Lue keskustelun säännöt.
Naisen on pakko jatkaa tapailua vaikka mies osoittautuisi tylsäksi
22.06.2026 |
Naisen on pakko jatkaa tapailua vaikka mies osoittautuisi tylsäksi
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kannata aloittaa tapailua jos tylsää kaikki toisen mielestä. Tutustuu ensin. On makuasia myös mistä kumpikin pitää.
Korosta tuota pakkoa ja sitomista jos tahdot päästä eroon naisesta. Vielä hienotunteisuutta, kuinka tärkeää se on.
Ei ole. Miksi ihmeessä olisi?