Muutimme juuri puutalopihaan kahden alla kymmenen vuotiaan kanssa. Naapuri alkoi vaatimaan, että lapsilla pitää
olla heijastinliivit, ettei autoilijat aja päälle. Onko tää normi käytäntö vai miten on?
Kommentit (31)
Myös suukapulat ovat suotavia noille tiineyden jälkiseurauksille.
Ajellaanko siellä autoilla puutalopihalla?
Vierailija kirjoitti:
Ai,oliko sinullakin aikoinaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai,oliko sinullakin aikoinaan?
Ei tarvinnut, sillä olin ihmisiksi.
Ihan oikein jos lapset leikkivät pimeään aikaan taloyhtiön pihalla, jossa myös esim.autojen parkkipaikka.
Lapset ja koirat ovat taloyhtiöissä häiriötekijä, itse olen koiranomistaja ja kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Ajellaanko siellä autoilla puutalopihalla?
Jos puuautoilla?
Kiva että teillä on huolehtiva naapuri. Heijastinliivit on turva ettei kukaan peruuta tai aja lapsienne päälle. Ei ole pakolliset, mutta todella hyvät olemassa. Olen aikuinen ja käytän niitä itsekin pimeässä aamulenkillä.
On kumma kun sitä pitää vaatia. Meille se on ihan itsestään selvää, kun lapset liikkuu pimeällä, että me ollaan huolehdittu, että he myös näkyvät. Värikkäät kirkkaat vaatteet ja heijastimet.
No mitäs jos muuttaisitte sieltä pihalta sisälle taloon?
Ajetaanko puutalopihoilla ihmisten, joilla ei ole heijastinliivejä, päälle?
Yhellä ipanalla näin jouluvalot kiedottuna ympärille
Vierailija kirjoitti:
On kumma kun sitä pitää vaatia. Meille se on ihan itsestään selvää, kun lapset liikkuu pimeällä, että me ollaan huolehdittu, että he myös näkyvät. Värikkäät kirkkaat vaatteet ja heijastimet.
Me huolehdimme lastemme näkyvyydestä myös päiväsaikaan.
Kuonokoppa ois myös hyvä pennuille.
No jos ne lapset on hämärään aikaan pihalla ja siellä voi liikkua autoja niin mitä luulet, olisiko ne liivit tarpeelliset vai ei?
Asumme omakotitaloalueella, jossa on lähes olematon katuvalaistus. Lapsilla on heijastinliivejä käytössä, että edes vähän näkyy autoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että teillä on huolehtiva naapuri. Heijastinliivit on turva ettei kukaan peruuta tai aja lapsienne päälle. Ei ole pakolliset, mutta todella hyvät olemassa. Olen aikuinen ja käytän niitä itsekin pimeässä aamulenkillä.
Olet siis hysteerinen tantta🤣
Vierailija kirjoitti:
Asumme omakotitaloalueella, jossa on lähes olematon katuvalaistus. Lapsilla on heijastinliivejä käytössä, että edes vähän näkyy autoihin.
Mitä ne tekee leikkimässä siellä kadulla? Leikkikööt omissa pihoissaan, on vaarallista juoksennella kadulla oli mikä kellon- tsi vuodenaika tahansa.
Onko lasten vaatetus mustaa mustan päälle jollain minikokoisella heijastimella? Jos on niin naapuri on oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei suukapula tekisi pahaa sinullekaan.
Mikä ihme on puutalopiha?