Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (1136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.
Johtuu siitä, että mitä enemmän tulee ikää ja ulkonäkö heikkenee, sitä realistisemmin kannattaa omaan markkina-arvoon suhtautua. Ketä tahansa ei kannata huolia, mutta ei pidä odottaa enää ketään parikymppistä adonista siinä vaiheessa kun itse olisi tarpeeksi vanha olemaan tämän äiti.
Sama pätee miehiin. Jos tukka on jo harmaa ja maha polvissa, ei kannata enää odottaa kelpaavansa nuorille mimmeille, vaan hyväksyä tasonsa.
Ei ihmisen taso määrity iällä.
Mitä vanhemmiksi ihmiset elää, sitä korkeammalle heidän rimansa nousee. He tietävät keitä ovat, tietävät mitä haluavat ja osaavat olla yksinkin.
Sen verran komppaisin tuota toista että ihminen yleensä kieltämättä myös oppii realiteetit kun ikää tulee (jos on oppiakseen). Jos ei ole enää ulkoisesti viehättävä, ei pidä kuvitella että sillä voi hurmata ketään ja pitää siis panostaa muihin avuihin. Ja jos kaikesta huolimatta haluaa jonkun eikä olla yksin, niin sitten on tyydyttävä siihen mitä saa.
-eri
Ehkä toisen ulkonäöllistä kriteereistä voi tinkiä vanhetessaan, mutta ei niistä oikeasti tärkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?
Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa.
Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana?Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.
Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.
-eri
Naiset saavat kuulla enemmän kuittailua asioista joihin voi vaikuttaa kuten painosta.
Miehet geneettisistä asioista joille ei voi mitään.Miehet eivät silti saa puoliakaan siitä määrästä mitä naiset saavat. Myös naiset saavat jatkuvasti kuulla asioista, joille eivät voi mitään, kuten ikääntyminen, rintojen koko tai peffan muoto (ja jos hankkii implantteja niin haukutaan siitäkin) ja myös pituudestaan. Kyllä, myös nainen voi olla aivan väärän mittainen.
Miehiä irvitään ihan hitosti vähemmän. Joo, lyhyt mies voi saada naljailua, mutta jos samaan aikaan mies saa rauhassa olla vanha ja lihava ja nainen vastaavasti menettää iän ja pinon myötä ihmisarvonsa, niin en hirveästi valittaisi jos vain pituudesta kuittaillaan.
Miehet ja naiset eivät todellakaan saa samaa määrää vittuilua ulkonäöstään, vaan naiset yhä edelleen saavat suuremman kuorman kannettavakseen. Pätkämiesten kohtelu ei ihan riitä vielä tekemään miehistä samalla mittakaavalla uhreja.
En minä ole koskaan kenenkään naisen ulkonäöstä mitään vittuillut eikä minulle ole koskaan vittuiltu ulkonäöstä. Varmasti olen saanut enemmän kehuja ulkonäöstäni kuin olen muistanut naisia kehua vaikka olen se 168cm mies.
168cm ei ole mikään oikeasti lyhyt mies.
Yli 10cm lyhyempi kuin keskiarvo miesten pituudesta suunnilleen sama kuin naisten keskipituus. Eli lyhyt mies.
Muttei mikään ilmiömäisen lyhyt kuitenkaan. Liioitella ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tunnen useita pareja. Koko elämä=tee mitä nainen haluaa. Ei vaikuta kovin tasa-arvoiselta. "
Noista suurin osa menee kahteen näistä kategorioista:
1) miestä ei ikinä oikeasti kiinnosta mikään mikä naista joten jokainen tällainen tekeminen on aina suuri uhraus mieheltä
2) mies on niin tossukka että ei uskalla sanoa vastaan koska kuvittelee naisen jättävän heti jos miehellä on oma tahto
Vai olisiko sittenkin kyse erosta markkina-arvossa? Matalamman arvon yksilö tekee mitä korkeampi haluaa. Koska sanaton uhka leijuu aina yllä: jos sinä et tee mitä haluan, seuraava mies tekee kyllä.
Miksi kukaan tuollaiseen suhteeseen lähtisi, jossa ei olla tasa-arvoisia? Se on täysi mysteeri minulle. Jos minua ei pidettäisi tasa-arvoisena niin kiinnostus loppuisi tasan siihen.
Parisuhteessa ei kummankaan kuulu olla ylempiarvoinen, vaan parisuhteen kuuluu olla tasapuolinen.
Jos toinen on jotenkin ylempänä kuin toinen, niin sitten kyse ei ole terveestä parisuhteesta vaan riippuvuussuhteesta. Itse en ainakaan haluaisi mitään lähimmäisriippuvaa kumppania, vaan nimenomaan tasa-arvoisen.
No mikäs on sen miehen vaihtoehto? Olla sinkkuna ja naisvihan kohteena oleva incel.
AI että mies olisi naisvihan kohteena? Niinkö? Mieti välillä ennen kuin kirjoitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mukaan naisen odotetaan olevan meikattu ja huoliteltu. Ei saa olla lihasta tai hartioita, eikä saa tehdä mitään liian miehekästä. Eikä miehen itsetunto kestä jos nainen voisi jopa voittaa miehen.
Sehän menikin tosi näppärästi. Ei tarvitse mennä salille, herkut ovat ok ja voi jättää miesten työt miehelle. Voi nyt kampaaja pitää tilata ja ostaa vaatteita, tosi harmi juttu mutta noh miesten vuoksi.
Koska tällaisia naisia ei yksikään mies halua. Ei missään tapauksessa, tämän voimme yhdessä todeta.
Salilla käy pari tuollaista naista. Sääliksi käy. Eivät varmasti saa miestä, koska ainostaan huippukuntoiset kamppailijamiehet saattaisivat kiinnostua noin harteikkaasta naisesta, ja tuskin hekään. Kaikki muut antaisivat pakit heti.
Puhut paskaa, mutta eipä siinä mitään uutta.
Et edes itse antaisi pakkeja.
PS. negaaminen on niin vanhanaikasta
Eli siis aukesko se maailma nyt pitämällä itsensä timminä?
Tiedustelee itsensä timminä pitävä, harteikas nainen
Mies väitti, että aukeaa. Joten miksei mies siis treenaa itseään timmiksi?
Vierailija kirjoitti:
Eli siis mies haluaa kauniin ja hoikan naisen, mutta on tuohtunut naisten vaatimuksista?
Jos hän ei saa kaunista ja hoikkaa naista, se tarkoittaa, että hänen tasonsa on alhaisempi kuin hän kuvittelee: hänen kuuluu ottaa se tavallisen näköinen tukeva täti-ihminen. Eli omaa tasoaan. Eikös tämä ole koko tasoteorian ydin?
Nyt vaan ukkeli itkee, etteivät korkeamman tason naiset suostu laskemaan rimaansa. Ja pyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mitäs nyt tästä tyypistä tiedämme? On keskivertoa tyhmempi, tappeluhullu, vihaa naisia....
Sanoisin, että tasonsa on niin alhainen, että ei mikään ihme että naiset eivät kiinnostu.
Eihän tasoja pitänyt olla!
Kovin naismaista käyttää saman argumentin molemmat puolet, silloin kun se sattuu sopimaan narratiiviin.
Tiedoksi naisille: ei, et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan.
Psst... se sanonta menee kylläkin: et voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Okei, jatkakaa.
Jep :D Kakun voi tottakai omistaa ja syödä samaan aikaan.
Nyt on kyllä parodiahorisontti ylitetty by vassarinaiset. Palkan voi tuhlata ja omistaa samaan aikaan. :D
Sattuuko olla noin tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.
Johtuu siitä, että mitä enemmän tulee ikää ja ulkonäkö heikkenee, sitä realistisemmin kannattaa omaan markkina-arvoon suhtautua. Ketä tahansa ei kannata huolia, mutta ei pidä odottaa enää ketään parikymppistä adonista siinä vaiheessa kun itse olisi tarpeeksi vanha olemaan tämän äiti.
Sama pätee miehiin. Jos tukka on jo harmaa ja maha polvissa, ei kannata enää odottaa kelpaavansa nuorille mimmeille, vaan hyväksyä tasonsa.
Ei ihmisen taso määrity iällä.
Mitä vanhemmiksi ihmiset elää, sitä korkeammalle heidän rimansa nousee. He tietävät keitä ovat, tietävät mitä haluavat ja osaavat olla yksinkin.
Sen verran komppaisin tuota toista että ihminen yleensä kieltämättä myös oppii realiteetit kun ikää tulee (jos on oppiakseen). Jos ei ole enää ulkoisesti viehättävä, ei pidä kuvitella että sillä voi hurmata ketään ja pitää siis panostaa muihin avuihin. Ja jos kaikesta huolimatta haluaa jonkun eikä olla yksin, niin sitten on tyydyttävä siihen mitä saa.
-eri
Ehkä toisen ulkonäöllistä kriteereistä voi tinkiä vanhetessaan, mutta ei niistä oikeasti tärkeistä.
No sitä meinasinkin tuolla. Ulkonäkö rapisee meillä kaikilla iän myötä väistämättä, joten siitä on jossain vaiheessa pakkokin oppia tinkimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on aivan oikeassa. Nykyisen asetelman tuloksena on runsaasti citysinkkunaisia jotka yrittävät jakaa parhaat top 1/10000 miehet ja valtava miesmassa joka ei saa ketään.
Nainen lähinnä luulee olevansa voittaja tässä pelissä.
Silti et löydä vastaavalla tavalla itkeviä "femcelejä" vaan aina vaan näitä incelejä.
Ap on pelkkä paskanpuhuja, joka kieltäytyy kuuntelemasta järkipuhetta ja sinä olet viestisi perusteella samaa maata.
Femceleillä ei testo virtaa suonissa ja pallit pakota. Femceleille myös löytyy aina joku, mutta toisinpäin homma ei toimi.
Ad hominemit sieltä. Taidat olla itse vanha, lihava ja ruma nainen...koska ei kaunotar päivystä täällä.
Femceleille voi löytyäkin kumppani, koska he eivät vihaa miehiä.
Incelit vihaavat naisia. Siksi heitä vältellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on siinä, että käytät termejä kuten "alhaisen tason nainen". Kertoo kaiken asenteestasi naisia kohtaan.
Onko ihmekään että et kelpaa näille tavallisen näköisille naisille, jos sanot heille, että haluat hoikan ja kauniin naisen?
Pariutumisessa tärkeintä olisi, että olisi molemminpuolista rakkautta. Sitä ei voi teeskennellä ei sitten millään. Haluaisitko todella seurustella ulkoisesti kauneusihanteet täyttävän ihmisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei välttämättä olisi mitään yhteistä eikä keskusteltavaa? Parisuhde on hieman muutakin kuin se ulkonäkö. Ja toki me ulkonäöstä kiinnostumme, mutta ei se kaikille tarkoita jotain miesmallia. Minusta puolisoni on maailman upein, vaikka monen silmiin näyttää varmasti ihan tavalliselta, hieman vatsakkaalta keski-ikäiseltä mieheltä. Kauneus on katsojan silmässä. Itse pidän kauniina luonnollisia ihmisiä, ja minun silmääni ei miellytä nämä täyteaineilla ja silikonilla pumpatut julkkikset, joita varmaan suurin osa nykypäivänä pitää kauneusihanteen edustajina. Eikä tarvitse miellyttääkään, jokainen saa näyttää siltä kuin tahtoo.
Ei, kauneus ei ole katsojan silmässä, vaan missit ovat jokaikinen vuosi nuoria ja hoikkia.
Sinä et ilmeisesti ole koskaan ollut ihastunut ihmiseen luonteen perusteella, etkä siten ymmärrä mitä tuo sanonta tarkoittaa.
Kauneus nimenomaan on katsojan silmässä. Kun toisen ihmisen luonne ja huumori vain vie mukanaan, niin aluksi vastimattomankin näköinen ihminen alkaa omaan silmään näyttää täydelliseltä, maailman ihanimmalta. Sama toimii myös toiseen suuntaan: se maailman kauneinkin ihminen alkaa näyttää rumalta jos hän käyttäytyy kusipäisesti.
Naisten itsepetos.
Naisten silmissä 80% miehistä on keskivertoa rumempia ja <1% komeita.
Kun 7/10 nainen näkee 7/10 miehen, on tämä mies hänen silmissään harmaata massaa ellei peräti ruma. Kun nainen tykästyy mieheen, hän kuvittelee valinneensa rumemman kuin mitä olisi saanut. Todellisuudessa 5/10 mies ei olisi koskaan kelvannut, eikä se 9/10 Tinder-match olisi suostunut parisuhteeseen.
Miehistä suurin osa nyt vaan on epäviehättäviä ja epämiellyttäviä. Ei kenenkään kanssa tarvitse väkisin olla. Onneksi. Ja yksin on paljon parempi kuin huonossa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mitäs nyt tästä tyypistä tiedämme? On keskivertoa tyhmempi, tappeluhullu, vihaa naisia....
Sanoisin, että tasonsa on niin alhainen, että ei mikään ihme että naiset eivät kiinnostu.
Eihän tasoja pitänyt olla!
Kovin naismaista käyttää saman argumentin molemmat puolet, silloin kun se sattuu sopimaan narratiiviin.
Tiedoksi naisille: ei, et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan.
Psst... se sanonta menee kylläkin: et voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Okei, jatkakaa.
Jep :D Kakun voi tottakai omistaa ja syödä samaan aikaan.
Nyt on kyllä parodiahorisontti ylitetty by vassarinaiset. Palkan voi tuhlata ja omistaa samaan aikaan. :D
Kyllä, palkan voi omistaa ja tuhlata samaan aikaan, koska se on se oma palkka joka tuhlataan. Miten vassarinaiset siihen liittyy?
Ja kakun voi omistaa ja syödä samaan aikaan. Itse ainakin ostan omat kakkuni ja sitten syön niitä.
PS. odotan jo innolla noloja läskittelukommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis mies haluaa kauniin ja hoikan naisen, mutta on tuohtunut naisten vaatimuksista?
Jos hän ei saa kaunista ja hoikkaa naista, se tarkoittaa, että hänen tasonsa on alhaisempi kuin hän kuvittelee: hänen kuuluu ottaa se tavallisen näköinen tukeva täti-ihminen. Eli omaa tasoaan. Eikös tämä ole koko tasoteorian ydin?
Nyt vaan ukkeli itkee, etteivät korkeamman tason naiset suostu laskemaan rimaansa. Ja pyh.
Tyypillinen tekopyhä moukka hän on, joka vaatii muilta enemmän kuin itseltään.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis mies haluaa kauniin ja hoikan naisen, mutta on tuohtunut naisten vaatimuksista?
Tiivistettynä näin. Lisäksi tämä on yhteiskunnallinen ongelma, ja yhteiskunnan pitäisi hankkia hänelle se hoikka kaunotar.
"Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä."
Ei sillä olekaan erityistä arvoa pariutumisen kannalta, sillä suurin osa ap:n listaamista asioista ovat sellaisia PERUSOLETUKSIA aikuisena ihmisenä olemisessa. Sehän on jokaisen edes suht' tasapainoiselta aikuisen tekemä minimioletus, ettei kumppani petä, hakkaa tai riehu humalassa.
Hakisitko töitä tuolla ajatuksella? Eli työnantajan pitäisi antaa arvoa sille, ettet varasta työpaikalta, jätä sovittuja työtehtäviä tekemättä, piinaa työkavereita ja mustamaalaa työnantajaa sosiaalisessa mediassa. Ja jos tuo sitten ei riitä työpaikan saamiseen, niin syytetään työnantajia siitä, että rima on aivan liian korkealla ja se aiheuttaa ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mitäs nyt tästä tyypistä tiedämme? On keskivertoa tyhmempi, tappeluhullu, vihaa naisia....
Sanoisin, että tasonsa on niin alhainen, että ei mikään ihme että naiset eivät kiinnostu.
Eihän tasoja pitänyt olla!
Kovin naismaista käyttää saman argumentin molemmat puolet, silloin kun se sattuu sopimaan narratiiviin.
Tiedoksi naisille: ei, et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan.
Psst... se sanonta menee kylläkin: et voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Okei, jatkakaa.
Jep :D Kakun voi tottakai omistaa ja syödä samaan aikaan.
Nyt on kyllä parodiahorisontti ylitetty by vassarinaiset. Palkan voi tuhlata ja omistaa samaan aikaan. :D
Kyllä, nainenkin voi tuhlata ihan oman palkkansa.
Tarkoittaako tämä sitä, että ei-vassari miehet tuhlaavat toisten palkkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mitäs nyt tästä tyypistä tiedämme? On keskivertoa tyhmempi, tappeluhullu, vihaa naisia....
Sanoisin, että tasonsa on niin alhainen, että ei mikään ihme että naiset eivät kiinnostu.
Eihän tasoja pitänyt olla!
Kovin naismaista käyttää saman argumentin molemmat puolet, silloin kun se sattuu sopimaan narratiiviin.
Tiedoksi naisille: ei, et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan.
Psst... se sanonta menee kylläkin: et voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Okei, jatkakaa.
Jep :D Kakun voi tottakai omistaa ja syödä samaan aikaan.
Nyt on kyllä parodiahorisontti ylitetty by vassarinaiset. Palkan voi tuhlata ja omistaa samaan aikaan. :D
Kyllä, palkan voi omistaa ja tuhlata samaan aikaan, koska se on se oma palkka joka tuhlataan. Miten vassarinaiset siihen liittyy?
Ja kakun voi omistaa ja syödä samaan aikaan. Itse ainakin ostan omat kakkuni ja sitten syön niitä.
PS. odotan jo innolla noloja läskittelukommentteja.
Niinhän sinäkin tässä sanot, ostat oman kakkusi ja sitten syöt sen juuri omaksi ostamasi kakun.... 😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on aivan oikeassa. Nykyisen asetelman tuloksena on runsaasti citysinkkunaisia jotka yrittävät jakaa parhaat top 1/10000 miehet ja valtava miesmassa joka ei saa ketään.
Nainen lähinnä luulee olevansa voittaja tässä pelissä.
Silti et löydä vastaavalla tavalla itkeviä "femcelejä" vaan aina vaan näitä incelejä.
Ap on pelkkä paskanpuhuja, joka kieltäytyy kuuntelemasta järkipuhetta ja sinä olet viestisi perusteella samaa maata.
Femceleillä ei testo virtaa suonissa ja pallit pakota. Femceleille myös löytyy aina joku, mutta toisinpäin homma ei toimi.
Ad hominemit sieltä. Taidat olla itse vanha, lihava ja ruma nainen...koska ei kaunotar päivystä täällä.
Femceleille voi löytyäkin kumppani, koska he eivät vihaa miehiä.
Incelit vihaavat naisia. Siksi heitä vältellään.
Ja vaikka femcelitkin voivat vihata miehiä, niin enpä hirveästi ole törmännyt mihinkään miesten tappamisesta/satuttamisesta/alistamisesta fantasioiviin ja kaikkien naisten puolestapuhujina esiintyviin femcelehin, jotka porukalla yllyttäisivät toisiaan yhä pahempaan raivoon ja vaatisivat munaa tai muuten.
Vierailija kirjoitti:
Jos en olisi löytänyt mieleistä suomalaista miestä, olisin etsinyt ulkomaalaisen, vaikka ruotsalaisen. En olisi ruvennut syyttelemään suomalaisia vääränlaisiksi.
Mä syyttelin, mutta olinkin silloin teini. Sittemmin olen kasvanut aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mitäs nyt tästä tyypistä tiedämme? On keskivertoa tyhmempi, tappeluhullu, vihaa naisia....
Sanoisin, että tasonsa on niin alhainen, että ei mikään ihme että naiset eivät kiinnostu.
Eihän tasoja pitänyt olla!
Kovin naismaista käyttää saman argumentin molemmat puolet, silloin kun se sattuu sopimaan narratiiviin.
Tiedoksi naisille: ei, et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan.
Psst... se sanonta menee kylläkin: et voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Okei, jatkakaa.
Jep :D Kakun voi tottakai omistaa ja syödä samaan aikaan.
Nyt on kyllä parodiahorisontti ylitetty by vassarinaiset. Palkan voi tuhlata ja omistaa samaan aikaan. :D
Kyllä, nainenkin voi tuhlata ihan oman palkkansa.
Tarkoittaako tämä sitä, että ei-vassari miehet tuhlaavat toisten palkkoja?
No siitähän kokkarin juuri tunnistaa ettei hän omaa rahaansa tuhlaa vaan muiden. Oma raha kääritään omaan taskuun ja sitten tuhlataan firman/valtion rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis mies haluaa kauniin ja hoikan naisen, mutta on tuohtunut naisten vaatimuksista?
Jos hän ei saa kaunista ja hoikkaa naista, se tarkoittaa, että hänen tasonsa on alhaisempi kuin hän kuvittelee: hänen kuuluu ottaa se tavallisen näköinen tukeva täti-ihminen. Eli omaa tasoaan. Eikös tämä ole koko tasoteorian ydin?
Nyt vaan ukkeli itkee, etteivät korkeamman tason naiset suostu laskemaan rimaansa. Ja pyh.
Hän kertoi jo aloituksessaan, ettei edes alemman tason naiset kiinnostu hänestä. Ei hänellä ole valinnan varaa ollenkaan.
Tai en tiedä. Ehkä hänen mielestään on olemassa vielä alimman tason naiset.
Älä kutsu huonoja miehiä naisiksi, se on naisvihaa, vinku-iikka on miehelle toimiva nimitys.