Mikä tää otsikko on olevinaan "Tällaista summaa Anneli Auer vaatii Suomelta"
Suomelta?
Puhutaanko samalla tapaa "Suomesta" jos hakee vaikka Kelalta jotain, esim. lapsilisää? Valtio se silloinkin maksaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e3ee4bf4-8c08-432d-ad92-5008655b69b6
Kommentit (205)
Ovelasti ovat ketkuilleet, että laoset antaa ensin erheellisen lausunnon ja myöhemmin peruvat lausuntonsa. Ihan silkkaa vedätysrä europotin kuvat silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmat koppikorvaukset on maksettu jollekin äänekoskelaismiehelle joka istui syyttömänä taposta, sai enemmän kuin AA syyttömänä murhasta istuttuaan. Silti kukaan ei tiedä tämän miehen nimeä eikä sitä miltä näyttää, saa elää ihan rauhassa, onneksi.
AA on kaikkien suomalaisten tiedossa, ja joutunut kärsimään aivopestyjen kansalaisten häiriköinnistä ja jatkossakin tyhmimmät aivopestyt jankkaavat valeitaan.
Toivon että saa niin paljon rahaa että voi elää ruhtinaallisesti koko loppuelämänsä.
Tuo mainitsemasi mies ei kuitenkaan saanut vastaavaa päiväsummaa kuin Anneli. Oli vain ollut vankilassa pitempään. Annelin vaatimuksissa ei ole enää mitään kohtuutta. Väittäisin naista jopa ahneeksi. Hän oli vankilassa kuitenkin vain 3,5 vuotta. Kahdenkymmenen vuoden kärsimys voi olla hänen pään sisällään, sen kyllä uskon, kun Jukan kuolemasta tulee talvella tuo 20 vuotta.
Jos joku täällä on aivopesua harjoittanut, niin paras esimerkki siitä on kyllä viime vuosien Auer-propaganda, joka on ollut todella massiivista. Näköjään kannatti.
Harmi vaan, että nuokin rahat menevät varmaan ulkomaille eikä Suomen kansantalouteen.
Tottakai ne menevät ulkomaille!
Kuvitteletko muka, että Anneli voisi tai edes haluaisi enää asua Suomessa?
Hänellä ei ole täällä enää koskaan minkäänlaista mahdollisuutta työllistyä tai elää rauhassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille.
Minä sen oikeudenkäynnin seurattuani todellakin suon noille syyttömänä vankilassa istuneelle käsittämättömän oikeusmurhan uhrille tuollaiset korvaukset, ja enemmänkin.
Täytyy olla täysin vinksahtanut todellisuudentajultaan, jos vielä tuon avoimen oikeudenkäynnin jälkeen pitää Aueria syyllisenä.
Eikö ne korvaukset Annelille ja Jensille kuulu tulla Annelin veljeltä ja vaimolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anneli saamasssa sellaiset rahat, että noilla jo pärjäilee tulevatkin polvet.
Sen takiahan ne tulevat polvet eli Auerin lapset aiemmat puheensa pyörsivätkin.
Mistä ne lapset olisivat etukäteen tienneet että saisivat rahaa. Tuomiohan olisi voinut olla toisenlainen. Raukkamaista syyttää näitä kovia kokeneita lapsia. Rahojen saaja on Anneli eikä lapset. Niitä rahoja ei kyllä kannata kadehtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille.
Minä sen oikeudenkäynnin seurattuani todellakin suon noille syyttömänä vankilassa istuneelle käsittämättömän oikeusmurhan uhrille tuollaiset korvaukset, ja enemmänkin.
Täytyy olla täysin vinksahtanut todellisuudentajultaan, jos vielä tuon avoimen oikeudenkäynnin jälkeen pitää Aueria syyllisenä.
Eikö ne korvaukset Annelille ja Jensille kuulu tulla Annelin veljeltä ja vaimolta?
Miksi tätä miinustettiin? Eivätkö nämä sijaisvanhemmat aivopesseet Annelin lapsia puhumaan palturia oikeudessa?
Kai ne sijaisvanhemmat laitetaan seuraavaksi linnaan?
Vierailija kirjoitti:
Auer tietää kuka ukkonsa päiviltä päästi tai teki sen itse. Syyllisen näköinen. Alusta asti ylimielinen vieno hymy eikä yhtään surua silmissä näy. Tyhjä katse.
Anneli on varmasti autismin kirjolla. Lapsilla tuskin on koskaan ollut helppo elämä kotonaan tai sijaiskodissaan. Kumpikaan koti ei ollut normaali kasvuympäristö. Sossutätien suuri laiminlyönti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmat koppikorvaukset on maksettu jollekin äänekoskelaismiehelle joka istui syyttömänä taposta, sai enemmän kuin AA syyttömänä murhasta istuttuaan. Silti kukaan ei tiedä tämän miehen nimeä eikä sitä miltä näyttää, saa elää ihan rauhassa, onneksi.
AA on kaikkien suomalaisten tiedossa, ja joutunut kärsimään aivopestyjen kansalaisten häiriköinnistä ja jatkossakin tyhmimmät aivopestyt jankkaavat valeitaan.
Toivon että saa niin paljon rahaa että voi elää ruhtinaallisesti koko loppuelämänsä.
Tuo mainitsemasi mies ei kuitenkaan saanut vastaavaa päiväsummaa kuin Anneli. Oli vain ollut vankilassa pitempään. Annelin vaatimuksissa ei ole enää mitään kohtuutta. Väittäisin naista jopa ahneeksi. Hän oli vankilassa kuitenkin vain 3,5 vuotta. Kahdenkymmenen vuoden kärsimys voi olla hänen pään sisällään, sen kyllä uskon, kun Jukan kuolemasta tulee talvella tuo 20 vuotta.
Jos joku täällä on aivopesua harjoittanut, niin paras esimerkki siitä on kyllä viime vuosien Auer-propaganda, joka on ollut todella massiivista. Näköjään kannatti.
Harmi vaan, että nuokin rahat menevät varmaan ulkomaille eikä Suomen kansantalouteen.
Tottakai ne menevät ulkomaille!
Kuvitteletko muka, että Anneli voisi tai edes haluaisi enää asua Suomessa?
Hänellä ei ole täällä enää koskaan minkäänlaista mahdollisuutta työllistyä tai elää rauhassa!
Ei Auer ole koskaan halunnut mennä vieraalle töihin. Hänen unelmanaan oli luoda koko Suomen oma Perhekerho. Jukan vaatima avioero ei vaan sopinut tuohon kuvioon. Murhan jälkeen Anneli ei päässyt takaisin jaloilleen, joten piti yrittää löytää uusi mies. Jens tuli varsin kalliiksi.
Yhteen aikaan Anneli sai kai jotain mainostuloja englanninkielisistä skräppäys-videoistaan, mutta koppikorvausten tavoittelu täytti hänen ajattelunsa, ja tubettaminen on tainnut jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveästi on kyllä valtiolla ylimääräistä rahaa kun 20 vuotta väännetään ja käännetään ped ofiili keissiå.
Poliisi ja lakimiehet eivät vain voineet myöntää olleensa väärässä alusta alken ja syytetystä yritettiin väkisin tehdä syyllistä!
Korvausten maksu tulisi sälyttää vastuussa olleille poliiseille ja lakimiehille!
En muute ole koskaan ennen kuullut, että poliisi Suomessa käyttäisi p r o s t i t u o i d u n palveluksia ("Seppo") tietojen urkkimiseen epäillyltä! Tämä on kyllä todella muuttanut mielikuvaani Suomen poliisista!
Kaiken puolin poliisi sössi koko homman alusta loppuun.
Vaikka jotkut muuta väittää.
Ihan onnetonta peitetoimintaa kyllä " olisko sulla sorkkarautaa lainaan" ja entäs se, kun ennen rivistä tunnistamista lähetetään kuva epäillystä, että löytyy sitten sieltä joukosta.
Kyllä muuttui mielikuva minullakin.
En kyllä yhdy näkemykseesi "sepon" ammatista, kyllä hän poliisi oli.
Ihan sisäministeriministeritasolla tämä todettiin aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille.
Minä sen oikeudenkäynnin seurattuani todellakin suon noille syyttömänä vankilassa istuneelle käsittämättömän oikeusmurhan uhrille tuollaiset korvaukset, ja enemmänkin.
Täytyy olla täysin vinksahtanut todellisuudentajultaan, jos vielä tuon avoimen oikeudenkäynnin jälkeen pitää Aueria syyllisenä.
Eikö ne korvaukset Annelille ja Jensille kuulu tulla Annelin veljeltä ja vaimolta?
Aikuistuneet lapset kertoivat oikeudessa, että olivat itse kehitelleet valheensa. Sijaisvanhemmat olivat vain jotenkin tivailleet. Käräjäoikeuden tuomiossakin lukee, että ehkä jotain johdattelua tapahtui. Missään ei ole todistettu, että sijaisvanhemmat olisivat ahneuttaan tehneet mitään tahallista. Myös tuomiossa sanotaan, ettei heidän saamillaan rahoilla ollut merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anneli saamasssa sellaiset rahat, että noilla jo pärjäilee tulevatkin polvet.
Sen takiahan ne tulevat polvet eli Auerin lapset aiemmat puheensa pyörsivätkin.
Mistä ne lapset olisivat etukäteen tienneet että saisivat rahaa. Tuomiohan olisi voinut olla toisenlainen. Raukkamaista syyttää näitä kovia kokeneita lapsia. Rahojen saaja on Anneli eikä lapset. Niitä rahoja ei kyllä kannata kadehtia.
Suomi24-palstalla, jota Jensin siskokin seurailee, houkuteltiin lapsia ja näiden kavereita rahapalkkioilla 2018-2019. Taatusti he jossain vaiheessa saivat tietää, että äiti oli saanut murhasta 800 euron päiväkohtaisen koppikorvauksen. Serituomion istumisesta saisi vielä enemmän. Kaikki nuoret osaavat laskea.
Nuoret saattoivat luulla, että perumisen seurauksena olisi vain suullinen juttu korkeimmassa oikeudessa. Veikkaan, että äiti on saanut lapset taivuteltua suurempaan avoimuuteen, lehtijuttuun ja kirjaan ennen käräjiä. Mediahuomion on sanonut kasvattavan koppikorvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auer tietää kuka ukkonsa päiviltä päästi tai teki sen itse. Syyllisen näköinen. Alusta asti ylimielinen vieno hymy eikä yhtään surua silmissä näy. Tyhjä katse.
Anneli on varmasti autismin kirjolla. Lapsilla tuskin on koskaan ollut helppo elämä kotonaan tai sijaiskodissaan. Kumpikaan koti ei ollut normaali kasvuympäristö. Sossutätien suuri laiminlyönti.
En ihan tykkää siitä, että sossuja syytetään kaikesta. Pienin resurssein joutuvat hoitamaan vaikeita perheitä. Anneli itse vaati, ettei lapsia laiteta SOS-lapsikylään vaan veljelle.
En tiedä, ovatko kaikki Annelin lähimmäiset kirjolla vai eivät. Jotain se kuitenkin kertoo, jos Anneli joutui 2007 isänsäkin kanssa käsirysyyn. Anneli skräppäys-videoita kuunnelleena voi kyllä todeta, että ihmeellisen monotonista hänen puheensa kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että Suomen valtio maksaa tapporahoja ja kannustaa lasten seks hyväksikäyttöön antamalla miljoonien korvauksia ihmiselle joka on syyllinen tällaisiin tekoihin.
Suomen valtio ei kuule maksele mitään tapporahoja. Korvausten saaminen on kiven takana ja tässä tapauksessa aivan oikein että maksetaan. Kaltaisesi aivokääpiö ei ymmärrä mistään mitään.
Kyllä koppikorvaukset maksetaan ilman sen kummempaa kivien takaa kaivelua.
Yksityishenkilön korvattavaksi määrättyjä rahoja on hankalampi saada valtiolta, jos henkilö ei maksa eikä saada ulosmitattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anneli saamasssa sellaiset rahat, että noilla jo pärjäilee tulevatkin polvet.
Sen takiahan ne tulevat polvet eli Auerin lapset aiemmat puheensa pyörsivätkin.
Mistä ne lapset olisivat etukäteen tienneet että saisivat rahaa. Tuomiohan olisi voinut olla toisenlainen. Raukkamaista syyttää näitä kovia kokeneita lapsia. Rahojen saaja on Anneli eikä lapset. Niitä rahoja ei kyllä kannata kadehtia.
Suomi24-palstalla, jota Jensin siskokin seurailee, houkuteltiin lapsia ja näiden kavereita rahapalkkioilla 2018-2019. Taatusti he jossain vaiheessa saivat tietää, että äiti oli saanut murhasta 800 euron päiväkohtaisen koppikorvauksen. Serituomion istumisesta saisi vielä enemmän. Kaikki nuoret osaavat laskea.
Nuoret saattoivat luulla, että perumisen seurauksena olisi vain suullinen juttu korkeimmassa oikeudessa. Veikkaan, että äiti on saanut lapset taivuteltua suurempaan avoimuuteen, lehtijuttuun ja kirjaan ennen käräjiä. Mediahuomion on sanonut kasvattavan koppikorvauksia.
Aikoinaan Auerin nettiystävillä oli yhteinen blogi, jossa syyllistivät lapsia todella törkeästi.
Bloggaajista osa ei ollut edes ikinä tavannut Aueria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmat koppikorvaukset on maksettu jollekin äänekoskelaismiehelle joka istui syyttömänä taposta, sai enemmän kuin AA syyttömänä murhasta istuttuaan. Silti kukaan ei tiedä tämän miehen nimeä eikä sitä miltä näyttää, saa elää ihan rauhassa, onneksi.
AA on kaikkien suomalaisten tiedossa, ja joutunut kärsimään aivopestyjen kansalaisten häiriköinnistä ja jatkossakin tyhmimmät aivopestyt jankkaavat valeitaan.
Toivon että saa niin paljon rahaa että voi elää ruhtinaallisesti koko loppuelämänsä.
Tuo mainitsemasi mies ei kuitenkaan saanut vastaavaa päiväsummaa kuin Anneli. Oli vain ollut vankilassa pitempään. Annelin vaatimuksissa ei ole enää mitään kohtuutta. Väittäisin naista jopa ahneeksi. Hän oli vankilassa kuitenkin vain 3,5 vuotta. Kahdenkymmenen vuoden kärsimys voi olla hänen pään sisällään, sen kyllä uskon, kun Jukan kuolemasta tulee talvella tuo 20 vuotta.
Jos joku täällä on aivopesua harjoittanut, niin paras esimerkki siitä on kyllä viime vuosien Auer-propaganda, joka on ollut todella massiivista. Näköjään kannatti.
Harmi vaan, että nuokin rahat menevät varmaan ulkomaille eikä Suomen kansantalouteen.
Tottakai ne menevät ulkomaille!
Kuvitteletko muka, että Anneli voisi tai edes haluaisi enää asua Suomessa?
Hänellä ei ole täällä enää koskaan minkäänlaista mahdollisuutta työllistyä tai elää rauhassa!
Ei Auer ole koskaan halunnut mennä vieraalle töihin. Hänen unelmanaan oli luoda koko Suomen oma Perhekerho. Jukan vaatima avioero ei vaan sopinut tuohon kuvioon. Murhan jälkeen Anneli ei päässyt takaisin jaloilleen, joten piti yrittää löytää uusi mies. Jens tuli varsin kalliiksi.
Yhteen aikaan Anneli sai kai jotain mainostuloja englanninkielisistä skräppäys-videoistaan, mutta koppikorvausten tavoittelu täytti hänen ajattelunsa, ja tubettaminen on tainnut jäädä.
Niin, on siinä ollut elämää, ja kaikki ovat olleet häntä vastaan, ja mitään ei ole itte tehny, kyllä on maailma riepotellu, voi voi pientä ihmistä. Nyt kaikki tukemaan tällaista kirkasotsaista, yhteiskunnan hyvinvoinninedistäjää yhteisöllisyyden rakentajaa, yhteiskunnan tukipilaria, ja esimerkillistä perhe-elämän edustajaa. Kaikki yhdessä.
Montakohan miljoonaa on palanut veronmaksajien rahaa noihin oikeudenkäynteihin pelkästään? Välillä tuntuu, että tahallaan pitkitetään, jotta olisi rahakkaita hommia tiedossa. Tehostamista tarvittaisiin tuollakin. Kokoomuslaiset varmasti vastustaisivat ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että Suomen valtio maksaa tapporahoja ja kannustaa lasten seks hyväksikäyttöön antamalla miljoonien korvauksia ihmiselle joka on syyllinen tällaisiin tekoihin.
Suomen valtio ei kuule maksele mitään tapporahoja. Korvausten saaminen on kiven takana ja tässä tapauksessa aivan oikein että maksetaan. Kaltaisesi aivokääpiö ei ymmärrä mistään mitään.
Kyllä koppikorvaukset maksetaan ilman sen kummempaa kivien takaa kaivelua.
Yksityishenkilön korvattavaksi määrättyjä rahoja on hankalampi saada valtiolta, jos henkilö ei maksa eikä saada ulosmitattua.
Ensin on pitkät oikeudenkäynnit. Kyllä se kestää kauan että niitä korvauksia tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmat koppikorvaukset on maksettu jollekin äänekoskelaismiehelle joka istui syyttömänä taposta, sai enemmän kuin AA syyttömänä murhasta istuttuaan. Silti kukaan ei tiedä tämän miehen nimeä eikä sitä miltä näyttää, saa elää ihan rauhassa, onneksi.
AA on kaikkien suomalaisten tiedossa, ja joutunut kärsimään aivopestyjen kansalaisten häiriköinnistä ja jatkossakin tyhmimmät aivopestyt jankkaavat valeitaan.
Toivon että saa niin paljon rahaa että voi elää ruhtinaallisesti koko loppuelämänsä.
Tuo mainitsemasi mies ei kuitenkaan saanut vastaavaa päiväsummaa kuin Anneli. Oli vain ollut vankilassa pitempään. Annelin vaatimuksissa ei ole enää mitään kohtuutta. Väittäisin naista jopa ahneeksi. Hän oli vankilassa kuitenkin vain 3,5 vuotta. Kahdenkymmenen vuoden kärsimys voi olla hänen pään sisällään, sen kyllä uskon, kun Jukan kuolemasta tulee talvella tuo 20 vuotta.
Jos joku täällä on aivopesua harjoittanut, niin paras esimerkki siitä on kyllä viime vuosien Auer-propaganda, joka on ollut todella massiivista. Näköjään kannatti.
Harmi vaan, että nuokin rahat menevät varmaan ulkomaille eikä Suomen kansantalouteen.
Tottakai ne menevät ulkomaille!
Kuvitteletko muka, että Anneli voisi tai edes haluaisi enää asua Suomessa?
Hänellä ei ole täällä enää koskaan minkäänlaista mahdollisuutta työllistyä tai elää rauhassa!
Ei Auer ole koskaan halunnut mennä vieraalle töihin. Hänen unelmanaan oli luoda koko Suomen oma Perhekerho. Jukan vaatima avioero ei vaan sopinut tuohon kuvioon. Murhan jälkeen Anneli ei päässyt takaisin jaloilleen, joten piti yrittää löytää uusi mies. Jens tuli varsin kalliiksi.
Yhteen aikaan Anneli sai kai jotain mainostuloja englanninkielisistä skräppäys-videoistaan, mutta koppikorvausten tavoittelu täytti hänen ajattelunsa, ja tubettaminen on tainnut jäädä.
Niin, on siinä ollut elämää, ja kaikki ovat olleet häntä vastaan, ja mitään ei ole itte tehny, kyllä on maailma riepotellu, voi voi pientä ihmistä. Nyt kaikki tukemaan tällaista kirkasotsaista, yhteiskunnan hyvinvoinninedistäjää yhteisöllisyyden rakentajaa, yhteiskunnan tukipilaria, ja esimerkillistä perhe-elämän edustajaa. Kaikki yhdessä.
Johan on harhaisia horinoita.
Tässä tällaista spekulaatiota murhasta: en viitsi tehdä uutta aloitusta aiheesta, siksi tähän ketjuun, vaikka joku hyökkää taas vastaan, ettei tämä liity tähän mitenkään.
Häkepuhelun aikana Jukka palaa tajuihinsa, mistä Anneli hätääntyy ja pyytää Amandan puhelimeen. Anneli menee takkahuoneeseen, pitää ensimmäiseksi huutonäytelmän, sen jälkeen ottaa huonekalun tai ison esineen millä viimeistelee tapon. Voi olla, että huonekalun jalka on ollut lopullinen surman tekoväline. Astalosta tai huonekalusta kuuluu kova kolina ja ryminä, ja astalon lyönnin seurauksena Jukka vaikeroi voimakkaasti heti kolinan ja ryminän päätteeksi. Anneli huutaa Jukalle ..uole.. samalla kun ripeästi palaa keittiöön ja puhelimen lähettyville. Anneli sanoo keittiössä ”tuleeks sieltä kettää” ja palaa taas takkahuoneeseen. Anneli jälleen huutonäyttelee ja taas kolisee. Tämän jälkeen Anneli palaa puhelimeen. Jukka kuolee todistettavasti kahteen päähän kohdistuneeseen iskuun ja Anneli käy kolisuttelemassa kaksi kertaa. Miten selitätte tämän? huonekalun tai astalon siirto on jostain syystä häkenauhan tulkitsija mieltänyt Annelin juoksuaskeleiksi, ne ei sitä mielestäni ole. kait tässäkin kohdassa uskottu Annelin juttuihin, että hän muka juoksi tappajaa karkuun terasille. Minusta juuri Jukan vaikerointi kertoo sen, että ryminä ei voi olla juoksuaskeleita, vaan astalon siirtoa, millä Jukkaa lyödään ja sen jälkeen hän tietysti vaikeroi voimakkaasti. Ryminä on voinut lähteä huonekalusta mikä on siirretty pois takkahuoneesta ja talon huonekaluja ei ole käyty läpi kunnolla. Toisaalta talon pohjapiirroksessa näkyy lipasto Jukan oikealla puolella päätä. Jukan pään vammat olivat juuri oikealla puolella. Vaatteita lipastossa, kyllä sitä sen verran jaksaa nostaa, että pää tohjoksi sillä saadaan. Annelin paidan verijäljetkin sopisi lipaston siirtoon, eli Anneli on Jukan yli kurkottanut lipaston alakulmaan ja siitä on jäänyt hihojen taakse verijäljet, kun hihat on osuneet maassa makaavaa Jukkaa. Sorkkarauta mielestäni ei sovi surmavälineeksi, ehkä tässäkin uskottu ulkopuoliseen tekijään ja tulkittu väline sorkkaraudaksi. Kaiken järjen mukaan sorkkaraudasta ei lähde noin kova ryminä mitä häkenauhalta kuuluu Amandan ollessa puhelimessa. Ja jos joku väittää, ettei sorkkaraudan päänmuotoisia huonekalun jalkoja ole olemassa, voi kuule olen nähnyt. Ja toisaalta murha asetta on kuvailtu painavaksi, onko sorkkarauta sitä. Tämä spekulaatioita vain, ei faktaa, pohdintaa, ymmärtäkää se.
Hätäkeskuspuhelu löytyy YouTubesta, hakuun vain
Anneli Auer hätäkeskuspuhelu/Ulvilan surma hätäkeskuspuhelu.
Poliisi ja lakimiehet eivät vain voineet myöntää olleensa väärässä alusta alken ja syytetystä yritettiin väkisin tehdä syyllistä!
Korvausten maksu tulisi sälyttää vastuussa olleille poliiseille ja lakimiehille!
En muute ole koskaan ennen kuullut, että poliisi Suomessa käyttäisi p r o s t i t u o i d u n palveluksia ("Seppo") tietojen urkkimiseen epäillyltä! Tämä on kyllä todella muuttanut mielikuvaani Suomen poliisista!