sisään. Aamulla nähdään, kuka heistä enää palaa takaisin tähän maailmaan.
Tämä on joka-perjantainen peli-ilta. Jos käy todella hyvin tai ehkä huonosti, mies saattaa herätä ensiavun valkoisista valoista. Siellä, elämän ja kuoleman rajalla, häntä vastassa on sisar valkoinen. Ehkä silloin, viimeisen kerran, pohjoisen kylmyydessä värisevä mies saa kokea naisen hellyyttä, ennen kuin kynttilät sammuvat lopullisesti.
Niin kylmä on kesäisinkin pohjola.
Lukukokemuksen lisäämikseksi kuuntele ja itke miehen kyyneliä (na na na naiset ei o o osaa):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.
Tuliko tämä oikeaan ketjuun lainkaan tai onko sulla paha lukihäiriö? Sitähän tämäkin ketju on sivukaupalla aloituksesta lähtien, että naisten rima on korkealla ja pysyy siellä.
Sanoisin, että naiset jopa nostavat rimaansa kun ikää karttuu. Nuoruuden virheitä ei toisteta.
Lisäksi naiset reflektoivat omia virheitään parisuhteen päättymisen jälkeen enemmän kuin miehet. Tämä näkyy vaikkapa siinä, että eroryhmissä on selkeä enemmistö naisia. Naiset myös käyvät terapiassa miehiä monta kertaa useammin kehittääkseen itseään ja hoitaakseen ongelmiaan. Mitä tekee mies? Ryntää uuteen suhteeseen ja syyttelee naisia kaikesta mahdollisesta, kuten tämäkin ap.
Miehet halveksuvat ja haukkuvat naisia, jotka käyvät terapiassa ja hoitavat mielenterveyttään. Tältä palstallakin on nähtävissä, että miesten tulisi hoitaa päänuppinsa kuntoon.
Se on se ällöttävä "machoilu", joka estää moisia ukkoja ymmärtämästä mielenterveyden tärkeyttä. Kun ei ole koulussa mitään opittu ja noudatetaan "ennenkin on selvitty ilman" -elämäntapaa niin lopputuloksena on pelkkää paskaa. Onneksi varsinkin milleniaaleissa ja heitä nuoremmissa on enemmän näitä jotka ei jaksa välittää moisesta mieskuvasta ja hoidattavat itseään ajoissa.
Matkalla Tuonelaan
Pohjolan kesä on kylmä, eikä nainen ole täällä läsnä. Modernin miehen illanvietto alkaa raskaana, vaitioloa painavana rituaalina. Nuoruus on jo valmiiksi rikottu: jokainen heistä on vanhempiensa pakottamana kahlannut läpi nuorisokuntoutusleirit ja syönyt – tai vähintään kokeillut – sielua turruttavia mielialalääkkeitä. Jäljellä on vain machoilun kova kuori, hauras panssari, joka yrittää peittää sisäisen särymisen. Se on sellaista raskaalla mentaliteetilla, heavy mentalilla, laahustavaa olemista.
Ilta etenee tutun kaavan mukaan. Otetaan alkoholia, pelataan jotain merkityksetöntä, katsellaan suoratoistopalvelusta kuvia, joita kukaan ei todella katso. Taustalla raivoaa speed metal, jonka pauhu peittää alleen hiljaisuuden. Jossain vaiheessa iltaa, viinan pehmittäminä, miehet alkavat jakaa tunteitaan – niitä harvoja, joita lääkitys ei ole onnistunut täysin tappamaan.
Sitten koittaa illan odotettu, synkkä kohokohta. Se on suomalaiseen kulttuuriin kuuluvaa kieroutunutta kilpailuhenkeä, saunakisan moderni ja itsetuhoinen vastine. Porukan keskelle lattialle asetetaan muki.
Jokainen vuorollaan kaivaa taskustaan omat mielialalääkkeensä. Tabletit lentelevät ringissä kohti mukia. Säännöt ovat yksinkertaiset ja armottomat: se, joka ei osu, joutuu nielemään kaiken, mitä mukiin on siihen mennessä kertynyt. Se on venäläistä rulettia kemikaaleilla, machoilua kuoleman kustannuksella.
Yön pimeinä tunteina ollaan tilassa, jossa pelkkä uni ei enää riitä herättämään. Joku porukasta saattaa jo kaivata oikeaa, kiireellistä ensiapua. Ilmassa leijuu melankolinen kitarasoolo, joka itkee miesten puolesta, ja rummut paukkuvat kuin hidastuva sydämenlyönti. Jätkät alkavat siirtyä toiselle puolelle, kukin vuorollaan kurkistaa Tuonelan porteista sisään. Aamulla nähdään, kuka heistä enää palaa takaisin tähän maailmaan.
Tämä on joka-perjantainen peli-ilta. Jos käy todella hyvin tai ehkä huonosti, mies saattaa herätä ensiavun valkoisista valoista. Siellä, elämän ja kuoleman rajalla, häntä vastassa on sisar valkoinen. Ehkä silloin, viimeisen kerran, pohjoisen kylmyydessä värisevä mies saa kokea naisen hellyyttä, ennen kuin kynttilät sammuvat lopullisesti.
Niin kylmä on kesäisinkin pohjola.
Lukukokemuksen lisäämikseksi kuuntele ja itke miehen kyyneliä (na na na naiset ei o o osaa):
Sitä sitten odotellaan, että joku prinsessa tulee pelastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mitäs nyt tästä tyypistä tiedämme? On keskivertoa tyhmempi, tappeluhullu, vihaa naisia....
Sanoisin, että tasonsa on niin alhainen, että ei mikään ihme että naiset eivät kiinnostu.
Eihän tasoja pitänyt olla!
Kovin naismaista käyttää saman argumentin molemmat puolet, silloin kun se sattuu sopimaan narratiiviin.
Tiedoksi naisille: ei, et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan.
Psst... se sanonta menee kylläkin: et voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Okei, jatkakaa.
Jep :D Kakun voi tottakai omistaa ja syödä samaan aikaan.
Nyt on kyllä parodiahorisontti ylitetty by vassarinaiset. Palkan voi tuhlata ja omistaa samaan aikaan. :D
Kyllä, palkan voi omistaa ja tuhlata samaan aikaan, koska se on se oma palkka joka tuhlataan. Miten vassarinaiset siihen liittyy?
Ja kakun voi omistaa ja syödä samaan aikaan. Itse ainakin ostan omat kakkuni ja sitten syön niitä.
PS. odotan jo innolla noloja läskittelukommentteja.
Niinhän sinäkin tässä sanot, ostat oman kakkusi ja sitten syöt sen juuri omaksi ostamasi kakun.... 😅😅😅
Missä kohtaa tässä on ristiriita mielestäsi?
Pitäisikö minun syödä jonkun toisen kakku?
Miten ihmeessä en voisi syödä omaa kakkuani? Mitä muuta sinä kuvittelet että sillä tekisin? Saako joku toinen syödä minun kakkuani?
Jos ostaisin uudet kengät, enkö saisi mielestäsi käyttää niitä, vaikka se on kenkien funktio?
Kerro toki ihan omin sanoin.
Mä tässä.pohdin, voinko omistaa auton ja käyttää sitä samaan aikaan? Entä saanko ajaa omistamani auton lunastukseen? Ilmeisesti en.
Mutta miettikääs sitä, että jos syöt jonkun toisen kakun... siitäkin tulee sinun oma kakka, ei kenenkään muun.