Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät jaksaa enää edes unelmoida?

Vierailija
22.06.2026 |

Tuli mieleen tuosta unelmaelämä-ketjusta... Ennen tykkäsin miettiä noita. Nykyään tulee vain surullinen olo, koska se unelmaelämän kuvittelu vain muistuttaa siitä, etten pysty sellaista saamaan. Miten kaukana se on siitä, mitä elämää oikeasti joudun elämään. Ehkä toivo ja unelmatkin voivat tietyssä pisteessä vain alkaa sattua...

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö, *jaksa.

Vierailija
2/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo on viimeisenä jäljellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista on kun on edes unelmia?

Vierailija
4/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista on kun on edes unelmia?

Oikeasti, epätoivoista ja surullista. Siltä on alkanut tuntua. Eri asia varmasti, jos on mahdollisuudet toteuttaakin niitä unelmia.

Vierailija
5/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko se jaksamisesta kiinni vaan siitä, mikä on järkevää. Unelmia voi olla vaikea saavuttaa, ja sitten kun elämä on halutulla mallilla, niin sitten tulee syöpä ja kuolee pois, tai tapahtuu muuta ikävää. Parasta onkin alkaa tyytyä siihen, miten asiat ovat nyt, ja nauttia tämänhetkisistä mahdollisuuksista. m48

Vierailija
6/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko se jaksamisesta kiinni vaan siitä, mikä on järkevää. Unelmia voi olla vaikea saavuttaa, ja sitten kun elämä on halutulla mallilla, niin sitten tulee syöpä ja kuolee pois, tai tapahtuu muuta ikävää. Parasta onkin alkaa tyytyä siihen, miten asiat ovat nyt, ja nauttia tämänhetkisistä mahdollisuuksista. m48

Tälle kannalle alan itsekin kääntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä unelmaelämä-ketju? Onko se poistettu, vai miksi en löydä sellaista...

Vierailija
8/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse siitä miten asioiden pitäisi olla ja mitä ei voi saada. On kyse siitä että elämästä tehdään mahdollisimman hyvää niillä korteilla mitä on annettu. Mahdollisimman hyvä on jollekin 100 m kävely ilman tukea, toiselle maraton. Ja itsestä otetaan vastuu. Esim. netissä ei lojuta tuntikaupalla joka päivä.

 

T. Kroonisesti monisairas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä unelmaelämä-ketju? Onko se poistettu, vai miksi en löydä sellaista...

https://www.vauva.fi/keskustelu/6554909/millainen-olisi-sun-unelma-elam…

Vierailija
10/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä unelmoitavaa on kun ei töitäkään enää saa. Tässä nyt odotellaan lähinnä syöpää ja kuolemaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä unelmoitavaa on kun ei töitäkään enää saa. Tässä nyt odotellaan lähinnä syöpää ja kuolemaa.

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi työ on ihmisille niin tärkeä asia.

Vierailija
12/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä unelmoitavaa on kun ei töitäkään enää saa. Tässä nyt odotellaan lähinnä syöpää ja kuolemaa.

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi työ on ihmisille niin tärkeä asia.

Ilman työtä voi korkeintaan käydä lähimetsässä pällistelemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä estää saavuttamasta unelmia? Toki sairaudet vsikuttaa, mutta mikä muu? Mistä unelmoitte ja mikä estää saavuttamisen? 

Vierailija
14/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ikinä ollut mitään unelmia, mutta olen silti onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko kovasti SDP vaalivoittoon niin sinäkin voi saavuttaa sosialistisen yltäkylläisyyden jossa kaiken saa ilmaiseksi eikä tarvitse käydä töissä. Muista äänestää SDP.

Vierailija
16/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä unelmoitavaa on kun ei töitäkään enää saa. Tässä nyt odotellaan lähinnä syöpää ja kuolemaa.

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi työ on ihmisille niin tärkeä asia.

Ilman työtä voi korkeintaan käydä lähimetsässä pällistelemässä.

Minulla ei ole työtä, ja nautin suuresti lähimetsistä ja kaukaisemmistakin, joihin pääsen fillarilla. Nautin myös Pirkka Amppari -mehujäätelöstä sataman penkillä, yökävelyistä ja kaikesta sellaisesta. -sama

Vierailija
17/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ikinä ollut mitään unelmia, mutta olen silti onnellinen.

Sinä vain tyydyt olotilaasi. Se ei ole sama kuin onni.

Vierailija
18/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ikinä ollut mitään unelmia, mutta olen silti onnellinen.

Sinä vain tyydyt olotilaasi. Se ei ole sama kuin onni.

Miten se eroaa onnesta? Mitä on onni? Miksi juuri minun tai sinun pitäisi olla onnellinen? -eri

Vierailija
19/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää mitään ja kaikki toivo on mennyttä. En jaksa kiinnostua mistään kuin ehkä äärimmäisen lyhyeksi aikaa. Ei vaan näe pointtia missään.

Vierailija
20/38 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ikinä ollut mitään unelmia, mutta olen silti onnellinen.

Sinä vain tyydyt olotilaasi. Se ei ole sama kuin onni.

Kerro toki mikä se sellainen kaiken kattava onnellisuuden määritelmä mahtaa olla? 

Itse olen sitä "koulukuntaa", joka ajattelee onnellisuuden olevan vain ohimeneviä hetkiä, ei mikään jatkuvasti vallitseva olotila, kuten moni tuntuu ajattelevan. Mutta jollekin muulle se voi olla jotain muuta ja se heille suotakoon. 

-eri 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi