Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (805)
"Toimiiko?
Kerrohan meille mitä hyötyä pituudesta on nykyisessä yhteiskunnassa, kun ei tarvitse nähdä heinikon yli tai juosta savannilla saalista kiinni."
Jos pituus tekee miehen lisääntymisestä todennäköisempää, se on evolutiivinen etu joka siirtyy jälkipolville.
Se hyöty on lopulta aina asia joka parantaa jollain tavalla lisääntymismahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli miesten maksamilla veroilla pitää lopettaa naisten työllistäminen,tukeminen ja nostaminen, varmaan tiedät että miehet maksaa 3enemmän veroja kuin naiset kuin myös käyttää verorahoja vähemmän, teidän voimaantumisenne on maksettu miesten taskusta"
Miehet maksavat jonkin verran enemmän palkkaveroja, se on totta. Ero vain ei ole ollenkaan niin suuri kuin moni mies kuvittelee. Töissä käyvien miesten ja naisten palkkaero on luokkaa 500e/kk. Tätä vielä nostaa se että kaikkein suurituloisimmissa miehet ovat vahvasti yliedustettuina. Joten tavallisessa keskivertopalkansaajissa miehet ansaitsevat muutaman satasen kuussa enemmän.
Naiset eivät edelleenkään kollektiivisena ryhmänä maksa nettoveroja, vaan loisivat miesten rahoilla rakennetussa naisten unelmassa. Asian todistaa kyllä lukuisat tutkimukset. Kelatätinä et nettoveroja maksa vaikka palkkakuitista siivu lähteekin.
Entäs yksityisellä tuotekehityksessä projektipäällikkönä?
Jokaista sellaista kohden on 10-20 julkisella larppaamassa työn tekoa.
Saa joku lyhyt mieskin hyvin naista, mutta silti lyhyys on miehelle merkittävä miinus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne aiheutuneet yhteiskunnalliset ongelmat siis ovat?
No, jotkut äänekkäät inselit ei aio opiskella tai tehdä töitä, koska eivät saa naisia, mutta tuo tuskin haittaa yhteiskuntaa.
Jotkut vihaiset inselit uhkailevat netissä naisia ja jos he joskus uskaltavat poistua kotoaan, saattavat toteuttaakin uhkauksiaan. Toki nettiuhkailukin voi olla rikollista ja siitäkin on saatu tuomioita.
Jos sanotaan ihan suoraan, niin yhteiskuntamme on täyden romahduksen partaalla. Valtion budejetti on noin 95 miljardia ja siitä noin 12 miljardia on velkaa. Valtio on pystyssä velkojilleen noin 3v tulot. Tuo velkaraha joka otetaan käytetään talouden tuottamiseen ja kun se lopetettaneen velkojien toimesta, niin vaikutukset budjettiin on jäätävät 20-30 miljardia.
Siinä pitää sitten lopettaa koulutus, pelastus, turvallisuus, teiden ylläpito ja vielä leikata 50% terveydehuollosta päälle.
Tämä tarkoittanee sitä, että jos karhu tai se mies pahoinpitelee sinut sulla ei ole paikkaa josta pyytää apua ja vaikka raahaudut sairaalaan, niin jos ei ole käteistä et saa hoitoa ja jos kyseinen pahoinpitelijä oli mies, niin kukaan ei tee sille yhtään mitään.
Yhteiskuntaa haittaa siis ihan vtusti, ettei ole ydinperheitä vaan minimialistisia miehiä, jotka optimoivat verotuksensa alas. Naiset on yhteiskunnassa vahvasti saamapuolella ja julkinen sektori onkin valtava tulonsiirtohimmeli, jossa naiset leikkivät työntekoa ja saavat siitä sosiaaliturvaa.
Kirjoitan tämän sen takia, että minulla on perhe ja lapsia, mutten näe tätä naisten somenarsismiin sairastunutta yhteiskuntaa enää vaihtoehtona lapsilleni.
En usko hetkeäkään, että sinä olisit päässyt levittämään epäkelpoja geenejäsi, joten voit lopettaa perheellisenä esiintymisen. Tekstisi on takuuvarmaa manosfäärituubaa, ja siellähän ei kukaan normaali, perheellinen mies varmasti aikaansa vietä.
ime persettä nyt ihan oikeeesti jo
Hah, osuiko hermoon runccari, HÄH, LOL!
EN puhu sulle enää ikinä ja en katso päinkään.
Minä olen vain 174 cm pitkä. Silti minua on yläasteella pojat haukkuneet kirahviksi ja majakaksi. Kerran keikalla yksi pituiseni mies töni minua ja käski vaihtaa paikkaa, koska peitin hänen näkymän lavalle. Olen saanut muutenkin epäasiallisia kommentteja, jos mies huomaa, että katson häntä alaviistoon. Onneksi suurimmalla osalla miehistä on terve itsetunto eikä heitä haittaa, jos heitä pitempi nainen pistää välillä korkkarit jalkaan.
Omat empiiriset kokemukset.
172cm miehenä olen ihastunut naisiin joiden pituudet ovat olleet oman arvioni mukaan 150-190cm.
Minusta kiinnostuneet naiset ovat olleet kaikki reippaasti alle keskipituisia ja myös reippaasti ylipainoisia (olen itse hoikka).
Eli allekirjoitan kyllä naisten pituuserofetissin ja myös markkina-arvoteorian tältä osalta. Hoikat naiset menevät pidemmille, raamikkaammille tai rikkaammille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. "
Naiset ovat keskimäärin sen 15 senttiä miehiä lyhempiä joten aika lyhyt mies saat olla että on oikeasti vaikeaa löytää itseäsi selvästi lyhempää naista.
13cm.
Ja tuossa on pari lisäpulmaa. Se kun ei mene niin, että 155cm nainen pariutuu 168cm miehen kanssa, vaan tutkitustikin mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ettei tulisi lyhyitä lapsia, jonkun pitää ylettyä ylähyllylle, ja vastakohdat täydentävät toisiaan.
Ja tietysti pitkille naisille käy vain pitkät miehet, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.No sittenhän evoluutio toimii niin kuin pitääkin. Muutamassa sadassa vuodessa kaikki lyhyet ovat karsiutuneet pois ja jäljellä on vain pitkiä ihmisiä.
Ei ole tervettä tuo evoluutio mitä sönkötät tänne. Jo nyt naisilla on vaikeuksia synnyttää lapsia ilman kätilöitä. Lapsikuolleisuus on ollut aika korkeaa ja olisi korkeampaa nyt, kun naiset synnyttää jättiläisten lapsia. Ihiskeho ei ole luontaisesti sopeutunut synnyttämään jättiläisten lapsia. Liian iso keskipituus on saavutettu. Kivuliasta ja kuolleisuuden vaara ja vammautmisen vaara kasvaa. Normaali ihmisen pituus on noin alle sen 168cm. Tätä ei jostain syystä nyt oikein tajuta, mutta biologit tajuaa tämän tosiseikan!
Ensimmäistä lasta synnyttäessäni kätilö sanoi, että lantioni on kuin tehty synnyttämiseen. Niinhän se evulutio toimii. Se sopeutuu vallitseviin olosuhteisiin. Naisen pituudella ei ole siinä hommassa mitään merkitystä, vaan lantion luustolla. Kätilöitä taas on ollut aina. Luuletko tosiaan että ne luolanaiset pungersivat yksin lapsen ulos? Jos ei muuta, niin sukulaisnaiset auttoivat. Älä ala saarnaamaan synnytyksestä mitään, kun et asiasta mitään ymmärrä.
T. N178 cm
Olen pitkä ja hoikka nainen (178, paino vaihdellut välillä 56-64), olen synnyttänyt neljä lasta, kaikki yli 4kg, painavin jässikkä 4,7. Spontaanisti, kaikki kympin lapsia syntyessään. Synnytykset ja niistä toipuminen nopeita ja ns helppoja (ei mitään normaalista poikkeavaa).
Toisekseen synnytyskuolleissuus ja siinä vahingoittuminen tai vammautuminen (lapsi ja/tai äiti) on parantunut koko ajan lääketieteen kehityksen myötä. Riskiraskaudet ja -synnutykset kyetään havaitsemaan aiemmin ja hoitamaan tehokkaammin. Tämä mies unohti, että kun naisen koko kasvaa, kasvaa myös lantio sen mukana.
Älkää uskoko tätä valheellista propagandaa. Terve järkikin sanoo että ison miehen lapsi on vaikea synnyttää ja siihen ihan lääkärit tarjoaa sektioita ja hoitoja, koska repeäminen on vaarana.
Ihan nykyään yleistyneet thaimaalaisten ja suomalaisten liitot. Naiset on niin pieniä ettei ne kykene synnyttämään jättiläisten vauvoja ulos normaalisti luonnollisten keinojen puitteessa.
Ihan turha tänne tuoda valetietoa. Tämä on yleinen tieto kätilöilläkin.
Synnytykset on aina olleet vaikeita ja ei todellakaan ole aina saatu sukua tai ystäviä avuksi.
Onhan siinä ollut mies auttamassa synnytyksessä, jos he ovat asuneet jossain helvetinkuusessa kaukana kaikista. Kukaan ei ehdoin tahdoin haua synnyttää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vain 174 cm pitkä. Silti minua on yläasteella pojat haukkuneet kirahviksi ja majakaksi. Kerran keikalla yksi pituiseni mies töni minua ja käski vaihtaa paikkaa, koska peitin hänen näkymän lavalle. Olen saanut muutenkin epäasiallisia kommentteja, jos mies huomaa, että katson häntä alaviistoon. Onneksi suurimmalla osalla miehistä on terve itsetunto eikä heitä haittaa, jos heitä pitempi nainen pistää välillä korkkarit jalkaan.
Muistan sut. Olin sulle aina kiltti ja käskin muita poikia lopettamaan nimittelyn.
Et huomannut minua koskaan. Seisoin varjossa ja tuijotin nojaten kulmahampaaseeni.
t. m171.5cm
Vierailija kirjoitti:
"Toimiiko?
Kerrohan meille mitä hyötyä pituudesta on nykyisessä yhteiskunnassa, kun ei tarvitse nähdä heinikon yli tai juosta savannilla saalista kiinni."
Jos pituus tekee miehen lisääntymisestä todennäköisempää, se on evolutiivinen etu joka siirtyy jälkipolville.
Se hyöty on lopulta aina asia joka parantaa jollain tavalla lisääntymismahdollisuuksia.
Ei pituus lisää miesten lisääntymismahdollisuuksia, vaan pituus suhteessa muihin miehiin.
Mieti ketjun aihetta. Miehet pvat pidempiä nyt kuin 50-luvulla, ja silti suurempi osa miehistä on lapsettomia.
"Naiset eivät edelleenkään kollektiivisena ryhmänä maksa nettoveroja, vaan loisivat miesten rahoilla rakennetussa naisten unelmassa. "
Et sinäkään minään "kollektiivisena ryhmänä" maksa veroja vaan ihan vain omiasi. Sinä et saa mitään bosnupisteitä siitä mitä joku muu mies maksaa. Sinua arvioidaan kaikissa asioissa sen kautta mitä juuri sinä teet, ei sen mukaan mitä muut miehet.
"Asian todistaa kyllä lukuisat tutkimukset."
Kuten mitkä?
"Kelatätinä et nettoveroja maksa vaikka palkkakuitista siivu lähteekin."
Vaikkapa naispuolisen sairaanhoitajan tai opettajan nettohyöty yhteiskunnalle tulee muuta kautta kuin veronmaksun. Mutta tämä on sinulle liian monimutkainen asia käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toimiiko?
Kerrohan meille mitä hyötyä pituudesta on nykyisessä yhteiskunnassa, kun ei tarvitse nähdä heinikon yli tai juosta savannilla saalista kiinni."
Jos pituus tekee miehen lisääntymisestä todennäköisempää, se on evolutiivinen etu joka siirtyy jälkipolville.
Se hyöty on lopulta aina asia joka parantaa jollain tavalla lisääntymismahdollisuuksia.
Ei pituus lisää miesten lisääntymismahdollisuuksia, vaan pituus suhteessa muihin miehiin.
Mieti ketjun aihetta. Miehet pvat pidempiä nyt kuin 50-luvulla, ja silti suurempi osa miehistä on lapsettomia.
Pituudessa on haittaa modernissa sodankäynnissäkin. Vain lyhyemmät selviytyy paremmilla todennäköisyyksillä osumilta. Mikä hyöty pituudesta on?
Se että jos nainen valitsi pitkän miehen, niin Ukrainan sodassa hän ei todennäköisesti tule sodasta elossa, vaan sieltä tulee lyhyempiä miehiä. Tulevaisuudessa Ukrainan keskipituus lyhenee. Evoluutio sanelee tämän.
"Ei pituus lisää miesten lisääntymismahdollisuuksia, vaan pituus suhteessa muihin miehiin. "
Ja siksi miesten keskipituus on ollut jatkuvassa nousussa. Koska aina se pisin miesten joukko lisääntyy hieman enemmän kuin lyhenpien joukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muualla näkee lyhyitä miehiä ja pitkiä naisia pareina kävelemässä puistoissa käsikkäin. Suomessa pituudesta on tehty suuri juttu, muualla jossa vaihtelua on, niin ihmiset on tottuneet erilaisuuteen. Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. Onko se pituus sittenin Suomessa tavallaan harvinaista, että siitä on tehty juttu?
Olisi toi tärkeää että itäsuomalaiset ja lappilaiset miehet pariutuisi länsisuomalaisten naisten kanssa vaikka siten että valtio on säädellyt asiat niin. Tehdää siitä velvollisuus.
Itsekin ihmetellyt mikä suomalaisia naisia niin kovasti rassaa lyhyemmissä miehissä. Olen tinderöinyt jonkin verran Keski-Euroopassa ja siellä on varsinkin pitkiä naisia, mutta ei näille koskaan ole ollut ongelmana, että olen lyhyempi vaan on ollut oikein kivoja kohtaamisia.
Olet poikkeus suomalaismieheksi. Useat suomalaiset miehet eivät halua itseään pidempää naista.
En usko. Suurinta osaa varsinkin akateemisista miehistä ei voisi vähempää kiinnostaa onko nainen pidempi, lyhyempi vai samanpituinen. Yhtä irrelevantti ominaisuus kuin silmien väri tai onko etusormi pidempi kuin nimetön vai ei. Toki syrjäkyliltä löytyy matalasti koulutettuja miehiä, joilla on muutenkin huono itsetunto.
Varsin hyvät kuvitelmat sulla. Tosielämä ei ole tätä. Vähemmistön kohdalla, ehkä.
Nyt vähitellen ymmärrän. Halutaan luoda kuvitelma todellisuudesta, jossa miehet haluavat vain lyhyempiä naisia, jotta suomalaisten naisten ei itse tarvitse haluta pidempiä miehiä. Tästä tuli mieleen eräs kohtaaminen, jossa nainen koki pituuseron ongelmalliseksi ja yritti saada siitä minunkin ongelman. No itselleni ei ollut mikään ongelma, että nainen oli pidempi ja nainen sitten suuttui tästä. Jäljelle toki jää kiinnostava kysymys: Miksi pituus on niin iso asia yhdessä maailman vapaimmista ja tasa-arvoisimmista yhteiskunnista? Etenkin kun pituudella ei ole nykypäivänä mitään vaikutusta ellei halua olla koripalloilija.
Joillekin pidemmille naisille saattaa ollakin. Kuten myös lyhyemmille miehille.
Kuten sanottua, tulee mullekin mieleen kohtaaminen, jossa istuin baaritiskillä ja mies tuli hakemaan tanssiin. Nousin ylös ja mies tuumasi, että olet liian pitkä ja kääntyi pois. Että silleen. Nykyinen mieheni on minua 5 senttiä lyhyempi, häntä ei haitannut muutama sentti.
Minulla on täsmälleen sama kokemus! Ja monesti :D
T. N178 cm
"Pituudessa on haittaa modernissa sodankäynnissäkin. Vain lyhyemmät selviytyy paremmilla todennäköisyyksillä osumilta. Mikä hyöty pituudesta on? "
Sodat ja sodissa kuoleminen ovat väestötasolla niin harvinainen asia nykyisessä länsimaailmassa että se ei vaikuta evoluutioon mitenkään. Jos sodittaisiin paljon ja lähes jokainen mies joutuisi sotaan, sillä voisi olla pieni vaikutus.
Nyt ei ole. Ei ainakaan isompi kuin pituudella on taas positiivinen vaikutus toisessa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. "
Naiset ovat keskimäärin sen 15 senttiä miehiä lyhempiä joten aika lyhyt mies saat olla että on oikeasti vaikeaa löytää itseäsi selvästi lyhempää naista.
13cm.
Ja tuossa on pari lisäpulmaa. Se kun ei mene niin, että 155cm nainen pariutuu 168cm miehen kanssa, vaan tutkitustikin mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ettei tulisi lyhyitä lapsia, jonkun pitää ylettyä ylähyllylle, ja vastakohdat täydentävät toisiaan.
Ja tietysti pitkille naisille käy vain pitkät miehet, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.No sittenhän evoluutio toimii niin kuin pitääkin. Muutamassa sadassa vuodessa kaikki lyhyet ovat karsiutuneet pois ja jäljellä on vain pitkiä ihmisiä.
Ei ole tervettä tuo evoluutio mitä sönkötät tänne. Jo nyt naisilla on vaikeuksia synnyttää lapsia ilman kätilöitä. Lapsikuolleisuus on ollut aika korkeaa ja olisi korkeampaa nyt, kun naiset synnyttää jättiläisten lapsia. Ihiskeho ei ole luontaisesti sopeutunut synnyttämään jättiläisten lapsia. Liian iso keskipituus on saavutettu. Kivuliasta ja kuolleisuuden vaara ja vammautmisen vaara kasvaa. Normaali ihmisen pituus on noin alle sen 168cm. Tätä ei jostain syystä nyt oikein tajuta, mutta biologit tajuaa tämän tosiseikan!
Ensimmäistä lasta synnyttäessäni kätilö sanoi, että lantioni on kuin tehty synnyttämiseen. Niinhän se evulutio toimii. Se sopeutuu vallitseviin olosuhteisiin. Naisen pituudella ei ole siinä hommassa mitään merkitystä, vaan lantion luustolla. Kätilöitä taas on ollut aina. Luuletko tosiaan että ne luolanaiset pungersivat yksin lapsen ulos? Jos ei muuta, niin sukulaisnaiset auttoivat. Älä ala saarnaamaan synnytyksestä mitään, kun et asiasta mitään ymmärrä.
T. N178 cm
Olen pitkä ja hoikka nainen (178, paino vaihdellut välillä 56-64), olen synnyttänyt neljä lasta, kaikki yli 4kg, painavin jässikkä 4,7. Spontaanisti, kaikki kympin lapsia syntyessään. Synnytykset ja niistä toipuminen nopeita ja ns helppoja (ei mitään normaalista poikkeavaa).
Toisekseen synnytyskuolleissuus ja siinä vahingoittuminen tai vammautuminen (lapsi ja/tai äiti) on parantunut koko ajan lääketieteen kehityksen myötä. Riskiraskaudet ja -synnutykset kyetään havaitsemaan aiemmin ja hoitamaan tehokkaammin. Tämä mies unohti, että kun naisen koko kasvaa, kasvaa myös lantio sen mukana.
Älkää uskoko tätä valheellista propagandaa. Terve järkikin sanoo että ison miehen lapsi on vaikea synnyttää ja siihen ihan lääkärit tarjoaa sektioita ja hoitoja, koska repeäminen on vaarana.
Ihan nykyään yleistyneet thaimaalaisten ja suomalaisten liitot. Naiset on niin pieniä ettei ne kykene synnyttämään jättiläisten vauvoja ulos normaalisti luonnollisten keinojen puitteessa.
Ihan turha tänne tuoda valetietoa. Tämä on yleinen tieto kätilöilläkin.
Synnytykset on aina olleet vaikeita ja ei todellakaan ole aina saatu sukua tai ystäviä avuksi.
Pseudotiedettä latelet. Lääketieteessä tunnetaan ilmiö nimeltä kohdun koon asettama rajoitus sikiön koolle (uterine constraint). Äidin kohdun koko, istukan toiminta ja äidin aineenvaihdunta säätelevät sikiön kasvua paljon enemmän kuin isän pituusgeenit.
Sun tieteelliset "faktat" vuotaa kuin seula. Et taida olla se penaalin terävin kynä.
"Saa joku lyhyt mieskin hyvin naista, mutta silti lyhyys on miehelle merkittävä miinus. "
Tavoite on kuitenkin yleensä saada se yksi itselle sopiva nainen, ei satoja. Vaikka meillä kaikilla on jotain miinuksia, suurin osa löytää silti ennemmin tai myöhemmin kumppanin jos vain on normaalin sosiaalinen ja aktiivinen.
Merkittävin miinus pariutumisessa on kuitenkin edelleen heikot sosiaaliset taidot sekä yleinen passiivisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toimiiko?
Kerrohan meille mitä hyötyä pituudesta on nykyisessä yhteiskunnassa, kun ei tarvitse nähdä heinikon yli tai juosta savannilla saalista kiinni."
Jos pituus tekee miehen lisääntymisestä todennäköisempää, se on evolutiivinen etu joka siirtyy jälkipolville.
Se hyöty on lopulta aina asia joka parantaa jollain tavalla lisääntymismahdollisuuksia.
Ei pituus lisää miesten lisääntymismahdollisuuksia, vaan pituus suhteessa muihin miehiin.
Mieti ketjun aihetta. Miehet pvat pidempiä nyt kuin 50-luvulla, ja silti suurempi osa miehistä on lapsettomia.Pituudessa on haittaa modernissa sodankäynnissäkin. Vain lyhyemmät selviytyy paremmilla todennäköisyyksillä osumilta. Mikä hyöty pituudesta on?
Se että jos nainen valitsi pitkän miehen, niin Ukrainan sodassa hän ei todennäköisesti tule sodasta elossa, vaan sieltä tulee lyhyempiä miehiä. Tulevaisuudessa Ukrainan keskipituus lyhenee. Evoluutio sanelee tämän.
Evoluutio vaatii pitemmän ajan mitä pari vuosikymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vain 174 cm pitkä. Silti minua on yläasteella pojat haukkuneet kirahviksi ja majakaksi. Kerran keikalla yksi pituiseni mies töni minua ja käski vaihtaa paikkaa, koska peitin hänen näkymän lavalle. Olen saanut muutenkin epäasiallisia kommentteja, jos mies huomaa, että katson häntä alaviistoon. Onneksi suurimmalla osalla miehistä on terve itsetunto eikä heitä haittaa, jos heitä pitempi nainen pistää välillä korkkarit jalkaan.
Yläasteella tytöt ovat usein poikia päätä pidempiä, koska tytöt kehittyvät poikia nopeammin. Ikävä juttu toki, mutta tämä on seurausta siitä epäluonnollisesta tilanteesta, että eri kehitysasteilla olevia poikia ja tyttöjä laitetaan samoihin tiloihin. Ehkä haavat jäävät syviksi tuon ikäisenä, mutta haukkuminen johtui ohimenevästä hetkestä, jolle ei rationaalisesti voi laittaa paljon painoarvoa. 174 cm ei edes ole kovin pitkä naiseksi. Olen 177 cm mies ja jotkut naiset, kerran jopa 20 cm lyhyempi, ovat torjuneet minut pituuteni takia. En anna sen vaikuttaa itsetuntooni, vaikka siinä hetkessä hieman ikävää onkin. Asiat pitää suhteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vain 174 cm pitkä. Silti minua on yläasteella pojat haukkuneet kirahviksi ja majakaksi. Kerran keikalla yksi pituiseni mies töni minua ja käski vaihtaa paikkaa, koska peitin hänen näkymän lavalle. Olen saanut muutenkin epäasiallisia kommentteja, jos mies huomaa, että katson häntä alaviistoon. Onneksi suurimmalla osalla miehistä on terve itsetunto eikä heitä haittaa, jos heitä pitempi nainen pistää välillä korkkarit jalkaan.
Onhan tää naiseks melkonen olympiatason seiväshyppy rima. Itelle ei natsaa.
Vierailija kirjoitti:
"Ei pituus lisää miesten lisääntymismahdollisuuksia, vaan pituus suhteessa muihin miehiin. "
Ja siksi miesten keskipituus on ollut jatkuvassa nousussa. Koska aina se pisin miesten joukko lisääntyy hieman enemmän kuin lyhenpien joukko.
Missä muka? Eiköhän Euroopassa keskipituus ole pysynyt samana jo vuosikymmenet.
Älkää uskoko tätä valheellista propagandaa. Terve järkikin sanoo että ison miehen lapsi on vaikea synnyttää ja siihen ihan lääkärit tarjoaa sektioita ja hoitoja, koska repeäminen on vaarana.
Ihan nykyään yleistyneet thaimaalaisten ja suomalaisten liitot. Naiset on niin pieniä ettei ne kykene synnyttämään jättiläisten vauvoja ulos normaalisti luonnollisten keinojen puitteessa.
Ihan turha tänne tuoda valetietoa. Tämä on yleinen tieto kätilöilläkin.
Synnytykset on aina olleet vaikeita ja ei todellakaan ole aina saatu sukua tai ystäviä avuksi.